دقت به دستگاه های تلفن همراه ارتقاء یافته میباشد
در سال 2016 گوگل یک آپ دیت نو را برای الگوریتم جستجوی خویش معرفی کرد. سئو سایت این به روز موجب میشد که وب سایت هایی که دارنده ورژن موبایلی بهتری بودند، در حق تقدم بالاتری قرار می گرفتند. بازاریابان آنلاین اسم این آپ دیت را Mobilegeddon گذاشتند. این به روز تردید عظیمی را به صاحبین سایت ها وارد کرد و آنهارا وا داشت که به ساماندهی ورژن مویابلی تارنما بپردازند و اکران وب سایت را برای تلفن همراه ها بهبود ببخشند. این الگوریتم توشه متعددی را به یار داشت و در طول اعلان آن، بیشتراز 40 درصد وبسایت های مشهور، دارنده ورژن با صرفه گردیده وب سایت برای تلفن همراه نبودند. در فیض اکثری از آنها دارنده افت درجه در حاصل کاوش شدند و رده خویش را به آنهایی که دادند که به زمینه تلفن همراه اعتنا کرده بودند.
همانگونه که در برگه seo و سئو برای گوشی کاملا گفته شده میباشد، تلفن همراه ها امروزه نقش مهمی در الگوریتم های کاوش داراهستند و تارنما ها نسبت به با صرفه شدن وبسایت خویش در آنان بایستی دقت ویژه ای بکنند. در حیث داشته باشید که بیش تر از هشتاد درصد یوزرها وب، امروزه دارنده تلفن های هوشمند می باشند. این مقاله به این معنیست که نوع اکران و طراحی وب سایت نقش مهمی را درجذب یوزرها ایفا می نماید. بلعکس در شکل پباده سازی ضعیف و اکران نامناسب تارنما در دستگاه های گوشی برخورد منفی را به همپا خواهد داشت و موجب سوراخ یوزرها از وبسایت میشود.
در seo وب سایت برای اکران در تلفن همراه ها به اندازه تصاویر، برنامه کودکان ها، مدت بارگزاری و مقدار داده مصرفی دقت داشته باشید تا برای تلفن همراه مطلوب باشد. در شکل عدم اعتنا بهاین مسائل با درجه منفی از موتور جستجوی گوگل مواجه خواهید شد.
ارزیابی اطلاعات در درحال حاضر تکامل میباشد
فعلا تجزیه و محاسبه بهینه سازی در حق تقدم نخستین، محدود به داده ها افرادیست که در یک برهه زمانی مشخص و معلوم در هم اکنون عمل با وب سایت میباشند. با این کهاین داده گران بها میباشد، ولی seo در مضمون نو خویش یعنی ارتقای تجربه کاوش، مستلزم به تجزیه و محاسبه های پیچیده تری است. امروزه علاوه بر اینکه تعداد کلیک های ورودی به تارنما را بایست بشماریم، اخلاق و رفتار یوزرها را نیز بعد از کلیک بایستی در حیث بگیریم و تجزیه و تحلیلشان بکنیم.
نوع تعامل یوزرها با تارنما به چه شکل میباشد؟ چه دوران هنگامی را یوزرها در هر کاغذ سپری می نمایند؟ چه تعداد از آنها مجدد به وب سایت برمیگردند؟ جواب بدین سوال های با به کار گیری از تجزیه وتحلیل اطلاعات قادر است داده ها ارزشمندی را به شما بدهد تا نگاه ظریف تری به نوع تجربه کاربری بازدید کنندگان داشته باشید. موتورهای کاوش نیز از این داده ها به کار گیری کرده تا ادراک بیشتری نسبت به وب سایت ها و تعامل یوزرها با آنان داشته باشند. آنان از این داده ها در شناسایی الگوها و عباراتی که جستجوی آنها در اکنون ارتقاء میباشد استعمال می نمایند. این مورد قادر است علت ای برای صاحبین تارنما ها باشد تا به تجزیه و چک داده های وبسایت، بیشتر اعتنا نمایند.
در اکثر موتورهای کاوش، ارزیابی داده های برگرفته گردیده از خلق و خوی یوزرها در وب سایت ها و صفحه ها حاصل کاوش، عده اوری گردیده و در بخش اعظمی از مورد ها در ساختوساز کانال تبلیغاتی آن ها آیتم به کارگیری قرار میگیرد. آنان از این اطلاعات طوری استعمال می نمایند تا تبلیغات متناسب با خوی هر مخاطب در وب، برای وی اکران داده گردد.
همانگونه که ذکر شد، ارتقاء جایگاه فراتر در فرمول تازه بهینه سازی صرفا به یک وبسایت پرترافیک متعلق وجود ندارد و در وبسیاری از موردها به خوی مثبت یوزرها در وبسایت نیز بستگی داراست. این که یک وبسایت چه طور به یوزرها خویش خدمت میدهد در اخلاق یوزرها تاثیر گذارده و موتورهای کاوش نیز از این خلق ها بی اطلاع نمی مانند و از آن ها در سیستم جایگاه دهی خویش استعمال می نمایند.
دیگر مزیت این سیستم، شناسایی رباتها و سیستم های قابل انعطاف افزاریست که تنها ترافیک برای وبسایت ساختوساز کرده و جریان حقیقی seo را مبتلا خلل می نمایند. به این ترتیب سیستم های ارتقاء ترافیک به خودی خویش نمی تواند برای وبسایت اثرگذار باشد و ارتقاء ترافیک بی نرمافزار و غیر طبیعی برای seo وبسایت مضر میباشد و جز ارتقاء ارزش بهینه سازی، فیض دیگری ندارد. بنابر این کوشش نمایید که ترافیک وبسایت را به صورت های طبیعی به دست آورید تا اخلاق یوزرها نیز در تارنما به صورت مثبت باشد.
در صورتیکه که با قرائت این مقاله، سوالاتی برای شما ساخته شده است، ذوق زده میشویم که در انتهای همین ورقه، آنهارا با ما در بین بگذارید.
هنگامی که یک ورقه با صرفه ساخت و ساز کردید، مدت تهیه نمودن تعدادی پیوند میباشد. سئو سایت یکیاز مهم ترین امور برای ارتقا ترافیک وبسایت پیوند سازی میباشد.
seo آن پیج و محتوای باارزش شیت را برای پیروزی مهیا مینمایند. البته پیوندها آن را تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار معرفی مینمایند و جایگاهش را در حاصل جستوجو سفت مینمایند.
طرزهای مختلفی برای بک پیوند دریافت کردن وجود داراست که به تعدادی گزینه از آن ها اشاره می کنیم:
تثبیت لحاظ در بلاگها: یک کدام از طرز های ارتقاء بازدید وب سایت این میباشد که به وب لاگهای مربوط به حوزه کار خویش راز بزنید. کامنت بگذارید. در آن کامنت لینک و پیوند قسمتی از تارنماتان را که با قضیه دارای ارتباط میباشد اضافه فرمایید.
کار در فرومها یا این که انجمنها: در انجمنها نیز میتوانید در بیان کردوگوها کمپانی نمائید و پیوند صفحه های دارای ربط را قرار دهید. همینطور می توانید پیوند تارنما را در امضا قرار دهید.
نشر مطالب در گوگل پلاس: این کانال اجتماعی محبوبیت چندانی در کشور ایران ندارد. با این هم اکنون گوگل به مطالب منتشرشده درین پلتفرم اعتبار بیشتری می دهد. محتوای تارنما را روی گوگل پلاس به اشتراک بگذارید و پیوند دارای اعتبار اخذ نمائید.
کار در کانالهای اجتماعی: یکیاز دیگر از طریق های ارتقاء بازدید تارنما این میباشد که پیوند صفحه های را باطن پستهای کانالهای اجتماعی قرار دهید. این عمل علاوه بر بک پیوند تصاحب کردن، منفعتهای بخش اعظمی دارااست. می توانید از این طرز ترافیک بیشتری جذب فرمائید و مارک خویش را به عموم بشناسانید.
توجه داشته باشید که بایستی پیوند خویش را در صفحه های مربوط به مسئله قرار دهید. همینطور بایستی وبسایتهایی را گزینش فرمائید که دارای اعتبار باشند و اسپم نباشند.
با آنالیز رقبا می توانید بفهمید یکسری پیوند برای برگه متبوع ما یحتاج میباشد.
صفحه ها را پایین لحاظ داشته باشید و بررسی فرمایید
شایسته ترین نکته در رابطه seo مقیاسپذیری آن میباشد. می توانید معیار برد کارهای خویش را اندازه بگیرید. همینطور می توانید همت یک شیت را قبلی و پس از با صرفهسازی مقایسه نمائید. ابزارهای مختلفی برای چک تارنما وجود دارااست. برای مثال میاقتدار به گوگل سرچ کنسول یا این که گوگل آنالیتیکس اشاره نمود.
عدهبندی
فرایند و راهکارهای ارتقا بازدید وب سایت و بهینه سازی هدفمند را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که کلیه این پروسه را می بایست هماهنگ با هم انجام دهید. سوای شناسایی و بررسی رقبا و مخاطبان، نمیاقتدار استراتژی مطلوب تدوین کرد. مراد از بهینه سازی هدفمند همین میباشد. روشی که در آن کلیه راهکارهای seo در سرویس چکهای قبل میباشند. درین نحوه، قشر خاصی از مخاطبان را با نوع خاصی کلمه و واژه کلیدی غرض می گیریم. مقصود این مراحل، ارتقا ترافیک یک یا این که یک سری کاغذ خاص از تارنما میباشد.