مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چرا از ریپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟


زیرا این شیوه بسیار برنده میباشد  سئو سایت  . علاوه بر این، احتمال اینکه خوانند‌گان به مکان تبلیغات معمولی، این نوع تبلیغات را بخوانند خیلی بیشتر میباشد.

پیش خیس از این در سال ۲۰۰۷، Reader’s Digest  یک تست انجام اعطا کرد تا تفاوت شم مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات و ریپورتاژ را تحلیل نماید. به خواسته این تست، دو متن تهیه و تنظیم شد. این دو متن تماماً مشابه هم بودند، ولی متن نخستین به صورت ریپورتاژ و دیگری به صورت یک تبلیغ عادی در دست اشخاص قرار گرفت. مقصود این فعالیت، فروش کالایی به اسم Adolph’s Salt Substitute بود. و نتیجه ها تست موردها تحت را نشان اعطا کرد:

– متنی که به صورت یک نوشته‌ی‌علمی مندرج بود – ریپورتاژ – ۸۱٪ بیشتر از تبلیغات عادی منجر ارتقاء فروش کالا شد.

– طبق حاصل به دست آمده از تست Reader Digest، خوا‌نندگان تا ۵۰۰ برابر بیشتر قصد به تلاوت ریپورتاژ داشتند (در مقایسه با تبلیغات عادی).

 

در صورتی‌که می خواهید یک ریپورتاژ اطلاع رسانی عالی و جالب بنویسید، می بایست به‌این سه نکته‌ی کلی اعتنا ویژه‌ای باشید:

 

۱. اخلاق و رفتار قیمت برای مشتریان

محتوای شما می بایست دارای ارتباط باشد و یک بها حقیقی را برای خواننده‌های مقاله مهیا نماید. در واقع می بایست خودتان را به مکان آن‌ها بگذارید و بپرسید: “خوانند‌گان با چه معضل‌ها و نیازهایی رو به رو می باشند و چه‌گونه خواهیم توانست از روش یک محتوای عالی -و اما با آنچه که می فروشیم- به آن ها در رفع معضل ها و نیازهای‌شان یاری کنیم.”

چنانچه این فعالیت را نکنید، برای خواننده عادی و بی اهمیت خواهید بود.

 

۲. به رسانه و قالب آن با مسئولیت باشید

ریپورتاژ اطلاع رسانی یعنی خرید دسترسی به یک رسانه و قالب آن؛ و مساله اصلی اینجاست که گروهی از اشخاص تا قبل از این عضویت در‌این رسانه را گزینش کرده اند. در صورتی‌که قالب کلی و هماهنگ این رسانه را تغییر‌و تحول دهید، اعتماد و عشق و علاقه‌ی خوا‌نندگان را نیز از دست خواهید بخشید و مستقیما به بازاریابی وقفه‌ای گشوده می گردید، چون محتوا و تبلیغات شما دیگر “همسان” وجود ندارد.

 

۳.  استفاده کننده را به سمت رشته‌ی خویش جذب فرمائید

زمانی از ریپورتاژ اطلاع رسانی استعمال می کنید در واقع می خواهید خواننده را به تغییر تحول یا این که تعیین یک کارایی بخصوص ترغیب فرمایید.

بایستی مطلقا “فراخوان فعالیت” را در محتوای خویش بگنجانید یا این که دستکم یک رابطه شفاف با اسم تجاری و قصه شما در آن وجود داشته باشد. فارغ از یک استراتژی معین و خوب، ریپورتاژ اطلاع رسانی یک محتوای بی آلایش به حساب می آید و هیچ تاثیری روی کسب و عمل شما نخواهد داشت! از طرف دیگر، در صورتی‌که خواننده‌گان را وارد دنیای محتوای خویش نمائید، وضعیت‌های کاری متعددی منتظر شما خواهد بود.

 

مقاله ها دارای ربط :

چرا رقبای شما از رپورتاژ اطلاع رسانی فیض بهتری میگیرند؟!

ارتقا نرخ تبدیل و ارتقاء فروش با رپورتاژ اطلاع رسانی

چه طور یک رپورتاژ اطلاع رسانی تاثیرگذار بنویسیم؟

خرید رپورتاژ اطلاع رسانی فله ای یعنی افت درجه وبسایت در گوگل!

راهنمای کامل بخش Links در سرچ کنسول جدید گوگل


یک کدام از شغل های مهمی که برای با صرفه‌سازی وبسایت خویش می بایست   سئو سایت  انجام دهید، پیوند‌سازی یا این که لینک و پیوند بیلدینگ میباشد. تولید یک کانال از پیوند‌های داخلی و فرنگی پروسه تکان خزنده‌های گوگل را تسریع می‌نماید و منجر بهبود بهینه سازی در نتیجه ها موتورهای جست‌وجو می‌گردد. در نصیب Links در سرچ کنسول نو جزئیات دقیقی را در رابطه ساختار لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی وبسایت مشاهده می کنید. اطلاعاتی که پی بردن آنها برای سئوکارها و وبمسترها بسیار اصلی میباشد.

برای شناخت با روش کارایی این ابزار اثر گذار با ما یاروهمدم باشید.

بیشتر بخوانید :  راهنمای بدون نقص قسمت Mobile Usability در سرچ کنسول تازه
نصیب External links


لینک و پیوند‌های فرنگی یک کدام از مهم‌ترین نصیب‌های Links در سرچ کنسول نو می‌باشند. درین نصیب میتوانید مورد ها پایین را ارزیابی نمائید:

تعداد پیوند‌هایی که از تارنما‌های دیگر به تارنما شما داده شده‌است چقدر میباشد؟
کدام یک از مطالب و صفحه ها تارنما‌تان بیشترین پیوند را اخذ کرده‌اند؟
لینکی که به وبسایت شما داده شده‌است، از کدام نصیب تارنما فرنگی بوده میباشد؟
در قسمت پیوند‌های فرنگی، روی پیوند یکی‌از صفحه ها وبسایت‌تان کلیک نمایید، در بخش بالای برگه می توانید تعداد پیوند‌ها و تعداد وب سایت‌ها را ببینید.

در جعبه ذیل و پایین تیتر Top sites linking to this page میتوانید تارنما‌هایی را که بیشترین پیوند را بدین شیت داده‌اند ببینید. با کلیک روی هر کدام از وب سایت‌ها می توانید داده ها جزئی‌تری را مشاهده کنید. در‌این نصیب معلوم می گردد که کدام یک از صفحه های آن تارنما، به ورقه متبوع شما پیوند داده‌اند.

در‌این نصیب از Links در سرچ کنسول نو می توانید متوجه گردید کدام نصیب از محتوای وب سایت‌تان برای تارنما‌های دیگر موءثر میباشد و بیشترین لینک و پیوند را اخذ نموده است. با داشتن چنین اطلاعاتی میتوانید روی محتواهای دوستداشتنی وبسایت‌تان بیشتر فعالیت نمائید.

روی هرمورد از این پیوند‌ها کلیک نمایید به کاغذ سایتی که به شما لینک و پیوند داده میباشد منتقل میشوید. این خصوصیت به خصوص وقتی که وب سایت‌های دیگر از محتوای وب سایت شما نسخه برداری‌برداری کرده باشند اثرگذار میباشد. گهگاه تارنما‌های دیگر مطالب شما‌را نسخه برداری می‌نمایند و متوجه لینکی که داخل محتوا جای‌دارد نمیشوند.

بیشتر بخوانید :  محاسبه بی نقص قسمت Sitemaps در سرچ کنسول نو
با نصیب Links در سرچ کنسول نو می توانید همه پیوند‌های فرنگی را ذیل حیث داشته باشید و موردها نسخه برداری یا این که کارهایی که در مسئله seo منفی انجام یافته باشد پیگیری نمایید. در حالتی که سایتی که به شما لینک و پیوند داده میباشد، اسپم باشد می توانید نسبت به حذف آن لینک و پیوند مبادرت نمایید.

درضمن میتوانید تحلیل نمایید آیا وبسایت‌هایی که برای‌تان اصلی می‌باشند به شما لینک و پیوند داده‌اند یا این که نه. از جمله درصورتی که یک کافه دارید و برای آن وب سایت پباده سازی کرده‌اید، مسلما برای‌تان اساسی خواهد بود که صفحه های کافه گردی و وب لاگ‌های فعال در این باره به وب سایت شما لینک و پیوند داده باشند.

در جعبه ذیل‌خیس و پایین تیتر Top linking sites می توانید مشاهده کنید کدام وبسایت‌ها بیشترین پیوند را به وبسایت شما داده‌اند. برای ارزیابی ظریف‌خیس روی آیتم More کلیک فرمایید.

با کلیک روی هرمورد از مورد‌ها، می توانید ملاحظه کنید وب سایت متبوع چنددفعه و به کدام ورقه از تارنما‌تان پیوند داده میباشد.

در زیر‌ترین جعبه از نصیب Links در سرچ کنسول تازه تیتر Top linking text را مشاهده می کنید. در‌این نصیب میتوانید مشاهده کنید وبسایت‌های دیگر با چه کلماتی به تارنما شما لینک و پیوند داده‌اند. با کلیک روی هرکدام از لغات جزئیات بیشتری اخذ خواهید کرد. درین قسمت صرفا می توانید عبارات کلیدی و تعدا پیوند‌هایی که از روش آنها اخذ کرده‌اید را ملاحظه کنید و قابلیت و امکان آنالیز پیوند‌ها به طور مستقل نیست.

یکی‌از کاربردهای این نصیب این میباشد که ملاحظه کنید متن لینک و پیوند به عبارتی میباشد که خودتان میخواهید و اسپم وجود ندارد. نکته دیگر این میباشد که میتوانید ملاحظه کنید وب سایت‌های دیگر وبسایت شمارا به چه شکل تعریف می‌نمایند. در شرایطی‌که که‌این تعریف مطابق میل‌تان وجود ندارد، می بایست محتوای وب سایت‌تان را آپ دیت رسانی نمائید و خویش را شفاف‌خیس معرفی فرمایید.

با الگوریتم مرغ مگس خوار بیشتر اشنا شوید


خطرها جریمه به وسیله الگوریتم مرغ مگس خوار
هدفمند سازی عبارات کلیدی ظریف و فارغ از مطابقت و همخوانی
لبریز کردن برگه با لغات کلیدی

چه طور میتوانم از جریمه بوسیله الگوریتم مرغ مگس خوار  سئو سایت  دوری کنم؟

1. تحقیق در رابطه واژه و کلمه کلیدی را توسعه و گسترش دهید. با الگوریتم مرغ مگس خوار ، ایده خیر میباشد که به تمرکز بر جستجوهای دارای ارتباط، مترادف و هم معنی ها و موقعیت همیاری برای تنوع بخشیدن به محتوای خویش تمرکز نمایید، به مکان آن که صرفا به حالت کوتاه زمان که از Google AdWords میخواهید استعمال فرمائید. منابع عالی از ایده های کلیدی از صمیم قلب الگوریتم مرغ مگس خوار عبارتند از جستجوهای مرتبط با Google، Google Autocomplete و Google Trends.

الگوریتم مرغ مگس خوار “Hummingbird” تغییر تحول شایان توجه جستجوی گوگل در سال 2013 میباشد.

ادله تعیین این اسم برای الگوریتم نو سرعت و توجه مرغ مگس خوار میباشد.

این تغییر‌و تحول در تاریخ 26 سپتامبر 2013 بوسیله گوگل اعلام شد.

کارایی الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم مرغ مگس خوار تاکید بیشتری بر اکران داده های طبیعی داراست، این الگوریتم گوگل توان شعور مراد یوزرها را آماده کرده و به آن اعتنا بیشتری می نماید تا استفاده کننده را به شایسته ترین سود و دارای ربط ترین سود کاوش برساند.

مرغ مگس خوار وبمستران را تشویق می نماید به مکان به کار گیری از عبارات کلیدی بی بها به تفکر ساخت و ساز محتوا باشند و قیمت محتوای ورقه آیتم اعتنا قرار دهند.

گوگل در یک روی داد مطبوعاتی در سپتامبر 2013 ذکر کرد از الگوریتم مرغ مگس خوار پیش از رونمایی برای حدود یک ماه پیش از اعلام استعمال نموده است.

آپ دیت رسانی الگوریتم مرغ مگس خوار اولی بروز رسانی اصلی الگوریتم جستجوی گوگل از مدت ارتقا معماری کاوش “کافئین” در سال 2010 بود، البته حتی این محدودیت عمدتا به خواسته بهبود فهرست بندی داده ها به مکان سازمان دهی مبتنی بر داده ها محدود هست.

غرض الگوریتم مرغ مگس خوار
غرض از مرغ مگس خوار تاکید و تمرکز بر روی صفحاتی میباشد که مفهوم و عبارات مترادف با یک کاوش را دربرگیرنده خواهد شد خیر صفحاتی که فقط با چندین کلمه و واژه مطابقت و همخوانی دارا‌هستند.

جستجوی معنایی کوشش می نماید تا حاصل کاوش را با گویش سؤالات یوزرها وب و بالاتر از معانی لغات کلیدی ، همخوانی نماید.

seo وبسایت با افزودن مرغ مگس خوار تغییر و تحول کرد، توسعه و گسترش دهندگان اینترنت و نویسندگان تشویق به استعمال از محتوای طبیعی به مکان به کارگیری از لغت ها کلیدی بی قیمت شدند.

خصوصیت های بارز Hummingbird
یکی‌از هدف ها اساسی Hummingbird ترجمه جستجوی معنایی از یک معنا به حقیقت بود و مطلبی که در غایت به استاندارد کاوش تبدیل می‌گردد.

این سعی برای مجاورت خیس کردن غرض حقیقی و واقعی جستجوها بود به طوری که ، برای جستجویی مانند نمونه غذای چینی ، مخاطب گروه ای از رستوران های محلی چینی را مد حیث دارااست خیر فیض شایسته ترین جای های معاش عموم چین یا این که دیگر داده های بی ربط

چه‌طور می اقتدار فهمید که آیا وب سایت اینجانب از Hummingbird ضربه خورده میباشد؟
بعید به حیث می‌رسد که اینترنت سایتها از این بروزرسانی تأثیرات منفی چشم باشند.

در‌صورتی‌که تارنما شما افت ترافیک یا این که سکو بندی را تجربه نموده است یا این که فکر‌می‌کنید‌ با Hummingbird این ضربه هم پا بوده میباشد ، مطلقا لیست جامعی از به روزرسانی های گوگل را تحلیل فرمایید؛ شاید ادله دیگری مانند Panda یا این که Penguin بوده میباشد.

پیشنهاد مرغ مگس خوار
مرغ مگس خوار سفارش می نماید که از خصوصیت های فنی وبسایت مانند لینک های داخلی صفحه ها ، تگ های تیتر ، نشانی های URL و تگ های HTML، و همینطور تایپ کردن محتوای با باکیفیت فارغ از نسخه برداری کردن استعمال شود.

در حالی که عبارات کلیدی در بهینه سازی هنوز هم اساسی می‌باشند، مرغ مگس خوار اقتدار بیشتری به کلمه ها کلیدی بلندتر میافزاید و به صورت مفید برای seo محتوا به مکان صرفا کلمه ها کلیدی به کارگیری مترادف و هم معنی عبارات نیز با صرفه شده‌است.

انجام سئوسایت


انجام سئوسایت تخصصی خاص در مسئله افزایش وبسایت ها در موتور کاوش گوگل است.

در‌حالتی که شما نیز مالک یک کمپانی و یا این که وبسایت باشید  سئو سایت   به طبعً برای یک‌توشه هم گردیده کلمه seo را شنیده‌اید، در بنا شده در دنیای حرفهّاوری و کسب‌وکارهای الکترونیکی seo مهمترین استدلال پیشرفت و یا این که باخت شما میباشد پس نباید به‌آسانی از کنار آن بگذرید.

انجام سئوسایت شاید او‌لین کاری باشد که کلیه اشخاص اطراف شما بعداز فعال سازی اینترنت‌وب سایت به شما سفارش خواهند کرد ولی تنهاً سفارش دوستان و آشنایان جوابگوی نیاز شما نخواهد بود و خیر‌ صرفا سبب ساز پیشرفت شما نخواهد شد بلکه منجر میگردد در کسب‌وکار خویش در گیر خلل گردید.

با صرفه‌ سازی بهینه سازی وب سایت یک عمل بسیار تخصصی میباشد که کارشناسانی که در این باره کار می‌نمایند سال ها وقت خویش را صرف یادگیری و امتحان‌ و غلط جهت با صرفه‌سازی محتویات وب سایت‌ها برای موتورهای کاوش کرده‌اند و در حال حاضر به‌تیتر یک کارشناس بهینه سازی می توانند به‌ راحتی از حیث موتور کاوش به اینترنت‌وب سایت شما نگاه نمایند و انجام سئوسایت که یکی اختلال‌ترین و تخصصی‌ترین قضیه‌های آی تی و بازاریابی آنلاین به شمار می رود را به‌راحتی انجام دهند.

فهرست عنا وین
انجام تخصصی سئوسایت
انجام seo فوق ماهر
انجام تخصصی سئوسایت
بخش اعظمی از اشخاص وجود دارا هستند که داعیه می‌نمایند میتوانند ساخت سایت شمارا به عهده بگیرند، ما نیز این داعیه را رد نخواهیم کرد چون ابزارهای طراحی وب این روز ها به‌راحتی در دسترس خواهد بود البته ما در تیم آپسئو این داعیه را خوا هیم کرد که ساخت وب سایت کفاف نمیدهد بلکه با بهینه سازی مطلوب درب‌های پیروزی بروی شما گشوده گردد و صرفا بعد از زمان کوتاهی میتوانید تغییرات چشمگیری را در واحد سنجش بازدید و جذب مشتری را مشاهده فرمایید.

انجام seo فوق ماهر
تیم آپسئو با کادری مجرب و کارشناس در مورد انجام سئوسایت دارای مسئولیت شود که مسلماً انجام سئوسایت شما با شایسته ترین کیفیت انجام شود و همینطور علاوه بر تضمین کیفیت ساخت سایت و بهینه سازی میتوانید با خاطر شل توصیه خویش را تثبیت فرمائید چون چنین کیفیتی را در هیچ کجا با چنین ارزش قابل قبولی نخواهید یافت.

انجام سئوسایت به‌راحتی نصب یک سیستم مدیر محتوای معمولی وجود ندارد، عمل را به کاردان بسپارید!

لینک شکسته


لینک و پیوند های شکسته برهان پنالتی گوگل [⚽] و صعود به ورقه سئو سایت  انتها گوگل می‌باشند. بستگی داراست تا با چه سطح علم به مورد نگاه فرمایید.

پیش از هر چیزی بایستی بدین پرسش جواب دهیم که ابدا لینک و پیوند شکسته یعنی چه؟

پیوند شکسته چه می باشد

فرض نمایید وارد یک رستوران گردیده اید و یک منو برای توصیه طعام در جلوی شما قرار داده شده‌است شما غذای آیتم نظرتان را گزینش می‌کنید البته به هر دلیلی قابلیت سرو آن بوسیله رستوران نیست.

در دنیای اینترنت نیز مورد همچنین می‌باشد فرض فرمایید در رابطه یک موتور سیکلت نوشته ی علمی ای ضخیم و کارآمد منتشر کرده و به تارنما قانونی بیابان پیوند میکنید البته به هر دلیلی وبسایت از دسترس بیرون میگردد در اینجا لینک و پیوند به وب سایت بیابان شکسته میباشد.

گونه های لینک و پیوند های شکسته
در کل همه لینک و پیوند های شکسته به دو قسمت تقسیم میگردند:

پیوند شکسته داخلی
لینک و پیوند شکسته فرنگی
– لینک و پیوند های شکسته داخلی
در حالتی که نمی دانید لینک و پیوند داخلی چه می‌باشد اینطور تعریفش میکنیم: وقتی که استفاده کننده بر روی یکی‌از لینک و پیوند های مو جود در وب سایت شما کلیک نماید و به شیت دیگری در وب سایت خودتان هدایت خواهد شد آن پیوند داخلی (Internal Link) میباشد، در حالتی‌که به عبارتی پیوند به ورقه ای داده خواهد شد که محتوایی در آن وجود نداشته باشد یا این که اصطلاحا ۴۰۴ باشد در اینجا یک پیوند داخلی شکسته به وجود آمده میباشد.

تصحیح لینک و پیوند های داخلی شکسته بسیار سهل وآسان خیس از پیوند های فرنگی می‌باشد به این دلیل‌که به راحتی با استعمال از اپلیکیشن یا این که افزونه های وردپرسی این پیوند ها پیدا میشوند.

– لینک و پیوند های شکسته فرنگی
پیوند هایی که به شیت ای بیرون از وب سایت شما داده می‌گردد لینک و پیوند فرنگی (External Link) گفته می گردد؛ همچون زمینه گذشته در حالتی که پیوند فرنگی به شیت خالی از محتوا لینک و پیوند گردیده باشد شکسته یا این که Broken Link میباشد.

پیوند های شکسته چطور ساخت‌و‌ساز می‌شوند؟
با دستکاری URL برگه لندینگ و عدم ریدایرکت آن به کاغذ نو یک لینک و پیوند شکسته ایجاد خواهد شد ولی در حالتی‌که پیوند داخلی به آن ورقه باشد.
حذف برگه و عدم تعیین جایگزین برای آن
چطور بروکن پیوند ها را شناسایی و حذف کنیم؟
رویه های زیادی برای شناسایی و حذف پیوند های شکسته وب سایت وجود دارااست ولی ما در اینجا قصد داریم تا شایسته ترین شیوه را به شما معرفی کنیم کافیست تا اپلیکیشن Screaming Frog را دانلود و نصب کرده و تارنما خویش را برای یک خزش مهیا نمائید در پایان وارد تب Response Codes’ tab & ‘Client Error (4XX) a گردید و فعلا لینک و پیوند ها را پیدا نمایید.