مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

الگوریتم رنک برین

«الگوریتم کبوتر گوگل چه است و چه تاثیری روی درجه تارنما شما داراست؟» محاسبه نموده است.

الگوریتم رنک برین (RankBrain) گوگل (2016)
گوگل در   سئو سایت  سال 2016 الگوریتم دیگری را با اسم رنک‌برین معرفی کرد که از حیث ارزیابی و تعبیروتفسیر کلمه ها هم‌مفهوم شبیه الگوریتم مرغ مگس‌خوار کار می‌نماید، ولی بسیار بغرنج‌خیس و توسعه یافته‌خیس میباشد. تمرکز اساسی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا این که UX میباشد و می‌اقتدار داعیه کرد که برهه زمانی مجال حضور یوزرها در صفحه های، ادامه پیدا نکردن کاوش در یک زمینه خاص، نرخ کلیک (CTR) در حاصل کاوش و ... از معیارهای اصلی برای الگوریتم رنک‌برین می‌باشند.

الگوریتم شخص (Fred) گوگل (2017)
فِرِد اسم الگوریتم دیگر گوگل میباشد که وظیفۀ آن تمرکز روی وسعت تبلیغات جانور در وبسایت و پیوند‌های فرنگی میباشد. این الگوریتم محتوای صفحه های را چک می‌نماید و تعداد پیوند‌های فرنگی جان دار در هر قسمت را اندازه میگیرد؛ درصورتی که برگه متبوع دارنده محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد متعددی پیوند فرنگی مصرف شده باشد، در قبال جریمۀ الگوریتم شخص قرار میگیرد.

وبسایت‌های تبلیغاتی که نگران این الگوریتم می باشند بایستی توجه نمایند که در شرایطی که محتوای صفحاتشان از استاندارد یا این که کیفیت مورد نیاز برخوردار باشد، با وجود پیوند دادن به وبسایت‌های فرنگی جریمه نخواهند شد؛ پس حق تقدم کیفیت خوب محتواست.

الگوریتم پارافریسینگ (Paraphrasing) گوگل (2018)
مقطع متعددی از معرفی این الگوریتم نمی‌گذرد ولی همین الان هم می‌اقتدار حاصل شگفت‌انگیز آن را هنگام کاوش در گوگل دید. عمل الگوریتم Paraphrasing این میباشد که محتوای وب سایت را خلاصه می‌نماید و برای کاربرانی که از گوگل پرسش پرسیده‌اند اکران میدهد. تصویر تحت مثال‌ای از تلاش الگوریتم Paraphrasing میباشد. اینجانب هنوز تارنما‌های فارسی را که این چنین به وسیله الگوریتم Paraphrasing شناسایی شوند ندیده‌ام، ولی در زمینه ی وبسایت‌های انگلیسی، محتواهایی که بیشتر موقعیت سوال و جواب دارا‌هستند گزینه اعتنا الگوریتم پارافریسینگ قرار میگیرند.

کلام انتها: یک سئوکار ماهر مدام می بایست آپ تو دیت باشد
این بود آحاد آن چیزهایی که برای آغاز یادگیری seo مایحتاج میباشد بدانید. در صورتی جدید‌شغل بودید الان دیگر نو‌عمل نیستید! زیرا درحال حاضر نگاه صحت به بهینه سازی پیدا کرده‌اید. بعداز این هم سفارش می کنیم قطعاً نوین را در کانال‌های اجتماعی دنبال فرمائید یا این که در خبر نامه عضو گردید زیرا یک سئوکار ماهر مدام بایستی آپ تو دیت باشد و هر وقت اتفاقی در دنیای seo چهره دهد مطلقاً در بلاگ نوین در رابطه‌اش می‌نویسی

م.

 

 

 

7 مرحله ساده برای استراتژی SEO

7 مرحله ساده برای استراتژی SEO




7 مرحله معمولی برای استراتژی سئو

1. کلمه ها کلیدی خویش را پیدا فرمائید

اولی  سئو سایت   نکته مه ماین میباشد که بدانید بازار غرض شما از چه عبارات کلیدی استعمال می نماید. براین اساس در بالا کلمه ها کلیدی متبوع بازار مقصود خویش را پیدا نمایید. این نیاز به پاره ای تحقیق دارااست. از حیث مشتری به فرآورده و سرویس ها خویش نگاه نمایید. به چه شکل می‌توانید راه‌حل هایی برای ایراد خویش پیدا فرمائید؟ چه چیزی را در موتور جستجوی خویش کاوش میکنید؟ برای مثال ، در‌حالتی که غذای ارگانیک سگ می فروشید ، مشتری احتمالی شما نگران تن درستی سگ خویش میباشد. شاید سگ وی آلرژی غذایی داشته باشد و نگران مواد شیمیایی و تولیدها جانبی جان دار در بیشتر غذاهای سگ باشد. استارت به کاوش نمائید. چه تارنما هایی ظواهر میشوند؟ به کلمه ها مستعمل در آن قطعه ها نگاه فرمایید.


در سوال اینجانب درباره ی \"سگ آلرژی غذایی دارااست\" ، کلماتی مانند \"آلرژی\" ، \"طبیعی\" و \"متعادل\" علامت داده می گردند. فراموش نکنید که در زمینه ی لغات دارای ربط ، مانند هم معنی و تیم لغت ها ، تصور کنید.شما میتوانید کلمات کلیدی مانند \"آلرژی های غذایی\" ، \"آحاد رژیم های طبیعی\" ، \"تغذیه بی نقص متعادل\" و \"تنها مواد طبیعی\" را در حیث بگیرید.


2. تایپ کردن محتوای با با کیفیت

نکته کلیدی در اینجا به کار گیری از شم تند و تیز بازاریابی و ساخت‌و‌ساز محتوای دیدنی میباشد که برای بازار مقصود شما با ارزش میباشد. محتوای باارزش دربرگیرنده محتوایی میباشد که به سوال ها خریداران شما جواب میدهد ، نگرش هایی را که میتوانند استعمال نمایند به آن‌ها ارائه می‌دهد و به آن‌ها فراگیری میدهد تا در اعمال کاری عالی کار نمایند. در محتوای خوب که ساخت و ساز می‌کنید ، به خاطر داشته باشید که از کلمه ها کلیدی مطلوب طبیعتا به کارگیری نمایید. عملکرد نکنید صفحه های خویش را مالامال فرمایید (مثلا اصطلاحات عبارات کلیدی را بارها و بارها در محتوای خویش ، در برچسب های متا ، در توضیحات Alt و غیره اضافه فرمائید) تا تلاش فرمایید درجه تارنما خویش را خوب نمایید. این به مرتبه بندی جستجوی شما یاری نمی نماید. در صورتی موتورهای کاوش شمارا گیر بیاورند ، این شغل سبب ذیل آوردن جایگاه شما یا این که حذف بی نقص تارنما شما از فهرست آن‌ها گردیده و تارنما شمارا جریمه میکنند. بعلاوه ، بازدیدکنندگان سایت شما‌را ذیل تأثیر قرار نخواهد اعطا کرد. چه کسی میخواهد به عبارتی لغت ها را بارها و بارها بخواند: \"آیا در پی غذای ارگانیک سگ می‌باشید؟ در شرایطی که در‌پی غذای ارگانیک سگ میباشید ، دیگر نگاه نکنید. وبسایت غذای ارگانیک سگ ما شایسته ترین جای برای پیشنهاد غذای ارگانیک سگ شماست. \" حقیقت را محافظت نمایید و بدانید دارید برای فردی می نویسید.



ریسپانسیو وب سایت و seo تکنیکال

Breadcrumb
فعالسازی  سئو سایت  بردکرامب هم یک قسمت از seo تکنیکال وبسایت میباشد. با فعالسازی آنان در صدر به تجربه بهتر یوزرها یاری می کنید و آن‌گاه با ساخت و ساز پیوند های داخلی منجر می شوید که ربات های موتور کاوش بهتر به صفحه های گوناگون سایتتان دسترسی داشته باشند. برای راه اندازی بردکرامب در وردپرس می‌توانید از پلاگین های مختلفی استعمال نمائید.

به عنوان مثال این پلاگین ها عبارتند از پلاگین breadcrumb و همچنین خویش پلاگین yoast سئو. توجه فرمایید که بردکرامب ها اشکال مختلفی دارا‌هستند و فقط به یک نوع محصور نمی شوند. ولی در مرحله نخستین، بایستی بردکرامب نشانی صفحه ها وب سایت را با امداد همین پلاگین های بیان شده فعال نمایید. درباره‌ی گونه های آن در نوشته‌ی‌علمی جامع بردکرامب توضیحات جامعی دادم.

11_ صفحه های نامرتبط را تازه ایندکس نمایید
صفحاتی مثل کاغذ پرداخت، فاکتور خرید، ورقه ورود و… وقتی که شما یک شیت را نوایندکس نمائید (به امداد پلاگین هایی مثل یوآست و رنک مث قابل اجرا میباشد) به ربات های موتور کاوش امر داده اید که آن را آنالیز نکرده و ایندکس هم نکنند. در تمامی تارنما ها صفحاتی می باشند که وجودشان الزامی میباشد ولی بهتر میباشد نوایندکس باشند. درصورتی که با این عمل شناخت ندارید، نوشته‌ی علمی فراگیری نوایندکس به شما یاری میکند.

12_ ریسپانسیو تارنما را چک نمایید
ریسپانسیو وب سایت و seo تکنیکال
یک کدام از دیگر از نکات اصلی در seo تکنیکال، ریسپانسیو بودن وب سایت میباشد. سایت شما بایستی در همگی صفحه های اکران به عنوان مثال رایانه، گوشی، تبلت و… به خیر و خوبی اکران داده خواهد شد. ولی اکثر زمان ها قالب های وردپرسی به طور پیش فرض ریسپانسیو می‌باشند ولی برای باور از این زمینه می‌توانید به ابزار mobile friendly گوگل مراجعه کرده و مطمئن گردید که سایتتان از لحاظ گوگل هم یک سایت باصرفه میباشد.

در نوشته‌ی‌علمی آزمایش تلفن همراه فرندلی تارنما به استعمال از این ابزار و 4 راه‌حل دیگر برای نظارت این زمینه در وبسایت اشاره کردم که می‌توانید از آن به کار گیری فرمایید.


در   سئو سایت  صورتی که چند دامنه گوناگون برای یک وب سایت وجود داشته باشد و آن‌ها‌را روی یک هاست بوستان کنیم، محتوای تکراری بوجود میاید. معمولاً صاحبان تجارت برای اینکه کسی دامنه‌های شبیه آنان‌را تصویب نکند، چند دامنه خریداری می‌نمایند. برای مثالً پسوندهای ir ،com و org برای یک دامنه خریداری گردیده و بر روی هاست بوستان میشوند، در لحاظ داشته باشید که برای برطرف کردن اینگونه مشکلی مطلقا بایستی تمامی دامنه‌ها و وضعیت‌های متعدد بار گذاری شدن آن ها (با www و فارغ از آن یا این که https و http) به یک موقعیت واحد ریدایرکت 301 شوند.

محتوای یکسان با پارامترهای متعدد یک URL داشته باشند. برای مثالً تولیدها یک فروشگاه اینترنتی به وسیله پارامترهای گوناگون تقسیم‌بندی خواهد شد اما در غایت همگی آنان فیض‌ای یکسان را اکران دهد. این اختلال در URL های وب سایت سبب می شود که گوگل نشانی‌های مختلف را با محتوای یکسان مشاهده نماید.
محتوای یک تارنما با www و فارغ از آن در سرچ گوگل قابل دسترس باشد.
یک اینترنت‌وب سایت هم زمان با HTTP و HTTPS در دسترس باشد.
پیج برگه اساسی با «index.html» و فارغ از آن در یو آر آل قابل دسترسی باشد.
Session ID های جان دار در یو آر آل که برای ردیابی کردار استفاده کننده استعمال میگردند.
تغییر و تحول دامین و استعمال از محتوای دامین پیشین در دامین نو
صفحه های قابل پرینت برای هر برگه به طور غیر وابسته وجود داشته باشد، برای برطرف کردن این خلل می بایست صفحاتی که ورژن قابل پرینت میباشند را با تگ کنونیکال به شیت مهم متصل کنیم و به گوگل بگوییم که ورژن اساسی صفحه ها قابل چاپ کاغذ دیگری میباشد.
ورژن‌های متعدد گویش برای یک اینترنت‌وب سایت واحد
ورژن سازگار با تلفن همراه و تبلت با URL متعدد برای محتوای یکسان صفحه های تارنما
چه‌گونه می‌قدرت ایراد محتوای تکراری را برطرف کرد؟

نکات مهم در سئو

 

همینطور، ID هایی که در   سئو سایت  هر رابطه یوزرها با وبسیات در یو آر ال ساخت‌و‌ساز میگردند نیز می‌توانند موجب بروز محتوای تکراری شوند. در‌این‌صورت هر استفاده کننده پس از ورود به تارنما، یک ID به آن منسوب شده و این ID در یو آر ال پدیدار می‌گردد.

 

ورژن های پرینتی صفحه ها نیز موجب بروز Duplicate Content می‌شوند و بدین واسطه یکسری ورژن از یک برگه ایندکس میگردد.

 

2. ورژن های Http و Https یا این که ورژن با www و فارغ از www

در شرایطی که تارنما شما دارنده دو ورژن با www و فارغ از www به صورت های www.site.com و site.com میباشد و در هر دو ورژن یک محتوا وجود دارااست، شما به همین آسانی محتوای تکراری ساخت و ساز نموده اید. این مورد در رابطه ورژن های http و https وبسایت نیز وجود داراست. در صورتی‌که هر دو ورژن از وبسایت ایفا و مشاهده میگردند، مصداق محتوای تکراری می باشند.

 

3. محتوای نسخه برداری گردیده

محتوای وب سایت فقط مشتمل بر پست ها یا این که صفحه های دارنده مقاله شما نمیشوند. اطلاعات دردسترس در ورقه محصول ها شما نیز جز محتوای وب سایت می‌باشند. نسخه برداری کنندگان ممکن میباشد، پست های شما‌را در هنگام نشر سرقت کرده و در وبسایت خویش منتشر نمایند. همینطور بخش اعظمی از مغازه های اینترنتی از داده ها داده گردیده از طرف سازنده آن در توضیحات محصول ها به کار گیری نمایند. این توضیحات احتمالا به وسیله وبسایت های دیگری نیز به فعالیت برده گردیده‌است. هر دوی این حالات جز محتوای تکراری محسوب می‌شوند.