مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نحوه استفاده از تگ Canonical

سئو سایت  تگ Canonical می بایست در قسمت Head صفحه قرار بگیرد و گوگل به تگ‌هایی که در بدنه کدها وجود دارا هستند، دقت نمی‌کند. این مورد پاره ای نیز به مسائل امنیتی مربوط است زیرا بعضا وب‌وب سایت‌ها، امکان ویرایش کد در بدنه وب سایت را برای کاربران آماده کرده‌اند.


در سود، در صورتی‌که تگ کنونیکال در بدنه سایت نیز عمل کنند، برخی افراد میتوانند به راحتی با قرار دادن آن به تارنما ضربه بزنند. به‌طور کلی به‌منظور کانونی سازی صفحه ها، می‌توان از کد تحت بهره مند شد:


بنابراین، برای استعمال از تگ کنونیکال، در ابتدا می بایست لینک و پیوند کاغذ را وارد فرمائید. سپس، باید کد rel=\\\"canonical\\\" را وارد نمایید و در انتها نیز، پس از وارد کردن href، آدرس برگه جدید را وارد فرمایید.



درپی خدمات سئو میباشید؟

ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رده شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.

برای مشورت کردن رایگان، همین شرایط کنونی با ما تماس بگیرید.

افزایش ترافیک وبسایت شما


قوانین لینکسازی داخلی (آکادمی)

سئو سایت  آیا برای کسب سکو فراتر در گوگل مهیا می باشید؟ ما شرایطی را به شما می گوییم که با اقتدار لینکسازی داخلی اضافه آشنا گردید. سود این عمل با مرتبه وب سایت شما در رابطه میباشد.


زمان جامع یادگرفتن seo

نشست ۳: مقررات لینکسازی داخلی (آکادمی)
درس گذشته
درس بعدی 
در‌این نوشته‌ی‌علمی ۹ ضابطه رشته‌ای برای بهبود ساختار لینکسازی داخلی تارنما خویش را فرا می گیرید.. انگیزه اصلی این فرمان خیر فقط پر‌نور کردن یک مسئله پیچیده در بهینه سازی بلکه بهبود بازاریابی محتوای شماست. ما درین نوشته ی علمی علاوه بر حرف در رابطه طرز‌های لینک و پیوند داخلی با ساختار خوب، در رابطه ساختار لینک و پیوند داخلی هوشمند سروکار هم حرف می کنیم.

تحت عنوان یکی اصلی‌ترین موضوعات در جذب مشتری تازه و استراتژی‌های مراقبت مشتری‌های مو جود، لینکسازی داخلی می بایست بوسیله اشخاص نو‌فعالیت و مبتدی و تازه کار صورت پذیرد. 

لینک و پیوند‌های داخلی، پیروزی seo را جادو می نمایند!

لینکسازی داخلی معمولا تحت عنوان یکی‌از تاکتیک‌های معدود بها و نادیده گرفته گردیده در بهینه سازی بوده میباشد. به دنبال ۹ ضابطه برای لینکسازی را با هم بخوانیم.

ضابطه شماره ۱: تعداد متعددی ورقه داخلی تولید نمائید
نادرست اصلی بهینه سازی، بازاریابی با محتوای غلط میباشد. مطالب زیاد منجر می گردد لینک و پیوند دهی هم برای شما سهل و آسان شود. لطفاً همت فرمائید تا صفحه ها با کیفیتی را تولید فرمایید که یوزرها عشق داشته باشند آن را با عزیزان خویش به اشتراک بگذارند.

ضابطه شماره ۲: از انکر تکست و تصاویر لینک گردیده به صحت به کار گیری نمایید
به کارگیری از متن لنگر (انکر تکست) بسیار معمولی میباشد. تنها با متن لنگر خویش کلمه ها طبیعی را در مطالب خویش ساخت فرمائید یا این که از آنها به کار گیری فرمایید، معمولاً در میان ۳ تا ۵ واژه، عبارت را پررنگ فرمائید، آن را لینک دهید و تمام.

متن جان دار در لینک و پیوند بایستی با لغات کلیدی متبوع در ورقه ارجاع گردیده منطبق داشته باشد و از تمامی مهمتر دارای ربط باشد. وقتی که‌این فعالیت به صحت انجام شد، استعمال از متن لنگر سبب ارتقاء رابطه میشود و میتواند به بهبود محتوا یا این که منزلت تارنما شما در کاغذ نتیجه ها موتور کاوش یاری دهد.

در شرایطی‌که میخواهید از تصاویر خاصی به مراد اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی به خواسته جلب اعتنا بیش تر به کارگیری فرمائید، مطمئن گردید که تصاویر به صحت لینک و پیوند داده گردیده و تگ قابل قبولی دارا هستند.

ضابطه شماره ۳: رابطه عمیق یک ضرورت میباشد
شایسته ترین و طبیعی‌ترین پیوندها در یک استراتژی بازاریابی محتوا در ساختار عمیق یک وبسایت وجود دارا‌هستند که مشتمل بر برگه اصلی، مجموعه‌ها و صفحه ها فردی شماست. اینک ما درخصوص لینک و پیوند داخلی سخن می کنیم.

با یاد‌آوری این نکته که تنها می بایست به صفحه ها مربوطه در وب سایت خویش لینک و پیوند دهید، این ضابطه را دنبال نمائید. این فعالیت را طولانی تر با افزودن نوع‌بندی‌های بیش تر، یا این که منوهای جانبی به تارنما انجام دهید.

فرایند عبور از این فرآیند گران بها قادر است بسیار وقت‌گیر باشد البته قیمت این را دارااست که به بهینه سازی وب سایت یاری دهد، وبسایت خویش را تحت عنوان مبداء دسترسی هدایت نمائید و صفحه های مشاهده گردیده بوسیله هر بازدید کننده را ارتقاء دهید.

ضابطه شماره ۴: پیوندها را در کاغذ اصلی و صفحه های IA رها نمائید
مراد ما‌را نادرست متوجه نشوید. مراد ما این وجود ندارد که دیگر نباید به ورقه اصلی خویش لینک و پیوند دهید. ما میگوییم تنها اگر کاغذ اصلی یا این که کمپانی شما سیگنال قدرتمندی را به موتورهای کاوش ارسال نماید، در غیر این چهره تقویت سئوی کلی وب سایت خویش را در حق تقدم قرار دهید.

در بالا با تقویت صفحه های داخلی و بعد از آن لینک دادن به ورقه اصلی خویش این فعالیت را انجام دهید.

صفحاتی که از لحاظ معماری داده ها (IA) بسیار پراهمیت می باشند، صفحاتی میباشند که صرفا به اندازه یک کلیک از ورقه اصلی مسافت دارا‌هستند. به این ترتیب در شرایطی که میخواهید اکثر پیوندهای خویش را در ورقه اصلی رها فرمائید، همینطور بایستی در‌این صفحه ها دارای ارتباط نیز لینک و پیوند قرار دهید.

هرچه تعداد پیوندهای بیشتری به برگه اصلی خویش طولانی تر نمائید، کیفیت بیشتری به صفحه های IA شما منتقل میگردد. و هرچه پیوندهای بیشتری به صفحه های IA خویش بیشتر نمائید، کیفیت بیشتری از سمت نردبان به سوی کاغذ اصلی شما منتقل می‌گردد.

ضابطه شماره ۵: راه و روش تمرکز بر استفاده کننده را بسط دهید
برای اطمینان بخشیدن به استفاده کننده، قیمت و داده ها بیشتری به محتوای خویش بیش تر نمائید.

کسانی که به فوت‌و‌فن لینک داخلی احاطه پیدا کرده‌اند، اثبات می نمایند که یک استراتژی لینکسازی داخلی درست مجموعاَ تعامل یوزرها را بهبود میبخشد. در‌این‌صورت، اطمینان نتیجه ها فرمایید که داشبورد یا این که برنامه لینک و پیوند داخلی شما متمرکز بر استفاده کننده میباشد.

صفحاتی تولید فرمائید تا مطمئن گردید که بازدید‌کننده پیوندی آموزنده را در وب سایت شما مشاهده میکند. آن‌گاه، پیوندی سفت به صفحه های مربوطه ساخت فرمایید تا بازدیدکننده بتواند مطالعه خویش را ادامه داده و به کاغذ مربوطه بعدی تکان نماید. بهبود تجربه استفاده کننده، حیاتی‌ترین دلیل تبدیل در هر اینترنت‌وبسایت یا این که کمپین seo میباشد.

و گام‌بعدی اطمینان نتیجه ها کردن از این مورد میباشد که بازدیدکنندگان مقطع عصر بیشتری را در وبسایت شما میمانند و با به اشتراک گذاشتن مطالب شما بیش تر از هر دوره دیگری با اینترنت‌وبسایت شما مشغول میشوند.

ضابطه شماره ۶: پیوند‌ها، اقتدار وبسایت را ارتقاء می دهند
یک استراتژی لینک و پیوند داخلی توانا، در شیوه درست لینکسازی داخلی به صفحه ها دارای ربط و به کارگیری از پیوندهای دارای ربط، بیشترین اقتدار خویش را پیدا میکند. وقتی که به طور تر و تمیز محتوای دارای ارتباط، اثرگذار و عملی را تولید می کنید، به یک وبسایت حاذق تبدیل خواهید شد.

برای پیوندهای داخلی می‌اقتدار از صفحه های مستقل بهره مند شد. برای فراهم نمودن کیفیت بیش تر، عملکرد فرمائید جهت‌یابی اضافه یا این که صفحه های فرعی دیگری را به صفحه های مربوط به آن بیش تر فرمائید. یا این که همینطور میتوانید جهت‌یابی یا این که نوع‌بندی‌ها یا این که منوهای نوار کناری خویش را با کلمه ها کلیدی دارای ارتباط بی نیاز سازی نمایید.

سوالی که می بایست پرسید این میباشد: آیا اینجانب به خوانندگانم ارزشی بیش تر می کنم؟

ضابطه شماره ۷: مسافت خویش را از «rel = nofollow» مراقبت فرمائید
خصوصیت rel=nofollow در قبلی به طور داخلی آیتم به کار گیری قرار می‌گرفت و در سکو نخستین برای ارتقاء کیفیت لینک و پیوند به یک ورقه و دوری از جنبش جریان به صفحه های دیگر به کار گیری میشد. آیا nofollow هنوز هم دارای ربط میباشد؟

این ایده در حین قبل بسیار شایع بود. برای خودداری از سردرگمی بیش تر، اذن دهید تا از لینک nofollow برای صفحه ها داخلی خودداری کنیم و بگذاریم تا لینک و پیوند به طور آزاد جریان داشته باشد.

ضابطه شماره ۸: شماره جادویی برای پیوندهای داخلی
هیچ شماره جادویی نیست. شما به حجم متعددی احتیاج ندارید بلکه صرفا می بایست از تعداد معقولی پیوند داخلی به کارگیری نمائید.

همین امروز نوشته‌ی‌علمی‌ای با بیش تر از ۱۰۰۰ واژه بنویسید و آن را به برگه داخلی مربوط به آن لینک دهید. روز بعد از آن همین فعالیت را انجام دهید البته آن را به یک کدام از تولیدها خویش لینک دهید. همین عمل را برای روز آن گاه انجام دهید البته آن را به یک پست وب لاگ لینک و پیوند دهید.

نگهداری تعادل در میان پیوندهای محل ورود و خروجی نیز مهم میباشد. می توانید تعداد اکثری را طولانی تر نمائید البته مطمئن گردید که هر لینک برکاربر متمرکز و دارای ربط میباشد و کیفیت لینک و پیوند را مسدود نمی‌نماید. در شرایطی که سایتی بیشتراز ۴۰ لینک برون مرزی در یک برگه یگانه داشته باشد، موتورهای کاوش میتوانند از دید پباده سازی مشکوک شوند.

لینکسازی داخلی

رتبه سایت خود را در گوگل و الکسا پیدا کنید

سئو سایت  هر کدام از موتورهای جستجو گر (مانند گوگل و یاهو) به صفحه ها وبسایت‌ها بر حسب الگوریتم های مختص خودشان امتیاز میدهند. هر قدر سایتی امتیاز بالاتری داشته باشد، در هنگام اکران نتیجه ها search، در خط بالاتری قرار می گیرد و این به معنای ورود تماشاچی اضافه از وبسایت‌های کاوش گر میباشد. ولی چه گونه می‌قدرت از مرتبه وبسایت خویش در اینترنت باخبر شد؟ چه معیارهایی برای معلوم کردن سکو وبسایت و رنکینگ وب سایت در وب موجود هست.

ما در‌این نوشته‌ی‌علمی برای شما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد که سکو تارنما بر چه شالوده به حساب آوردن میشود و معیارهای گوناگون برای مرتبه بندی صفحه های اینترنتی کدام می باشند و همینطور رنکینگ وب سایت های متعدد را بازبینی خوا هیم کرد.

مرتبه تارنما و طرز بازبینی آن
او‌لین چیزی که‌این روز ها به‌تیتر درجه وب سایت ها مطرح میباشد Pagerank گوگل میباشد. گوگل امتیازی را دربین 0 تا 10 به وبسایت‌ها و صفحه های داخلی آن ها میدهد که هر قدر این امتیاز فراتر باشد نشان از مهم بودن تارنما دارااست. این امتیاز بندی نسبتاً هر ماه یکبار یا این که دو توشه بوسیله گوگل باز‌بینی گردیده و تغییر و تحول میکند. برای اینکه امتیاز پیج رنک تارنما‌های متعدد را در طول مفتوح کردن آن تارنما ملاحظه کنید می توانید به نشانی www.pagerank.net مراجعه نمایید و نشانی کاغذ گزینه نظرتان را وارد فرمایید تا امتیاز آن را به شما اعلام نماید.

احتساب PageRank گوگل فعالیت بسیار عصر بری میباشد و توشه محاسباتی متعددی به گوگل وارد می کند، در مورخ 28 فروددین ماه 1395، گوگل اکران پیج رنک را وقف عام غیرفعال کرد. گوگل طی اطلاعیه‌ای ذکر کرد که به جهت سوء به کار گیری برخی اینترنت مسترها از پیج رنک و به کار گیری از آن تحت عنوان معیاری برای بها گذاری تارنما و فروش بک پیوند به سایرین، دیگر پیج رنک را به طور همگانی اکران نمی‌دهد و صرفا از آن تحت عنوان یک مقدار سنجش برای الگوریتم‌های خودش به کار گیری مینماید و اینترنت مسترها امروزه از اتوریتی autorithy تحت عنوان میزان سنجش اعتبار تارنما به کارگیری می کنند که یک مقدار عددی دربین 0 تا 100 میباشد و هرچه این عدد به 100 نزدیک‌خیس باشد، اعتبار و اقتدار وب سایت فراتر میباشد. این ترازو بوسیله کمپانی MOZ تولید گردیده و با سنجش تیم‌ای از دست اندرکاران گوناگون راجع‌به یک وبسایت معقول میگردد.

برای اکران اتوریتی تارنما می توانید به http://opensiteexplorer.com رجوع‌نمایید و نشانی وبسایت خویش را در فریم مربوطه وارد فرمایید یا این که تولبار moz را بر روی مرورگر کروم خویش نصب فرمائید.

در شرایطی‌که تحت عنوان یک مدیریت وبسایت قصد دارید به سایتی پیشنهاد رپورتاژ یا این که بک لینک و پیوند بدهید بهتر میباشد در آغاز اتوریتی آن را بازنگری فرمائید و ترجیحا از وبسایت‌هایی با اتوریتی پایین 20 پیوند نگیرید. چون لینک و پیوند‌های بی کیفیت ممکن میباشد به جایگاه بندی وب سایت شما جراحت برسانند. در حیث داشته باشید که میزان اصلی امتیاز صفحه ها اینترنتی کماکان پیج رنک گوگل میباشد و PA و DA صرفا تخمینی برای مرتبه صفحه های اینترنتی میباشند و ممکن میباشد با مقادیر گوگل تطابق نداشته باشند.

در لحاظ داشته باشید که میزان پیج رنک گوگل بر این مبنا تمجید می‌گردد که لینک و پیوند‌های صفحه ها اینترنتی به یکدیگر امتیاز یکسانی ندارند و هر ورقه‌ای که پیچ رنک بالاتری داشته باشد امتیاز بیشتری خواهد داشت و این امتیاز را به صفحاتی که به آنان لینک و پیوند داده میباشد منتقل می نماید (فارغ از آنکه از امتیاز خویش کاسته شود) به همین جهت برای یک وبسایت اینترنتی بسیار مهم میباشد که از سایت‌هایی پیوند محل ورود اخذ نماید که امتیاز بالاتری دارا‌هستند. هر چه امتیاز محل ورود وب سایت شما طولانی تر باشد، گوگل نیز امتیاز بیشتری به تارنما شما ارائه می دهد.

درجه تارنما در گوگل

سکو تارنما در الکسا بر چه اساسی مشخص و معلوم می گردد؟
تارنما الکسا (http://www.alexa.com) نیز یک رنک برای صفحه های وبسایت‌ها تعریف‌و‌تمجید می‌نماید و داده ها نسبتا جامعی را هم در باره تارنما ها ارائه میدهد. به نشانی =https://www.alexa.com/siteinfo?q بروید و نشانی تارنما خویش را وارد فرمائید. همانگونه که می‌بینید امتیاز و ترافیک شمارا با جزئیات جامعی ارائه می‌دهد. همینطور این تارنما قابلیت مقایسه نموداری ترافیک 2 وب سایت را با هم مهیا کرده است.لینک و پیوند های دیگرافراد به وبسایت شما : برای اینکه ملاحظه کنید یکسری وب سایت بشما پیوند داده اند می‌توانید به وبسایت گوگل بروید و در بخش کاوش، نشانی تارنما را با اضافه کردن عبارت :link در اولِ آن بنویسید. به عنوان مثال : link:www.seo24.ir

در لحاظ داشته باشید که سایت الکسا این قابلیت و امکان را در چنگ شما قرار میدهد تا حالت بازدید وب سایت‌های متفاوت را ملاحظه کنید (حتی در حالتی‌که صاحب و مالک آن وبسایت نباشید) و به همین خیال و خاطر تحت عنوان معیاری برای سکو بندی وبسایت های اینترنتی گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد. سکو بندی الکسا بر پایه ی کاربرانی که تولبار الکسا را نصب کرده‌اند به حساب آوردن می گردد و به طور تخمینی میباشد. به همین عامل میباشد که نمی‌اقتدار به طور بدون نقص به داده ها ارائه گردیده به وسیله الکسا اعتماد کرد. تارنما‌های دیگری نیز میباشند که قابلیت و امکان مقایسه شرایط بازدید وب سایت های اینترنتی را در چنگ ما قرار میدهند، مانند تارنما سیمیلار اینترنت که دسترسی یوزرها اهل ایران را به وب سایت خویش بسته میباشد.
تارنما leapMarket نیز قابلیت و امکان مقایسه وب سایت شما‌را با وب سایت‌های رقبا در چندین موتور جستجو گر به‌چهره یکجا مهیا مینماید. شما میتوانید نشانی وب سایت خویش را در مقایسه با 3 تارنما رقیبتان در‌این وب سایت ببینید. این وبسایت داده ها خویش را از موتورهای جستجو گر یاهو و گوگل و msn و Hotbot اخذ مینماید و با ایجاد نمودارهای مقایسه‌ای شما‌را در شعور این داده ها امداد مینماید.

یکی دلایلی که منجر گردیده تارنما الکسا اهمیت متعددی پیدا نماید، ارائه داده ها بروز و جهانی از حالت بازدید وب سایت‌ها و سکو بندی جهانی و کشوری تارنما‌های اینترنتی میباشد، این مسئله سبب می گردد که شما بتوانید به راحتی شرایط وب سایت خویش را با بقیه تارنما‌ها مقایسه نموده و نهایتا حتی در‌صورتی‌که تصمیم دارید که در وبسایت خاصی تبلیغ فرمایید، از روش وب سایت الکسا متوجه گردید که آیا این تبلیغ برای شما بازدهی لازم را داراست یا این که نه. ولی بایستی اعتنا داشت که جایگاه الکسا به طور تخمینی ارائه میشود و سکو صد در صد دقیقی وجود ندارد.

پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ

سئو سایت پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ
در سیستم تبلیغاتی روبوکلیک به راحتی می توانید تبلیغتان را هم زمان در کلی از پیج های اینستاگرام به اشتراک بگذارید تنها با چندین کلیک!

روش به کار گیری پنل تبلیغات اینستاگرام روبوکلیک

1- نخست نام نویسی نمایید 
بهینه سازی سایت

2-گزینش پیج های بلوگر ها

2- متن و عکس یا این که ویدیو تبلیغ آپلود کنید

3- درانتظار تایید بلوگر ها باشید

4-تبلیغ شما در موقعیت در موقتی اجرا میباشد

نام نویسی پنل اینفلوئنسر مارکتینگ
روی اینفلوئنسر مارکتینگ کلیک نمایید، آن گاه روی آیتم نام نویسی کلیک فرمایید و داده ها منظور گردیده وبسایت را کامل شدن نمائید.

تبلیغ در پیج های بلوگر 
سپس نام نویسی در سایت، گزینه تبلیغ دهنده گزینش نمائید و در مرحله آنگاه وضعیت تبلیغ (پست یا این که استوری) تعیین و آنگاه از بخش غربال کاوش تبلیغ گیرنده ها پیج های آیتم نظرتان را کاوش نمائید.



در بخش لیست تبلیغ گیرنده ها می توانید پیج هایی که سیستم برای شما اکران داده میباشد را برای پیشنهاد تبلیغات در آنان انتخاب فرمایید.

نکته: در بخش جزئیات می توانید آمار حالت پیج ها را ببینید



پس از تعیین پیج های بلوگر ها آنگاه روی آیتم مرحله بعد از آن کلیک فرمائید



در مرحله پیکربندی کمپین باید داده ها مراد گردیده تبلیغتان را کامل شدن نمائید، و آن‌گاه روی آیتم تایید و پرداخت کلیک نمایید 



آن گاه چشم به راه تایید بلوگر ها باشید تا پیشنهاد تبلیغتان را پذیرش و اجرا نمایند

و تا‌زمانی‌که بلوگر ها سفارش تبلیغ شما را تایید و انجام ندهند پول سمت بلوگر نخواهد رفت

گوگل تلاش می کند تا کیفیت محتوای شما را ارزیابی کند

سئو سایت گوگل به شدت در همت است که با طراحی الگوریتم ها گوناگون ، کیفیت محتوای شمارا آنالیز کند. به تازگی هم با الگوریتم رنک برین سعی در کشف واکنش کاربر نسبت به محتوای شما دارد. در شرایطی‌که برای کاربرها جالب باشد گوگل نمره بهتری به شما می دهد. البته این را فراموش نکنید که گوگل شما‌را تنها نسبت به رقبایتان می سنجد. و در‌صورتی‌که همت شما نسبت به آنها بهتر باشد رتبه بهتری دریافت میکنید.


3-بهینه سازی تگ ها

پس از اینکه محتوای خود را به صورت بهینه سازی شده آماده کردید ، نوبت به seo متا تگ ها می‌رسد. اما فراموش نکنید که کلیه این فرایند بهتر می باشد که گذشته از انتشار یک صفحه و یا یک پست صورت پذیرد.

از در بین تگ های متا دوتای آن ها خیلی اهمیت دارا‌هستند.


تگ عنوان Title Tags

تگ توضیحات متا Meta Descriptions

دلیل اهمیت این دو تگ در‌این می باشد که در صفحه جستجوی گوگل نمایش داده میشوند. در عمل این دو گزینه از جمله مواردی میباشند که کاربر قبل از کلیک کردن بر روی وبسایت شما مشاهده می‌کند. پس هرچه قدر دیدنی تر باشند و تفکر بیشتری روی آن ها شده باشد ، سبب میگردند که نسبت به رقبا بازدیدکننده بیشتری جذب نمائید. خیلی وقت ها پیش می‌آید که محتوای وب سایت شما فوق العاده است. و حتی بهترین پاسخ را به نیاز کاربران می دهد. البته شما عنوان و توضیحات جذابی گزینش نکرده اید. همین برهان منجر می گردد که کاربران، تارنما شما را باز نکنند و محتوای جذاب شما‌را نبینند.


البته گوگل هم در بهینه سازی داخلی به تگ عنوان بسیار اهمیت می دهد. اما اعلام کرده است که تگ توضیحات را برای جایگاه دهی باز بینی نمی کند. البته این دلیل نمی‌شود که شما روی تگ توضیحات فعالیت نکنید. چون شما می توانید با توضیحات جذاب کاربر را ترغیب به کلیک کردن فرمایید. و همین برهان به صورت غیر بدون واسطه بر روی منفعت بهینه سازی سایت شما تاثیر میگذارد.


4 – به کار گیری از url های مناسب

همانطور که می دانید url ها باعث می‌شوند که هر ورقه یک آدرش مخصوص و معلوم داشته باشد. همیشه این سوال بوده که url های فارسی بهتر می باشد یا انگلیسی ! پاسخ من بدین سوال این می باشد که تفاوتی نمی کند. و تنها عامل مهم که گوگل هم روی آن تاکید دارااست ، استفاده از کلمه و واژه کلیدی در URL است. گوگل انقدر هشمند شده است که می تواند کلمه کلیدی شما را ترجمه کند و با محتوای کاغذ مقایسه کند. به همین برهان سفارش بنده استعمال از URL های انگلیسی است. چون هنگام اشتراک گذاری لینک در جاهای گوناگون ، ظاهر مناسبی دارند. پیشنهاد میکنم نوشته‌ی‌علمی ای که درخصوص تاثیر ساختار یو آر ال (url ) بر seo نوشته ام را مطالعه کنید.


5 – به کار گیری از تصاویر بهینه شده در محتوای خود

گوگل به محتواهای بدون نقص بسیار اهمیت میدهد. یکی از عواملی که باعث کامل شدن یک محتوا می گردد ، به کار گیری از تصاویر مناسب هست. البته این آیتم تنها درصورتی که به صورت درست استعمال شود اثر گذار هست. در غیر این فیس حتی ممکن می باشد به ارزش محتوای شما ضربه هم بزند. در هنگام بهینه سازی داخلی بدون شک باید به تصاویر اعتنا ویژه ای داشته باشید. از دست اندرکاران تاثیر گذار می توان به موارد تحت اشاره کرد :


به کار گیری از عکس اختصاصی

seo حجم عکس با مراقبت کیفیت آن

به کار گیری از اندازه های از پیش تعیین شده

استعمال از فرمت های مناسب

استعمال از تگ alt و استفاده کلمه و واژه کلیدی در آن

6 – نمایش مناسب تارنما در موبایل و تبلت

این روزها اکثر کاربران از طریق موبایل و تبلت به جستجو می‌پردازند. به همین دلیل نمایش درست سایت در گوشی به یکی فاکتورهای تاثیرگذار در سئو داخلی تبدیل شده است. جدیدا گوگل Mobile-first indexing را بر روی اکثری از وب سایت ها فعال کرده است. کار آن این می باشد که تارنما شمارا ابتدا از طریق نسخه تلفن همراه سکو بندی می‌نماید. بهتر است بگوییم که موبایل را در حق اولویت قرار داده می باشد. گوگل از این شیوه به صاحبان تارنما ها فشار می‌آورد تا نسخه موبایل را به بهترین رخ ممکن باصرفه کنند. حتی می بینیم که تارنما های بزرگ هم تخت‌گاز نسخه موبایل خود را بهینه کردند. چون به خوبی فهمیدند که واحد سنجش گوگل برای نمره دهی به سمت موبایل رفته است. و در حالتی‌که اقدامی در‌این راستا نکنند از بازی عقب خواهند زمین‌خورد.