مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

روش‌های سئو از نظر تکنیک اجرا


هم اکنون که با شیوه‌های seo از دید طرز‌ی ایفا آشنا شدیم، نوبت به معرفی شیوه‌های بعدی می رسد. سئو سایت در‌حالتی که بخواهیم طریق‌های seo را در سطح ماهر و از نگاه تکنیک‌های انجام معرفی کنیم، مشمول سه مجموعه ذیل میشود:

سئوی کلاه سپید
به نحوه‌هایی که به طور کاملً رسمی و مطابق با ضوابط و قانون ها گوگل کار می‌نمایند، سئوی سپید یا این که White Hat گفته میشود.

سئوی کلاه سیاه
به روشی که برخلاف سئوی سپید در ناهم خوانی با قانون ها و قانون ها گوگل میباشد، و فقطً برای اخذ درجه فراتر و صعود به برگه اولیه ایفا می‌گردد، سئوی کلاه سیاه یا این که Black Hat گفته می شود.

سئوی کلاه خاکستری
سئوی کلاه خاکستری یا این که Gray Hat تأثیرات فوق‌العاده‌ای در بهبود درجه وب سایت داراست. این نحوه به عبارتی سئوی کلاً سیاه میباشد، اما با ظاهری مشابه به سئوی کلاه سپید؛ طوری که هیچ ردپایی از خویش به‌مکان نمی‌گذارد.

در حالتی‌که بخواهیم تکنیک‌های بهینه سازی را به‌شکل تخصصی و حرفه ای بیاموزیم، می بایست در قدم اولیه به‌طور بدون نقص با این سه شیوه آشنا شویم؛ پس همچنان با ما هم پا بشوید. تا پاره ای جزئی‌خیس به معرفی آن ها بپردازیم.



بهینه سازی کلاه سپید؛ راهنمای چه گونه سوگولی گوگل شویم
با اعتنا به ساختار و منش مشقت بار گیرانه الگوریتم‌های گوگل، انتظار می‌رود کارشناسان seo و صاحبان کسب و شغل های آنلاین، طرز‌های رسمی را در پیش بگیرند؛ طریق‌هایی که فارغ از کوچکترین ریسک، سبب ساز پرورش و بهبود درجه تارنما ما شوند. در واقع اولی قدم در تدوین یک استراتژی سئوی غالب، می بایست پیگیری تکنیک‌های رسمی seo باشد. به‌این شیوه‌های رسمی که دقیقاً مطابق با اصول سئوی تمجید گردیده از سوی گوگل میباشد، سئوی کلاه سپید یا این که White Hat بهینه سازی میگویند. وب سایت‌هایی که از بهینه سازی کلاه سپید به کار گیری و با حسن نیت کار می‌نمایند؛ سوگولی گوگل محسوب میگردند و احتمال پرورش و پیشرفت آن‌ها بیشتر میباشد. برای داده ها بیشتر توصیه میکنیم نوشته ی علمی بهینه سازی کلاه سپید را مطالعه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد