مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

برترین راهکارها برای بهینه سازی سایت


در قبلی گوگل برای گزینش منزلت سئو سایت  شما در نتیجه ها کاوش، صرفا از 200 مورد امتیازدهی به کارگیری می کرد. ولی بیش تر از دهه از آن مدت قبلی و کلیه چیز عوض شده میباشد. الگوریتم‌های گوگل نیز عوض شده‌اند البته نکته ی اساسی این میباشد که شما نیاز ندارید به طبع در کلیه این موردها امتیاز کسب فرمائید. برخی از این فاکتورها امتیاز بیشتری دارا‌هستند و می بایست آنان را حق تقدم قرار دهید. یکی‌از مهمترین موردها، اعتنا به بهینه سازی و seo وب سایت میباشد. در‌این مقاله شمارا با هشت فاکتور اساسی در با صرفه ‌سازی وبسایت آشنا خوا هیم کرد.

بیشتر بخوانید:  seo چه چیزی است و چرا بهینه سازی وبسایت اساسی میباشد؟
سئو تارنما (Website Optimization) چه می‌باشد؟
سئو تارنما به فرآیندی گفته می گردد که طی آن با انجام امتحان و خطاهای متعدد سعی می گردد تا سایت پیشرفت کرده و به سوی هدف ها تجاریش تکان نماید. امتحان A/B یک کدام از نحوه‌هاییست که صاحبان اینترنت از روش آن نسبت به افزایش عملکرد سایت شان داده ها کسب می نمایند.

با این امتحان متوجه خواهند شد چه تغییراتی برروی تارنما شان نیاز میباشد تا تعامل بیشتری با بازدیدکنندگان آن برقرار نماید. این تعامل قادر است بالا رفتن ورودی‌ها از روش کاوش در گوگل، خرید بیشتر و یا این که درخواست‌های دیگر باشد.

باصرفه‌سازی سایت بایستی در غایت سبب به انجام حرکتی از سوی بازدیدکننده سایت خواهد شد که در سود ی آن شما یک گام به سوی مقصود تجاری تان از راه‌اندازی اینترنت‌وب سایت مجاورت‌خیس گردید.

هدف ها seo وب سایت با اعتنا به نوع کسب و عمل، مشتریان مقصود، و عملی که قرار میباشد صورت بپذیرد متعدد میباشد. این عملکردها می تواند دربرگیرنده خرید کردن، مالامال کردن یک فرم، یا این که تلاوت یک نوشته‌علمی باشد.

همینطور همت متبوع یک وبسایت می تواند معیار تعامل بازدیدکننده آن باشد، یا این که تعداد عده ای که یک روال خاص را روی وبسایت طی می‌نمایند. بعضی از هدف ها باصرفه ‌سازی اینترنت ‌وبسایت مشتمل بر موردها تحت میشود:

یک خبرگزاری آنلاین با تکثیر مقاله ها آنلاین تلاش می‎نماید تعداد بازدیدکنندگان و کلیک‌های مقالاتش را ارتقا دهد.
یک مغازه آنلاین، سایت خویش را با تشویق بازدیدکنندگان به لبریز کردن یک فرم یا این که تکرار خرید، باصرفه‌سازی می‌نماید.
یک کمپانی قابل انعطاف افزاری آنلاین با تشویق بازدیدکنندگان به نام نویسی و اخذ ورژن بدون‌پول جنس، سایت خویش را با صرفه ‌سازی می‌نماید.
یک کمپانی بیمه تارنما خویش را به خواسته ارتقاء فروش بیمه با صرفه ‌سازی می‌نماید.
یک کمپین برای جذب سرمایه، سایت خویش را با ارائه یک فرم جهت تشویق به یاری ملی باصرفه می‌سازد.
روند سئو وب سایت (Website Optimization)
مرحله نخستین باصرفه ‌سازی وب سایت معلوم کردن غرض میباشد. همان طور که اشاره شد کسب و شغل های گوناگون ممکن میباشد هدف ها متفاوتی از با صرفه‌ سازی ‌وب سایت خویش داشته باشند.

مثلا، در صورتیکه شما یک تارنما تجارت الکترونیکی دارید و میخواهید بدانید چطور فروش آن را بالا ببرید، میتوانید پژوهش ها پاره ای و کیفی مختلفی را به روی صفحه ها کلیدی سایت تان، که ممکن میباشد برروی وصال بدین مقصود تاثیرگذار باشند، انجام دهید.

اکثر زمان ها مواقع، شیت اساسی تارنما فضای قابل قبولی برای قرار دادن آزمایش‌های A/B و گونه های نظرسنجی‌ها میباشد چرا‌که بیشتر ترافیک وب سایت از این شیت وارد میشود. بسیار اصلی میباشد که بازدیدکنندگان با ورود به‌این برگه خیلی سریع متوجه شوند این موسسه چه چیزی ارائه می‌نماید و همینطور سریع بتوانند مسیرشان را چهت نیل به گام بعدی با یک کلیک طی نمایند.

مرحله آن‌گاه در حیث تصاحب کردن احتمال ها و پیش گویی‌ها میباشد. بعد از اینکه غرض مهم را معلوم کردید، بایستی آیتم‌های مختلفی را چهت نیل به آن در لحاظ بگیرید و همینطور فرضیاتی را برای بهبود معیار تبادل در تارنما آزمون نمائید.




چرا سئو از مفهوم ارتقا موتورهای جستجو به مفهوم ارتقا تجربه جستجو تبدیل شده است؟

دقت به دستگاه های تلفن همراه ارتقاء یافته میباشد
در سال 2016 گوگل یک آپ دیت نو را برای الگوریتم جستجوی خویش معرفی کرد. سئو سایت   این به روز موجب میشد که وب سایت هایی که دارنده ورژن موبایلی بهتری بودند، در حق تقدم بالاتری قرار می گرفتند. بازاریابان آنلاین اسم این آپ دیت را Mobilegeddon گذاشتند. این به روز تردید عظیمی را به صاحبین سایت ها وارد کرد و آن‌ها‌را وا داشت که به ساماندهی ورژن مویابلی تارنما بپردازند و اکران وب سایت را برای تلفن همراه ها بهبود ببخشند. این الگوریتم توشه متعددی را به یار داشت و در طول اعلان آن، بیشتراز 40 درصد وبسایت های مشهور، دارنده ورژن با صرفه گردیده وب سایت برای تلفن همراه نبودند. در فیض اکثری از آن‌ها دارنده افت درجه در حاصل کاوش شدند و رده خویش را به آنهایی که دادند که به زمینه تلفن همراه اعتنا کرده بودند.

همانگونه که در برگه seo و سئو برای گوشی کاملا گفته شده میباشد، تلفن همراه ها امروزه نقش مهمی در الگوریتم های کاوش دارا‌هستند و تارنما ها نسبت به با صرفه شدن وبسایت خویش در آنان بایستی دقت ویژه ای بکنند. در حیث داشته باشید که بیش تر از هشتاد درصد یوزرها وب، امروزه دارنده تلفن های هوشمند می باشند. این مقاله به این معنیست که نوع اکران و طراحی وب سایت نقش مهمی را درجذب یوزرها ایفا می نماید. بلعکس در شکل پباده سازی ضعیف و اکران نامناسب تارنما در دستگاه های گوشی برخورد منفی را به همپا خواهد داشت و موجب سوراخ یوزرها از وبسایت میشود.

در seo وب سایت برای اکران در تلفن همراه ها به اندازه تصاویر، برنامه کودکان ها، مدت بارگزاری و مقدار داده مصرفی دقت داشته باشید تا برای تلفن همراه مطلوب باشد. در شکل عدم اعتنا به‌این مسائل با درجه منفی از موتور جستجوی گوگل مواجه خواهید شد.

ارزیابی اطلاعات در درحال حاضر تکامل میباشد
فعلا تجزیه و محاسبه بهینه سازی در حق تقدم نخستین، محدود به داده ها افرادیست که در یک برهه زمانی مشخص و معلوم در هم اکنون عمل با وب سایت میباشند. با این که‌این داده گران بها میباشد، ولی seo در مضمون‌ نو خویش یعنی ارتقای تجربه کاوش، مستلزم به تجزیه و محاسبه های پیچیده تری است. امروزه علاوه بر اینکه تعداد کلیک های ورودی به تارنما را بایست بشماریم، اخلاق و رفتار یوزرها را نیز بعد از کلیک بایستی در حیث بگیریم و تجزیه و تحلیلشان بکنیم.

نوع تعامل یوزرها با تارنما به چه شکل میباشد؟ چه دوران هنگامی را یوزرها در هر کاغذ سپری می نمایند؟ چه تعداد از آن‌ها مجدد به وب سایت برمیگردند؟ جواب بدین سوال های با به کار گیری از تجزیه وتحلیل اطلاعات قادر است داده ها ارزشمندی را به شما بدهد تا نگاه ظریف تری به نوع تجربه کاربری بازدید کنندگان داشته باشید. موتورهای کاوش نیز از این داده ها به کار گیری کرده تا ادراک بیشتری نسبت به وب سایت ها و تعامل یوزرها با آنان داشته باشند. آنان از این داده ها در شناسایی الگوها و عباراتی که جستجوی آن‌ها در اکنون ارتقاء میباشد استعمال می نمایند. این مورد قادر است علت ای برای صاحبین تارنما ها باشد تا به تجزیه و چک داده های وبسایت، بیشتر اعتنا نمایند.

در اکثر موتورهای کاوش، ارزیابی داده های برگرفته گردیده از خلق و خوی یوزرها در وب سایت ها و صفحه ها حاصل کاوش، عده اوری گردیده و در بخش اعظمی از مورد ها در ساخت‌و‌ساز کانال تبلیغاتی آن ها آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد. آنان از این اطلاعات طوری استعمال می نمایند تا تبلیغات متناسب با خوی هر مخاطب در وب، برای وی اکران داده گردد.

همانگونه که ذکر شد، ارتقاء جایگاه فراتر در فرمول تازه بهینه سازی صرفا به یک وبسایت پرترافیک متعلق وجود ندارد و در وبسیاری از موردها به خوی مثبت یوزرها در وبسایت نیز بستگی داراست. این که یک وبسایت چه طور به یوزرها خویش خدمت می‌دهد در اخلاق یوزرها تاثیر گذارده و موتورهای کاوش نیز از این خلق ها بی اطلاع نمی مانند و از آن ها در سیستم جایگاه دهی خویش استعمال می نمایند.

دیگر مزیت این سیستم، شناسایی رباتها و سیستم های قابل انعطاف افزاریست که تنها ترافیک برای وبسایت ساخت‌و‌ساز کرده و جریان حقیقی seo را مبتلا خلل می نمایند. به این ترتیب سیستم های ارتقاء ترافیک به خودی خویش نمی تواند برای وبسایت اثرگذار باشد و ارتقاء ترافیک بی نرم‌افزار و غیر طبیعی برای seo وبسایت مضر میباشد و جز ارتقاء ارزش بهینه سازی، فیض دیگری ندارد. بنابر این کوشش نمایید که ترافیک وبسایت را به صورت های طبیعی به دست آورید تا اخلاق یوزرها نیز در تارنما به صورت مثبت باشد.

در صورتی‌که که با قرائت این مقاله، سوالاتی برای شما ساخته شده است، ذوق زده میشویم که در انتهای همین ورقه، آن‌ها‌را با ما در بین بگذارید.

صفحات را تحت نظر داشته باشید و آنالیز کنید


هنگامی که یک ورقه با صرفه ساخت و ساز کردید، مدت تهیه نمودن تعدادی پیوند میباشد.  سئو سایت  یکی‌از مهم ترین امور برای ارتقا ترافیک وبسایت پیوند سازی میباشد.

seo آن پیج و محتوای باارزش شیت را برای پیروزی مهیا می‌نمایند. البته پیوند‌ها آن را تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار معرفی می‌نمایند و جایگاهش را در حاصل جست‌وجو سفت می‌نمایند.

طرز‌های مختلفی برای بک پیوند دریافت کردن وجود داراست که به تعدادی گزینه از آن ها اشاره می کنیم:

تثبیت لحاظ در بلاگ‌ها: یک کدام از طرز های ارتقاء بازدید وب سایت این میباشد که به وب لاگ‌های مربوط به حوزه کار خویش راز بزنید. کامنت بگذارید. در آن کامنت لینک و پیوند قسمتی از تارنما‌تان را که با قضیه دارای ارتباط میباشد اضافه فرمایید.

کار در فروم‌ها یا این که انجمن‌ها: در انجمن‌ها نیز میتوانید در بیان کرد‌وگوها کمپانی نمائید و پیوند صفحه های دارای ربط را قرار دهید. همینطور می توانید پیوند تارنما را در امضا قرار دهید.

نشر مطالب در گوگل پلاس: این کانال اجتماعی محبوبیت چندانی در کشور ایران ندارد. با این هم اکنون گوگل به مطالب منتشرشده درین پلتفرم اعتبار بیشتری می دهد. محتوای تارنما را روی گوگل پلاس به اشتراک بگذارید و پیوند دارای اعتبار اخذ نمائید.

کار در کانال‌های اجتماعی: یکی‌از دیگر از طریق های ارتقاء بازدید تارنما این میباشد که پیوند صفحه های را باطن پست‌های کانال‌های اجتماعی قرار دهید. این عمل علاوه بر بک پیوند تصاحب کردن، منفعت‌های بخش اعظمی دارااست. می توانید از این طرز ترافیک بیشتری جذب فرمائید و مارک خویش را به عموم بشناسانید.

توجه داشته باشید که بایستی پیوند خویش را در صفحه های مربوط به مسئله قرار دهید. همینطور بایستی وبسایت‌هایی را گزینش فرمائید که دارای اعتبار باشند و اسپم نباشند.
با آنالیز رقبا می توانید بفهمید یک‌سری پیوند برای برگه متبوع ما یحتاج میباشد.
صفحه ها را پایین لحاظ داشته باشید و بررسی فرمایید


شایسته ترین نکته در رابطه seo مقیاس‌پذیری آن میباشد. می توانید معیار برد کار‌های خویش را اندازه بگیرید. همینطور می توانید همت یک شیت را قبلی و پس از با صرفه‌سازی مقایسه نمائید. ابزارهای مختلفی برای چک تارنما وجود دارااست. برای مثال می‌اقتدار به گوگل سرچ کنسول یا این که گوگل آنالیتیکس اشاره نمود.

عده‌بندی

فرایند و راهکارهای ارتقا بازدید وب سایت و بهینه سازی هدفمند را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که کلیه این پروسه را می بایست هماهنگ با هم انجام دهید. سوای شناسایی و بررسی رقبا و مخاطبان، نمی‌اقتدار استراتژی مطلوب تدوین کرد. مراد از بهینه سازی هدفمند همین میباشد. روشی که در آن کلیه راهکارهای seo در سرویس چک‌های قبل میباشند. درین نحوه، قشر خاصی از مخاطبان را با نوع خاصی کلمه و واژه کلیدی غرض می گیریم. مقصود این مراحل، ارتقا ترافیک یک یا این که یک سری کاغذ خاص از تارنما میباشد.

انواع کلمات کلیدی


خواسته از عبارات کلیدی کوتاه، به عبارتی کلمه ها کلیدی معمولی 1 تا 3 سیلابی (بخشی) میباشد. کلماتی مثل:
خرید گوشی،فراگیری بهینه سازی،یادگرفتن لباس دوزیو…جزو اینها میباشند.  سئو سایت   در اکثر وقت ها مواقع کلمه ها کلیدی کوتاه رقابت متعددی دارا هستند. این یعنی روی واژه کلیدی مثل خرید تلفن همراه، وب سایت های قدرتمندی با میزان دارایی seo بسیار زیاد رقابت میکنند و تمامی آن ها می خواهند درین عبارت به حاصل نخستین گوگل برسند. برهان آنهم این میباشد که‌این لغت ها، تعداد جستجوی بالایی از طرف یوزرها دارا هستند. از جمله ممکن میباشد عبارت خرید تلفن همراه در ماه بیشتر از 2 هزار توشه کاوش داشته باشد.
2_ کلمه ها کلیدی بلند (long tail keyword)

در مقابل کلمه ها کلیدی کوتاه، لغات کلیدی دم بلند یا این که طولانی وجود دارا هستند. این لغات اکثر وقت ها از 3 تا تعدادی سیلاب می‌باشند. برای مثال به عبارت های زیر نگاه فرمایید:
فراگیری بهینه سازی برای مبتدیان،یادگرفتن دوزندگی از صفر،خرید تلفن همراه سامسونگ ارزان،و…لغت ها کلیدی لانگ تیل در بیشتر مواقع تعداد جستجوی مقداری دارا هستند البته پیرو رقابت پایینی هم روی آن‌ها جریان دارااست. این یعنی درجه تصاحب کردن روی واژه فراگیری seo برای مبتدیان، بسیار ریلکس خیس از سکو به چنگ آوردن روی فراگیری seo میباشد. به همین عامل میباشد که مدام به وبسایت های مبتدی پیشنهاد می کنیم در اولِ کار، بهتر میباشد روی عبارات کلیدی دم بلند عمل نمایند.
سخن پایانخب، به انتهای نوشته ی علمی واژه کلیدی رسیدیم. در‌این نوشته‌ی‌علمی نخستین از تمامی فهمیدیم کلمه و واژه کلیدی چه چیزی است، آنگاه با نقش آن در seo آشنا شدیم، روش استعمال اش را حافظه گرفتیم، با کلمه و واژه کلیدی فرعی یک شناخت جزئی پیدا کرده و در غایت فهمیدیم یک‌سری نوع واژه و کلمه کلیدی وجود دارااست. در صورتیکه هنوز سوالی در امر مفاهیم این نوشته‌ی‌علمی دارید، سوالتان را در قسمت ایده ها بیان نمائید. با آرزوی برد.

راهکارهایی برای مدیرت استرس در پروژه‌های سئو


هر عمل و شغلی، آمادگی کم عقل خاص خویش را می‌طلبد ولی این مورد درخصوص مشاغلی که به تمرکز بالا نیاز دارا هستند، پر رنگ‌خیس چشم می گردد. کارهایی میباشند که در‌صورتی‌که آمادگی فرضی موردنیاز را برای انجام دادن‌شان را نداشته باشید، سئو سایت  به برد دست پیدا نخواهید کرد و بهینه سازی یکی همین منطقهها میباشد. دعوا رنج فعالیت وجود ندارد؛ که هر شغلی مشقت‌های خاص خودش را داراست. کلام این میباشد که علاوه بر مهارت فنی، می بایست اقتدار خیالی و توان رئیس استرس را داشته باشید و این بضاعت مستقیما روی سود کارتان اثر خواهد گذاشت. در‌این نوشته‌ی‌علمی راهکارهایی را برای کسب این آمادگی مطرح میکنم که در زمان سال‌های کاری و زبده و امتحان و خطاهای متفاوت به دست آورده‌ام.

بیشتر بخوانید :  سرویس ها بهینه سازی
چرا seo یک فعالیت استرس‌زا میباشد؟
پیش از ارائه راهکار، بیایید به آنالیز استرس‌هایی را که در حین مسیر کاری seo با آنها مواجه می‌شویم آنالیز کنیم. این قضیه تعدادی سپس دارااست. او‌لین جنبه به عبارتی چیزی میباشد که بارها در نوشته‌علمی‌های گوناگون به آن اشاره کرده‌ام:

seo راهبرد معلوم ندارد. هیچ چیز در‌این حوزه قطعی و مطلق وجود ندارد.

یک‌سری اصول اصلی و ابتدایی وجود دارااست که تمامی آن ها را میدانیم. همگی میدانیم که می بایست ساختار وبسایت از نگاه فنی صحیح باشد، محتوای اثر گذار باصرفه ساخت کنیم، از عبارات کلیدی مطلوب به کارگیری کنیم، بک پیوند داشته باشیم و … . ولی این‌ها برای رساندن یک وبسایت به سکو‌های بالا کفاف نمی دهد. به ویژه در حیطههای لبریز رقابت. این‌ها ابزارهایی می‌باشند که برای باصرفه‌سازی تارنما در دست دارید ولی هزاران فاکتور و برهان موءثر دیگر نیز وجود دارااست که ممکن میباشد از آن ها بی‌خبر باشید. بهینه سازی بیشتر از این که دانش باشد، هنر میباشد. هنر این که با شکیبایی و امتحان و نادرست، از در میان ظلمت روش خویش را پیدا فرمایید و یک استراتژی اثرگذار به دست آورید. برد پایانی در گرو همین شکیبایی و سعی مداوم میباشد.



برای مثال فرآیند لینک و پیوند‌سازی را در لحاظ بگیرید. همگی می دانیم که بک لینک و پیوند‌ها یکی مهم ترین کارداران تاثیرگذار بر سکو وبسایت می‌باشند. لینک و پیوند‌سازی یک فعالیت به طور کامل تخصصی و پرفشار میباشد. بایستی در فروم‌ها و انجمن‌های گوناگون عمل نمائید، وب لاگ بسازید و برهه زمانی‌ها در سایت‌های گوناگون مقاله بنویسید تا بتوانید پیوند خویش را باطن آن ها بگنجانید. برای این عمل موردنیاز میباشد در حیطههای گوناگون مطالعه داشته باشید تا بتوانید در سوال و جواب‌ها کمپانی نمایید و لینک و پیوند بگذارید، محتوا ایجاد‌نمائید و … . پس از همگی این امور می بایست طاقت نمایید تا لینک و پیوند‌ها ایندکس شوند و اثر خویش را بگذارند. اما این احتمال هم وجود داراست که مدیریت انجمن یا این که وب سایت، پیوند‌تان را حذف نماید.

یک احتمال بدتر هم وجود دارااست: بازه‌ها برای یک وب سایت لینک و پیوند می‌سازید، ایندکس هم می شوند البته هیچ تغییری در مرتبه وب سایت چشم نمیشود. زیرا همانطور که اشاره کردیم، سکو وب سایت به دست اندرکاران زیادی بستگی دارااست. درحال حاضر بایستی بگردید و برهان مانع را پیدا فرمائید که به هیچ عنوان عمل سادگی وجود ندارد. این معیارها ممکن میباشد با هر آپ دیت الگوریتم‌های گوگل تغییر تحول نمایند و اما معمولا تا مدتی اطلاعی از تغییرها در چنگ وجود ندارد.

به همگی این مورد ها، فشار کارفرماها را هم اضافه فرمایید. آنها در جریان خلق الگوریتم‌ها و هزار ریزه‌کاری دیگر دنیای بهینه سازی نیستند. در صورتی درجه وب سایت‌شان از یک به دو سقوط نماید سریع نگران می شوند و او‌لین کاری که می‌نمایند زنگ زدن با شما میباشد! در حالتی که یک سری پروژه هم زمان داشته باشید، این تماس‌ها و فشارها یک‌سری برابر می‌گردد و این تنها بخشی از استرس‌های روزمره شما تحت عنوان یک مدیریت یا این که مشاور بهینه سازی میباشد.

چرا بایستی استرس خویش را رئیس کنیم؟
همانگونه که اشاره کردیم، آمادگی کم عقل یکی‌از مهم ترین فاکتورهای برد در بهینه سازی میباشد. از جراحت‌هایی که اضطراب در اختیار گرفتن‌نشده به ذهن و تن وارد می‌نماید صحبتی نمیکنم زیرا کلیه با آن ها آشنا هستیم. اینجانب مهارت مدیر ذهن را تحت عنوان یک نکته فنی در حیث می گیرم. یعنی در صورتیکه بخواهم فهرستی از معیارهای اساسی در پیروزی یک کارشناس seo ارائه بدهم، آن را این چنین استارت می کنم: علم آپ دیت، مهارت‌های فنی، بضاعت و توان رئیس استرس و … .

این واحد سنجش مستقیما روی سود آخرین پروژه‌ها تاثیر می گذارد. استدلال آن هم پر‌نور میباشد: seo به طاقت و تحمل بالا نیاز دارااست. هر که نتواند استرس خویش را مدیر نماید و زیر فشار تصمیم‌های صحیح بگیرد، درین عمل غالب نخواهد شد. این موقعیت به تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای سبب می‌گردد. در یک لحظه کاری انجام میدهیم که همت‌های طولانی‌دوران‌مان را به باد می دهد در حالی که صرفا موردنیاز بود حوصله کنیم.

همگی ما با این پدیده مواجه گردیده‌ایم. وقتی که هر کاری مورد نیاز می‌دانستیم انجام داده‌ایم ولی درجه تارنما بهتر نمی شود که نمی شود، زمانی فشار صاحبکار زیاد شده‌است و هنوز فیض‌ای نگرفته‌ایم، حتی زمانی که جایگاه تارنما‌مان رو به بهبود میباشد و خیلی خوشحالیم! آری خوشحالی زیاد هم قادر است به تصمیم‌های مالامال ریسک لحظه‌ای باعث گردد.

بالا و ذیل شدن نتیجه ها در بهینه سازی طبیعی میباشد. در صورتیکه هر توشه که با این تغییرات مواجه می شوید، دلهره بگیرید و بخواهید استراتژی خویش را تغییر‌و تحول دهید، چیزی از پروژه باقی نمی‌ماند. می بایست بتوانید در حین آپ دیت‌ها و فراز و فرود مرتبه تارنما، متانت خویش را نگهداری نمایید و دست به کاری نزنید که وضعیت را بدتر نماید تمامی کوشش‌های گذشته را به باد بدهد.

بیشتر بخوانید :  بازاریابی seo چه می‌باشد؟
به چه شکل استرس بهینه سازی را رئیس کنیم؟
مدیر استرس در‌این حوزه، یک روند طولانی‌بازه میباشد که قبل از بستن قرارداد ابتدا میگردد و تا انتها پروژه ادامه دارااست. بخشی از آن به تقویت ذهن و شخصیت خودتان بستگی دارااست و نصیب دیگر، تکنیک‌هایی میباشد که در حین مسیر می بایست به فعالیت ببندید. راهکارهای هر مرحله را با هم تحلیل می کنیم.

تضمین و تعهد نا ممکن ندهید!

بخش اعظمی از ما با اشتباهاتی که در مرحله بستن قرارداد مرتکب می‌شویم خویش را در معرض فشارهای دیوانه شدید قرار میدهیم. مواقعی می باشند که با رعایت کردن‌شان میتوانید از بروز بخش اعظمی اشتباهات در آینده پیش‌گیری نمایید. مهم‌ترین مورد، تعهداتی میباشد که به صاحبکار می دهیم. این خلل به ویژه در امر عده ای که اخیرا وارد این حوزه گردیده‌اند و میخواهند به هر قیمتی که گردیده پروژه بگیرند، بیشتر مشاهده می شود. آن ها سوای محاسبه و بررسی کافی، تضمین‌های خیره کننده و غریب به صاحب کار میدهند و از جمله سکو یک را در بعضا از کیوردها تضمین می‌نمایند. همین موضوع یکی‌از وسیع ترین کارداران استرس‌زا در زمان انجام پروژه میباشد. اصولا تضمین یک جایگاه خاص قابلیت ندارد. به یک استدلال تماما معمولی: شما نمی‌توانید چیزی را که کنترلی روی آن ندارید تضمین نمایید!

گهگاه ما از معنی و معنی مهم بهینه سازی مسافت میگیریم. seo یا این که Search Engine Optimization یعنی با صرفه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو. این کل کاری میباشد که ما می توانیم انجام دهیم. تارنما را به سیرتکامل‌ای با صرفه‌سازی کنیم که موتورهای جست‌وجو آن را بهتر ببینند و اعتبار بیشتری برایش قائل شوند.



تصمیم‌گیرنده آخری الگوریتم‌ها میباشند و ما کنترلی روی تعیین‌های آن ها نداریم. موتورهای جست‌وجو معیارهای خاص خویش را دارا هستند و مبنی بر سیاست‌های خویش کار می‌نمایند. در چنین قوانینی، تضمین جایگاه عملا بی مفهوم و ناممکن میباشد. این تضمین‌های بی‌اساس سبب می‌گردد سئوکارها در زمان پروژه مدام در هم اکنون واهمه باشند و این خوف نمی‌گذارد به خیر و خوبی از گنجایش‌های فرضی خویش به کارگیری نمایند. ما در بهینه سازی فرضیه‌های مختلفی ارائه می دهیم و آنها‌را اجرایی میکنیم. هر تئوری ممکن میباشد سود‌قسمت باشد یا این که نباشد. کسی برنده میباشد که بتواند شایسته ترین تئوری‌ها را ارائه دهد و در شکل فیض نگرفتن هم، بتواند مسیر دیگری پیدا نماید.