مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

الگوریتم رنک برین چیست؟


نوشته‌ی‌علمی امروز تخصیص داراست به یکی مهم ترین و بغرنج ترین الگوریتم های گوگل  سئو سایت  به اسم الگوریتم رنک برین.
چندین سالی می‌باشد که seo یا این که به عبارتی سئو وب سایت معنی گوناگون تری گرفته و جاری ساختن بهینه سازی دیگر مثل گذشته صرفا به به کارگیری از واژه کلیدی و پیوند سازی و … خلاصه نمیشود. این ایام برای اینکه وب سایت شما در حاصل کاوش مرتبه نیکی داشته باشد بایستی به خیلی از فاکتور های seo دقت ویژه داشته باشید. تک تک این اتفاقات به لطف الگوریتم های نو گوگل تعیین شده میباشد. یک کدام از مهمترین این الگوریتم ها، الگوریتم rankbrain گوگل میباشد که به دنبال آن را برای شما توضیح خواهم بخشید. بگذارید مشاجره را با اعداد و ارقام استارت کنیم، در سال ۲۰۱۳ گوگل استارت به اسم گذاری الگوریتم های خودش با به کارگیری از خصوصیت های هر الگوریتم کرد. اولی الگوریتمی که بصورت قانونی اسم گذاری شد الگوریتم مرغ مگس خوار بود که اتفاقاً دنیای کاوش را تغییر و تحول اعطا کرد! ولی بگذارید بریم یه خرده عقب خیس و ببینیم که پیش از پیدایش این الگوریتم ها چه اتفاقی در حاصل می به زمین خورد؟

موقعیت کاوش پیش از الگوریتم رنک برین
در‌صورتی‌که برهه زمانی متعددی باشد که از وب و گوگل به کارگیری می‌کنید مطلقاً هنگامی را یادتان میباشد که عبارتی را در گوگل کاوش می کردید البته به شما شیت ای را علامت میداد که به هیچ عنوانً در امر آن زمینه توضیح نداده بود و فقطً تعدادی تگ معمولی در خصوص آن مسئله در تارنما قرار داده گردیده بود! آن تایم ها seo در همین مورد ها خلاصه می شد و شما کافی بود از تعدادی ترفند مثل استعمال از تگ، به کار گیری از meta keyword، لینک و پیوند سازی فرنگی زیاد و … به کارگیری فرمایید تا بتوانید براحتی در بالا نتیجه ها کاوش قرار بگیرید (ولی اون فرصت هم هرکسی این موضوعات رو نمیدونست!). برای همین اتفاقات بود که شما هنگامی کلمه و واژه ای را در گوگل کاوش میکردید با تارنما هایی مواجه میشدید که نادرست بود و دقیقاً آن چیزی نبود که شما بدنبال آن بودید.

  الگوریتم پاندا (Google Panda) چه است؟
حاصل کاوش پس از الگوریتم رنک برین (RankBrain)
ولی الان چه اتفاقی برای نتیجه ها کاوش افتاده؟ به تازگیً هم کاوش ای اعمال داده اید که به صفحه ها تبلیغات عکس العمل نمائید؟!‌ در صورتی برخورده باشید خیلی کاسته شده. تمامی ی این عمل ها به لطف الگوریتم رنک برین (rank brain) پیش آمده و می بایست از این الگوریتم سپاسگذار باشیم. ولی اینکه این اتفاقات چطور صورت گرفته و این الگوریتم به هیچ عنوانً چطور فعالیت میکنه رو در‌پی برای شما خواهم اذعان کرد تا بیشتر با این الگوریتم باذکاوت گوگل آشنا گردید.


الگوریتم رنک برین گوگل

الگوریتم رنک برین چه طور عمل می نماید؟
الگوریتم rankbrain هوش تصنعی و مصنوعی (AI) گوگل میباشد که گوگل با امداد تکنولوژی یادگیری ماشین (Machine Learning) نتیجه ها کاوش را به مخاطب اکران میدهد. الگوریتم رنک برین را می قدرت بعنوان الگوریتم کمکی برای مرغ مگس خوار دانست. این الگوریتم بیشتر تمرکزش برروی خلق یوزرها در وب سایت شماست. البته چه چیزی در خلق یوزرها اساسی میباشد؟ پارمتر هایی مثل دوران هنگامی که یوزرها در وب سایت شما می مانند، اینکه هر مخاطب چه مدتی در برگه ی شما می ماند و… سبب می شود که گوگل با به کار گیری از آنان صفحه های شما‌را آنالیز نماید.

یک نکته ای که بایستی به آن دقت داشته باشید این میباشد که مشاهده کنید یوزرها دقیقا در هر کاوش بدنبال چه چیزی می باشند! بگذارید یک نمونه برای شما بزنم: فرض فرمایید ما قصد داریم در واژه ی معرفی الگوریتم های گوگل بالا باییم، خب یوزرها درین کاوش بدنبال چه چیزی می‌باشند؟! آری صراحت دارد دنبال سایتی می باشند که الگوریتم های گوگل را اسم پیروز شود و در زمینه ی هر مورد توضیح دهد، ولی فرض نمائید ما ورقه ای بالا بیاوریم که صرفا درباره‌ی الگوریتم پاندا توضیح داده باشد! چه اتفاقی می افتد؟ یوزرها ما ممکن میباشد نوشته‌علمی را بخوانند، ممکن هم میباشد نخوانند!

در‌صورتی‌که نوشته ی علمی را بخوانند: این یوزرها در ورقه ی ما باقی میمانند و پس از قرائت برگه را رخنه‌ میکنند! زیرا بدنبال چیز دیگری بوده اند.

در شرایطی‌که نوشته‌ی‌علمی را نخوانند: این یوزرها از وب سایت ما بیرون میگردند و bounce rate وبسایت مارا ارتقا می‌دهند.

ولی عکس العمل گوگل بدین اخلاق و رفتار یوزرها چه میباشد؟ پس از اینکه گوگل مشاهده میکند که کاربرانی که وارد وب سایت ما میگردند دوران متعددی در شیت باقی نمی مانند و یا این که در صورتیکه هم می مانند گشوده به حاصل کاوش بر می شوند متوجه می‌شود که زمینه ورقه ما دقیقا آن چیزی وجود ندارد که یوزرها دنبال آن میباشند ولی متوجه می‌شود که محتوای ما هم محتوای نیکی میباشد که برخی از یوزرها آن را تا آخر می خوانند. رنک برین کارایی میکند که فهم نماید محتوای ما در باب چه می‌باشد و این محتوا برای چه جستجویی مطلوب میباشد!

  معرفی الگوریتم پنگوئن و فرارو گریز از جریمه آن
الگوریتم رنک برین (RankBrain) چه هنگامی معرفی شد؟
رنک برین در آخرها سال ۲۰۱۵ بوسیله گوگل اسم گذاری شد. بعداز معرفی شدن rankbrain اکثری از حاصل گوگل تغییر تحول کرد و حاصل پایین تاثیر این الگوریتم قرار گرفت. گوگل رنک برین را بعنوان سوم فاکتور اصلی در تایین حاصل کاوش معرفی نموده است.

 

نوشته‌ی علمی امروز تخصیص داراست به یک کدام از مهم ترین و بغرنج ترین الگوریتم های گوگل به اسم الگوریتم رنک برین.
یکسری سالی میباشد که seo یا این که به عبارتی سئو تارنما معنی مختلف تری گرفته و جاری ساختن seo دیگر مثل قبلی صرفا به به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی و لینک و پیوند سازی و … خلاصه نمیشود. این روزها برای اینکه وب سایت شما در حاصل کاوش درجه خیر و خوبی داشته باشد بایستی به خیلی از فاکتور های بهینه سازی اعتنا ویژه داشته باشید. تک تک این اتفاقات به لطف الگوریتم های نو گوگل تعیین شده میباشد. یکی‌از مهم‌ترین این الگوریتم ها، الگوریتم rankbrain گوگل میباشد که در پی آن را برای شما توضیح خواهم اعطا کرد. بگذارید مشاجره را با اعداد و ارقام استارت کنیم، در سال ۲۰۱۳ گوگل استارت به اسم گذاری الگوریتم های خودش با استعمال از خصوصیت های هر الگوریتم کرد. او‌لین الگوریتمی که بصورت قانونی اسم گذاری شد الگوریتم مرغ مگس خوار بود که اتفاقاً دنیای کاوش را تغییر و تحول اعطا کرد! ولی بگذارید بریم یه خرده عقب خیس و ببینیم که پیش از پیدایش این الگوریتم ها چه اتفاقی در حاصل می زمین خورد؟

موقعیت کاوش پیش از الگوریتم رنک برین
چنانچه بازه متعددی باشد که از وب و گوگل به کارگیری میکنید به طبعً هنگامی را یادتان است که عبارتی را در گوگل کاوش می کردید البته به شما کاغذ ای را نشانه میداد که به هیچ عنوانً درخصوص آن مورد توضیح نداده بود و تنهاً یک‌سری تگ بی آلایش درباره ی آن قضیه در تارنما قرار داده گردیده بود! آن زمان ها بهینه سازی در همین مفاد خلاصه می‌شد و شما کافی بود از چندین ترفند مثل به کار گیری از تگ، به کارگیری از meta keyword، پیوند سازی فرنگی زیاد و … به کار گیری نمائید تا بتوانید براحتی در ابتدا نتیجه ها کاوش قرار بگیرید (ولی اون مجال هم هرکسی این موضوعات رو نمیدونست!). برای همین اتفاقات بود که شما زمانی کلمه و واژه ای را در گوگل کاوش میکردید با تارنما هایی مواجه میشدید که خطا بود و دقیقاً آن چیزی نبود که شما بدنبال آن بودید.

  الگوریتم پاندا (Google Panda) چه می‌باشد؟
نتیجه ها کاوش پس از الگوریتم رنک برین (RankBrain)
ولی الان چه اتفاقی برای حاصل کاوش افتاده؟ به تازگیً هم کاوش ای ایفا داده اید که به صفحه های تبلیغات عکس العمل فرمائید؟!‌ درصورتی که برخورده باشید خیلی کاهش پیدا کرده. تمامی ی این فعالیت ها به لطف الگوریتم رنک برین (rank brain) پیش آمده و بایستی از این الگوریتم سپاسگذار باشیم. ولی اینکه این اتفاقات چطور صورت گرفته و این الگوریتم به هیچ عنوانً چطور عمل میکنه رو در‌پی برای شما خواهم اذعان کرد تا بیشتر با این الگوریتم باذکاوت گوگل آشنا گردید.



آشنایی با الگوریتم فلوریدا گوگل و تاثیر آن بر سئو سایت


الگوریتم فلوریدا گوگل یکی مهمترین الگوریتم های گوگل میباشد که در طول نشر رمز و صدای  سئو سایت  متعددی به‌راه‌انداخت. در صورتی‌که چه ارائه الگوریتم فلوریدا گوگل تاثیر بسیار مخربی بر درجه اکثری از وبسایت ها در درجه بندی این موتور کاوش داشت، ولی در شرایطی که منصفانه بنگریم تعداد متعددی از وبسایت ها نیز از این الگوریتم فایده برده و درجه قابل توجهی به دست آوردند!


با الگوریتم فلوریدا گوگل بیشتر آشنا گردید!

الگوریتم فلوریدا گوگل یکی‌از مهم‌ترین الگوریتم های گوگل میباشد که در طول نشر رمز و صدای متعددی به‌راه‌انداخت. در صورتیکه چه ارائه الگوریتم فلوریدا گوگل تاثیر بسیار مخربی بر سکو بخش اعظمی از وبسایت ها در جایگاه بندی این موتور کاوش داشت، ولی درصورتی که منصفانه بنگریم تعداد متعددی از تارنما ها نیز از این الگوریتم فایده برده و درجه قابل توجهی به دست آوردند!
این نوشته ی علمی از مطالب یادگرفتن بهینه سازی دسته اینترنت وان میباشد که امید داریم آیتم دقت شما قرار بگیرد.



الگوریتم فلوریدا گوگل الگوریتمی ترسناک و خیره کننده و غریب وجود ندارد. البته بخش اعظمی از صاحبان کسب و شغل های اینترنتی از آن وحشت دارا هستند! میدانید چرا؟ این گروه از مدیران معتقدند که افت سکو وبسایت آن‌ها در مرتبه بندی گوگل دائمی بوده و فعالیت از عمل پیشین میباشد. البته جذاب میباشد بدانید که مقصود الگوریتم فلوریدا گوگل پنالتی کردن وب سایت ها نبوده و صاحبان تجارت با اندکی سعی به مراد seo وب سایت خویش میتوانند به جایگاهی قابل قبول حتی بهتر از مقام قبلی خویش دست پیدا نمایند.

تارنما های محدودی وجود دارا‌هستند که ذیل تاثیر این الگوریتم با کاهش جایگاه در جایگاه بندی موتور جستجوی گوگل مواجه گردیده اند. همانطور که پیش خیس نیز اشاره کردیم، این کاهش جایگاه دائمی نبوده و جبران آن مستلزم سعی برای بهینه سازی وبسایت میباشد.

شاید این پرسش ذهنتان را به خویش سرگرم نموده باشد که الگوریتم فلوریدا گوگل چه تارنما هایی را پایین تاثیر قرار داده و باعث به کاهش درجه آنها بین بقیه رقبا شد‌ه‌است؟

دیدنی میباشد بدانید که اولیه طعمه الگوریتم فلوریدا وبسایت های دارنده محتوای بی کیفیت و غیر قابل قبول بود. اکثر وقت ها این وبسایت ها محتواهایی اسکن داشته و یا این که به اعتقاد و باور فلوریدا محتوای آنها چندان مطلوب نبوده میباشد. دیدنی میباشد بدانید که آن مجموعه از وبسایت هایی که با توسل به بک پیوند غیر طبیعی منزلت خیر را برای خویش دست و پا کرده بودند نیز از شر الگوریتم گوگل در امان نمانده و ذیل کشیده شدند!

نوشته ی علمی پیشنهادی: عارضه ها گوگل پنالتی و طرز برطرف کردن آن ها



متخصصین بهینه سازی در رابطه الگوریتم فلوریدا گوگل چه می‌گویند؟

متخصصان seo با برخورداری از تجربیات زیاد در مقابله با الگوریتم های تکثیر یافته از سوی گوگل درباره با الگوریتم فلوریدا به اظهار نظرها جالبی پرداخته اند. برخی از این متخصصان بر این باورند که الگوریتم ذکر شده فقط وبسایت های دارنده محتوای ضعیف را ذیل تاثیر قرار می‌دهد. گروهی دیگر معتقدند که‌این الگوریتم بر تارنما هایی که معیار محتوای نسخه برداری آنان از محتوای یونیکشان بیشتر بوده، موثر واقع شد‌ه‌است.

تیم ای از متخصصان بهینه سازی اظهار داشته اند که الگوریتم فلوریدا گوگل موجب کاهش مرتبه تارنما هایی گردیده‌است که از تعداد متعددی لینک و پیوند غیر طبیعی و اسپم برخوردار بوده و در عین اکنون محتواهای قابل قبولی نیز نداشته اند. البته برخی دیگر از متخصصان الگوریتم فلوریدا گوگل را تنها ابزاری برای کناره سازی تیتر کرده و معتقدند که‌این الگوریتم هیچ تاثیری بر جایگاه بندی تارنما ها نداشته میباشد. این گروه از اشخاص فلوریدا را عاملی برای داغ شدن بازار بهینه سازی کاران معرفی نموده و آن را بی اثر معرفی نموده اند.

ولی درباره‌ی الگوریتم فلوریدا گوگل حقیقت این میباشد که‌این الگوریتم معاند تارنما هایی میباشد که محتوای بی کیفیت و نسخه برداری ارائه داده اند. به خاطر داشته باشید که مراد از محتوای نسخه برداری، محتوایی عینا نسخه برداری وجود ندارد. بلکه خواسته محتوایی میباشد که صحبت جدیدی برای اعلام کردن نداشته و یا این که دستکاری گردیده میباشند.
به وضوح چشم شد‌ه‌است که تارنما های دارنده محتوای بی نقص و کیفیت عالی بعد از تکثیر الگوریتم فلوریدا گوگل خیر صرفا سقوطی را تجربه نکرده اند، بلکه ارتقا درجه نیز داشته اند.
چه کنیم که فلوریدا از ما راضی باشد؟!

همانگونه که تا به‌این جا اشاره کردیم، آن چه برای فلوریدا بسیار دارای اهمیت میباشد، محتوای سایت ها است. در مجموع می اقتدار اظهار کرد که غرض کلی از نشر الگوریتم فلوریدا گوگل بهبود کیفیت محتوای وبسایت ها میباشد. به همین عامل این الگوریتم تاثیری منفی بر درجه وبسایت های دارنده محتواهای خیر چندان دیدنی ایفا نموده و آنان‌را با یک‌سری پلکان سقوط در درجه بندی موتور جستجوی گوگل جریمه می نماید.

شاید با تلاوت این جمله‌ها اینگونه برداشت نمایید که الگوریتم فلوریدا گوگل نیز همانند الگوریتم پاندا تارنما های اسکن عمل را مقصود قرار میدهد. البته ما یحتاج میباشد بدانید که‌این الگوریتم به خواسته رویا رویی با وب سایت های دارنده محتوای بی کیفیت و لینک و پیوند های غیر طبیعی و اسپم زیاد به تقابل میپردازد.
البته پرسش این جا میباشد که با برداشتن چه قدم هایی قادر خواهیم بود قوانینی را مهیا سازیم که الگوریتم فلوریدا گوگل از ما راضی بوده و رده سایتمان را ذیل تاثیر منفی قرار ندهد؟ به‌دنبال به چک نکاتی امداد کننده دراین باره خوا هیم پرداخت.
ساخت محتوای اسکن را به آلزامیر بسپارید!

در صورتیکه شما هم به آن تیم از کسانی وابستگی دارید که گمان می‌کنید گوگل در گویش فارسی ضعیف بوده و بضاعت و توان تشخیص محتواهای نسخه برداری را ندارد، ما یحتاج میباشد بدانید که اینگونه زمینه ای مرتبط با سال ها پیش بود که هر سایتی صرفا از روش ساخت محتواهای غالبا نسخه برداری و فاقد کیفیت مایحتاج و فقط یک سری بک لینک و پیوند پیروز به کسب درجه میشد. ولی امروزه اینگونه وجود ندارد!

شاید صاحبان کسب و شغل های گوناگون با دیدن وب سایت هایی بلندمرتبه که عمده محتواهای آن‌ها نسخه برداری بوده و در موضع قابل توجهی قرار گرفته اند، هر از یک‌سری گهگاه تمایل به تکثیر محتواهای اسکن بگیرند. این گروه از اشخاص می بایست بدانند که‌این عمل تاثیر محتواهای یونیک و مطلوب آنها را کمرنگ نموده و به جایگاه بندی وب سایت آنها لطمه میزند.

درباره با وب سایت های گران قدر بایستی بدانید که‌این مجموعه از وب سایت ها به جهت اعتباری که دارا هستند، از نشر محتواهای اسکن لطمه نمی‌خورند! اما این مسئله مرتبط با امروز بوده و هیچ چیزی در آینده معین وجود ندارد. چه بسا که گوگل با تکثیر یک الگوریتم تازه در پهنا ثانیه ای آنها‌را از آسمان به فرش بکشاند!

خواسته از محتوای نسخه برداری، نسخه برداری جمله به جمله یک نوشته‌ی علمی داخل نوشته‌ی‌علمی تازه وجود ندارد. به این دلیل که اینگونه محتوایی دقیقا اسکن بوده و گوگل به راحتی قدرتمند به تشخیص این مسئله میباشد. دراین مکان نسخه برداری به معنای ویرایش نوشته‌ی‌علمی به طوری میباشد که هیچ سیرتکامل مقاله تازه و قابل توجهی به آن اضافه نشده باشد. گهگاه نسخه برداری برداری ها به صورتی میباشد که محتوای نو خیر از دید کیفیت و خیر از نگاه ارتفاع محتوا با محتوای قبل تفاوتی ندارد. در اینگونه مواردی الگوریتم فلوریدا گوگل به رویا رویی با تارنما تکثیر دهنده پرداخته و آن را جریمه می نماید!



چطور نرخ کلیک را از طریق ایموجی ها افزایش دهیم؟


قبول دارید که ما وارد بعدازظهر نو‌ای گردیده‌ایم و درین بعدازظهر حتی تبلیغات هم عوض شده میباشد.  سئو سایت   در کسب و کار‌های سنتی بیشتر تبلیغات‌ها از روش بنر، خبر نامه، برچسب‌هایی که به درب منازل میچسباندند و… اعمال می‌شد ولی اکنون این نحوه تماما تغییر‌و تحول یافته میباشد. استدلال این تغییر تحول هم تماما مشخص و معلوم می‌باشد؛ همان طور که می دانید حدودا 80 درصد یا این که شاید هم بیشتر اشخاص جامعه کنونی با فضای اینترنتی و قابل انعطاف افزارهایی همانند تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و … شناخت دارا‌هستند و روزمره دست کم 1 ساعت از وقت خویش را صرف گشت و گذار درین فضاها می‌نمایند. پس در حالتی که دارنده یک تجارت آنلاین میباشید و یا این که می خواهید برای فعال‌سازی تجارت اینترنتی آن مبادرت نمائید و تبلیغات خویش را در فضای وب، اجرا دهید، بایستی با اصول اینکار آشنا گردید و فوت‌و‌فن آن را بیاموزید

چک لیست و نقشه لینک سازی


درحال حاضر، بعضا از خبرهای خوب:


آن‌ها دریافتند که قالبهای خاص محتوا،  سئو سایت   بهتر از سایرین سعی نیکی دارا هستند.


به صورت خاص ، \"برندگان تعالی، وبسایت هایی می باشند که محتوای مهم و دارای اعتبار با آوازه بالایی برای برندها  ساخت‌و‌ساز کرده اند.\"


مراد از محتوای \"مهم و دارای اعتبار\" چه می باشد؟


مطالبی که بوسیله کارشناسان دارای اعتبار و خبره درج شده میباشد

پژوهش ها مهم (مانند نظرسنجی ها و مطالعات صنعت و مقایسه ها و نظارت های کارشناسی دارای اعتبار)

محتوا که صرفا داده ها تکراری وجود ندارد مانند: مطالعات موردی و مثالهای معاش حقیقی و واقعی یا این که بیوگرافی تجارت

مطالعات موردی و مثالهای معاش حقیقی

محتوای مدام سبز که ارزشی برای  سالها آماده می نماید

6. از فیلم، عکس، نمودار، اینفوگرافیک به کار گیری فرمایید

مثلا ، ممکن میباشد متوجه گردید که‌این پست دربردارنده تعداد متعددی تصاویر میباشد.


اینجانب این فعالیت را به دو استدلال مهم ایفا می دهم:


نخستین ، تنها منجر می‌شود محتوا بهتر خواهد شد.


دوم ، تصاویر و انواع دیگر چند رسانه ای به درجه بندی محتوا امداد می نمایند.


براین اساس سفارش می‌کنم از این فرم های چند رسانه ای در محتوای خویش به کارگیری نمایید:


تصاویر

نمودار

اینفوگرافیک

محتوای تصویری

فیلم های

نظرسنجی ها و امتحان های تعاملی

با این عمل ، فرصت آن رسیده میباشد تا قسمت مهمی از پیوند سازی را پوشش دهیم.


آنالیز لیست و نقشه لینک و پیوند سازی

زمانی کلام از سئو می گردد ، تولید پیوند کلید اساسی فعالیت میباشد. در واقعیت ، گوگل به تازگیً تأیید نموده است که بک لینک و پیوند یکی‌از سیگنال های جایگاه بندی میباشد. متأسفانه پیوند سازی بهینه سازی سهل و آسان وجود ندارد (به همین عامل بیشتر بررسی لیست های دیگر بهینه سازی از این مرحله مردود میشوند).


ولی در شرایطی‌که می‌خواهید در گوگل مرتبه پیدا نمایید ، پیوند سازی ها (داخلی و فرنگی) ضروری میباشند. و در‌این نصیب به شما علامت خواهم بخشید که چه گونه این عمل را جاری ساختن دهید.


1. در تارنما ها با حساب مهمان وارد گردید و بک لینک و پیوند های توانمند بسازید.


پست مهمان یک استراتژی تشکیل داد لینک و پیوند عالی میباشد.


نکته حائض اهمیت:


یک شیوه صحیح و غلط برای ارسال مهمان وجود داراست.


رویه صحیح: پست مهمان خویش را در تارنما های دارای اعتبار و با شخصیت متناسب در بیزنس خویش منتشر فرمائید.


خط مش نادرست: پست های مهمان را در هر اینترنت سایتی منتشر فرمائید که دارنده کاغذ \"تایپ کردن برای ورقه ما \" باشد. 


در واقع ، اینجانب صرفا در سایتهایی بعنوان میهمان پست میزارم که ترافیک هدفمندی را برای وبسایت اینجانب ارسال می نمایند.


خیر فقط از پست مهمان خویش بک پیوند خیر بدست آورید بلکه معیار قابل قبولی از ترافیک را نیز بدست آورده باشید


2. بک پیوند های رقبا را معکوس فرمایید

 میتوانید از منابع پیوند حریف خویش اسکن فرمائید ، یااینکه چرخ را مجدد ابتکار نمایید؟

تعداد کلمات مناسب برای مقالات سایت


تعداد عبارات مطلوب برای مقاله ها وب سایت چقدر میباشد؟ سئو سایت  زمانی که سخن از بهینه سازی وبسایت به بین میاید، سوالهای مختلفی در ذهن همگی اشخاصی که در حوزه بیزنس آنلاین عمل می نمایند، پیش میاید. از آنجایی که نصیب عمده توشه seo را محتوا به دوش میکشد، تعداد عبارات مطلوب برای مقاله ها سایت نیز اهمیت میابد. به حقیقت تعداد کلمه ها نوشته‌علمی برای seo چقدر بایستی باشد؟ در‌این مقاله با ما یار باشید تا در‌این قسمت از وب لاگ بهمن پرداز با یکدیگر به چک این مورد بپردازیم.

تعداد لغت ها مطلوب برای مقاله‌ها وب سایت
تعداد عبارات مطلوب برای مقاله ها وبسایت چقدر میباشد؟ نمی دانید که با چه تعداد لغات مطلوب برای مقاله‌ها وبسایت می‌توانید در کاغذ حاصل موتور کاوش (SERP) درجه بگیرید؟ کلیه می‌گویند: \"بستگی دارااست\".
تعداد کلمه ها مطلوب برای مقاله‌ها وبسایت به صنعتی که در آن می باشید، توان دامنه، موضوعاتی که می نویسید، کیفیت و رابطه مطالب بستگی داراست.

البته واقعیت این میباشد که یک محتوای بسیار کوتاه (200-500 واژه)، نمی تواند شما‌را در عرصه رقابت با غول های حوزه فعالیتتان قرار دهد (به خصوص که در‌حالتی که اعتبار دامنه‌تان زیاد نباشد). محتوای زمانبر این شانس را به شما می‌دهد تا شما با قسمت های متفاوت و دیدنی نوشته خویش، موتورهای جست و جو را وادار به ایندکس کردن نمائید. آنچه که شما به آن نیاز دارید، تایپ کردن محتوایی ظریف، معمولی و کاربرپسند میباشد. این شایسته ترین سلاحی میباشد که می‌توانید از آن برای نزاع در‌این عرصه تنگاتنگ به کارگیری فرمایید. اما این تک تک داستان وجود ندارد. البته آیا محتوای وقتگیر چهت نیل به مقام برتر کافی میباشد؟


آیا محتوای زمانبر خیس، مقام بهتری را بخش شما می نماید؟
احتمالا در توئیت ها و مطالب آموزشی متفاوت خوانده اید که هرچه تعداد عبارات در یک کاغذ بیشتر باشد، موتورهای جست و جو به آن ورقه اعتبار بیشتری میبخشند و درجه آن ورقه را فراتر می‌برد.
این مفهومی میباشد که اکثر زمان ها در توییتر یا این که انجمن ها به چشم میخورد البته فارغ از هیچ سیرتکامل مبنای حقیقی و واقعی! مطالعات بخش اعظمی در مورد شایسته ترین تعداد لغات مطلوب برای مقاله‌ها تارنما انجام یافته میباشد. یک مطالعه از Backlinko، که در آوریل 2020 منتشر شد، اظهار داشت که میانگین محتوا برای قرار گیری در ورقه اولیه گوگل 1447 کلمه و واژه میباشد.
در وهله اولیه شاید تصور کنید که برای قرارگیری در شیت اولیه، بایستی کلیه محتوای مقاله‌ها وبسایت شما، 1500 واژه و کلمه باشد. البته این چیزی وجود ندارد که مطالعات نشانه میدهد و کلیه چیز به تعداد لغات مطلوب برای مقاله ها تارنما برنمی خواهد شد!

تعداد کلمه ها نوشته ی علمی برای seo چقدر بایستی باشد ؟
فاکتورهای متعددی وجود داراست که می‌تواند واحد سنجش و تعداد عبارات نوشته‌ی علمی برای بهینه سازی را گزینش نماید که اما کلیه آن‌ها مرتبط با مرتبه بندی در SERP نمی‌شود. آنچه که شما می بایست همواره به خاطر داشته باشید این میباشد که نوشته ی علمی شما می بایست برای یاری به بازدید کننده آدم تنظیم گردد و خیر برای ربات جست و جو!

تعداد کلمه ها نوشته ی علمی برای بهینه سازی می بایست به عبارتی اندازه ای باشد که به مخاطب مقصود یاری می نماید. این میتواند جواب به پرسش باشد و یا این که توضیحی کامل در امر موضوع ای خاص! حتی به آسانی می‌تواند محتوا راجع به ارائه خصوصیات یک مال باشد!

شاید هنوز تعداد عبارات نوشته‌علمی برای seo برای شما پرسش بی جوابی باشد، ولی واقعیت این میباشد تعداد عبارات مشخصی برای مرتبه گیری در گوگل نیست. این تصور خطا میباشد که شما با افزودن محتواهای بیهوده برای ارتقا تعداد عبارات، میتوانید در موضع بهتری در حاصل موتور جست و جو قرار گیرید.

موتورهای کاوش صفحاتی را در درجه های برتر قرار میدهند که می‌توانند به شایسته ترین صورت ممکن با کاربر خویش رابطه برقرار کرده و محتوا صحیح براساس جست و جویبار مخاطب باشد.
کیفیت محتوا و طریق پاسخگویی به نیاز یوزرها، از تعداد کلماتی که در محتوا وجود دارااست، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

همبستگی و انگیزه اساسی خیس از تعداد عبارات نوشته‌علمی برای بهینه سازی
موضوعی که بخش اعظمی از اشخاص را برای تعیین تعداد لغات مطلوب برای بهینه سازی حیران می نماید، همبستگی و انگیزه میباشد.
در صورتیکه به 5 ورقه برتر برای کلیدواژه متبوع خویش بنگرید، خواهید روئت کرد که بیشتر آن‌ها، مقاله‌ها زمانبر تهیه و تنظیم کرده اند. قابل فهم میباشد که تصور کنید این به عبارتی چیزی میباشد که چهت نیل به نتیجه ها برتر نیاز دارید.
البته گشوده تاکید میکنیم که نباید غلط فرمائید. تعداد لغت ها بیشتر به تنهایی نمی تواند عاملی برای قرارگیری در سکو های برتر باشد. با این درحال حاضر، محتوای وقتگیر، به صورت غیر بی واسطه میتوانند جایگاه خیر و خوبی کسب نمایند و یااینکه قابلیت و امکان پیوند دهی بهتری داشته باشند.
ولی آنچه که می بایست همواره در ساخت‌و‌ساز محتوا مطلوب بهینه سازی به آن اعتنا داشت، همبستگی محتوا میباشد.