مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

سئو کلاه سفید

_ پژوهش ها کلمه ها کلیدی

صرف  سئو سایت   لحاظ از رنگ کلاهِ سرتان، او‌لین قدمی که شما برای پیاده سازی بهینه سازی روی وبسایت نیاز دارید؛ پژوهش ها کلمه ها کلیدی میباشد! یعنی شما بایستی در به عبارتی مرحله نخستین انتخاب نمائید که قرار میباشد این وب سایت روی چه کلماتی در گوگل ظواهر خواهد شد؟ کدام عبارات کاوش بیشتری دارا هستند و ابدا کدام تیم عبارات روی یک ورقه seo شوند؟


اینها چیزهایی میباشد که در یک پژوهش ها عبارات کلیدی جامع به دست می‌آیند و به امداد آن ها می‌توانید داده ها خیلی مهمی راجع به فرآیندی که بایستی پیرو آن را طی نمایید به دست بیاورید.


پژوهش ها عبارات کلیدی و بعد از آن انتخاب لغات متبوع در هر برگه و… تا حدی استراتژی محتوای تارنما شما‌را هم گزینش میکند. این به شما یاری میکند رقبای خودتان را بشناسید، مشقت لغت ها کلیدی را آنالیز نمائید، حدود میزان دارایی مایحتاج برای بهینه سازی و ساخت و ساز محتوا را انتخاب و در کل یک مشاهده کرد مطلوب نسبت به آینده seo تارنما خویش به دست بیاورید.


با امداد همین عمل میباشد که متوجه می شوید بهتر میباشد کلمه و واژه کلیدی اساسی فلان کاغذ از وب سایت، واژه و کلمه یادگرفتن بهینه سازی باشد یا این که یادگرفتن بهینه سازی! و به هیچ وجه به یاری همین روند متوجه می‌شوید که کلماتی مثل “بالا آوردن وبسایت در گوگل” هم دربین عبارات کلیدی وبسایت شما جای‌دارد، در حالی که شاید خودتان به هیچ وجه به آن اندیشه نکرده باشید!


در‌صورتی‌که با پروسه پژوهش ها عبارات کلیدی وب سایت آشنا نیستید، یک نوشته‌ی علمی جامع و کاربردی در زمینه ی چگونگی و فراگیری آن در وبسایت مندرج که به شدت در‌این اولِ رویه برای شما موءثر میباشد. کافی میباشد به نوشته‌علمی “فراگیری تحقیق عبارات کلیدی” در فرین رجوع نمایید.




کیفیت محتوا یا کیفیت بک لینک؟ کدامیک مهم تر است؟

کیفیت محتوا یا کیفیت بک لینک؟ کدامیک مهم تر است؟





ونه موثرتر واقع بشه؟


کیفیت محتوا یا   سئو سایت   این که کیفیت بک پیوند؟ کدامیک اصلی خیس میباشد؟ 1همواره در میان سئوکارها در رابطه عامل ها تاثیرگذار در سئو وب سایت دعوا های متفاوتی وجود دارااست. امروز می‌خواهیم در رابطه دو آیتم از این مورد ها که محتوا و بک لینک و پیوند میباشد گفت‌و‌گو کنیم؛ اینکه کدامیک تاثیر و اهمیت بالاتری داراست و تمرکز بر کدام مورد سبب به اخذ ترافیک بیشتری گردد.


چنانچه بخواهیم در یک عبارت جواب این عبارت را بدهیم کیفیت محتوا را می قدرت مقدم بر کیفیت یا این که کمیت بک لینک و پیوند ها دانست. احتمالاً تیم کثیری از اشخاص با این جواب مخالفت نمایند،


ولی در حالتی که کلیت مورد را گزینه تحلیل قرار دهید خواهید روءیت کرد در حالتی که مقصود شما اخذ بک پیوند های کیفیت عالی باشد در وهله ابتدا مایحتاج میباشد تجربه کاربری کارکشته را برای کاربر وب سایت خویش مهیا نمائید که نصیب قابل توجهی از این پروسه را داشتن محتوا کیفیت عالی تشکیل می‌دهد.


البته در حالتی که شما استراتژی مقابل را گزینش نمایید و تمرکز خویش را بر اخذ صدها بک لینک و پیوند قرار دهید، ترافیک نتیجه ها از آن در صورتی‌که محتوای وب سایت شما نیاز کاربر را برطرف نکند بی کیفیت خواهد بود.


اما که بک پیوند ها از آن جهت دارای اهمیت میباشد که به سایت شما در ساخت متکی بودن و بالا بردن آتوریتی درقبال موتورهای کاوش امداد شایانی می نماید. همینطور، بک پیوند های کیفیت عالی سبب ساز جذب مشتریان نو، خواننده گان و سرنخ ها از روش منابع دارای ارتباط به عنوان مثال رسانه ها، مجلات و بلاگ های تخصصی گردد.


ولی داشتن بک پیوند های زیاد چه سود ای دارااست در حالتی که تجربه کاربری سایت شما ضعیف و بانس ریت شما سیر افزایشی داشته باشد؟


پس این دلیلی میباشد که اثبات می نماید کیفیت محتوا اهمیت بیشتری نسبت به بک لینک و پیوند ها (سوای کیفیت آن) خواهد داشت.



بهینه سازی با سئو کلاه سفید


بهینه سازی کلاه سپید


چرا استعمال از تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید اصلی میباشد؟

عدم به کار گیری از   سئو سایت  تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید می‌تواند وب سایت شمارا از لحاظ Google و بقیه موتورهای کاوش محروم نماید. گوگل تحت عنوان موتور جستجوی شماره یک عالم، میلیاردها نفر در روز از آن بازدید می نمایند و هر بازدید پتانسیل کشف تارنما شما به وسیله مخاطب تازه را دارا میباشد. گوگل منبع ترافیکی غیر قابل انکار برای وبسایت شماست و محرومیت از آن می‌تواند سبب ساز به افت شدید بازدید تارنما و حتی بیزنس شما گردد. آحاد کارهایی که در سایت اعمال می دهید را در حیث بگیرید و آن‌گاه به‌این تصور کنید که محرومیت به کار گیری از موتور جستجوی رایج وب (GOOGLE) چه می باشد؟


بدتر از آن ، با محرومیت از حضور در Google ، هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت که سایت شما مجددا در لیست موتور کاوش قرار بگیرد و ممکن میباشد سایت شما برای مدام از لیست موتور کاوش حذف گردد. ممنوعیت مادام العمر از طرف Google اثار متعددی به‌دنبال خواهد داشت.


اهمیت بهینه سازی کلاه سپید


آیا بایستی از تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید تقلید کنیم؟

حتماً آری! اجرای نحوه های بهینه سازی کلاه سپید شایسته ترین راه و روش برای ساخت‌و‌ساز یک تارنما و کسب و کار اخلاقی ، با توفیق استوار میباشد. در اینجا به بعضا از مراحلی را که بایستی دنبال فرمایید برای اعتقادوباور از اینکه مطالب وب سایت شما تماماً مطابق با تکنیک های بهینه سازی کلاه سپید میباشد، اشاره میکنیم:



بهینه سازی کلاه سیاه سپید خاکستری

 

10. به سراغ لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی بروید
از   سئو سایت   مهم ترین فاکتورهای سئوی کلاه سپید، لینک و پیوند‌سازی‌های داخلی و فرنگی میباشد. هر دو نوع از این لینکدهی‌ها مزایای خاص خویش را دارا‌هستند. البته در صورتی‌که این پیوند‌ها را به طور هدفمند تولید نمایید، فیض مؤثر آن را در ارتقاء جایگاه و بازدید تارنما خویش خواهید روءیت کرد. با یک تمجید بی آلایش بایستی ذکر کرد که پیوند‌سازی داخلی یعنی درج لینک و پیوند دیگر مطالب و دیگر صفحه ها وب سایت خودتان در یک مقاله و لینک و پیوند‌سازی فرنگی یعنی در محتوای مطالب خویش و یا این که صفحه های دیگر سایتتان، مبادرت به پیوند دادن به منابع دارای اعتبار و مربوط به زمینه محتوا نمائید. اینگونه پیوند‌هایی به ویژه چنانچه به منابع شناخته‌گردیده مربوط باشند، اعتبار صفحه های شما‌را ارتقا میدهند.

نوشته‌ی علمی پیشنهادی: 9 طریق راحت برای پیوند سازی هدفمند

 

seo کلاه سیاه سپید خاکستری

 

11. با ابزارهای کاربردی گوگل موقعیت سئوی وب سایت خویش را متحول نمایید
گوگل تحت عنوان وسیع ترین موتور جستجوی اینترنتی مهم‌ترین منبعی میباشد که می تواند به ما در موضوع بهبود و باصرفه‌سازی سایتمان یاری دهد. شرکت گوگل با ارائه ابزارهایی جامع و فن‌ای به کمک اینترنت‌مسترها شتافته میباشد. ادراک درست از این ابزارها و یادگیری چگونگی به کارگیری از آن ها، هزاران اینترنت‌وب سایت بی آلایش را به پربازدیدترین وبسایت‌های آنلاین تبدیل نموده است. نگران عدم وضوح این مورد نباشید. ما در مدیروب برای این نصیب مقالاتی جامع ترتیب داده ایم تا شما هرچه ریلکس‌خیس بتوانید داده ها مایحتاج با این مقوله را کسب فرمایید. دو ابزار مهم گوگل با اسم‌های گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر تولز هستند.

 

12. کانال‌های اجتماعی را فراموش نکنید
استعمال مطلوب و تلفیق به موقع محتوای منتشر گردیده در وب سایت با کانال‌های اجتماعی، تکنیک دیگری میباشد که در سئوی کلاه سپید به جاری ساختن آن سفارش میگردد. در همین راستا یک کدام از پیشنهادهایی که برخورد قابل قبولی نیز دارااست، به کارگیری از دکمه‌های به اشتراک گذاری کانال‌های اجتماعی در مطالب وب سایت میباشد. شما با تهیه نمودن اینگونه قابلیتی، شانس اکران محتوای وبسایت خویش را بسیار بیشتر می کنید؛ به دلیل آنکه یوزرها اشتراک گذاری محتوای گزینه عشق خویش را زیاد اعمال می دهند.

نوشته‌ی‌علمی دارای ارتباط: 10 نکته حائض اهمیت در ساخت‌و‌ساز محتوا برای شبکه های مردمی

 

13. پیوند‌های وخیم (Broken Links) را حذف یا این که بازنویسی فرمائید
رسیدگی به پیوند‌های دیرین و بازرسی حالت آنان، یکی از دیگر از نکات سفارش گردیده برای داشتن یک کمپین سئوی کلاه سپید غالب میباشد. جذاب میباشد بدانید که‌این زمینه اگرچه در ظاهر مورد خیلی مهمی به حیث نمیرسد و اکثر زمان ها اینترنت‌مسترها به آن دقت نمیکنند، ولی لینک و پیوند‌های وب سایت شما در صورتیکه نقص‌ داشته باشند، شما خیر صرفا یک کمپین سئوی خوب را زیر خطر دورازشوخی قرار می‌دهید، بلکه ممکن میباشد به خیال و خاطر ارائه پیوند‌های وخیم در موتورهای کاوش، جنایتکار به استعمال از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه گردید. به این ترتیب اذن ندهید که‌این مورد بی آلایش زحمات شما‌را به راحتی به مرز هلاکت بکشاند.

 


بهترین روش بهینه سازی سایت چیست؟

seo کلاه سپید

البته   سئو سایت  چنانچه چندین ساله در ناحیه اینترنت داشته باشید با صفحاتی روبرو گردیده اید که در آن لینک و پیوند سازی داخلی به صفحه های غیرمرتبط انجام یافته میباشد که با کلیک بر روی هر کدام از آنان ممکن از به تعدادی شیت متعدد منتقل گردید. از این رو برای محبوبیت سفارش ای که داریم این میباشد مسلما و قطعا در لینک و پیوند سازی داخلی غایت اعتنا را به خرج دهید تا در طول اینگونه اتفاقاتی یوزرها متفاوت را از دست ندهید.

6- سرعت بار گذاری سایت
در شرایطی که یک‌سری سال پیشین را بخاطر بیاورید، با سرعت آرام ای که وب داشت، مجموع وبسایت ها نیز سرعت بسیار نماید و آرام ای داشتند و به این سیرتکامل گفت و گو سرعت بالا و حق تقدم داشتن تارنما هایی که سرعت بالایی دارا‌هستند، میان نبود. ولی امروزه به لطف وب مالامال سرعت، شاهد حضور وبسایت های مختلفی هستیم که سرعت بار گذاری بسیار بالایی دارا‌هستند.

seo کلاه سپید چه چیزی است

قابل ذکر میباشد که از نگاه بهینه سازی، سرعت وب سایت یک کدام از حق تقدم های جایگاه بندی در گوگل می‌باشند که‌این حق تقدم بندی روش را برای بقیه تارنما ها و شرکت ها طاقت فرسا کرده است. با این وجود در‌صورتی‌که شما اینترنت سایتی دارید که سرعت بار گذاری آن بسیار آرام و نماید است، می بایست واقع‌بینانه بگوئیم که همین نخستین مسیر شما یک امتیاز منفی نسبت به رقبای خویش گرفته اید.

7- برای کاربر عمل نمایید خیر موتور کاوش
شاید از روز اولیکه تمایل به خرید دامنه و طراحی سایت منحصر به فرد بفرد خودتان گرفتبد، بیشتر از مقصود به لبه و درآمدزایی تامل می کردید. مبنا این نوع طریق تاءمل مقداری نادرست است و مراد ما هم این وجود ندارد که درآمدزایی نادرست میباشد و یا این که هر چیز دیگری! درآمدزایی برای شما هنگامی شروع میشود که شما به مقصود خودتان رسیده باشید تا به‌این سیرتکامل شم متکی بودن داخل مشتری صورت گیرد.

ولی در مقابل در حالتی‌که وب سایت شما فروشگاهی میباشد و فقط چندین مال بی آلایش را تا به امروز منتشر کرده اید، به طور طبیعی شاید حتی تا 1‌سال نیز یک مشتری نداشته باشید اما پس از آنکه شما 80 درصد مسیر را پیش رفتید و کل ایرادات و عیوب وب سایت را بررسی کردید و مجموع آنها‌را رفع کردید، بایستی به درآمدزایی تصور کنید تا به‌این سیرتکامل به غرض خویش برسید.

بهینه سازی کلاه سپید

از این رو سفارش ای که ما برای شما داریم این میباشد که تعدادی روز و یا این که یک هفته هیچ کاری ایفا ندهید و تنها خودتان را بجای کاربری قرار دهید که وارد وبسایت شما شد‌ه‌است و میخواهد کالا را با تک تک توضیحات و ویژگی ها مشاهده نماید و بعد با قیمت خوب از شما خریداری نماید. از این رو خودتان را مکان استفاده کننده قرار دهید و براساس نیازهایی که ممکن میباشد پیش بیاید فعالیت نمایید و با موتور کاوش کاری نداشته باشید.