مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تاثیر محتوا در سئو – نقش و ارزش محتوا در سئو چیست؟


seo نویسی چه میباشد؟
مراد از seo نویسی تایپ کردن محتوا به سیرتکامل ایست که قابلیت و امکان کسب جایگاه در سئو سایت عبارات کلیدی دارای ارتباط را داشته باشد. شما از این لغات کلیدی به صورت همگانی در تیتر کاغذ و بدنه متن محتوا استعمال می‌نمایید. همینطور در جاهای دیگری نیز می اقتدار از این عبارات کلیدی استفاده کرد. به طور ایده آل یک محتوا می بایست به طور طبیعی برای این عبارات کلیدی سئو گردد.

پیش از آنکه با به کارگیری از ساخت محتوا در سمت ارتقاء تارنما قدم بردارید، بایست بدانید که:

seo نویسی چه میباشد؟
چه نوع محتوایی را در پست های بلاگ وب سایت می‌تواند منتشر کنید؟
استراتژی بلند بازه شما در محتوا نویسی چه می‌باشد؟
در‌این قسمت ما قصد داریم که به جنبه های متفاوت محتوا نویسی برای کسب جایگاه فراتر نگاهی بیندازیم. اگرچه تنها محتوا همگی چیز seo وجود ندارد، ولی به نترسی میتوان بیان کرد که محتوا مهم‌ترین تاثیر را در کسب درجه دارااست. در شرایطی که محتوایی وجود نداشته باشد، کاغذ ای نیز برای کسب مرتبه وجود نخواهد داشت.

همچون توضیحات بالا برای seo نویسی می بایست گام های ذیل را بردارید:

از وجود کلمه و واژه کلیدی در تیتر شیت اعتقاد نتایج نمائید.
از کلمه و واژه کلیدی و عبارت مربوط به آن در متن محتوا به طور دور از هم ای به کار گیری نمائید.
از لغت ها کلیدی و عبارت شبیه با آن در تگ های هدر H1، H2 یا این که H3 به کارگیری نمایید تا بر روی آن‌ها تاکید بیشتری خواهد شد.
از لغات کلیدی تحت عنوان انکرتکست برای لینک و پیوند دادن به محتوا در دیگر صفحه های وبسایت استفاه فرمائید.
این نکات جزیی از بهینه سازی داخلی سایت محسوب میگردند. این نکات به تنهایی موجب ارتقا مرتبه محتوا در حاصل گوگل نمی گردند، البته نقشی هر یک‌سری کوچک در seo بازی می نمایند. کیفیت محتوا و معیار رابطه آن با عبارت آیتم کاوش نقشی اصلی در سکو آخری صفحه ها تارنما دارا‌هستند. محتوای فارغ از کیفیت ما یحتاج، شانسی برای کسب جایگاه ندارد. در واقع کیفیت محتوا بیشترین قیمت را در بهینه سازی داراست.

در کنار کیفیت محتوا، فرمت ارائه آن نیز از اهمیت خاصی شامل است. الگوریتم های گوگل به نحوی پباده سازی گردیده اند که در قسمت هایی از ورقه به‌دنبال مهم‌ترین لغت ها می شوند.

برای تایپ کردن محتوای بر پایه ی بهینه سازی موردنیاز میباشد که به موارد ذیل نیز توجه داشته باشید:

لینک فالو خارجی باعث کاهش اعتبار سایت مان می‌شود یا خیر؟


شاید تصور خواهد شد که با لینک و پیوند کردن وبسایت های متعدد در ورقه خویش، اعتبار وبسایت سئو سایت کاهش می یاید. این تصور به طور کامل خطا میباشد و با لینک و پیوند سازی های اصولی به هیچ عنوان این واقعه نخواهد به زمین خورد. در شکل ارتقاء تعداد لینک و پیوند ها در یک برگه، اعتبار آن پیوند به تعداد لینک و پیوند های خروجی تقسیم گردیده و در اعتبار آن مشکلی ساخت و ساز نخواهد کرد.

ولی چرا گفته می‌شود که در صفحانی که تعداد لینک و پیوند های خروجی آن ها بسیار زیاد میباشد، مبادرت به تنظیم لینک و پیوند نکنید؟ برهان این دستور این میباشد که هر چقدر ترازو لینک و پیوند های خروجی در برگه شما ارتقا یابد، قیمت لینک و پیوند خروجی به انگیزه تقسیمی که شکل می‌گیرد نادر میگردد. به این ترتیب پیوند به دست آوردن از صفحاتی که دارنده پیوند های کمتری می‌باشند می‌تواند تاثیر مثبت بیشتری داشته باشد. در واقع به جهت پیوند کردن وب سایت هایی که معتبر بالایی می‌باشند، وبسایت شما نیز دارای اعتبار شود.

لینک و پیوند شبکه های مردمی را نوفالو بگذاریم یا این که فالو؟
یکی روش های ارتقاء سکو سئوی تارنما، لینک و پیوند دادن به شبکه های عمومی متعدد مانند فیسبوک، اینستاگرام یا این که تلگرام و توئیتر میباشد. این شغل منجر می گردد امتیاز برگه شما در گوگل ارتقا یافته و به اعتبار تارنما یاری کند. معمولا برای پیوند دادن به شبکه های مردمی از پیوند های نوفالو استعمال می‌گردد.

لینک و پیوند تبلیغات سایتمان نوفالو باشد یا این که فالو؟
معمولا سفارش می شود برای نصیب تبلیغات در تارنما خویش از پیوند های نوفالو استعمال شود. در شکل به کار گیری از پیوند های فالو و در مواردی که تعداد متعددی لینک و پیوند خروجی لازم میباشد قابلیت و امکان جریمه شدن به وسیله گوگل وجود خواهد داشت.

لینک و پیوند نوفالو به چنگ آوردن در seo تاثیر دارااست یا این که نه؟
با دقت بدین که پیوند های نوفالو از هیچ سیرتکامل فیلتری در گوگل عبور نمی‌کنند و مرتبه وب سایت مقصد را ارتقا نمی دهند پس وجود آنان چه ضرورتی برای سئوی وبسایت دارااست؟

در قبل الگوریتم های گوگل این چنین بودند که وب سایت های دارای اعتبار بک پیوند های بیشتری را اخذ می نمودند و هر بک لینک و پیوند تحت عنوان یک برگ پشت گرمی برای وبسایت در لحاظ گرفته می‌شد. با اعتنا به سوء  استعمال هایی که بعضی اشخاص از این الگوریتم گوگل کردند گوگل تغییراتی در الگوریتم خویش ساخت. با الگوریتم نو گوگل قابلیت محاسبه و نظارت لینک و پیوند ها را به صورت متفاوتی اعمال میدهد و تارنما هایی که دارنده لینک و پیوند های خروجی متعددی می باشند را جریمه می کند. همینطور در الگوریتم نو پیوند های نوفالو برای اضافه شدن به پیوند های نامعتبر ساخت و ساز شوید.

لینک و پیوند های نوفالو تحت عنوان یک پل ارتباطی بین صفحه های وب سایت ها به کار گیری می‌شود و در سئوی وب سایت نیز بی قیمت نخواهد بود. معمولا پیوند های نوفالو به عارضه ها مختلفی ایفا می‌شوند که از آن پاراگراف می شود به خنثی کردن اثر اسپمرها، دوری از کاهش اعتبار تارنما، خودداری از تکرار پیوند ‌ها، طبیعی آرم دادن ساختار پیوند ‌سازی، جلب پشت گرمی گوگل و نگهداری اعتبار فروم ها و انجمن ها اشاره نمود. البته این پرسش ممکن میباشد برای بعضا اشخاص ساخت گردد که در حالتی‌که گوگل پیوند های نوفالو رو دنبال نمی نماید و به اعتبار تارنما مقصد نمی افزاید پس تاثیر لینک و پیوند نوفالو بر سئوی وب سایت چه چیزی است؟

مسائل مهم در سئو سایت


5- تصاویر جانور خواص alt را دارا نیستند.
هنگامی یک تصویر را به نوشته خویش اضافه میکنید چندین گزینه را رعایت فرمائید. اسم مطلوب سئو سایت داشته باشد، بعداز آپلود هم نصیب “متن جایگزین” و “توضیح” را مالامال فرمایید. یادتان باشد خواص alt امداد میکنه تا تصاویر شما نیز در موتورهای کاوش حضور داشته باشد. همینطور توصیه میشه که کلید کلمه و واژه کانونی را مسلما در یکی‌از تصاویر بعنوان متن جایگزین و توضیح قرار دهید.

 

6- لینکی در‌این ورقه ظواهر نمیشود.درنظر بگیرید چندین تیتر مطلوب اضافه نمایید.
بهتره که قطعاً دستکم یک لینک و پیوند به بقیه صفحه های وب سایت بدهید. بلاخره شما دارید محتوا ساخت می کنید که استفاده کننده به تارنما شما بیاد و میل دارید که بازه هنگامی در وب سایت شما باشه، پس پیوند در بین مطالب بسیار تاثیر گذار میباشد.

 

7- کلید واژه و کلمه کانونی در تیتر بهینه سازی چشم نمیشود.
بهتره که واژه و کلمه کلیدی رقم خورده (کانونی) برای محتوا در اولِ تیتر بهینه سازی و توضیحات متا درج گردد.

 

8- تیتر seo خیلی کوتاه میباشد.
تیتر seo را خیلی کوتاه گزینش نکنید، یکی از مهم‌ترین عامل ها در چشم شدن پست شما، به عبارتی تیتر نوشته شماست، پس توجه نمائید که مطلوب باشد.

 

9- متای توضیحات معلوم نشده میباشد.
با وجود اینکه در الگوریتم های نو گوگل این گزینه خیلی حائذ اهمیت وجود ندارد به دلیل آنکه به وسیله خویش گوگل گزینش میگردد، ولی بد وجود ندارد متای توضیحات را گزینش نمایید. متن دارای ارتباط که دارنده کلیدواژه کانونی باشد، جالب هم باشد.

 

10- تراکم کلیدواژه کانونی 0 میباشد، که خیلی معدود میباشد، کلیدواژه کانونی 0 توشه پیدا شد.
تعداد دفعاتی که کلیدواژه کانونی را فی مابین نوشته خویش تکرار می کنید به وسیله موتورهای کاوش از اهمیت برخوردار‌است. ولی زیاده روی هم در این زمینه ابداً توصیه نمیشه زیرا در الگوریتم های تازه گوگل وب سایت های که خیلی کلیدواژه کانونی را تکرار نمایند مشکوک میباشند و بوسیله گوگل ممکن میباشد امتیاز منفی بگیرند.

خوب میباشد که چنددفعه کلیدواژه کانونی را فی مابین متن جاهای متفاوت تکرار فرمائید، طبیعی بودن شایسته ترین توصیه ماست ولی با دقت به تعداد کلمه ها متن قادر است فی مابین 1 تا 7 توشه تکرار گردد.

نکات مهم در مورد جستجو کردن در گوگل


به تصویر تحت اعتنا نمائید. در وب سایت آکادمی وبسیما نوشته‌ی‌علمی جدیدی با تیتر ریدایرکت 301 چه می‌باشد سئو سایت منتشر گردیده است و ما در حیث داریم شایسته ترین صفحه های برای پیوند سازی داخلی را شناسایی کنیم. با به کار گیری از همین تکنیک به حاصل ذیل میرسیم. با این نحوه 4 نوشته‌علمی که از حیث محتوایی به طور کامل به مسئله ریدایرکت 301 دارای ارتباط میباشند و در بخشی از محتوای آن‌ها بدین مضمون‌ اشاره گردیده‌است را یافتیم.


درحال حاضر که صفحه ها دارای ربط را پیدا کردیم کافیست یک نظارت معمولی بر روی آن ها ایفا داده و در جایی که به زمینه نوشته ی علمی نو اشاره گردیده‌است یک لینک و پیوند داخلی برای آن تولید کنیم.


اعتنا داشته باشید که مورد نیاز وجود ندارد در همگی صفحه های یا این که تعداد متعددی از آن‌ها این شغل را اعمال دهیم. در‌حالتی که برای هر نوشته‌علمی تازه 3 تا 5 مقاله دارای ارتباط و زمان لینک و پیوند سازی در وب سایت خویش پیدا کنیم کافیست.


با این عمل 2 واقعه اساسی خواهد به‌زمین‌خورد:


1- مقاله‌ها دیرین تارنما به روزرسانی گردیده و یوزرها می توانند هنگام مطالعه منابع تازه را پیدا نمایند.


2- مقاله ها تازه پیوند های داخلی ارزشمندی را اخذ میکنند و شانس بیشتری برای کسب رده خواهند داشت.


نکته حیاتی!

توفیق در بهینه سازی مستلزم دقت به جزئیات و ولی جلب رضایت مخاطب میباشد. پیش از آنکه در‌این صفحه های پیوند سازی فرمائید اعتنا داشته باشید که آیا یوزرها شما با دیدن آن پیوند بر روی آن کلیک خواهند کرد؟ در حالتی که این پیوند برای یوزرها اثر گذار وجود ندارد به احتمال زیاد از لحاظ ربات های گوگل نیز باارزش نخواهد بود.


اصلی ترین ابزارهای سئو سایت


5- به عامه مردم جواب دهید
اطلاعاتی که درباره ی سوالهای مخاطب وجود دارااست قادر است از هدفمندی کلمه ها سئو سایت کلیدی شما یاری دهد و به شما در ساخت‌و‌ساز محتوا متناسب با غرض کاوش مشتریان غرض یاری دهد . جواب دهید سؤالات توصیفی از جستجویها ، پرس و جوهای دارای ربط و مقایسه آن‌ها‌را به قسمت همگانی ترتیب می‌دهد. سوال های بی نیاز می‌تواند هدفمند کردن لغت ها کلیدی شما و ساخت محتوا باشد که برای بهینه سازی بسیار گرانبها میباشد.

از‌آنجا که Google و موتورهای جستجوگرهای متداول دقت متعددی به تجربه مخاطب دارا‌هستند ، جایگاه شما با پاسخگویی به نیازهای جستجوگرها بهبود مییابد.

آنچه جواب همگانی را به شایسته ترین دسته بندی ابزارهای بهینه سازی تبدیل می نماید ، بضاعت آن برای تبدیل یک جستجوی مختصر و یک واژه و کلمه به طیف وسیعی از تجهیزات میباشد. اگرچه ورژن بدون پول محدودیت هایی دارااست ، البته بسیار آموزنده میباشد و رویت کرد شما‌را در صفحه های حاصل موتور کاوش (SERP) تقویت می نماید.

علاوه بر این ها بایستی تارنما نقشه xml مطلوب باشد

شش ابزار برتر seo مبلغی
در حالی که اخذ بدون‌پول هزینه ها درگیر کننده میباشد ، سپرده گذاری در ابزارهای توسعه یافته قادر است درآمد بیشتر و پیشروهای دارای شرایط را در‌پی داشته باشد. اکثری از ابزارها دارنده قیمت خوب میباشند و حفر کردن در خصوصیت های مالامال هزینه قادر است نمای خیر و خوبی از سئوی شما داشته باشد.

چرا بهینه سازی گران میباشد پیوند ملاحظه کنید

در اینجا پنج ابزار برتر پرداخت بهینه سازی آورده گردیده‌است.

1. اهرفز
ارزش: از 99 دلار در هر ماه شروع میشود

Ahrefs گزینه عشق و علاقه زمانبر مقطع میباشد که به صورت بزرگ برای بهینه سازی به کارگیری می گردد ، و حتی‌در سال 2020 ، همچنان در ابزارهای بازاریاب مجرب ظواهر میگردد.

Ahrefs دارنده تیم ای از ابزارها ، برای مثال ردیابی سکو ، بررسی بر اینترنت ، تحقیق راجع‌به محتوا و عبارات کلیدی ، تجزیه و ارزیابی رقابتی و پژوهش ها بک پیوند میباشد.

با دست کم 16 تریلیون لینک شناخته گردیده و خزیدن مداوم ، شاخص آن ها عظیم میباشد. شایسته ترین خصوصیت پردرآمد آن وبسایت اکسپلورر میباشد که بک لینک و پیوند ها را تجزیه و نظارت کرده و پژوهش ها عمیق را جمع می نماید.

پاداش: فی مابین منابع آن‌ها ، نوار ابزار بهینه سازی مجانی ارائه می‌دهند که از معیارهای شناخته گردیده موتورهای کاوش استعمال می نماید.