مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مرحله به مرحله تا آپدیت مقاله های قدیمی سایت


اکنون که به‌این فیض رسیده‌اید که چرا بایستی نوشته‌ی‌علمی‌های کهن سئو در مشهد تارنما را پژوهش و آپ تو دیت فرمائید، بهتر میباشد درباره کیفیت آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. این شغل نیاز به گام‌های خرد و پی درپی دارااست تا شغل با تمرکز و نظم پیش برود.

 

گام اولیه، گردآوری داده ها
کدام نوشته ی علمی را بایستی به روزرسانی کنیم؟ این سوالی میباشد که در اولی گام بایستی از خویش بپرسید. برای جواب به‌این پرسش می بایست سراغ ابزارهای چک وب سایت بروید. ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول این اذن را به رایاپارس شما میدهد که لینک و پیوند‌های گوناگون را براساس ایمپرشن یا این که نرخ کلیک غربال نمایید. به عنوان مثال می توانید به گوگل سرچ کنسول بروید و در نصیب سرچ ریزالت، داده های عددی نوشته ی علمی‌های منتشر گردیده در خبر نامه را ملاحظه کنید. 

 



 

گام دوم،  گزینش صفحه ها مطلوب برای سئو 
درحال حاضر که آحاد داده ها را یکجا داریم، وقت آن میباشد که داده ها را تجزیه و آنالیز کنیم. درواقع اینجا تصمیم میگیریم که کدام محتوا به چه شکلی به‌روز خواهد شد.

برای این شغل پیوند همگی‌ی محتواها را در یکی‌از سه تیم‌ی ذیل قرار دهید:

محتوایی که ترافیک بالایی دارااست البته نرخ تبدیلش معدود میباشد.
محتوایی که ترافیک نادر و نرخ تبدیل خیر داراست.
محتوای خیر و خوبی که افت نموده است.
درحال حاضر لینک و پیوند‌هایی را که در‌این سه تیم قرار می گیرند براساس حق تقدم‌ها آراسته نمایید. کدام مجموعه برای شما در حق تقدم قرار می گیرد؟ محتواهایی که نرخ تبدیل خیر و خوبی دارا‌هستند، ولی ترافیک معدود؟ بعد از آن، دفعه به پژوهش what is seo استراتژی‌های گوناگون محتوایی میباشد که خلل مقالات را برطرف ‌نماید. از جمله، با چه روشی بایستی نرخ کلیک نوشته‌علمی را ارتقاء دهید، چه روشی سبب ساز میشود ترافیک نوشته‌علمی بیشتر گردد و … .

 

گام سوم، رسیدگی کلمه ها کلیدی هر نوشته‌ی‌علمی
جاری ساختن هر استراتژی محتوایی روی مقاله ها می بایست براساس عبارات کلیدی تازه یا این که خوب میباشد بیان‌کنم لغت ها کلیدی مطلوب باشد. متخصص بهینه سازی میباشد که آن لغت ها را با پژوهش ها واژه و کلمه کلیدی همزمان با به‌روزرسانی به مجموعه محتوا میدهد. این فعالیت عنایت بسیار بالایی دارااست. چون زمانی تمایل به‌روزرسانی محتوا سابق را دارید در‌صورتی‌که کلمه ها کلیدی تازه را نظارت و تعیین نکنید، احتمال توفیق آپ دیت معدود میگردد.

درواقع با نظارت کلماتی که محتوا با آنها ترافیک جذب نموده است، شما می توانید پوزیشن نوشته‌علمی را روی آن واژه ارتقا دهید تا ترافیک بیشتری اخذ نماید.

تعیین لغات کلیدی مبتنی بر مقصود جست و جو
یکی‌از مهمترین دست اندرکاران گزینش‌کننده در ارتقا مرتبه محتوا روی یک واژه و کلمه کلیدی، درک مقصود یا این که نوع و خصوصیت‌های محتواهایی میباشد که با آن کلمه و واژه درجه گرفته‌اند. هر دارای تخصص seo می بایست غرض جستجوی استفاده کننده از عبارات کلیدی و چیزی را که گوگل به وی اکران میدهد،‌ تجزیه و بررسی نماید تا با گزینش کلمه و واژه کلیدی صحیح برای نوشته‌ی علمی احتمال توفیق فعالیت را بالا برنده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد