مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

آموزش سئو تنظیمات Fetch as Google


گوگل یک ربات به اسم عنکبوت دارااست که به آنGooglebot crawl یا این که ربات خزنده هم گفته میگردد . سئو سایت  این ربات کارش کاوش در وب سایت شما و یافتن صفحه های نو میباشد شما با به کار گیری از Google Fetch می توانید ایندکس شدن صفحه های وب سایت خویش را نظارت فرمایید این تکنیک خیر برای این میباشد که مطمئن گردید گوگل صفحه ها و عکس های وب سایت شما‌را چشم میباشد.
طرز اجرا کردن fetch :

در گوگل وبمستر وبسایت خویش :

1. در نصیب تکست جعبه نشانی بایستی نشانی ظریف برگه را بدهید، مثلا در حالتی که تارنما شما http://example.com میباشد نشانی برگه شما stores/indiana/1234.html باشد ، شما بایستی که نشانی را بدین شکل تایپ فرمائید http://example.com/stores/indiana/1234.html تایپ نمایید. بعبارتی نشانی بی نقص و ظریف ورقه مد حیث را بدهید
نشانی شما می بایست ذیل شاخه تارنما اساسی باشد. و نشانی های دیگر پذیرفته نخواهند شد.
نمونه نشانی وبسایت http://example.com نشانی های که پذیرفته نمی‌شوند مانند https://example.com یا این که http://m.example.com بدین ترتیب در‌صورتی‌که قصد ایندکس کردن این شاخه ها را دارید در آغاز از نصیب Home گوگل وبمستر این بخش ها را اضافه فرمائید.

2. نوع ربات گوگل را مشخص و معلوم نمائید:
برای تارنما از ربات گوگل Googlebot crawler به کارگیری نمائید
برای خبر ها از Googlebot crawler استعمال فرمایید خیلی ها به غلط از ربات Googlebot News استعمال می نمایند.
برای تصاویر از Googlebot Images به کارگیری نمائید.
برای کلیپ ها هم از Googlebot Video crawler به کار گیری نمائید
برای صفحه ها دارنده کد های تبلیغات گوگلی از Google AdSense crawler استعمال نمائید
برای landing pages صفحاتی که برای عرضه محصولی خاص پباده سازی گردیده اند از Google AdsBot crawler به کارگیری فرمایید.
گوشی ها و تلفن همراه های هوشمند.

1. در حال حاضر از خدمت های جانور استعمال نمایید تا خدمت Google Smartphone crawler عرضه خواهد شد.

2. روی کلید های Fetch و یا این که Fetch and Render کلیک نمایید.
برای اینکه نشانی شما ایندکس خواهد شد می‌توانید از کلید Fetch که برای نشانی وبسایت شما‌را به طور HTTP پردازش می نماید و شما بسرعت می‌توانید متوجه خطاها جانور در شیت گردید.
آیتم Fetch and render نشانی خاص کاغذ شما‌را مالامال دازش می نماید. و بصورت HTTP آیتم پردازش قرار می دهد. و هم زمان وب سایت شمارا براساس دسکتاپ و خیر تلفن همراه ها رندر هم می نماید. این عمل مجموع عکس ها و اسکریپت ها را فرا می‌خواند و تفاوت اصلی با آنچه ما از یک تارنما می‌بینیم نخواهد رویت کرد.

3. درخواست شما بصورت تاریخچه در جدولی قرار خواهد گرفت. یک ستون برای نشان دادن صحیح انجام شدن عملیات بشما نشان داده گردد. درین جدول کل جزئیات برای تصحیح کد به شما داده گردد.

4. چنانچه عملیات با برد انجام شد شما می تواند تا چهار ساعت از گوگل بخواهید که صفحه ها شمارا مجدد ایندکس نماید.

با بروز رسانی محتوا دقیقا چه اتفاقی برای تارنما شما میافتد؟

با بروز رسانی محتوا دقیقا چه اتفاقی برای تارنما شما میافتد؟

از شر زامبی پیج های خلاص می شوید(در‌پی توضیح جامعی در زمینه ی صفحه ها سئو سایت زامبی داده شود)

با هزینه کمتری جایگاه می گیرید
با سرعت بیشتری سکو می گیرید
محتواهای نادر کیفیت شما کمتر گردیده و کیفیت عالی ها ارتقا میابد (در سود به برندینگ شما هم امداد می‌گردد)
در توضیح موردها بالا بایستی بدانید که هزینه ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب که مخاطب پس از مطالعه آن حقیقتا لذت می برد و منجر رجوع محتوا میگردد ، برای هر محتوای 2000 واژه و کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه می برد.

در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه دوباره ندارید و تنها بایستی نوشته ی علمی های قبل خویش را seo فرمائید.

البته یک پرسش اساسی …

زامبی پیج ( Zombie Page ) چه میباشد؟
زامبی پیج به صفحاتی از وبسایت شما می باشند که هیچ ترافیکی ندارند.

هیچ کس آن‌ها‌را نمیخواند ، هیچ ترافیکی از برگه نتیجه ها سرچ گوگل ندارند و هبچ ترافیکی از صفحه های دیگر وبسایت شما هم به آنان منتقل نمی شود.

عملا صفحه های زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنان‌را ایندکس میکند ، اما کسی آن ها را نمی‌خواهد.

در حالتی‌که توضیح بالا براتون کافی نبود، توصیه می کنیم پوشه صوتی ذیل را با تمرکز گوش دهید تا با زامبی پیج ها و طریق شناسایی آنان آشنا گردید.

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای ارتقاء یا این که کاهش صدا از کلیدهای بالا و زیر به کار گیری نمایید.
چرا صفحه های زامبی برای وبسایت ما ضرروزیان دارا‌هستند؟
اذن بدید با یک نمونه به پرسش بالا پاسخ بدم:

شما برای یادگیری نکات موثر در حوزه بهینه سازی محتوا وارد این کاغذ گردیده اید…

اکنون فرض نمائید 3 گزاره این کاغذ به شیوه تنظیم املت بپردازد.

یا این که به عنوان مثال یک مسافت 20 ثانتی از ورقه سپید باشد ، وقت شما بی خویش و بی جهت فارغ از اینکه سودی ببرید از دست میرود.

این نگاهی میباشد که گوگل به صفحه ها زامبی شما دارااست و به طبع برای وبسایت شما خوب وجود ندارد.

پیش از اینکه بخواهید به سراغ زامبی پیج های تارنما خویش بروید بدین نکته اعتنا فرمائید که در بعضا از حوزه ها مثل وب سایت های آوا نیازی به رفع کردن زامبی پیج ها ندارید ، برای ادراک بهتر ویدئو تحت را تماشا فرمایید


چطور زامبی پیج ها را برطرف کنیم؟
به روز محتوا سبب ساز حل ایراد زامبی پیج ها می گردد. شما می توانید :

با تولید پیوند داخلی مطلوب ، یوزرها را از صفحه های پر طرفدار خویش به صفحه های زامبی هدایت فرمائید.
با بروزرسانی محتوا و جالب کردن جمله اولیه و جواب به پرسش اساسی که مخاطب به ورقه شما بایستی به پاسخ آن رسد، شیت را برای استفاده کننده مفیدتر نمائید تا با کاهش بانس ریت و مرتبه شیت شما بهبود یافته و از زامبی پیج بیرون گردد.
با افزودن کلیپ ، پوشه صوتی و یا این که تصویر مطلوب سبب ساز ارتقاء ماندگاری استفاده کننده در وب سایت (Time on page) سبب بهبود درجه ورقه در حاصل سرچ گوگل گردید.
با آپ دیت تایتل و متادسکریپشن در ورقه خویش سبب ساز جذب بیشتر یوزرها از شیت حاصل سرچ گوگل گردید.
نحوه های بالا برای مثال نحوه هایی می‌باشند که شما‌را از شر صفحه های مضر زامبی خلاصه میکنند و محتواهای seo گردیده قابل قبولی را در دست گوگل و یوزرها شما قرار می دهند.

شناسایی گپ محتوا : اقیانوس آبی رنگ در ساخت و ساز محتوا
اقیانوس آبی رنگ معمولا در حوزه کسب و فعالیت اینترنتی به فعالیت میرود.

شناسایی جاهای خالی بازار که رقابت انچنانی ندارد.

در بهینه سازی محتوا هم ما خواهیم توانست نقاط خالی را شناسایی و سوای رقابت مرتبه بگیریم

نخستین از تمامی یک توضیح کوتاه درباره ی اقیانوس آبی‌رنگ از سایت متمم را با هم مرور کنیم:

اقیانوس های آبی‌رنگ، همگی‌ی صنایعی میباشند که امروز وجود ندارند و طبیعتاً فضای بازارهای آن ها نیز ناشناخته میباشد.

در چنین اقیانوس‌هایی، تقاضا می بایست خوی خواهد شد. زیرا هنوز تقاضایی نیست که کسب و امور برای تصاحب سهم بیشتری از آن، با یکدیگر رقابت نمایند.

در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده به کارگیری کنیم.

یعنی عوض این که مدام همت کنیم محتواهایی را ایجاد و seo کنیم که رقابت شدیدی در بهینه سازی آنان وجود دارااست ، به ایجاد محتوا بر روی لغات کلیدی تمرکز می کنیم که رقابت چندانی روی آن ها نیست.

به کار گیری از ایموجی‌ها در حاصل جستجوی گوگل

معرفی سه بخش تاثیر گذار بر روی سئو موبایل


درین مقاله به معرفی سه استدلال بسیار تاثیر گذار و اساسی در منطقه سئو سایت   گوشی میپردازیم که تاثیر آن ها از نظر گوگل در آینده بیشتر نیز گردد.


با ابتدا به فعالیت تکنولوژی Mobile-First Index گوگل، اکثری از بازاریابین دیجیتال به تکاپو افتاده اند و در حالا وفق دادن خویش، نسبت به‌این حالت می باشند. پس لرزه های این تغییر و تحول در رویکرد گوگل با اینکه دو سه سالیست که از آن می گذرد، ولی همچنان ادامه داراست. با این تفاوت که در طی اکنون، ما با داده های بیشتری در رابطه این الگوریتم و تاثیر آن بر روی کمپین های seo تلفن همراه رو به رو هستیم.

با یقین، seo تلفن همراه به صورت قابل توجهی، متمایز از همتای دسکتاپی خویش میباشد (خیر در همگی مورد ها). با ارتقا روز افزون به کار گیری یوزرها از دستگاه های گوشی، اخلاق و رفتار ها و انتظارات آنان نیز تغییر میکند. تغییر تحول درست و کارامد سایز ورژن دسکتاپی وب سایت به ورژن گوشی نیز در عین درحال حاضر عمل سادگی وجود ندارد.

همینطور مدارک و مشاهدات بخش اعظمی نشان می‌دهند که الگوریتم های بهینه سازی برای ورژن های گوشی و دسکتاپ بر شالوده فاکتورهای متفاوتی طرح ریزی گردیده اند. از جمله، پس از جستجوی عبارت Credit Card به معنای کارت اعتباری با نتیجه ها متفاوتی از طرف گوگل در دستگاه های تلفن همراه نسبت به دسکتاپ مواجه می شویم.





با یک نگاه به‌این دو نوع کاوش شاید تفاوت در درجه بسیار مشهود نباشد، البته نوع اکران آن‌ها و برخورد کاربری آن ها با یکدیگر متعدد میباشد. این نمونه در رابطه یک عبارت مالیست و نسبت به کلمه ها جستجویی که به جای استفاده کننده متعلق میباشد، انعطاف کمتری دارااست. در جستجوی کلمه ها متعلق به جای مانند “نزدیکترین کافی شاپ”، فیض کاوش در دستگاه های گوشی بسیار گوناگون از دستگاه های دسکتاپ خواهد بود.

به مکان آنکه بخواهیم الگوریتم های گوگل را ناکامی دهیم و لیستی فرضی از کارداران تاثیر گذار بر روی جایگاه وبسایت ساخت‌و‌ساز کنیم بهتر میباشد کارایی خودمان را بر روی به دست آوردن حداکثر ترافیک از دستگاه های گوشی متمرکز کنیم. با به کارگیری از داده هایی که از کمپین های seo تلفن همراه در سال های اخیر کسب شده‌است، قادر خواهیم بود این قسمت از بهینه سازی را به سه نصیب تقسیم کنیم: محتوا، سرعت و دسترسی، سیگنال های کار یوزرها.

در طول این مقاله ما نخست به بررسی عارضه ها seo گوشی میپردازیم و نکاتی را در این باره و در هر بخش ذکر می‌کنیم که به بازاریابین دیجیتال در کسب ترافیک بیشتر از حاصل کاوش، یاری شایانی خواهد کرد.

محتوا
تلفن های هوشمند مدرن دارنده سنسورهایی می‌باشند که کارکشته به فهم اطراف حریم ما می‌باشند. امروزه اکثر این تلفن ها به عجله سنج، مغناطیس سنج و سنسور نزدیک مجهز میباشند. تلفن های هوشمند وسعت عظیمی از داده را مهیا می نمایند و شرکت ها ترسی از گردآوری این اطلاعات و به کارگیری از آن ها را ندارند. دیگر مکان تعجبی ندارد که جارو برقی منزلمان داده ها مرتبط با شرایط مکانی منزل مان و ترازو گرد و خاک را گردآوری می نماید.

در لیست پایین پارامترهای موثری که گوگل از آنان در اکران نتیجه ها کاوش در دستگاه های تلفن همراه استعمال می نماید را مشاهده می‌کنید:

بازه درحال حاضر
تاریخ امروز
روز هفته ای که در آن هستیم
ماهی که در آن سپری میکنیم
فصلی که در آن هستیم
شرایط آب و هوای شرایط کنونی، آینده یا این که قبل در مکانی که در آن هستیم یا این که در رابطه آن جای در هم اکنون کاوش میباشیم
داده ها مبنی بر روزنگار استفاده کننده، مانند قرار هایی که در آینده با دوستانمان داریم
داده ها قابل دسترسی از شبکه های عمومی مخاطب
نویز قابل شناسایی از دستگاه مخاطب
داده ها آماری بر پایه ی تندرست شخص که از گجت های تن درستی کسب میگردد
سوای اینکه بخواهید نگاهی به‌این لیست یا این که لیست های کاملتر دیگر بکنید، خودتان می‌توانید احساس تماما دقیقی از این اتفاقات داشته باشید. به لطف تلفن های هوشمند، شرکت های رشته آوری، امروزه داده ها بیشتری در رابطه ما نسبت به قبلی دارا هستند. تغییر تحول روش گوگل در تولید یک پلتفرم جستجوی مرکزی، تغییراتی را ساخت نموده است. تلفن های هوشمند هر فرد امروزه منجر گردیده که جستجوی محلی که سابقا وجود داشت، به یک جستجوی فردی مبنی بر داده ها مخاطب تبدیل گردد.

این تغییرات با استعمال از گوگل مپس اعمال می‌شود و حتی بر روی جستجوهای سنتی نیز تاثیر گذار میباشد. زمانی این معنا با جستجوی معنایی مخلوط می‌شود، صورت پیچیده تری میگیرد و بازاریابان اینترنتی را ترغیب به فهم استفاده کننده می نماید تا نیاز های آنان‌را پاسخگو باشند.

با اینکه ضابطه مشخصی با دقت به متغیر بودن کارداران نیست، البته نحوه های علمی و قطعی وجود دارا هستند که منجر ارتقاء بازده بهینه سازی در کاوش ها می‌گردد:

وسعت کاوش را مبتنی بر نوع دستگاه تفکیک فرمایید. این قضیه همینطور موجب می‌گردد که کدام کلمات بیشتر در کدام دستگاه ها کاوش می گردند. داشتن این داده ها به شما یاری می نماید که داده ها هر ورقه را بر پایه ی اکثریت دستگاه های یوزرها ورودی به آن تهیه و تنظیم فرمایید. برای مثال محتوای صفحه های اکران داده گردیده در دسکتاپ به صورت معدل، 30 درصد بیشتر از دستگاه های تلفن همراه میباشد.
از پلاگین های تغییر و تحول رابط کاربری یا این که User Agent Switcher به کارگیری فرمائید تا نوع اکران صفحه ها را در گونه های گوناگون دستگاه های گوشی و دسکتاپ آنالیز فرمایید. در صورتی از مرورگر گروم به کار گیری می‌کنید از پلاگین User-Agent Switcher For Google Chrome و چنانچه مخاطب مرورگر فایرفاکس هستنید می‌توانید از پلاگین User Agent Switcher برای تغییر و تحول رابط کاربری استعمال نمائید. همینطور در‌صورتی‌که نیار به مشابه سازی وب سایت ها در دستگاه های تلفن همراه به طور کاملتر و با ریزه کاری بیشتری دارید می‌توانید از ابزار Mobile Phone Emulator فایده ببرید.
محتوایی ساخت‌و‌ساز نمایید که پاسخگوی نیاز یوزرها باشد، خیر اینکه فقط تیتر آن با عبارت گزینه جستجوی مخاطب یکسان میباشد. این نکته می‌تواند حتی به کارگیری از صفحاتی با تصاویر زیاد باشد، به مکان آنکه از متن های طولانی استعمال شود. تعقیب کردن مورد ها کاوش و نظارت آن ها می‌تواند پاسخگوی شما در انتخاب دستورالعمل محتوای صفحه های باشد.
مرتبه صفحه ها تارنما را در دستگاه های متفاوت چک نمائید. این داده ها به شما یاری می نماید تا روءیت کرد بهتری از اکران وبسایت در صفحه های جستجوی دستگاه های متفاوت داشته باشید. این داده ها را با به کار گیری از وبمستر تولز گوگل می‌توانید کسب فرمائید.
سرعت و دسترسی تارنما
seo دیگر خریداری کردن دارای ربط ترین جواب به عبارت جستجوی شما وجود ندارد و شما در‌این مراحل بایستی این محتوا را با سرعت بالایی نیز به مخاطب ارائه دهید، وگرنه مکان خویش را به دیگر رقبا می دهید. طبق گفته گوگل نسبتاً 53 درصد از یوزرها در حالتی که که لود شیت آیتم نظرشان بیش تر از سه ثانیه ارتفاع بکشد، آن برگه را می بندند.

قضیه سرعت به حدی اساسی میباشد که گوگل با به کارگیری از باکس جواب (Answer Box)، پاسخ سوال ها یوزرها را مستقیما میدهد. همینطور گوگل در پروژه تازه خویش به اسم Android Instant Apps به یوزرها اذن میدهد که یک نرم افزار را سوای اینکه بر روی دستگاه خویش نصب نمایند، به استعمال از آن بپردازند.

گوگل همینطور با روی فعالیت آوردن پروژه AMP سند دیگری را نشانه بر اهمیت سرعت لود صفحه های رو نموده است. صفحه های AMP او‌لین توشه در سال 2016 معرفی شدند و بر روی نسخه HTML شیت اعمال گردیده و بازه لود را تا حد متعددی کاهش میدهند. این زمینه همینطور موجب پایین آمدن اطلاعات در هنگام بار گذاری میشود که برای یوزرها بسیار موثر میباشد. سود پژوهش ها اخیر نشان می‌دهد که بیشتراز 60 درصد یوزرها در هنگام کاوش با دستگاه های گوشی، به‌دنبال صفحه ها دارنده AMP می باشند، به این دلیل که سرعت بار گذاری آنها بسیار بالاست و رابط کاربری بهتری را نسبت به بقیه تارنما ها تجربه می نمایند.

صفحه های AMP برای ناشرین یک نعمت بوده میباشد (بیش تر از 70 درصد مطالب Google Stories مجهز به AMP می باشند)، در حالی که دکان های اینترنتی مانند Ebay اخیرا استارت به فعال کردن این قابلیت و امکان برای برخی از صفحه های خویش کرده اند. در واقعیت، ناشرین تخت گاز از این شیوه در کسب درامد بیشتر استعمال کرده اند، اگر که دکان های اینترنتی و ساخت و ساز کنندگان نرم‌افزار بلند بازه تری را برای فعال کردن این تکنولوژی برای خویش برنامه ریزی کرده اند. با دقت به اینکه ابزارهای AdWords و AdSense استارت به پشتیبانی از امکان AMP کرده اند، به این ترتیب مکان تردیدی باقی نمی ماند که برای ارتقا قابلیت و امکان وبسیایت خویش و جا نماندن از رقبا، هر چه زودتر باید به فعال کردن این امکان در تارنما مبادرت نمائید.

قابلیت و امکان های تازه Instant Articles فیسبوک و Moments توییتر نیز شواهدی بر لزوم سرعت بخشیدن در دنیای اینترنت میباشد. این مورد در معنای زدودن قسمت های گوناگون صفحه های وجود ندارد. صفحه ها تارنما چیزی بالاتر از عده یک سری بخش میباشد و حذف یک قسمت ممکن میباشد مشکلاتی را برای دیگر مناطق ساخت نماید. به این ترتیب مهم‌ترین چیز پاک سازی بخش های مازاد محافظت ساختار وب سایت میباشد. همینطور صفحه های تارنما نیز بوسیله ربات های گوگل و بقیه موتورهای کاوش باید در دسترس باشد.


سندباکس گوگل چیست ؟ آیا sandbox خطرناک است ؟


سندباکس گوگل و یک ایده seo گوگلی
در نوشته‌ی‌علمی ای به عنوان ” چطور مثل گوگل اندیشه کنیم ”  سئو سایت  راجع‌به اینکه گوگل چطور فکرمی‌کند که نتیجه ها جستجوی منصفانه ای به یوزرها اکران دهد ، حرف کردیم ! اینک مثال ای از فکر گوگلی را برای شما تشریح میکنیم ;

چرا سندباکس ؟
فکر کنید در سالهای اخیر ، سرعت رویش سایتهای اینترنتی چقدر زیاد بوده ، به طوری که هر کسب و کاری بالاخره به تاءمل داشتن یک وب سایت ، کما اینکه صرفا برای پز و کلاس کاری ، افتاده میباشد .

خودتان را مکان گوگل بگذارید : آیا ۲۰۰ مورد seo که برای سکو بندی صفحه ها در نتیجه ها کاوش به کار گیری میشود ، به تنهایی کافی می‌باشند ؟ به لحاظ شما اخلاق و رفتار گوگل با سایتی که جدیدا راه‌اندازی میشود ، چه طور می بایست باشد ؟

چندین وبسایت سراغ دارید که صرفا یک الی ۲ ماه بوده اند و صاحبان آن ها ، آنها‌را رها کرده اند ؟

آیا در دوران یکی‌از دو ماه از روی الگوی رفتاری رئیس وبسایت در مشاجره پباده سازی و آپ دیت تارنما می گردد تشخیص اعطا کرد که‌این تارنما قرار میباشد از آنهایی باشد که ۲ ماه دیگر تعطیل میگردند ؟

اکران مقاله، از سایتی که کلا ۲ ماه بروزرسانی گردیده و رها گردیده در نتیجه ها جستجوی گوگل ، سبب کاهش اعتماد یوزرها به نتیجه ها کاوش و در غایت کاهش درآمد گوگل شود . پس می بایست راهکاری اندیشید :

گوگل در هیچ کجا راجع‌به سندباکس حرف نکرده ، لکن از ارزیابی اخلاق و رفتار آن در مقابل سایتهای نو ، نتیجی نتیجه ها شده که پیرو مطرح خوا‌هیم نمود .

 

از کجا بفهمیم در سندباکس گوگل قرار داریم ؟
اینترنت سایتهای نو ، بستگی به نوع مقاله ، سئوی داخلی ، پباده سازی و … فی مابین ۱ تا ۴ ماه در ند جعبه گوگل خواهند بود .

برای سایتی که در سندباکس گوگل میباشد چه اتفاقی می افتد ؟
گوگل در واقعیت با این سایتها گشوده می نماید ;

ممکن میباشد در یک برهه زمانی کوتاه ، یک مقاله از تارنما شما به سکو ۳ بیاید تا گوگل بتواند تجربه یوزرها را نسبت به آن مقاله ضبط و ارزیابی نماید .
ممکن میباشد در یک بازه زمانی کوتاه به عبارتی مقاله ، به شیت ۲ و یا این که حتی ۱۰ برود .
گوگل به لینکهایی که درین برهه زمانی کوتاه ساخته میگردند بسیار حساس میباشد ! ( پس در ۴ ماه نخستین ، خرید بک لینک و پیوند ممنوع .)
رباتهای گوگل خیلی زیاد در‌این بازه به وب سایت مراجعه می نمایند تا از الگوی بازه به روز شدن پستها با خبر شوند . (در ساعت مشخصی پست بگذارید .)
تعداد کلیک های روی وب سایت شما در حاصل کاوش ، وقتی که بالا میایید بسیار اصلی میباشد . (کارایی فرمائید اسنیپ ماهر بنویسید !)
از کجا بفهمیم تارنما ما از سندباکس بیرون گردیده ؟


درصورتی که در سرچ کنسول گوگل ، مشاهده کردید که ورودی های گوگل در یک روز از معدل روزهای قبلی ، ۴ برابر بیشتر شده‌است ، تارنما شما از سندباکس بیرون گردیده .

آیا مجدد ممکن میباشد وب سایت ما در سندباکس گوگل قرار گیرد ؟
نه

link juice چیست؟


link juice واژه و کلمه ای میباشد که در دنیای بهینه سازی و موتورهای کاوش به عمل می رود،  سئو سایت  و به قیمت و یا این که کیفیتی که از یک شیت به کاغذ ی دیگر انتقال داده می‌شود گفته میگردد. این قیمت و کیفیت ها به وسیله هایپر پیوند ها یا این که همین لینک و پیوند های فالو انتقال داده میگردند. موتور های کاوش بدین پیوند ها به مشاهده کرد یک امتیاز یا این که رای برای تارنما غرض نگاه می نمایند. می بایست اعتنا داشته باشید تعداد پیوند هایی که شما به‌این شکل به دیگر سایت ها می دهید، معدود خیس از آن هایی باشد که اخذ می‌کنید.

پیوند های فالو در HTML به‌این شکل می باشند :

great سئو tools

لینک و پیوند های نوفالو nofollow چه میباشد؟

نوفالو (nofollow) یک صفت مشخص و معلوم HTML میباشد، و هر جایی که برای یک لینک و پیوند آورده گردد، به‌این معناست که به موتور کاوش امر می‌دهد که رنکینگ پیوند مقصود را در ایندکس خویش تاثیر ندهد. در واقع برای این به فعالیت می رود تا از گونه های خاصی از اسپم در قضیه موتورهای کاوش دوری نمایید، تا کیفیت نتیجه ها کاوش را بهبود ببخشد.

در واقع این پیوند ها دارنده کمی کد اضافه خیس می‌باشند که به موتورهای کاوش امر می‌دهند که‌این لینک و پیوند ها را دنبال نکنند، و یا آنان‌را تحت عنوان امتیاز و یا این که کیفیت نبینند. بعضی وقتها شما ممکن میباشد کار کشته به تأیید کل پیوندهای جان دار در تارنما خویش نباشید، به خصوص در صورتی‌که استفاده کننده آن‌ها را ارسال نماید یا این که از تبلیغات باشند.

در واقع لینک و پیوند های نوفالو در لهجه HTML به صورت ذیل می‌باشند، که rel=”nofollow” به آنها اضافه می‌گردد :

great بهینه سازی tools

تفاوت پیوند های فالو و نوفالو
پیوند های nofollow به موتور های کاوش اذن نمی دهند تا پیوند هایی که برای آنان آورده گردیده اند را دنبال نمایند. به‌این معناست که در حالتی‌که سایتی به تارنما شما به طور nofollow پیوند داده باشد، در‌این حالت هیچ امتیازی بخش شما نخواهد شد. شما تقارن زمانی که قصد دارید به وبسایت های ناشناخته و یا این که کمتر پر اسم و رسم لینک و پیوند دهید، سفارش ما این میباشد که قطعا از این نوع لینک و پیوند به کار گیری فرمائید.

لینک و پیوند های follow به کلیه موتور های کاوش این اذن را می‌دهد تا این پیوند ها را دنبال کرده و به سایت های تازه و یا این که مطالب جدیدی که به آنها پیوند دادید برسند. در صورتیکه که یک وبمستر به شرایط فالو به سایت شما لینک و پیوند داده میباشد، در این صورت هم موتورهای کاوش و هم یوزرها می‌توانند وارد وارد وبسایت و یا این که مقاله متبوع در سایت شما شوند، که در‌این‌صورت‌ شما صاحب و مالک یک بک لینک و پیوند نیز خواهید شد. شایسته ترین راه و روش دادن لینک و پیوند فالو به یک وبسایت، به کارگیری از انکر تکست یا این که anchor text و تایپ کردن کلمه و واژه کلیدی در پیوند میباشد. بدین معناست، وقتی که به یک وبسایت دیگر لینکی می دهید، واژه و کلمه کلیدی غرض را تحت عنوان انکر تکست برای آن به عمل ببرید.

در شرایط پیش فرض کلیه لینک و پیوند های جان دار در سایت تان به طور فالو می باشند، به این ترتیب نیازی به هیچ اقدامی وجود ندارد تا آن‌ها را فالو نمائید.

فراگیری اضافه کردن پیوند nofollow در وردپرس
اولی کاری که می بایست انجام دهید این میباشد که اضافه کردن Title and Nofollow For Links را وبسایت تان نصب نمائید. این پلاگین نیاز به هیچ پیکربندی خاصی ندارد، و فورا بعداز نصب در بخش پنجره درج لینک در ادیتور وردپرس اکران داده گردد.

درصورتی که که نیاز به ارشاد در موضوع نصب پلاگین در وردپرس دارید، میتوانید به مقاله فراگیری نصب پلاگین در وردپرس مراجعه‌کنید.

بعد از نصب و فعال‌ساز‌ی پلاگین بر روی وبسایت تان، هم اکنون صرفا کافی میباشد یک نوشته تازه بسازید، و برروی دکمه ی اضافه کردن لینک و پیوند در ادیتور وردپرس کلیک فرمائید. پنجره ی اضافه کردن پیوند برای شما اکران داده گردد، درین پنجره می‌توانید لینک و پیوند های آیتم نظرتان را اضافه نمایید، و با استعمال از آیتم Add rel=”nofollow” میتوانید پیوند متبوع را نوفالو فرمائید.