درصورتی که بعد از سپری شد یکسری هفته ، هنوز سایت شما لیست سئو در مشهد نشده میباشد، احتمالاً درخواست تصویب شما گم گردیدهاست، کارایی کنید سایت خویش را مجدداً تصویب کنید. البته پیش از آن مطمئن شوید که سایت شما مشکلی ندارد رایا پارس که از شاخص دهی جلوگیری به کار آورد. بعداز تصویب اولیه شما باید بین 6 تا 8 هفته صبرکنید تا همه موتورهای جست و جو زمان شاخص دهی داشته باشند. بعداز آن کنترل نمایید و ببینید در صورتی سایت بخوبی شاخص دهی نشده بود یا جایگاه قابل قبولی نداشت مجدداً تصویب نمایید.
به خواسته یافتن سایت هایی که بتوانید سایت خویش را در آنها تصویب نمائید، what is seo کلمه \" Add Url \" را در موتورهای کاوش سرچ نمایید.
تصویب تارنما در موتورهای کاوش ، مهمترین قدم بعداز ساخت وب سایت
موتورهای کاوش تحت عنوان سریع ترین راه و روش یافتن داده ها، سرویس ها و تولیدها لازم یوزرها اینترنتی بازی نقش می نمایند. اکنون بیش تر از هشتاد درصد کابران اینترنتی، پیرو مراد های خویش در موتورهای کاوش می باشند. در واقعیت اولی گام بعد از ساخت سایت، معرفی وب سایت به موتورهای جستجو گر میباشد. درصورتیکه موتورهای کاوشگر نتوانند صفحه ها تارنما را بیابند و ایندکس نمایند، حضور در حاصل موتورهای کاوش ناممکن میباشد. با وجود موتورهای کاوش بسیار در سطح وب، شایسته ترین و پربازدیدترین و پرطرفدارترین موتور جستجوی عالم گوگل میباشد. در کشور ایران نیز گوگل دوستداشتنی ترین و همه گیرترین موتور کاوش میباشد و یوزرها اینترنتی برای یافتن جواب های خویش به گوگل مراجعه می نمایند. اکثر یوزرها صرفا به حاصل شیت نخستین گوگل دقت می نمایند و فقط تعداد بسیار یه خرده از یوزرها، صفحه ها چهارم به بعد از آن نتیجه ها گوگل را پژوهش می نمایند.
انکر تکست را بصورت طبیعی و تطبیق پذیر بنویسید.
مطابق راهنمای گوگل سئو در مشهد هر بخش از وب سایت، دربرگیرنده پیوند ها و انکر تکست لینک و پیوند ها، بایستی برای مخاطب بها حقیقی داشته باشند. پیوند ها می بایست در جایی قرار داشته باشند که مخاطب انتظار دیدن آنان را داراست. رایاپارس براین اساس آنها میتوانند نسبت به لینکی که داده ها با ارزشی برای آنها دارااست باخبر شوند. با تیزهوش خیس شدن الگوریتم های گوگل بصورت سالیانه، شما می بایست what is seo از ساخت و ساز انکر تکست تکراری و انکر تکست مبنی بر لغات کلیدی در وب سایت خویش اجتناب نمایید. عدم اعمال این طریق سود ای جز پنالتی شدن وبسایت در بر نخواهد داشت.
نقل قولی از Neil Patel:
اینجانب دوست دارم لینک و پیوند های طبیعی تولید کنم، چون که گوگل اینگونه می خواهد. شما نمی توانید از مهندسی که مجموع روز کاری خویش را صرف پیاده سازی الگوریتمی برای زرنگ خیس بودن می نماید. باهوشتر باشید. براین اساس از رادارهای گوگل مسافت بگیرید. بر روی ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب تمرکز نمائید و از پنالتی گوگل و دیگر موتورهای کاوش اجتناب نمائید.
اما، شما به پیوند های کیفیت خوب احتیاج دارید. لینک و پیوند هایی که از صفحه های مرتبط ساخت گردیده باشند. اجتناب از پیوند های بی چگونگی در وبسایت های نا مرتبط هم به به عبارتی واحد سنجش ضروری میباشد. اخذ پیوند از دامنه های معتبر دامنه و اعتبار برگه بالا و قابل اتکا یک کدام از ضروریات seo وبسایت به حساب آورده می شود. از لینک و پیوند های اسپم اجتناب نمایید (over-optimization را چنانچه بخواهیم لفظ به لفظ ترجمه کنیم در معنای زیاد از حد باصرفه شدهاست. که می قدرت این مضمون را از آن برداشت کرد که برای سئو پیوند های خویش طوری شغل نکنید که پیوند ها به حدی با صرفه گردیده باشند که دیگر به لحاظ طبیعی نرسند.) گوگل از پیوند هایی که بیش تر از حد بی نیاز درج شده باشند قدر دارنی نمی نماید. یعنی آنهارا اسپم تشخیص میدهد. انکر تکست که در تعداد بالا مبتنی بر عبارات کلیدی ساخت و ساز گردیده باشند. یک درفش قرمز رنگ گران قدر برای گوگل میباشد. یعنی علامت دهنده سوء استعمال از بک لینک و پیوند برای ارتقا سکو وبسایت میباشد. سود اینگونه روشی هم مسلما پنالتی شدن میباشد. در ازای، کوشش برای ساختوساز لینک و پیوند های طبیعی با توسعه دامنه انکر تکست در پیوند های ورودی، به عنوان مثال : بجای قرار دادن متن:\" کمپانی توسعه و گسترش اپ\" در تمامی پست های مهمان، از کلماتی مانند:\" کمپانی ساختوساز نرمافزار\" یا این که \"قابل اتکا ترین کمپانی ساخت اپلیکیشن\" یا این که عباراتی مانند اینها به کارگیری فرمائید.
2- انکر تکست می بایست با محتوا مرتبط باشد.
با گذر فرصت گوگل الگوریتم های خویش را گسترش داده میباشد. تا این الگوریتم ها بتوانند مضمون حقیقی محتوای یک ورقه را فهم و شعور نمایند. از سال 2015 گوگل سیستم DeepMind را گزینه آزمایش قرار بخشید. این سیستم برای پردازش لهجه پیاده سازی شدهاست و در واقع به هوش تصنعی و مصنوعی الگوریتم قابلیت یادگیری می دهید. فعلا برای ربات های گوگل شعور وجود رابطه میان انکر تکست با محتوای کاغذ کاری بی آلایش میباشد. در حالتی که لینک و پیوند داخلی سوای رابطه به یک شیت ساختوساز فرمائید. اینکار ممکن میباشد که به سکو وب سایت شما صدمه بزند. این مقاله برای بک پیوند های با انکر تکست بی رابطه نیز درست است. گوگل به شدت بر روی تجارب یوزرها متمرکز میباشد. گوگل کوشش می نماید که شایسته ترین محتوای مرتبط را در معمولی ترین نحوه در مشت یوزرها قرار دهد. مشخصا، انکر تکست بی رابطه با محتوای یک برگه فارغ این چهارچوب قرار میگیرند.
3- شرکت کردن در ساختوساز پست های مهمان مرتبط
یک کدام از کلید های توفیق در بهینه سازی داشتن انکر تکست مرتبط میباشد. تکنیک هایی مانند کمپین های پست مهمان و طرز هایی مشابه به آن با قصد ساخت بک پیوند های تندرست اعمال میشوند. نکته ای که می بایست درین نصیب به آن اشاره کنیم این میباشد که: درصورتی که شما پست مهمان ساختوساز نموده اید و تمرکز لینک و پیوند های ورودی از این پست های مهمان واژه و کلمه کلیدی \" نکته های بازاریابی دیجیتال \" باشد. درج لینک و پیوند در محتوای مربوط به بازاریابی دیجیتال با عبارات کلیدی به طور کامل یکسان، لغات کلیدی نسبت یکسان، لغات کلیدی Lsi (دارنده معنای شبیه ) اجرا میگردد. بدیهی میباشد که اینگونه محتوایی با انکر تکست\"نکته های بازاریابی دیجیتال\" نمی تواند در سایتی باشد که هیچ ارتباطی با بازاریابی دیجیتال ندارد. نکته : شایسته ترین استعمال را از لغت ها کلیدی LSI (کلماتی کلیدی که بصورت نامشخصی مفهمومی یکسان با کلمه و واژه کلیدی را القا می نمایند) و لغت ها کلیدی نسبتا مشابه به واژه کلیدی مهم را در پست های مهمان اعمال دهید. براین اساس ظواهر یک انکر تکست طبیعی بدین متن های لنگر گردیده خواهید بخشید. این شغل از لحاظ سکو تصاحب کردن در گوگل موثر خواهد بود.
4- از اخذ لینک و پیوند از تارنما های اسپم پرهیز کنید.
تصاحب کردن پیوند از وبسایت های بی چگونگی و لینک و پیوند دادن به تارنما های نامعتبر، پس از بروز رسانی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بر روی درجه تارنما در نتیجه ها کاوش نقش کلیدی بازی می نماید. لینک و پیوند های دریافتی خویش را نظارت فرمائید و مطمئن گردید که لینک و پیوند بی چگونگی ساختوساز نکرده اند. ممکن میباشد بابت بعضی از این پیوند های مضر هزینه پرداخت کرده باشید. با اینحال عدم حذف آنها موجب میگردد که تارنما ضرری بسیار بیشتر از مخارج پرداختی شما داشته باشد. لینک و پیوند دادن به یک وبسایت خطرناک سبب ساز هلاک شد سریع اعتبار و مرتبه تارنما شما گردد.
تا اینجا ذکر کردیم که برچسب گذاری در وردپرس اصول و قواعد مشخصی داراست. سئو در مشهد براین اساس همواره این قابلیت و امکان وجود داراست که شما در هنگام ساخت برچسبها، مبتلا اشتباهاتی بشوید. درین قسمت از نوشتهعلمی رایجترین خطاها در برچسبگذاری را گوشزد خوا هیم کرد.
نباید در هنگام تولید تگ در وردپرس از کلماتی استعمال نمایید که با تیتر ورقه در تناقض باشد.
از آن جا که هر کاغذ در تارنما، دارنده یک واژه کلیدی میباشد، نباید برچسب آن برگه را با آن واژه کلیدی بسازید. رایاپارس این مبادرت یک غلط تبارک میباشد که سبب ساز میگردد از گوگل نمره منفی اخذ نمائید. چون دراینحالت برچسب با تیتر شیت تداخل پیدا خواهد کرد.
همینطور تداخل کلمه و واژه کلیدی کاغذ و برچسب، فرایند با صرفهسازی وب سایت را نیز در گیر ایراد مینماید. به این ترتیب خوب میباشد از مشتقات آن کلمه و واژه کلیدی که در تیتر شیت وجود داراست در برچسب شیت استعمال فرمایید.
نادرست رایج دیگر دراین باره، به کارگیری از تعداد متعددی برچسب در وردپرس میباشد. what is seo خیلعظیم برچسبها در واقع ارتباطی با جذب بیشخیس یوزرها به تارنما ندارد. چه بسی به کارگیری بیشتراز حد از تگها، بر روی seo داخلی تارنما شما تاثیر منفی بگذارد.
به کار گیری از برچسبهای وقتگیر نیز یک نادرست رایج دیگر میباشد. برچسبهای وقت گیر استاندارد نیستند و شما می بایست همواره کوشش نمائید برچسبهای کوتاهی برای صفحه ها متفاوت وب سایتتان ساخت نمایید.
نکته دیگر این میباشد که گاهی دربین نامگذاری تیمبندی تارنما و برچسبها در وردپرس، تداخل ساخت می گردد. بایستی کوشش نمایید این خطا فیس ندهد.
ساخت تگهای شبیه نیز نادرست رایج دیگری میباشد که منجر تاثیرگذاری منفی بر روی بهینه سازی داخلی تارنما شما می گردد. به خیال بسپارید که هیچوقت نباید تگهای تکراری ساخت و ساز نمایید. در غایت فهرستی از مهم ترین مواقعی که بایستی در برچسب گذاری اصولی در وردپرس به آن ها دقت فرمائید را با هم مرور می کنیم.
برچسبهای بیربط و گوناگون لزوما برای یوزرها موءثر نیستند.
ساختوساز برچسبهای مختلف، تنها صفحه های تکراری تولید مینماید.
اعتبار محتوای مهم با برچسبهای تکراری کاهش می یابد.
برچسبها نباید تنهاً برای یک کاغذ خاص ساختوساز گردیده باشند.
تگها را می بایست با دقت به جستجوی بیشتر یوزرها، ساخت فرمایید.
یک واژه و کلمه کلیدی لزوما نمیتواند اسم یا این که محتوای برچسب هم باشد.
مشکلاتی که برچسب گذاری غلط برای وبسایت تولید مینماید
به عبارتیطور که اشاره کردیم برچسب گذاری غلط در تارنما میتواند ایرادات مختلفی ساخت نماید که در غایت روی با صرفهسازی وب سایت تاثیر منفی خواهد داشت. دراین بخش می خواهیم بییشتر درباره مشکلاتی کلام کنیم کهاین خطا برای تارنما ساخت و ساز مینماید. یادتان باشد این خطاها گاهی قادر است جبران ناپذیر باشد.
کلمه ها کلیدی غلط
به کارگیری از عبارات کلیدی خطا ممکن میباشد منجر مشاهده دو سود در یک کلمه و واژه کلیدی گردد. بدین مفهوم که استفاده کننده یک واژه کلیدی را سرچ مینماید و به طور همزمان دو مقاله از وب سایت شما در حاصل گوگل اکران داده می گردد. این پروسه قابلیت و امکان امتیازگیری شما از گوگل را کاهش می دهد. در واقع صحیح مثل این میباشد که شما با خودتان وارد رقابت گردیدهاید.
فکر کنید برای کلمه و واژه کلیدی «درگاه پرداخت» مطلبی نوشتهاید و یک برچسب نیز با همین تیتر در تارنما ساخت و ساز کردهاید. این شغل سبب ساز میگردد موتور گوگل در seo کردن این برگه فعالیت طاقت فرساتری پیش رو داشته باشد. به این دلیلکه نمیداند دقیقا کدام یک از این دو برگه بایستی در حاصل گوگل اکران داده گردد.
براین اساس ممکن میباشد هر دو کاغذ را ایندکس نماید که شانس شما دراینحالت برای علامت داده شدن در صفحه های بالای نتیجه ها گوگل کاهش خواد یافت. همینطور ممکن میباشد گوگل به جهت مشابهت موضوهی هر دو شیت، هیچ کدام را بهینه سازی نکند و به مجموع در کاغذ حاصل کاوش اکران داده نشوید.