مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

برچسب گذاری اصولی در وردپرس

یکی مواقعی که هنوز هم خیلی به نادرست آن را اجرا میدهند، طرز برچسب‌گذاری در تارنما‌هاست که میپندارند تگ‌ها، به عبارتی عبارات کلیدی میباشند. البته از آنجایی که جاری ساختن اصولی این عمل التفات بسیار متعددی دارااست،  سئو در مشهد  درین مقاله خلال کاربردهای رایج برچسب‌ها در وردپرس، شیوه افزودن برچسب‌ها را نیز برای شما گستردن خوا هیم بخشید.
برخی از وب سایت‌ها، تگ‌های بسیار متعددی دارا‌هستند که خیلی از آن‌ها را خودشان ساخته‌اند رایاپارس  و شاید صرفا یک توشه از آن برچسب استعمال کرده‌اند. ولی نکته قابل توجه اینجاست که خیل‌عظیم تگ لزوما بدین مفهوم وجود ندارد که عمل خیر و خوبی می کنید what is seo  یا این که به مخاطب یاری می کنید. در واقع درصورتی که خطا فرمائید، مهمترین جراحت به خودتان وارد می شود.
بیشتر بخوانید: برچسب یا این که Tag چیست ؛ راهنمای بی نقص برچسب گذاری در بهینه سازی
کاربرد برچسب‌ها در وردپرس چیست؟
هر اینترنت‌تارنما وردپرسی لزوما بایستی قابلیت و امکان برچسب‌گذاری یا این که ساخت تگ‌ را داشته باشد. این قابلیت اساسا در کاغذ‌ ویرایشگر نوشته‌ها در دسترس خواهد بود. ولی کاربرد این برچسب‌ها چیست؟
برچسب‌ گذاری در وردپرس یکی مهم ترین کارهایی‌ میباشد که در راستای بهینه سازی و باصرفه‌سازی اینترنت‌تارنما‌ می بایست صورت بپذیرد. به عبارت دیگر راه‌حل رعایت اصول بهینه سازی داخلی برچسب گذاری میباشد.
برچسب گذاری در وردپرس به شما امداد‌ می‌نماید تا بتوانید محتواهای موردنظرتان که در یک زمینه یا این که دسته معلوم قرار دارا‌هستند را مجموعه‌بندی فرمائید. مثلا ممکن میباشد شما روی وبسایت خودتان تیم‌بندی تولید ها موبایل هوشمند، تلویزیون، تبلت، سردخانه‌یخچال و... داشته باشید. البته با تعریف‌و‌تمجید تگ سامسونگ می توانید تمامی تولیدها مرتبط با این مارک را در یک تیم قرار دهید.

مواردی که در سئو و بهینه‌سازی رتبه سایت در گوگل اهمیت چندانی ندارد!

اکثری از اینترنت‌مستران و سئوکاران، مواقعی را در اینترنت‌وب سایت خویش اعمال میدهند  سئو در مشهد که به خطا فکر‌می کنند در جایگاه وبسایت شان در گوگل اثر بسزایی داراست. در‌این نوشته‌علمی همگی رایاپارس  این مفاد را پژوهش میکنیم و آرم می دهیم که برای موتور جست‌وجوی گوگل کدام‌یک مداقه چندانی ندارد و کدام‌یک به‌طور غیرمستقیم اثر میگذارد.
مهم‌ترین‌ نکات بهینه سازی در سال ۲۰۲۱ ، مجال تغییر و تحول فرا رسیده میباشد
۷ فاکتور “غیر اصلی” در seo و مرتبه‌بندی وب سایت
فاکتورهایی وجود دارا هستند که مدیران هر اینترنت‌سایتی آنان را برای تاثیرگذاری  what is seo بر روی جایگاه‌بندی وب سایت رعایت می‌نمایند. بعضی اوقات این فاکتورها به صورت بی واسطه بر seo و با صرفه‌سازی اثر چندانی ندارند و حتی منجر میشوند که در باصرفه‌سازی برعکس شغل نمایند. به دنبال به‌این مفاد پرداخته‌ایم:
۱- به کارگیری از خدمت‌های گوگل
بخش اعظمی از عموم بر این باورند که در صورتیکه از گوگل آنالیتیکس یا این که جیمیل به کارگیری نکنند، گوگل اعتنای نادر‌تری به وب سایت آن ها خواهد کرد. ولی این اعتقاد و باور اشتباهی میباشد. ابدا اهمیتی ندارد که شما از کدام خدمت‌های گوگل استعمال میکنید. تنها کافیست تکنیک‌های بهینه سازی را رعایت نمایید و محتوای بهتر و موءثر ساخت‌و‌ساز نمایید تا سایتتان را به تارنما معتبری در گوگل تبدیل فرمایید.
۲- امتیازدهی و ‌اشتراک‌گذاری‌ مطالب وب سایت
شاید یک مقاله از وب سایت شما هزاران توشه از روش صورت‌بوک یا این که دیگر کانال‌های اجتماعی به اشتراک گذارده گردیده باشند. البته این مورد به هیچ وجه در باصرفه‌سازی جایگاه تارنما در گوگل عنایت ندارد.
اما که در صورتی‌که از روش کانال‌های اجتماعی مخاطبان زیاد و فعالی به وب سایت شما وارد شوند، مطالب شمارا دنبال نمایند، قیمت وب سایت شما بالا خواهد رفت. ولی تعداد به اشتراک‌گذاری‌ها فاقد مداقه میباشد.
۳- Bounce Rate
شاید تعجب نمایید البته گوگل به مقطع فرصت ماندن استفاده کننده در وب سایت شما هم چندان اهمیتی نمی‌گذارد. در واقع نرخ پریدن به طور غیر مسقیم بر روی بهینه سازی تارنما تائیر می گذارد.
فرض فرمائید شما سایتی دارید که با سرعت بسیار بالایی بار گذاری (load) می گردد و نحوه‌ی دسترسی مخاطب به مطالب گزینه نظرش هم بسیار آسوده میباشد. یعنی زمانی کاربری نشانی وبسایت شمارا در مرورگر خویش وارد می‌نماید، وبسایت شما با‌گاز گشوده میشود و استفاده کننده به آسانی و سرعت به مقاله آیتم نیازش دست پیدا می‌نماید. حال در مقابل وبسایت دیگری وجود دارااست که بسیار دیر بالا میاید و بعد از بالا وارد شدن نیز استفاده کننده می بایست بازه مجال زمانبر را صرف گشتن در صفحه های گوناگون آن وب سایت بکند تا به سود دلخواه خویش رسد.
در صورتی یک وبسایت بتواند کاربرانش را به جهت دیدنی بودن محتوا دوران زمان بر‌تری نگه‌ داراست و این یوزرها درگیر کار‌های متنوع و مفیدی روی آن وب سایت باشند، برای گوگل اثر مثبتی دارااست. ولی این ادله نمی شود که هر سایتی که بونس‌ریت معدود‌تری داشت، آیتم بی‌توجهی گوگل باشد.

تاثیر سرعت سایت در تبلیغات

یکی‌از دیگر از بازارهای کاری که میتوانید از آن برای درآمدزایی از روش وب به کار گیری فرمائید  سئو در مشهد تبلیغات مبلغی میباشد. از آنجایی که پارامتر سرعت وب سایت برای کارفرماهای تبلیغات مبلغی اصلی میباشد می بایست بتوانید سرعت وب سایت خودتان را به میزان کافی ما یحتاج برسانید.


این قضیه تا حدی عنایت دارااست که رخ بوک در آگوست 2017 یک تغییر و تحول الگوریتمی داشت رایاپارس  که تجارب مخاطب را در حق تقدم قرار بخشید. این تغییر‌و تحول سبب ارتقاء سرعت درین کانال اجتماعی میشد. همان گونه که گفته شد،  what is seo هرچه سرعت وب سایت عالی باشد، تجارب کاربری و کارایی کلی وبسایت عالی میباشد. فیسبوک گفت که‌این تغییر‌و تحول در سرعت وبسایت و تجربیات کاربری سبب می‌گردد که تبلیغات شما در حق تقدم قرار بگیرد.

3.اثر سرعت وبسایت بر تجربیات و تبدیل مخاطب:

سرعت وب سایت بر تنی چند از شبکه‌های بازاریابی دیجیتال تأثیر میگذارد، ولی اتفاقی که حقیقتا می‌ افتد بهبود تجارب استفاده کننده و تبدیل آن میباشد. تجارب کاربری بر سئو، جستجوی مبلغی و اجتماعی مبلغی تأثیر می‌گذارد، به همین برهان میباشد که سرعت تارنما بسیار اساسی میباشد چون نقش مستقیمی در تجربیات استفاده کننده داراست.


سرعت وبسایت عامل بزرگی میباشد که عموم به خیال و خاطر آن از تارنما‌ها بیرون می گردند. زمانی به یک پریدن اشاره می کنیم، مراد فردی میباشد که پیش از رخنه‌ وبسایت، بیش تر از یک کاغذ را در وب سایت مشاهده نمی‌نماید. در‌صورتی‌که وبسایتی فرصت بار گذاری وقتگیر داشته باشند اشخاص با گاز از آن بیرون میشوند و به اصطلاح به آن نمی‌چسبند.


نکته ای که بایستی در حیث داشته باشید این میباشد که نرخ پریدن نیز یک فاکتور درجه بندی برای رابطه seo میباشد، به این ترتیب بایستی حق تقدم شما باشد که نرخ پریدن کمتری داشته باشید.

زمانی سخن از تبدیل‌ها به در بین میاید، سرعت وب سایت نیز نقش مهمی اعمال می‌نماید. در‌صورتی‌که اشخاص به جهت مجال بار گذاری نماید پریدن می‌نمایند، تبدیل نمیشوند. این دستور مخصوصاً در صورتیکه راستگو میباشد که وبسایت شما پروسه پرداخت یا این که تبدیل وقت گیر‌تری داشته باشد.

ممکن میباشد وقتی که‌این نوشته‌علمی را پژوهش میکنید سایت شما از سرعت بسیار ذیل برخودار باشد. برای ارتقا سرعت وبسایت خودتان می توانید به نوشته‌علمی پایین مراجعه‌نمایید.

پیشنهادی: ۱۰ نحوه مفید برای ارتقا سرعت وبسایت

کلام پایان:

در‌این نوشته ی علمی به سه گزینه از اساسی‌ترین دلایل التفات سرعت وبسایت اشاره کردیم. همان طور که گفته شد عامل مهم مداقه سرعت وبسایت seo وب سایت می باشد. برای اینکه بتوانید مرتبه سایت خودتان را ارتقا دهید می بایست به پارامتر‌های متفاوت بهینه سازی اعتنا داشته باشید. یکی مهم‌ترین این پارامترها سرعت میباشد. یک کدام از دیگر از ابزارهای مفید برای ارتقا سرعت وب سایت و بهبود بهینه سازی ابزار pagespeed insights است. یادگیری کیفیت عمل کردن با این ابزار عمل بسیار معمولی‌ای میباشد. برای یادگیری کیفیت شغل با این ابزار میتوانید به لینک و پیوند ذیل رجوع کنید.

استفاده از FTP

برخی از ارائه‌دهندگان هاست سی پنل را ارائه نمی‌دهند. برای دسترسی سئو در مشهد به فولدر‌ها و فولدر‌های وردپرس در اینگونه مواقعی، می بایست از یک خدمت گیرنده FTP استعمال نمایید. کلاینت‌های FTP متعددی برای تعیین وجود داراست ولی دوستداشتنی‌ترین آن ها FileZilla میباشد.
پیشنهادی: فراگیری بی نقص تغییر‌و تحول پسورد وردپرس از روش phpmyadmin
برای جاری ساختن این عمل آغاز بایستی FileZilla را نصب فرمائید رایاپارس  و به سرور خودتان کانکت گردید. برای این فعالیت بایستی جزئیات ورود به سیستم را در چنگ داشته باشید. تهیه نمودن این داده ها از روش کمپانی ارائه دهنده هاست قابلیت و امکان‌پذیر میباشد.
بعداز برقراری رابطه، متوجه خواهید شد که پنل سمت راست نرم‌افزار با فولدر‌های متعددی لبریز گردیده است. فولدر public_html را پیدا نمایید و به wp-content → plugins or themes بروید. پلاگین یا این که تمی را که میخواهید حذف فرمائید what is seo  تعیین نمائید، کلیک راست کرده و Delete را گزینش فرمائید.
حرف انتها
برطرف کردن نادرست Destination Folder Already Exists فعالیت بسیار معمولی و سادگی میباشد. شما میتوانید به راحتی با جایگزین کردن فولدر ایراد‌ساز این غلط را برطرف کرده و ایراد را حل نمائید. همینطور می توانید از قابلیت و امکان خویش وردپرس نیز این عمل را جاری ساختن دهید. درین نوشته‌ی علمی کارایی شد هر دو نحوه تماما گزینه رسیدگی قرار بگیرد. در صورتی‌که که از تفحص این نوشته ی علمی لذت بردید در قسمت ایده ها انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما فی مابین بگذارید. بشاش و چیره و موفق باشید.

اهمیت متا تگ ها در سئو

درباره مداقه متا تگ ها در بهینه سازی مطالب بسیار متعددی وجود داراست و این تگ ها نقش مهمی در حصول سکو مطلوب در نتیجه ها گوگل دارا هستند. امروزه همه برنامه نویس ها تگ ها  را در کد وبسایت استعمال می نمایند سئو در مشهد  و همینطور کلیه سیستم های رئیس محتوی نیز به طور پیش فرض از این تگ ها جانبداری می نمایند. تگ های متا بوسیله استفاده کننده قابل مشاهده نیستند و تنها موتورهای جست و جو میتوانند آن‌ها‌را ببینند و از روش این کدها بخشهای متفاوت تارنما را تشخیص می‌دهند. تگ هایی مانند تایتل title که برای نصیب تیتر مطالب رایاپارس  وبسایت به کار گیری می توان به موتورهای جست و جو نماد میدهد که تیتر آن متن چیست و در کنار تگ تیتر هم بایستی از تگ توضیحات description بهره برد که برای توضیحات مرتبط با متن استعمال میشود و در غایت زمانی کاربری در گوگل جست و جو می نماید در لیست حاصل سایتهایی را می بینیم که تیتر و توضیحات مرتبط با صفحه ها آنها مطابق what is seo  همین تگ ها خوانده گردیده و برای مخاطب نمایش داده میشود. پس قسمت اساسی به کار گیری از این تگ ها مرتبط با  مرحله طراحی وب سایت پروژه میگردد و بعد استفاده کننده در هنگام ورود اطلاعت بایستی تیتر و توضیحات مطلوب را با اعتنا به مقاله وارد نماید. در صورتی‌که استفاده کننده قسمت توضیحات را وارد نکند گوگل بخشی از متن را تحت عنوان توضیحات در کاغذ نتیجه ها اکران می‌دهد. نصیب مرتبط با تگ تیتر را نمیشود خالی گذاشت و به طبع بایستی کامل شدن گردد البته نصیب توضیحات را میتوان خالی گذاشت و مالامال کردن آن الزامی وجود ندارد البته خوب میباشد درین نصیب یک توضیح کوتاه مطلوب با متن که به خیر و خوبی غرض و قضیه متن را توضیح بدهد استعمال شود. تگ های متا بسیار اصلی میباشند چون اولی چیزی که استفاده کننده در ورقه نتیجه ها می بیند با به کار گیری از همین تگ ها میباشد.