مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چگونگی بهبود سئو با کمک کیفیت محتوا و تجربه کاربری

این به آن شکل وجود ندارد که استعمال از کلید واژه و کلمه اصلا مهم نیست البته در بعضا از تارنما‌ها استعمال‌ی بیش تر از حد از واژه و کلمه کلیدی غرض، موجب می‌گردد سئو سایت که کلمه ها و سرویس ها مهم زیر شعاع قرار بگیرد و افزون بر آن به دیده مخاطب ناخوش آیند آمده و وب سایت را رها خواهند کرد. زمانی شما مطلبی را درباره با موضوعی خاص در سایتتان منتشر می کنید، به صورت عبارت یا این که کلیمه کلیدی متبوع را بیشتر از دیگر عبارت به عمل برده و تکرار می کنید. علاوه بر این‌که کلمات عم خانواده‌ی کلیمه‌ی کلیدی شما نیز بایستی در متن جانور باشند. این لغات 1 الی 3 درصد از مجموع متن شمارا تشکیل دهند (خیر بیشتر). گوگل با یاری الگوریتمی که برای در دست گرفتن محتوای شما تدارک چشم میباشد(الگوریتم پاندا)، عبارات کلیدی و مترادف و هم معنی‌های آن را (با امداد الگوریتم مرغ مگس‌خوار) پیدا کرده و با امداد هم‌خانواده‌های لغات کلیدی شما، محاسبه می‌نماید که شما درباره با چه موضوعاتی سخن می کنید. امروزه تجربه کاربری یک کدام از ارکان مهم بازاریابی میباشد. شما نیاز دارید تا درخصوص عکس‌العملی که یوزرها نسبت به وب سایت شما خواهند داشت و درصد رضایت آنان داده ها کسب فرمائید. در حالتی که موتور‌های کاوش گر صد‌ها مخاطب را به وبسایت شما ارجاع دهند چه تعداد از این یوزرها از محتویات، سرویس ها و هر‌چیز دیگری در صفحه ها وبسایت شما حس رضایت خواهند داشت؟ بیایید مثالی بزنیم، فرض فرمایید سایتی به طور آنلاین به فروش گل میپردازد، ولی زمانی تحت عنوان مخاطب وارد می شوید، صرفا ورقه‌ای مرتبط با گل‌های آپارتمانی مشاهده خواهید کرد! البته درباره با درختچه‌ها و یا این که گل‌های باغچه‌ای و ... چیزی نمی‌یابید، در حالتی‌که که بخش اعظمی از مشتریان ممکن میباشد درخواست کننده خرید و یا این که کسب داده ها از اشکال گل‌ها باشند. در سود این تارنما نتوانسته در جلب لحاظ مجموع کاربرانش بخوبی فعالیت کند. به این ترتیب صفحه های تارنما خویش را با کلید کلمه‌هایی seo نمایید ه مطالب آن در وبسایت شما وجود داشته باشد تا مخاطب نیازی به بیرون شدن از وب سایت شما و رفتن به وبسایت دیگری نداشته باشد. برای کسب داده ها بیشتر دراین باره به \"یادگرفتن ساخت محتوا در اینترنت\" مراجعه‌کنید تا این موردها را به طور بی نقص فراگیری مشاهده کنید.

تگ عنوان را زیر 60 کاراکتر نگه دارید


نکات seo داخلی وبسایت
seo داخلی وبسایت ( On-page بهینه سازی ) به گروه اقداماتی گفته می گردد که بر روی صفحه های داخلی سایت شکل میگیرد سئو سایت  تا جایگاه بهتری را در موتورهای کاوشگر کسب نمایند.

 

تگ تیتر را ذیل 60 کاراکتر نگه دارید
گوگل برای اکران تیتر صفحه ها محدودیتی را در حیث گرفته میباشد.
در اکنون حاظر این محدودیت به طور پیکسل (512 pixels) می‌باشد.

از‌آن‌جا‌که شمارش پیکسل ها به طور تقریب برای هر تیتر برگه غیر ممکن میباشد، ما شمارش کاراکتری را مد لحاظ گرفته‌ایم که به مراتب بسیار معمولی‌خیس میباشد.

پیشنهاد می شود که تگ تیتر را نسبتاً تحت 60 کاراکتر نگه دارید تا گوگل تیتر وب سایت را کاملا نشان دهد و بخشی از آن حذف نشود.

 

چگالی عبارات کلیدی را بیخیال گردید، بر روی فرکانس لغات کلیدی تمرکز نمائید
خیلی ها بر این اعتقاد می باشند که گوگل چگالی عبارات کلیدی را تحت عنوان یک کدام از فاکتورهای جایگاه دهی به کارگیری می نماید، که به لحاظ ما این گزینه بعید میباشد.

اما درین مسئله که گوگل به تعداد تکرار عبارات کلیدی در صفحه ها اهمیت میدهد، شکی نیست. که تحت عنوان فرکانس لغات کلیدی شناخته میگردد.

در موردش تصور کنید:

تصویر نمائید که یک ورقه واژه کلیدی “ترفند اینستاگرام” را یک توشه در محتوای برگه به کارگیری کرده‌باشد.
در مقابل کاغذ‌ای دیگر آن واژه و کلمه کلیدی را 7 توشه به کار گیری کرده باشید. به حیث شما کدام ورقه واژه و کلمه کلیدی “ترفند اینستاگرام” سکو بهتری اخذ خواهد کرد؟

نکته: عبارات کلیدی را صرفا چندبار در محتوای صفحه های به کارگیری فرمایید. تکرار بیشتراز اندازه به خسارت بهینه سازی وبسایت خواهد بود.

 

ساخت‌و‌ساز صفحه های اطراف محرمانه و حالت به کارگیری
این آیتم به احتمال زیاد به صورت بدون واسطه بر روی سکو تارنما در گوگل تاثیر نمی گذارد، البته وجود آن میتواند برای تجربه کاربری مطلوب باشد.

وجود صفحه ها سیاست نگهداری اطراف محرمانه و حالت استعمال وبسایت شمارا از تارنما هایی که‌این صفحه های را ندارند متامیز می نماید.
اساسا، یوزرها رغبت دارا‌هستند که با سایت هایی که کردار فن‌ای دارا هستند در رابطه باشند. پس در حالتی‌که شما این سیرتکامل صفحه ها را نداشته باشید جمعی از یوزرها را از دست خواهید بخشید.

رعایت کردن این گزینه در سایت های تجارت الکترونیک که فرآورده یا این که خدماتی را عرضه میکنند، بسیار اصلی میباشد.

 

از تصاویر متعددی به کار گیری فرمایید
یکی شایسته ترین نحوه هایی که با امداد آن می اقتدار خوانایی محتوای صفحه های را ارتقا اعطا کرد و دقت بازدید کنندگان را جلب کرد، به کارگیری از تصاویر می‌باشد.

خوانایی سهل وآسان به این معناست که کابران متن را کاملا مطالعه کرده و در فیض مقطع مدت بیشتری را در وب سایت خواهند ماند.

در حیث داشته باشید که سیگنال های تجربه کاربری برای گوگل بسیار اصلی میباشد؛ هر کاری را که به بهبود مقطع دوران ماندگاری یوزرها در وب سایت ختم میشود را انجام دهید چراکه این عمل به seo وب سایت امداد می نماید.

 

از نشانی URL کوتاه استعمال نمایید
هرچه نشانی صفحه ها کوتاه‌خیس باشد به به عبارتی معیار برای یوزرها و موتورهای کاوشگر مطلوب خواهد بود.

بررسی‌ها نشان داده میباشد که گوگل به سایت هایی که نشانی URL صفحه های آنان کوتاه میباشد، درجه بهتری تخصیص می‌دهد.



ما در رسا لرن ساختار پیوندهای یکتا را طی چندین درجه تغییر تحول دادیم تا در غایت به شایسته ترین موقعیت ممکن برسیم.

 

از واژه و کلمه کلیدی در 100 کلید کلمه ابتدایی به کار گیری نمایید
این ترفند مثلا نکات سابق seo به حساب آورده می شود که دیگر تاثیر چندانی بر روی سکو تارنما نمی گذارد. ولی انجام این عمل هیچ ضرری ندارد. پس بهتر میباشد که از واژه کلیدی در 100 کلید واژه و کلمه ابتدایی متن به کارگیری فرمائید.



همینطور بازدید کنندگان با مشاهده واژه و کلمه کلیدی در بالا متن متوجه خواهند شد که به کاغذ صحت مراجعه کرده اند.

 

از لغت ها کلیدی LSI به کار گیری نمائید
لغت ها کلیدی یا این که Latent Semantic Indexing که به اختصار LSI نامیده می توان به کلماتی اشاره دارااست که معنای مربوط به کلید کلمه و واژه اساسی دارااست.
بیشتر اشخاص از این شیوه فارغ از اینکه خودشان با خبر باشند به کار گیری می نمایند. در واقع می اقتدار اذعان کرد که عبارات کلیدی LSI مفهوم و مفهموم محتوا را مشخص و معلوم می نمایند.

برای اینکه با مفهموم لغات LSI بهتر آشنا گردید، کلمه و واژه‌ای را در گوگل کاوش نمائید و آنگاه به بخش تحت شیت مراجعه نمایید. نتیجه ها جان دار در‌این بخش به عبارتی لغات LSI می‌باشند.



 

اضافه کردن متن برای پست های اینفوگرافیک
این ایام پست های اینفوگرافیک بسیار اشاعه پیدا کرده‌اند و در ارتقاء به اشتراک گذاری شبکه های عمومی و بک لینک و پیوند های وب سایت بسیار اثر گذار می باشند. البته یک اختلال مهم وجود دارااست:

گوگل نمی تواند آن‌ها‌را بخواند!

به این ترتیب در صورتیکه می‌خواهید که از اینفوگرافیک به کار گیری فرمایید، مطلقا برای آن متنی را بنویسید تا موتورهای کاوشگر بتوانند محتوای کاغذ را تشخیص داده و جایگاه‌ای مطلوب در حیث بگیرند.

 

برای هر کاغذ از تیتر مخصوص به کارگیری فرمایید
تیتر تکراری برای مثال اشتباهاتی میباشد که در وبسایت های متعددی مشاهده می شود (حتی وب سایت های فروشگاهی).
گوگل صراحتا اعلام نموده است که از تیتر های تکراری به کارگیری نکنید.

برای شناسایی تیتر های تکراری در کنسول جستجوی گوگل به مسیر Search Appearance » HTML Improvements رجوع کنید.



همانگونه که در تصویر فوق مشخص و معلوم میباشد، 797 کاغذ از وب سایت تگ تیتر تکراری دارا‌هستند. و ولی چند شیت سوای تگ تیتر و یا این که متای توضیحات تکراری که می بایست در بهینه سازی داخلی وبسایت تصحیح گردند.

 

در تیتر صفحه ها از عبارات کلیدی طولانی به کارگیری نمایید
فرض نمائید که شما یک تارنما فروشگاهی دارید که یکی لغت ها کلیدی “ساعت مچی” هست. در فیض شما به راحتی می‌توانید تیتر یکی صفحه ها “ساعت مچی” تعیین فرمائید تا برای آن کلید واژه و کلمه سئو گردیده باشد.

البته طرز هوشمندتر این میباشد که از لغت ها کلیدی طولانی به کار گیری نمایید.

مثلا: تیتر شیت را “ساعت مچی ارزان” و یا این که “ساعت مچی اسپرت” تعیین فرمایید.

در‌این طریق شما برای کلمه و واژه کلیدی طولانی “ساعت مچی ارزان” سریع‌خیس جایگاه خواهید گرفت. و ولی به گذر زمان مدت میتوانید برای واژه مهم که “ساعت مچی” میباشد نیز درجه بگیرید.

 

بر روی محتوا تمرکز فرمایید
استدلال ها نشان داده میباشد که یوزرها به کیفیت محتوا بسیار اهمیت میدهند. در شرایطی که که محتوا بها چندانی نداشته باشد علاوه بر اینکه بازدید کنندگان آن را با دوستان خویش به اشتراک نخواهند گذاشت؛ بلکه وبسایت را سوراخ کرده و دیگر از آن تارنما بازدید نخواهند کرد.

در شرایطی‌که به تاءمل بهبود مرتبه وبسایت و جذب دنبال کنندگان همیشگی می باشید، از کیفیت محتوا غافل نشوید. ایجاد محتوای گران بها و کاربردی می‌تواند ترافیک تارنما را به شدت زیر تاثیر قرار داده و آن را ارتقاء دهد.

آشنایی با گوگل آنالیتیکس - بخش چهارم (Google Analytics)


مخاطبان (Audiences) :

در نصیب مخاطبان (Audience) یک زیرمجموعه به اسم مخاطبان نیز وجود دارااست. سئو سایت درین نصیب می توانید یوزرها را براساس مختصات جزئی‌تری دسته‌بندی فرمایید و این دسته‌بندی را بر روی بقیه گزارشات اعمال کنید.


اعتنا داشته باشید که میتوانید در لحظه تا ۲۰ دسته‌بندی ، برای یوزرها ساخت فرمایید.


 




 


چک حالت یوزرها (User Explorer) :

برای اینکه بدانید کردار یوزرها اثبات وبسایت شما به چه شکل میباشد و همینطور نیز دریابید که تکان یوزرها در وبسایت به چه شکل بوده میباشد، می بایست از نصیب User Explorer به کار گیری فرمائید. همانگونه که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید،گوگل آنالیتیکس درین بخش به هر یک از یوزرها تارنما، یک آیدی یا این که کد شناسایی تخصیص داده میباشد و می توانید با کلیک بر روی هریک از آن ها،داده ها بیشتری را در باب هر استفاده کننده ببینید.در همین برگه نیز اطلاعاتی درخصوص Session ها، زمان دوران معدل هر یک از Session ها، نرخ پریدن مخاطب و مواقعی از این قبیل نیز لیست شده‌است.


 




داده های جمعیت شناختی (Demographics):

این بخش که خویش پایین گروه نصیب Audience میباشد دارنده زیرمجموعه کوچکی میباشد که امداد میکند تا بر طبق معیارهای مختلفی نظیر سن و جنسیت یوزرها را تقسیم بندی کرد و آن‌گاه به چک آمار آن‌ها پرداخت.

 


 




سن یوزرها (Age) :

درین نصیب می‌توانید ملاحظه کنید که مخاطبان سایت شما بیشتر در چه مجموعه سنی قرار دارا هستند و نظارت این آمار به شما یاری می نماید تا با دقت به مشقت سنی مخاطبان خویش،سایت خویش را نظم دهی فرمائید و به کسب و فعالیت خویش رونق ببخشید.

 




 


جنسیت یوزرها (Gender) :

درین بخش مشخص و معلوم می‌شود که مخاطبان تارنما شمارا بیشتر آقایان تشکیل می‌دهد یا این که خانم ها و بر پایه ی این آمار می‌توانید سیاست های مختلفی را برای سایت خویش در حوزه محتوا،تبلیغات و بقیه قضیه ها اتخاذ نمائید.

 




 


 


عشق و علاقه‌مندی‌ها (Interests) :

عشق و علاقه‌مندی‌ها یا این که مورد‌های گزینه عشق و علاقه به دعوا‌هایی دارای ارتباط میگردد که یوزرها بیشترین آمار بازدید را در آن به تثبیت می رسانند. به عنوان مثال در لحاظ بگیرید که شما در مسئله فراگیری seo محتوا ساخت و ساز می‌کنید و در وبسایت خویش قرار می دهید، هرمورد از مطالب مرتبط با این حوزه که به وسیله یوزرها بیشتر چشم خواهد شد، در ابتدا فهرست ارائه گردیده در‌این بخش قرار میگیرد و شما می توانید بر پایه ی علاقمندی های مخاطبان وبسایت خویش، مطالب بعدی را نیز بدین مورد تخصیص دهید. در‌این حالت اقبال شما برای جذب ترافیک، بیشتر گردد.

 




Interests نیز دارنده ذیل منوهایی به شرح تحت می‌باشد:


Affinity categories (دسته‌بندی‌های متعلق) :

در‌این نصیب طیف وسیعی از دسته‌بندی‌های مرتبط با مدل معاش را مثل «Food and Dining Enthusiasts» (هواداران طعام) و « Value Shoppers» (مشتریان گرانبها) مشاهده میکنید.

In-Market Segments (قسمت‌های منحصر به فرد به بازار) :

عشق و علاقه‌مندی‌های مرتبط با تولیدات مانند «Travel/Hotel Accommodations» (مسافرت/ اقامت هتل) یا این که « Baby & Children’s Products» (محصول ها نوباوه) درین قسمت قرار می گیرند.

Other Categories (بقیه دسته‌بندی‌ها) :

دسته‌بندی‌های خاصی مانند «Hair Care» (حفظ از گیسو) یا این که «Pets/Dogs» (حیوان‌ها خانگی) را دربرگیرنده میگردد.

دقت داشته باشید که Interests برای وبسایت های فروشگاهی نیز بسیار کاربردی هستند و مدیران تارنما می‌توانند بر طبق این آمار تیم تولیدات آیتم عشق و علاقه ی یوزرها را شناسایی کرده و کسب و عمل خویش را به‌این سمت سوق دهند.


 


داده ها جغرافیایی (Geo) :

 از این بخش میتوانید اطلاعاتی در خصوص شهر،مرزو بوم ،مجموعه کشور ها کاربرانی که به وب سایت شما وارد می‌شوند و همینطور لهجه یوزرها به دست آورید.

 


گویش (Language) :

درین بخش معین شده‌است که گویش یوزرها سایت شما چه بوده میباشد.

 




 


وضعیت مکانی (Location) :

نظارت محل اقامت یوزرها نیز در شیت مرتبط با Location آورده شده‌است که به طور یک نقشه جغرافیایی نشان داده میگردد و رنگ آبی‌رنگ پررنگ نشان‌دهنده تمرکز یوزرها در‌این محل میباشد.

 




 


اخلاق (Behavior) :

 نصیب اخلاق از جهات مختلفی به ارزیابی تکان یوزرها در اینترنت‌تارنما میپردازد.

 


New Vs Returning :

این قسمت به دو حوزه جدا تقسیم شده‌است که یک قسمت آن به مقایسه یوزرها نو و بخشی دیگر به یوزرها بازگشتی میپردازد. یوزرها تازه (New Users) عده ای میباشند که برای توشه نخستین از اینترنت‌وبسایت شما دیدن می‌نمایند و یک Session را به تثبیت میرسانند. البته یوزرها بازگشتی کاربرانی می‌باشند که تا قبل از اینً از اینترنت‌تارنما شما بازدید کرده اند و بعد مجدداً به سراغ سایت شما آمده‌اند.

 




 


Frequency & Recency :

 مبتنی بر گزارشات مو جود درین بخش ، می توانید مشاهده کنید که یوزرها کهن سایت شما چقدر ممکن میباشد که مجدد به اینترنت‌وبسایت شما رمز بزنند و از آخری بازدید آنان یک سری روز میگذرد.

 




Engagement :

این قسمت به ترازو ملازمت یوزرها با تارنما شما اشاره داراست و شما میتوانید ترازو مشغول شدن یوزرها با اینترنت‌تارنما خویش و همینطور اطلاعاتی در رابطه مقطع Session های آن ها ببینید.

 




تکنولوژی (Technology) : 

در‌این نصیب میتوانید اطلاعاتی درباره ی سیستم استدلال، مرورگر گزینه استعمال یوزرها و کمپانی ارائه دهنده وب یوزرها سایت خویش به دست آورید.

 


Browser & سیستم عامل :

درین نصیب داده ها مرتبط با سیستم ادله و مرورگر یوزرها لیست شده‌است.

 




 


Network :

درین نصیب اطلاعاتی راجع‌به کانال اتصالی یوزرها وبسایت شما به وب وجود داراست.

 




گوشی (Mobile) :

 این نصیب از Audience به معرفی دستگاه‌های گزینه به کارگیری‌ی یوزرها می پردازد.

 


با این داده ها میتوانید ورژن‌های باصرفه گردیده‌ی تارنما برای گوشی و تبلت را بهتر و ظریف‌خیس بسط دهید تا رضایت یوزرها خویش را بیشتر جلب فرمایید. از آنجایی که گوگل آغاز به به کارگیری از الگوریتم mobile-first indexing نموده است، این نکته از اهمیت خاصی برخوردار‌است.


Overview :

در گزارش مو جود در‌این قسمت،معین شده‌است که یوزرها با کامپیوتر و لپ تاپ وارد تارنما گردیده‌اند یا این که با تبلت و گوشی. 



 


Devices :

 در‌این قسمت می توانید سبک تبلت و تلفن همراه را نیز ببینید. برای مثال گوشی iphone X اپل یا این که سامسونگ SM-G950 Galaxy S8.



 


Cross Device :

با استعمال از این امکان نو گوگل آنالیتیکس در قسمت Cross Device یا این که یکسری دستگاهی دسترسی بهتری به کاربر خوا هیم داشت و در فیض فهم و شعور بهتری از مشتری بدست می‌آوریم.

 


بوسیله این خصوصیت تازه گوگل انالیتیکس می‌توانید تا سفری که مشتری در هنگام تعامل با تارنما شما دردستگاه  خویش طی میکند را شعور فرمایید .در واقع میتوان اعلام کرد یک مشاهده کرد بی نقص از اثری که اپلیکیشن بازاریابی شما بر وری استفاده کننده تارنما تان داشته میباشد اخذ می کنید.


سئو سایت گردشگری


seo وبسایت توریسم
امروزه نیاز اساسی هر کسب وکار اینترنتی فعال سازی  یک تارنما برنده میباشد.  سئو سایت  بهینه سازی و seo تارنما نقش متعددی در رونق تجارت اینترنتی شما داراست. اما در صورتیکه درحوزه توریسم کار می‌کنید بایستی اهمیت ویژه ای برای این زمینه قائل گردید. در نوشته ی علمی های گذشته در رابطه اهمیت بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی، خبری و شرکتی سخن کردیم ولی در نوشتار امروز 7سئو اهمیت بهینه سازی وب سایت توریسم و نقش آن را در پیروزی شما چک میکنیم.

حتما عده ای که با تجارت در فضای اینترنت شناخت دارا‌هستند اهمیت بهینه سازی کردن یک تارنما را میدانند. seo وبسایت موجب بهبود مرتبه سایت شما در موتورهای کاوش می‌گردد و این قضیه منجر بالا رفتن واحد سنجش بازدید یوزرها گردد. ارتقا بازید یوزرها به معنای بالا رفتن اعتبار مارک شما و کسب فایده بیشتر میباشد.



اهمیت بهینه سازی وبسایت توریسم
امروزه اکثر نیازهای عموم از روش فضای دیجیتال رفع می گردد. این قضیه در حوزه توریسم اهمیت بسیار بیشتری دارااست. دیدنی میباشد بدانید که حدود 69 درصد از افرادی که قصد هجرت تفریحی دارا‌هستند و 59 درصد از اشخاصی که قصد هجرت کاری دارا هستند، نهایتا از روش کاوش در وب کمپانی توریسم و مسیر مهاجرت خویش را تعیین میکنند. پس با اینکه شرکتهای معتبری برای انجام تورهای توریسم وجود دارا هستند البته شما هنوز هم اقبال بالایی برای رقابت با آن‌ها دارید. این مسئله به خیر اهمیت رقابت در حوزه seo وب سایت توریسم را مشخص و معلوم میکند. چنانچه که بهینه سازی وب سایت خویش را نادیده بگیرید درحقیقت مشتریان خویش را به رقبا واگذار نموده اید.

برای پیروزی در این مورد بایستی عبارت ها و عبارات کلیدی حوزه عمل خویش را به نیکی بشناسید و با سپرده گذاری بر روی آن ها وبسایت خویش را به خیر برای کسب برد اماده فرمایید. بعنوان نمونه هر کس در اندیشه هجرت زیارتی به مشهد باشد واژه \" مشهد \"  را کاوش نمیکند و عبارت هایی مانند \"تور لحظه پایان مشهد\" می‌تواند یکی‌از مورد های وی باشد. بنابراین هرچه عبارت های آیتم به کار گیری یوزرها را بهتر شناسایی نمایید در رشته خویش غالب خیس خواهید بود. پیرو مهم ترین مواقعی که بایستی در بهینه سازی وب سایت توریسم رعایت فرمایید را توضیح میدهیم.

در تگ عنوان خود از کلمات کلیدی طولانی استفاده نمایید


مهندسی معکوس کاغذ ششم حاصل جستجوی گوگل
یک حقیقت دیدنی وجود داراست که نشان میدهد مهندسی معکوس صفحه های 2 تا 10 گوگل زمان لینک و پیوند‌گیری سئو سایت فوق العاده ای را در اختیارتان قرار میدهد. زمان‌هایی که با مهندسی معکوس صفحۀ ابتدا نتیجه ها کاوش، از دست میروند.

مسلما بخوانید: نکات اصلی seo برای به کارگیری از https در تارنما
ممکن میباشد از خویش بپرسید «آیا مهندسی معکوس صفحۀ ششم گوگل تاثیری در جایگاه اینترنت‌وب سایت اینجانب خواهد داشت؟». به صورت خلاصه قادر خواهیم بود بگوییم آری!

اینکه می گویند صفحه های 3 تا 10 گوگل فقط مشتمل بر لینک و پیوند‌های بی‌کیفیت است، لاف محض میباشد. در واقع، بخش اعظمی از حاصل جانور در صفحه های میانی گوگل به وسیله اشخاصی ایده پرداز بوجود آمده میباشد که اینترنت‌تارنما‌های جالبی فعال‌سازی کرده‌اند البته به انگیزه اینکه امور بر وفق مرادشان پیش نرفته، تمامی چیز را رها کرده‌اند.

نکته اینجاست: آن ها قبل از آنکه همگی چیز را رها نمایند و پروژه دیگری را فعال‌ساز‌ی نمایند، مطالب و منابع بسیار خیر را بوجود آورده‌اند.

از آنجاییکه این منابع اطلاعاتی با تمرکز نوشته نشده اند، شما میتوانید به راحتی آن‌ها‌را بهبود دهید و با به کار گیری از طریق The Skyscraper لینک و پیوند‌های آنها را بدزید. آری، بدزدید!

به عنوان مثال، کلمه و واژه کلیدی «weight loss tips» (نکاتی برای کاهش وزن) را در لحاظ بگیرید. در صفحۀ ششم برگه‌ای را پیدا کردیم که لینک و پیوند‌های بسیار خوب و معتبری در آن وجود داشت.



به عبارتی‌طور که در اسکرین شات می بینید، این اینترنت‌تارنما می تواند بسیار بهتر گردد. با این درحال حاضر، نگارنده مقاله به اینترنت‌تارنما خویش اهمیت می‌داده میباشد و پیوند اینترنت‌وبسایت‌های معتبری مانند Livestrong را داخل مقاله خویش گذارده میباشد.



مطمئناً شما نیز میتوانید چنین مطلبی را در مسئله تجارت خویش پیدا نمایید و آن را افزایش دهید.

11. در تگ تیتر خویش از لغت ها کلیدی طولانی به کارگیری فرمایید
در شرایطی که شما یکی‌از لغت ها کلیدی خویش را در تگ عنوانتان قرار دهید، سیل عظیمی از ترافیک راهی اینترنت‌تارنما شما گردد. بگذارید توضیح دهیم: سایت Backlinko به تازگیً مطلبی با تیتر «White Hat بهینه سازی Case Study: How To Get a #1 Ranking» (سئوی کلاه سپید: چه گونه جایگاه یک گوگل را به دست آوریم؟) منتشر نمود.



واژه کلیدی هدفمند در تگ تیتر این مقاله، «white hat سئو» میباشد. بدین ترتیب نگارنده مقاله این عبارت را در تیتر مقاله خویش قرار داده میباشد. ولی عمل به اینجا ختم نشد. مطمئناً تالیف کننده مقاله می‌می داند میباشد که عبارت «سئو case study» نیز کلمه و واژه کلیدی معتبری میباشد و ماهانه کلیک‌های اکثری اخذ می‌نماید.



براین اساس تالیف کننده با قرار دادن هر دو واژه کلیدی در تیتر، تگ تیتر طولانی بوجود آورده میباشد:



و بدین ترتیب در زمان دو هفته این نوشته‌ی‌علمی برای واژه و کلمه کلیدی «بهینه سازی case study» در درجه دوم گوگل قرار گرفت:



همان گونه که انتظار می رفت، رقابت معدود‌تری برای عبارت کلیدی «بهینه سازی case study» نسبت به عبارت کلیدی «white hat سئو» وجود داراست. به همین انگیزه عبارت کلیدی «سئو case study» ترافیک بیشتری را در بازه دوران کوتاه‌تری به سمت اینترنت‌وب سایت «بک لینکو» کشانده میباشد و از آنجاییکه این شیت پیوند‌های بخش اعظمی را در خویش داراست، سبب ساز شده‌است که برای عبارت کلیدی “white hat بهینه سازی” نیز در شیت نخستین نتیجه ها جستجوی گوگل قرار بگیرد.



نکته اینجاست که در حالتی که این کاغذ فقط برای عبارت کلیدی «white hat سئو» با صرفه‌سازی می شد تا زمانیکه به صفحۀ ابتدا گوگل شیوه پیدا نمیکرد، هیچ ترافیکی وارد این اینترنت‌وب سایت نمیشد. با به کارگیری از واژه کلیدی «بهینه سازی case study» در تگ تیتر، ترافیک بسیار بالایی وارد این اینترنت‌وب سایت شد.

سود: از لغات کلیدی در تگ تیتر خویش استعمال فرمایید. با این شیوه می توانید ترافیک متعددی را به اینترنت‌وبسایت خویش روانه فرمایید و در غایت برای بیشتراز یک واژه و کلمه کلیدی در شیت ابتدا گوگل قرار بگیرید.

12. ویکیپدیا را برای واژه کلیدی و ایدۀ موضوعی هک نمایید
آیا می خواهید از لغت ها کلیدی با خبر گردید که رقبایتان حتی از وجود آنان بی‌خبر می باشند؟ پس بهتر میباشد دیگر از Google Keyword Planner استعمال نکنید و سراغ نحوه‌های درست بهینه سازی بروید. صحت دارد که Keyword Planner گوگل برای جستجوی ماهانه کلمه ها کلیدی مطلوب میباشد البته در ساخت کلمه ها کلیدی نو حقیقتاً وحشیانه میباشد. ولی چرا؟

مطلقا بخوانید: فولدر Robots.txt چه چیزی است و چه کاربردی داراست؟
خب، Keyword Planner به شما لغت ها کلیدی مشابه به کلمه و واژه کلیدی مهم خودتان در اختیارتان قرار میدهد. به این ترتیب در حالتی که کلمه و واژه کلیدی اساسی شما عبارت «weight loss» باشد، لغات کلیدی این چنینی اخذ خواهید کرد:



در صورتیکه می خواهید کلمه ها کلیدی تازه و مربوط به زمینه خویش اخذ نمایید (کلمه ها کلیدی که تنها بازی با لغت ها نباشند)، به طبعً به ذهن یک آدم نیاز دارید. یا این که حتی بهتر، ذهن هزاران بشر که اذهان خویش را در قالب اینترنت‌تارنما ویکیپدیا در مشت شما قرار داده‌اند. درحال حاضر چه‌طور می بایست از ویکیپدیا برای یافتن لغت ها کلیدی تازه استعمال نمایید:

به تارنما ویکیپدیا بروید و کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش را کاوش فرمایید. درین نمونه از کلمه و واژه کلیدی \" insurance\" مصرف شده میباشد.



آن‌گاه، قسمتی که عبارات کلیدی و موضوعات در آن قرار دارا هستند را مشاهده نمائید. این بخش Contents اسم داراست.



همینطور نوارهایی در بخش راست یا این که چپ ویکیپدیا وجود دارا هستند که لغت ها کلیدی معتبری را می‌قدرت در آنها یافت.



و همینطور لینک و پیوند‌های داخلی:



همینطور، بخش «مشاهده بیشتر» یا این که «See Also» را نیز مطالععه نمائید.



با رمز زدن به یک برگه ویکیپدیا تعداد متعددی لغت ها کلیدی دارای ربط و نادر پیدا خواهید کرد که برای مرتبه‌بندی اینترنت‌سایتتان اثرگذار میباشند. در صورتیکه میخواهید ایده‌های بیشتری برای لغات کلیدی به دست آورید، بر روی لغات کلیدی کلیک فرمایید. و آن‌گاه به عبارتی فرایند نقل شده در ابتدا را برای آن به فعالیت ببرید.