مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

اعمال گوگل پنالتی چگونه صرت میگیرد ؟


آیا وبسایت رقبایتان در حالی که مطالب بی کیفیت ایجاد seo سایت می‌کنند، رتب? بالاتری نسبت به وبسایت شما دارا‌هستند؟ در صورتی به تازگیً به دلیل مجازات های گوگل ترافیک وبسایت خویش را از دست داده اید، در‌این نوشته‌علمی میتوانید اطلاعات مایحتاج جهت بهبود شرایط رتب? وبسایت تان را پیدا نمائید . زمان بهبود شرایط سئوی وبسایت بعداز اعمال مجازات بوسیله گوگل قوی میباشد فی مابین 72 ساعت تا یکسری ماه متغیر باشد . سوای در حیث دریافت کردن شرایط وبسایت تان، بایستی بگوئیم همیشه جای امیدواری جان دار میباشد و هم? سایت ها میتوانند به طریق اولی? خویش بازگردند .سئو سایت
کلیدی در بهبود موقعیت اینترنت سایت آنگاه از اعمال گوگل پنالتی دسته مجازات (گوگل پاندا، گوگل پنگوئن، جریمه دستی، بد افزار) .

شدت نقص‌ (اُفت کوچک در رتبه بندی، قرار نگرفتن در سکو بندی، خروج از ایندکس) .

چقدر سریع می‌توانید ایرادات وبسایت خویش را شناسایی فرمائید .

چقدر سریع میتوانید ایرادات پیرامون وبسایت خویش را برطرف فرمایید .

مقطع روزگار درخواستِ تجدید نظر (ارائ? این درخواست در موقعیت یگانه ضروری می‌باشد) .

همگی

گیرترین مجازات های گوگل چه مواقعی میباشند؟ معمول ترین قضیه ها در مجازات های گوگل، گوگل پاندا و گوگل پنگوئن میباشند که با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند ولی هر دو می‌توانند تاثیرات مخرب مشابهی بروی ترافیک وبسایت شما داشته باشند . وی‌لین گام برای بهبود موقعیت سایت از هر سیرتکامل مجازات، شناسایی دسته مجازاتی میباشد که بروی وبسایت شما اعمال شده است .



این فعالیت با گشوده نگری علائم (علائمی نظیر اُفت ترافیک اینترنت سایت، اُفت ترافیک برای واژه و کلمه و کلمه کلیدی به خصوص)، تاریخ های مرتبط با آپ تو دیت های گوگل و هرگونه اخطاریه ای که در Webmaster Tools خویش تماشا کرده اید، انجام می‌شود .



گام عملی: از راهنمای ذیل برای شناسایی ظریف مجازاتی که سایت تان را پایین الشعاع قرار داده است، به کار گیری فرمائید . در شرایطی‌که متوجه شدید که سایت تان به سیرتکامل های دیگری از مجازات ها برخورد نشان می‌دهد، عملکرد نمائید ارتباط ای بین اُفت ترافیک اینترنت سایت با آپ دیت های گوگل پیدا فرمائید .

به چه شکل

پاندا، پنگوئن و دیگر مجازات ها را شناسایی کنیم؟ گوگل

پاندا یک کدام از نشانه‌های اصلی این اتفاق، نادر شدن ناگهانی ترافیک ارگانیک اینترنت سایت یا این که جایگاه شما در موتور جستجوی گوگل صحیح از یک دوره مشخص و معین آپ دیت الگوریتم پاندا می‌باشد .

ولی بایستی این را هم در حیث داشت که خیلی دست اندرکاران ممکن میباشد در بروز چنین اتفاقاتی دست داشته باشند . برخی از سناریوهای احتمالی میتوانند پیشرفت یک حریف در بازار (هر کس جدیداً در کاغذ نتیجه ها فراتر از شما قرار گرفته)، جریمه‌های دستی گوگل (برای محاسبه کردن گزارش‌های گوگل به Google Search Console مراجعه‌کنید)، کاهش‌های فصلی در میزان علاقه مخاطبان و مشتریان شما (تحت عنوان مثال کم شدن تقاضای چوب اسکی در میانه تیرماه) یا این که حتی آپ تو دیت رسانی‌های دیگر گوگل (به تیتر مثال مربوط به گوگل پنگوئن) باشند .



در فیس پیدایش چنین اتفاقاتی، حساس ترین کاری که می توانید انجام دهید مطالعه ظریف صفحات آپ دیت رسانی الگوریتم، مقایسه مورد ها مطرح گردیده با موقعیت اینترنت سایت خودتان و سعی در سوی رفع آن خطاها میباشد . درصورتی که کاهش ترافیک وبسایت شما از یک تاریخ معین پیشگفتار گردیده، میتوانید آن را با تاریخ آپ تو دیت‌های گوگل پاندا مقایسه فرمایید تا سریع‌خیس اختلال را پیدا فرمایید .



درصورتی که هنوز هم مطمئن نیستید که چه اتفاقی افتاده، ‌میتوانید یادگرفتن ما درباره‌ی شناسایی مجازات‌های گوگل را بخوانید .

تنظیم و ارائه ی بررسی لیست


تنظیم و ارائه ی بررسی لیست

سئو سایت

ارزیابی لیست یکی‌از کاربردی ترین و شاید لبریز تاثیر ترین گزینه هایی میباشد که آدم از نخستینِ پا گذاشتن بدین دنیا داشته میباشد. اکثر انسان ها فعالیت هایشان را ممکن میباشد فراموش نمایند و یا این که ترتیب کار هایشان به هم بخورد. شما میتوانید با تهیه و تنظیم و ارائه ی یک ارزیابی لیست معمولی درخصوص تخصصی خودتان به همیاران خویش یاری نمائید و ولی به همن عذر بازدیدها و بازنشر ها از اینترنت سایت خودتان را بالا ببرید.


بهینه سازی سایت


ارشادوراهنمایی های کوچک ارائه دهید


امروز وی‌لین کاری که هرکس برای انجام یک فعالیت جدید انجام می‌دهد ، سرچ و جستجو در اینترنت برای چه گونه انجام دادن آن میباشد. شما هم میتوانید با انتشار دادن ارشادوراهنمایی های مختلف در امر تخصصی خودتان بازدید های اینترنت سایتتان را افزایش دهید. علاوه بر اجتماعی و دوست داستنی خیس شدنتان ، کاربرانی که جذب نوشته‌ی‌علمی و راهنمایی شما گردیده باشند آن را به اشتراک خواهند گذاشت.




مقاله‌ها و مطالب دارای اعتبار منتشر نمائید


تلاش فرمائید تا به سایت شما به دیده یک منشاء اطلاعات خوب نگاه شود. مقالات دارای اعتبار و مفید را در وبسایت خودتان قرار دهید. دارای اعتبار و صحیح بودن مطالب نکته ی بسیار مهمی میباشد که همیشه می بایست رعایت نمایید تا یوزرها به شما اعتماد نمایند و بیش تر به مطالب شما تکیه نمایند.




محتوا و فضای صحیح گزینش نمایید


تازمانیکه این پست درین اینترنت سایت و جای صحیح خویش وجود نداشته باشد ، نمی تواند موءثر و شایان اعتنا باشد. مطلبی که تنظیم و منتشر می‌کنید می بایست مرتبط با سایت و جور فعالیتتان باشد. همینطور زمانی شما نوشته‌ی‌علمی را در سایت و یا این که کانال‌های‌عمومی منتشر می‌کنید ، می بایست به عنوان یک نوشته‌علمی دیده بشود. یعنی با دقت به فضای منتشر گردیده و موقعیت اطراف ، دارای اندازه و زمینه درستی باشد.




پیروزی شما در گرو رعایت همین نکات بی آلایش و کاربردی می‌باشد. با مقداری دقت و شکیبایی میتوانید به مطالب دلخواه و تعداد و کیفیت مناسب بک پیوند ها برسید.