مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ریدایرکت چیست؟ آموزش ریدایرکت ها در وردپرس

سئو سایت  همان گونه که میدانید در seo ، ریدایرکت یا این که تغییر و تحول مسیر به آدرسی تازه ، روشی برای انتقال یوزرها و موتورهای کاوش به نشانی URLی تازه و غیر از نشانی کاغذ‌ی دیرین میباشد. به بیان بی آلایش‌خیس ، ریدایرکت روشی میباشد که به امداد آن، یوزرها و موتورهای کاوش به طور اتومات به نشانی تازه ورقه یا این که اینترنت‌وب سایت شما منتقل میشوند.


شاید شما کاغذ یا این که صفحاتی را در اینترنت‌وبسایت خویش داشته باشید و بخواهید آنان‌را به آدرسی نو منتقل فرمائید یا این که قصد دارید یوزرها را از کاغذ‌ی خویش به نشانی domain.com/test1 را به نشانی domain.com/test2منتقل فرمائید، یا این که می خواهید تمام محتوای اینترنت‌وب سایت خویش با دامنه domain.com را به نشانی تازه newdomain.com منتقل فرمائید. بنابرین ریدایرکت برای این بخش استعمال میگردد.


به بیان معمولی مورد ها استعمال از ریدایرکت به دو جور کلی تقسیم میشوند:

زمانی که نشانی تمام یا این که برخی صفحه ها اینترنت‌تارنما عوض می شود.

زمانی که برای یک محتوای تکراری یا این که یکسان در وبسایت یکسری نشانی گوناگون موجود هست و به جهت محدودیت Duplicate Content در بهینه سازی ناچاریم تمام نشانی‌ها را بر روی یک نشانی اصلی انتقال دهیم.

ریدایرکت 301 یا این که تغییر و تحول مسیر مستمر

ریدایرکت 301 مطلوب ترین طریق تغییر تحول مسیر به یار انتقال اعتبار و قیمت برگه آیتم انتقال میباشد. در‌این‌حالت‌ همه اعتبار کاغذ انتقال یافته به کاغذ آیتم انتقال هدایت میشود. فرض نمائید قصد دارید URL ورقه ای از تارنما تان را که دارنده سکو مطلوب در نتیجه ها کاوش قراردارد تغییر تحول دهید. در این صورت میباشد که میتوانید به راحتی با ری دایرکت 301 انتقال نشانی را به ورقه تازه انجام دهید. انتقال 301 از هر سایتی با هر آدرسی به هر وب سایت یا این که صفحه ها آن قابل اجرا میباشد.


ریدایرکت 302 یا این که تغییر‌و تحول مسیر موقت

ریدیرکت 302 یا این که انتقال موقت گونه دیگری از انتقال میباشد. از این جور تغییر و تحول مسیر معمولا برای انتقال استفاده کننده به صفحه ها مشخصی بصورت موقت به کارگیری می گردد. اعتنا داشته باشید در‌این‌صورت‌ اعتبار کاغذ انتقال یافته نگهداری و فقط محتوا و url آن تغییر میکند.



Addictomatic

سئو سایت این ابزار معمولی ای میباشد که شما میتوانید برای محاسبه اعتبار و اثر اسم تجارتی کسب و کارتان از آن به کار گیری نمائید. این ابزار دارنده ذیل ساختی میباشد که گوگل، بینگ، توییتر، وردپرس، یوتیوب و فلیکر برای کشف کردن نهایی پستهای بلاگ، اخبارها، عکس ها و کلیپ ها بر طبق عبارات کلیدی ما یحتاج به کاوش در آن میپردازند. بدلیل اینکه Addictomatic دارنده امکان تهیه و تنظیم می‌باشد، یوزرها سریعا به استعمال از این ابزار عادت مینمایند.


4. SumAll

summall


برخلاف بخش اعظمی از ابزارهای رسانه های اجتماعی، SumAll به صورت یگانه، برای کسب و شغل های کوچک پباده سازی شده‌است. این ابزار خیر فقط به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بتوانید بر شبکه‌های‌اجتماعی خویش مانند رخ بوک و توییترنظارت داشته باشید بلکه این قابلیت و امکان را میدهد که بتوانید با دیگر سرویس ها مانند Google Analytic و PayPal رابطه برقرار نمایید. به صورت کلی شما با ابزار بدون‌پول SumAll می‌توانید با 42 سرویس ها متعدد رابطه برقرارکنید.

به جای رئیس همه اکانت های کاربری متعدد، شما می‌توانید همه به روزرسانی اکانت های خویش را از یک مکان شل و سوای گرفتاری، انجام دهید و همینطور این امکان موجود هست آپ تو دیت رسانی های روزمره خویش را از روش پست الکرونیکی تعیین کنید.

5.IFTTT

ifttt


این ابزار را می شود به این فیس تعریف و تمجید کرد:

IFTTT یک سرویس میباشد که به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بتوانید یک رابطه توانا با یک فرمان بی آلایش تولید نمائید: در حالتی که این باشد بعد آن (را انجام بده)

IFTTT این قابلیت را به شما می‌دهد که دستورها را با فعال سازی یک محرک (تحریک آن) فردی سازی کنید. یک نمونه از آن برچسب زدن عکس ها در چهره بوک هست. (بخش این در گزاره نخستین شرط).بخش آن (پاسخ شرط) اقدامی میباشد که آن گاه رخ میگیرد. به عنوان مثال بعداز اینکه شما عکس ها را برچسب گذاری نمودید، می قدرت یک پیام موقعیت برای آن ساخت فرمائید. چون IFTTT با 132 شبکه که دربرگیرنده کانال رسانه های اجتماعی و کسب و امور مانند ebay، در رابطه میباشد. از این رو در رابطه ماندن با هر دو دنیا چه به طور آنلاین یا این که آفلاین بی آلایش میباشد. این ابزار منحصربه‌فرد به وسیله Forbes، New York Times، Tims و Wierd آیتم تقدیر و سپاس قرار گرفته میباشد.


6. Google Analytic

googleanalytics


در حالتی‌که شما یک تارنما دارید، مسلما استعمال از منابع گوناگون Google Analytic به شما سفارش شده‌است. با به کارگیری از Google Analytic میتوانید به پروفایل مشتریان یا این که بازدید کنندگان دسترسی داشته باشید تا متوجه گردید که آن‌ها چه طور سایت شمارا پیدا نموده و یا این که از چه ابزاری استعمال کرده اند و اینکه کدام گزینه را در وبسایت شما نیکو اند و کدام آیتم را نپسندیده اند. این یکی‌از مهم ترین ابزارها برای بازاریابان است.


شما می‌توانید از Google Analytic برای محاسبه منابع اجتماعی خویش استعمال فرمایید. از روش این ابزار شما میتوانید متوجه گردید که اشتراک گذاری هایی که رخ می‌گیرد، چقدر بر ترافیک تارنما شما اثر دارااست.


7. Facebook insights

facebookinsights


در صورتی‌که شما عمل بازاریابی در صورت بوک انجام می دهید، ممکن میباشد که شما در اوایل همین سال و هنگامی که رخ بوک گفت تغییرات آپدیت رسانی چه‌گونه نمایش داده می شود، شادمان نشده باشید. خیر فقط ممکن میباشد در زمینه ی بازار رقابت بلکه ممکن میباشد در‌این خصوص نگران گردید که آیا دیگر تبلیغات در رخ بوک، گران بها است یا این که نه. البته در صورتی فعالیت بازاریابی در چهره بوک می‌کنید، بهتر از ابزار Facebook insights به کارگیری نمائید.


یکی‌از خصوصیت های موءثر این ابزار دانستن اخلاق و رفتار مشتریان میباشد. مثلا ممکن میباشد شما یک طرحی را مبنی بر دوره یا این که روزهایی که مشتریان شما در فییس بوک آنلاین می‌باشد را ساخت فرمایید. یکی از دیگر از خصوصیت های موءثر این ابزار بضاعت و توان ردیابی پسند ها وپست ها میباشد.


گوگل وبمستر یکی‌از ابزارهای باز بینی

سئو سایت بدون پول وبسایت می باشد که برای مدیریت کامل تر صفحات ایندکس شده ارائه شده و ابزاری مناسب برای طراحان سایت و توسعه و گسترش دهندگان وب است. این ابزار به کسب و کارهای اینترنتی امداد می‌نماید تا با ثبت وبسایت در گوگل وبمستر بانکی از آمار و اطلاعات وب سایت را در اختیار داشته باشند و به استانداردهای گوگل نزدیک تر شوند و تجارت الکترونیک خود را توانا تر کنند. در نوشته های قبلی به فراگیری گوگل وبمستر تولز به صورت بی نقص پرداخته شده است. در این نوشته از وبسایت سئو قصد داریم به مزیت ثبت سایت در گوگل وبمستر بپردازیم.



چرا گوگل وبمستر تولز اهمیت دارااست؟
کسب اطمینان از اینکه گوگل به وبسایت شما دسترسی دارد و محتوا تازه شما‌را باز‌بینی می‌نماید.
ایجاد و مانیتور کردن مطالبی که می خواهیم در برگه نتیجه ها گوگل بصورت گرافیکی نمایش داده شوند.
مراقبت و نگه داری از وب سایت با کمترین درصد غلط برای افزایش سعی در موتور جستجوی گوگل.
برطرف کردن ایرادات امنیتی وبسایت.
بازبینی اینکه گوگل چه‌گونه وبسایت شما را می بیند.
کدام پرس و جو ها ترافیک بیشتری را به تارنما شما روانه می کنند.
بازنگری اینکه آیا وبسایت شما سعی لازم را در موبایل داراست یا خیر؟


چه کسانی می توانند از گوگل وبمستر به کارگیری کنند؟
این ابزار مناسب استعمال صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، طراحان وب سایت و سئوکاران و یا کسانی که در باب seo سایت فعالیت می نمایند، برنامه نویسان وب و برنامه نویسان موبایل است.



مزیت ثبت تارنما در وبمستر گوگل
1. ارائه نقشه سایت به گوگل
توسط گوگل وبمستر تولز می توانید نقشه سایت خود را در گوگل ثبت فرمائید، این فقط روش ثبت نقشه سایت در گوگل می باشد. با ثبت نقشه تارنما خود، صفحات شما سریع تر بوسیله گوگل باز‌بینی می‌شوند.



2. ایندکس سریع وبسایت
ایندکس وبسایت در گوگل کاری زمان بر می باشد و عصر بعد از ظهر مشخصی ندارد. در واقع گوگل عصر عصر ایندکس را مشخص می‌نماید اما شما توسط وبمستر می‌توانید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در گوگل ثبت نمایید. علاوه بر این میتوانید صفحه ها تازه سایت را به سرعت در گوگل fetch نمایید. با این عمل صفحات جدید شما سریع تر در جستجوها نمایش داده می گردند. به‌این آیتم دقت داشته باشید که هر چه سایت شما سریع تر ایندکس شود، بازدید وبسایت نیز افزایش می یابد.



3. بازنگری دقیق ترافیک تارنما
نمایش آمار مرتبط با بازدید تارنما یکی امکانات خوب گوگل وبمستر می باشد. میتوانید شرایط رشد بازدید سایت را در تایم های مختلف با نمودارهای مرتبط با آن ملاحظه کنید. علاوه بر ترافیک وب سایت، بازدیدکنندگان و میهن آن ها نیز از طریق وبمستر قابل مشاهده میباشند.



4. باز بینی مجدد صفحه های
به وسیله گوگل وبمستر می‌توانید درخواست بازبینی مجدد صفحات را بدهید. ممکن می باشد شما قصد تغییر عنوان یکی از صفحه ها سایت را داشته باشید، بعد از تغییر تحول عنوان همچنان تارنما شما با عنوان گذشته در گوگل به چشم میخورد. با درخواست باز نگری مجدد صفحات میتوانید از گوگل بخواهید که تغییرات نو شمارا لحاظ کند.



5. حذف صفحه ها از حاصل جستجو
یکی از‌از سایر از کاربردهای وبمستر قابلیت و امکان حذف صفحه های وبسایت از نتایج جستجو می باشد. این ویژگی برای عصر هایی مناسب است که باید یک یا چند کاغذ از سایت به دلایل متفاوت حذف شوند. البته در حذف صفحه ها وبسایت بسیار توجه کنید چرا‌که ممکن است صفحه ها ارزشمند از نتیجه ها جستجو حذف شوند و باعث لطمه های جبران ناپذیر به سئو شوند.



6. مشاهده تعداد بک لینک ها
از طریق webmaster می توانید تعداد و آدرس بک لینک های وب سایت خود را ملاحظه کنید. همچنین لغات کلیدی که بیشترین تعداد بک لینک را دریافت کرده اند نیز قابل مشاهده هستند.



7. نمایش تعداد خطاهای سایت
شاید بتوان اظهار‌کرد که بهترین مزیت وبمستر از حیث سئوکاران و طراحان وبسایت مشاهده و باز‌نگری خطاهای تارنما می باشد. وبمستر گوگل به شما کمک می‌نماید تا خطاهای سایت را مشاهده نموده و آنان‌را برطرف فرمایید. خطاهای خزنده گوگل ممکن است به دور از چشم شما اتفاق افتاده باشد و شما از آن بی اطلاع باشید. توسط Google webmaster tools می‌توانید از کاهش جایگاه خود جلوگیری فرمائید.



8. داده های ساختاری
استراکچر دیتا یا داده های ساختاری، اطلاعاتی میباشند که به موتورهای جستجو کمک می کنند که دیدگاه بهتری نسبت به وبسایت یا یک ایمیل داشته باشند. تاکنون استانداردهای زیادی برای داده های ساختاری ایجاد شده است. به وسیله آنها میتوانیم اطلاعاتی در زمینه‌ی یک فیلم، نوشته‌ی‌علمی، کتاب و یا …. را به موتورهای جستجو ارائه دهیم.



9. کوئری جستجو
کوئری ها در وبمستر شامل اطلاعات مهمی در رابطه با بالاترین کلماتی که منجر جستجوی ارگانیک سایت شما شده اند می‌باشند و می توانند آمار بسیار مهمی را به شما ارائه دهند.



10. تعداد بک پیوند ها
با ثبت سایت در گوگل وبمستر به راحتی می توانید متوجه شوید چه تارنما هایی و به چه اندازه به وب سایت شما پیوند زده اند.

جایگاه کلمات کلیدی سایت در وبمستر گوگل

سئو سایت  هدف از ایجاد محتوا در کنار جلب رضایت کاربران، افزایش ورودی سایت از متورهای جستجو است. به همین منظور وبمستران هر برگه از تارنما خود و یا هر نوشته‌ی علمی تازه را متناسب با عبارت یا کلمه کلیدی خود سئو می‌نمایند، رعایت نکات مربوط به بهینه سازی مطالب و هدف گذاری بر روی یک عبارت مشخص به معنی برد صد در صدی در رنکینگ نتایج گوگل نخواهد بود، با این وجود در بسیاری از موردها صفحات شما برای کلماتی مناسب ولی متعدد با هدف گذاری شما جایگاه مناسبی کسب میکنند.

وبمستر گوگل و بطور مشخص بخش Search Queries امکان شناسایی این کلمات را به شما خواهد داد. همچنین اطلاعاتی در باب تغییر‌و تحول منزلت شما برای هر کلمه کلیدی و تعداد بازدیدکننده جذب شده از طریق آن به سایت نیز براحتی از همین بخش قابل مشاهده می باشد. در‌این نوشته ی علمی از بلاگسیما قصد داریم تا شما را با امکانات بخش Search Queries آشنا کرده و طریق به کار گیری از هریک را به شما معرفی کنیم. اطلاعات اولیه از بخش پشتیبانی وبمستر گوگل برداشت شده و با به کار گیری از تجربیات کارشناسان وبسیما توضیحات تکمیلی را به آن افزوده ایم.

search queriesبخش Search Queries در قسمت Search Traffic از منوی سمت چپ وبمستر قابل دسترسی است. این بخش که به شما اطلاعاتی در خصوص منزلت تارنما خود برای عبارات کلیدی متعدد در حاصل جستجو، صفحاتی که بیشترین بازدیدکننده از گوگل را داشته اند و تغییر رده شما برای هر واژه ارائه میدهد. بطور پیش فرض اطلاعات برای یک بعد از ظهر 30 روزه نمایش داده میشوند و واحد سنجش تغییرات درواقع مقایسه عصر یک ماهه با عصر یک ماهه پیشین میباشد.

اطلاعات برگه Search Queries
با ورود به این کاغذ شما با اطلاعات گوناگونی در امر لغت ها کلیدی اصلی تارنما خود روبرو خواهید شد که در اینجا هرمورد را بصورت جدا از هم باز نگری خواهیم کرد، در لحاظ داشته باشید که همگی اطلاعات مربوط به تلاش وب سایت شما در 30 روز اخیر می باشند:

Queries
تعداد کل لغت ها با عبارات کلیدی که کاربران با جستجوی آنها در یک ماه اخیر به یکی صفحات سایت شما ارجاع داده شده اند.

Query list
نمایش لیستی از لغات کلیدی اصلی سایت شما که با جستجوی کاربران درگوگل صفحه ها شما نمایش داده شده اند. وبمستر گوگل تا 2000 کلمه کلیدی را که حداقل یک یا دوبار صفحات شمارا به کاربران سفارش داده اند در این بخش نمایش می‌دهد.

Impressions
تعداد دفعاتی که صفحه ها وبسایت شما برای کلمه و واژه کلیدی مورد نظر در نتایج گوگل ظاهر شده اند. بدین معنی که ممکن است شما در موضع هشتم گوگل باشید و کاربر بر روی منفعت اول یا دوم کلیک کرده‌باشد البته با توجه به اینکه برگه شما در دسترس و معرض مشاهده کرد کاربران بوده اطلاعات آن در این بخش نمایش داده می شود. مقایسه این عدد با تعداد کلیک کاربران میتواند واحد سنجش مناسبی برای ترازو جذابیت عنوان های مطالب شما باشد، در حیث داشته باشید که درصد بدست آمده را می بایست با عدد گزینه انتظار مقایسه نمایید.
درصد کلیک کاربران بر روی نتایج گوگل براساس مرتبه آنان در نوشته ی علمی ای با عنوان چرا باید صفحه اول گوگل باشیم ارائه شده است. بطور مثال در‌صورتی‌که شما منزلت دوم نتیجه ها گوگل در یک واژه و کلمه کلیدی خاص را داشته باشید بطور معدل 12.5 درصد از کاربران به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد، مقایسه این عدد با درصدی که گوگل وبمستر به شما نشان میدهد نشان دهنده ترازو جذابیت عناوین سایت شما است. چنانچه در مرتبه دوم گوگل می‌باشید و فقط 8 درصد از کاربران را به خود جذب میکنید بهتر می باشد که باز‌نگری اساسی در طرز نمایش صفحات خود در گوگل داشته باشید!

جایگاه عبارات کلیدی
نمایش اطلاعات جامع و نمودار زمانی برای جایگاه عبارات کلیدی در وبمستر

Clicks
همانگونه که از نام آن معین است تعداد کلیک کاربران بر روی صفحه های شما در گوگل را نشان داده و در فعالیت تعداد بازدیدکنندگان جذب شده از این موتور جستجو است. این اعداد معمولا گرد میشوند و ممکن می باشد تفاوتی اندک با نتایجی که از آمارگیر خود بدست می آورید مشاهده کنید.

CTR – Clickthrough Rate
این ترازو از تقسیم دو معیار قبلی برهم بدست می‌آید و نشان دهنده درصد کاربرانی می باشد که بر روی لینک صفحه ها شما در نتیجه ها گوگل کلیک کرده اند. بطور مثال در صورتی صفحه ها شما برای یک کلمه و واژه یگانه به 100 کاربر نمایش داده شوند و تنها 9 نفر بر روی لینک شما کلیک کرده باشند CTR شما 9 درصد خواهد بود.

Average Position
درجه میانگین به شما نشان میدهد که کاغذ ای از وبسایت شما که برای این کلمه کلیدی مناسب تشخیص داده شده معمولا چه سکو ای را در حاصل گوگل کسب می‌نماید. سکو بندی گوگل بسته به وضعیت جغرافیایی، سابقه جستجوی افراد، صفحاتی که بازدید کرده اند و بخش اعظمی عامل ها دیگر تغییر میکند بطوریکه ممکن می باشد در یک فاصله هنگامی یک‌سری ساعته نتایجی که به خود شما نشان داده می شود تغییرات یک یا دو پله ای در جایگاه خود داشته باشند. Average Position در کار میانگینی از رده کلمه ها کلیدی شما در نتایج برای کاربران مختلف در سرتاسر دنیا است و بهترین معیار جهت گزینش منزلت واقعی.

شما حداکثر می‌توانید اطلاعات مربوط به 90 روز را مورد بازنگری قرار دهید البته تغییرات در جایگاه هر عبارت در روزگار های زمانی 30 روزه یا کمتر قابل مقایسه می باشد.

فیلتر کردن نتایج لغات کلیدی
در بخش Filters به شما این قابلیت داده شده است که کلمه ها کلیدی را با توجه به اهداف خود محدود کنید. در وضعیت کلی ممکن می باشد لیست کلمات بسیار طولانی باشد و تعداد زیادی از آن ها نیز بی ارزش بنظر برسند. قابلیت و امکان فیلتر کردن براساس محل کاربران، درصد کلیک (CTR) و یا حتی کلمات کلیدی ستاره دار (که خود شما انتخاب کرده اید) در این قسمت مهیا شده است.

لیست تعیین جایگاه کلمات کلیدی
نمایش جدولی از کلمات کلیدی بهمراه اطلاعتی از مقام آنها، تعداد کلیک و تعداد نمایش

در حالت پیش فرض لیست کلمات کلیدی براساس بیشترین تعداد Impression نمایش داده میشود البته شما می توانید با کلیک بر روی هرمورد از معیارهای معرفی شده در بخش قبل که در سطر اولیه نتیجه ها قرار دارا هستند، جایگاه کلمات کلیدی خود را مرتب کنید. بعنوان مثال با کلیک بر روی Average Position کلماتی که بهترین جایگاه را دارا‌هستند بالاتر قرار میگیرند و با کلیک دوباره بر روی آن نتایج معکوس شده و کلماتی که بدترین جایگاه را دارا‌هستند بالاتر خواهند بود.
در بالای لیست عبارات کلیدی دو مورد Basic و With Change قرار داده شده که در حالت پیش فرض بر روی Basic هست. با کلیک بر روی آیتم With Change در کنار هر ستون از جدول بخش دیگری طولانی تر خواهد شد که واحد سنجش تغییرات آن معیار را نسبت به بعدازظهر یک ماهه گذشته به شما نشان می دهد. شما میتوانید درجه بندی کلمات کلیدی در جدول را براساس تغییرات نیز مشاهده کنید و لیستی از کلماتی که بیشترین پیشرفت یا پس رفت را داشته اند دریافت نمایید.

بها منزلت عبارات کلیدی
ممکن است شما در بسیاری از عبارات کلیدی مقام مناسبی کسب کرده باشید اما آیا برای شما سودی بهمراه خواهند داشت؟ مقایسه اطلاعات این بخش به شما این امکان را میدهد که قیمت واقعی کلمات کلیدی و کسب منزلت در آن‌ها‌را بشناسید. بعنوان مثال شما ممکن است منزلت هشتم را برای یک عبارت خاص داشته باشید و در عبارت دیگری مرتبه اول را کسب کنید ولی تعداد کلیک و نمایش به کاربران برای عبارتی که در آن هشتم میباشید طولانی تر است. مقایسه های اینچنین در میان کلمات کلیدی به شما امداد می‌کند تا بها واقعی هرمورد را شعور فرمایید. کسب سکو نخستین گوگل هدف اصلی شما نیست بلکه هدف اصلی جذب بازدیدکننده از گوگل می باشد، همین امر اهمیت هدف گذاری روی کلمات کلیدی و کاربرد ابزار Keyword Planner را بیش از پیش نشان میدهد.

در نظر داشته باشید که نتیجه ها مو جود در بخش Search Queries براساس کارایی کاربران در اینترنت ارائه می گردد و در بخش اعظمی از موردها جایگاه عبارات کلیدی در آن تفاوت زیادی با واقعیت دارد! برای دستیابی به اطلاعات دقیق بایستی کمی شکیبایی داشته باشید تا تعداد مشاهدات و یا کلیک یک عبارت به رقم قابل توجهی برسد تا بتوانید به صحت جایگاه و ارزش آن را تعیین نمائید. عباراتی که کمتر از 30 بار در ماه موجب نمایش وبسایت شما به کاربران می‌شوند معمولا با اطلاعاتی ناقص و اشتباه یار میباشند و نباید ملاک تصمیم گیری شما قرار گیرند.

در صورت وجود هرگونه ابهام درباره اطلاعات این بخش و یا اشکالات احتمالی در شیوه ارائه مطالب می‌توانید با ارسال دیدگاه کارشناسان وبسیما را در جریان قرار داده و از نظر ها آنها در این زمینه به کار گیری فرمائید.


استراتژیهایی برای رویش کسب و کار آنلاین

سئو سایت های اینترنتی، بیشتراز هر بیزینس دیگری میباشد. این اطلاعات شاید بتواند تا اندازه‌ای شک و تردید وتردید شما را درباره ی این سیرتکامل از کسب‌درآمد کاهش دهد و به مشارکت در تحولات تجاری تازه فهمیده امروز تشویق نماید. شما چه صاحب یک کسب و فعالیت اینترنتی باشید و چه بخواهید در آینده دست به‌این فعالیت بزنید، بایستی بدانید که فرآیند و گرایش‌ها درین حوزه دائماً در درحال حاضر تغییر‌و تحول میباشد و هیچ علامتی بر پایه ی نماید شدن سرعت آن نیست. به همین خیال و خیال و خاطر، در این مکان قصد داریم شما را با جدیدترین استراتژی‌های تجارت الکترونیک آشنا کنیم. پیش از آن، به تعریف‌و‌تمجید این معنی می پردازیم.
با چندین کلیک بی آلایش وبسایت خویش را پباده سازی فرمائید

همینطور در صورتی میزان، طرف‌های کمپانی کننده در خرید و فروش باشد، سیرتکامل های کسب‌و‌کار آنلاین پایین را می‌توان در حیث گرفت:

B2B یا این که بیزینس به بیزینس

B2C یا این که بیزینس به مصرف کننده

C2C: یا این که مصرف کننده به مصرف کننده

بعداز این که گونه بیزینس و محصول مورد نظر را تعیین کردید، دیگر میتوانید ابتدا به تبلیغ کسب‌و‌فعالیت خویش و درآمدزایی فرمائید. این کار به هیچ تیترً معمولی به حیث نمیرسد، به همین خیال میباشد که می خواهیم شما را با جدیدترین استراتژی‌های کسب‌و‌فعالیت آنلاین آشنا کنیم. در حالتی که میخواهید فایده‌وری کسب و فعالیت خویش را تا بالاترین حد افزایش دهید، آن‌ها را در بیزنیس خویش به فعالیت بگیرید.







استراتژیهایی برای رویش کسب و فعالیت آنلاین







1- نرخ تبدیل مشتری خویش را افزایش دهید

وسیع‌ترین فایده تجارت الکترونیک یا این که آنلاین، دسترسی به یک بازار وسیع و گسترده جهانی میباشد که شما هم میتوانید به عنوان جزئی از آن فعالیت فرمائید. با این وجود، بایستی پیرو یافت کردن راهی برای جذب مشتریان بالقوه و خریدن قوانینی باشید که آنها مشتری بامسئولیت و دائمی شما شوند. علاوه بر این که می بایست مال یا این که سرویس ها خیر به مشتریان عرضه فرمایید، لازم میباشد طریق قابل قبولی برای دسترسی به مخاطبان خویش هم اتخاذ نمائید. یک کدام از روش‌هایی که در این گزینه به شما یاری می نماید این میباشد که تمجید جامعی از مشتری بالقوه خویش در حیث داشته باشید. یعنی بدانید که طرف خرید و فروش شما کیست و چه خصوصیت‌هایی دارد. در این وضعیت میباشد که میتوانید کمپین‌های تبلیغاتی قابل قبولی منش‌اندازی نمائید. بدین منظور می توانید از اینترنت‌وبسایت، صفحه های فرود یا این که پلتفرم‌های کسب و فعالیت اینترنتی برای تبلیغ برند خویش به کار گیری فرمایید. به خیال و خیال داشته باشید که یکی‌از مهم ترین انگیزه‌های شما این میباشد که تا حد قابلیت درباره بازدیدکنندگان وبسایت خویش اطلاعات گردآوری نمایید تا بتوانید آن ها را به خریداران تولیدات خویش تبدیل فرمایید. یکی شیوه های انجام چنین کاری این میباشد که در ازای دریافت نشانی نشانی اینترنتی یا این که بقیه اطلاعات فردی، یک کتاب الکترونیکی یا این که قابلیت به کارگیری بدون پول از متاع یا این که سرویس ها خویش را تا برهه زمانی زمانی مشخصی مثلاً یک ماه به آنان بدهید. به‌این فیس، لیست نشانی اینترنتی شما بزرگتر گردیده و شما با نیازهای حقیقی مشتریان خویش طولانی خیس آشنا خواهید شد.



2- تجربه خرید مشتریان را فردی سازی نمائید

همانگونه که اشاره کردیم شما می بایست با مشتریان بالقوه خویش ارتباط نیکی برقرار فرمائید. یک بار دیگر تاکید می کنیم که فردی سازی تجربه خرید برای مشتری، در آینده کسب و فعالیت شما نقش مهمی دارد. بحث فردی سازی را با این پیش فرض مقدمه میکنیم که هر مشتری در دسته خویش اختصاصی میباشد. به علاوه، وی انتظار دارد که محصول شما نیاز یا این که اختلال او را برطرف نماید. فهمیدن همین زمینه معلوم می نماید که چرا فردی سازی تا این اندازه مهم میباشد. بیش خیس فروشنده‌ها، این مساله را پذیرفته‌اند که فردی سازی تأثیر متعددی در تولید رابطه بهتر بین مشتریان داراست. از سوی دیگر، عمده خریداران معتقدند که فروشندگان این کار را به درستی انجام داده‌اند. به این ترتیب لازم میباشد برای تیم‌های گوناگون مشتریان، نشانی اینترنتی و اطلاعاتی متناسب با وضعیت خودشان ارسال نمائید. همینطور ایجاد محتوای ویدئویی با ارزش، ارائه تخفیف و فردی سازی ارتباط با مشتری از پاراگراف شغل های دیگر میباشد. این اقدامات به ایجاد ارتباط قوی در بین شما با مشتریان و دارای تعهد و دائمی کردن آن‌ها یاری خواهد کرد.



اگرچه عضویت در سایت، سرویس جدیدی به حساب نمی‌آید، ولی محبوبیت آن روز آپدیت در اکنون افزایش میباشد. ما در زمینه‌ی مشتریانی صحبت می کنیم که دائماً کالا مشابهی را توصیه میدهند و دریافت مینمایند. عضویت در وبسایت در حال حاضر بسیار متداول میباشد و محبوبیت آنان در آینده نیز بیش خیس خواهد شد. بدین خیال و خیال و خاطر که نیاز مصرف کننده و خریدار را با هم برآورده خواهد کرد. درصورتی که که فروشنده باشید، عضویت افراد در سایت، منشاء نسبتاًً ثابتی از درآمد را برایتان مهیا کرده و به شما این قابلیت را می دهد که هزینه‌ها و سود خویش را بهتر پیش گویی فرمایید. از طرفی، قابلیت و قابلیت و امکان بررسی جامع و ظریف وضعیت را فراهم کرده و به افزایش محصول یا این که سرویس ها یاری خواهد کرد. اعضای وبسایت نیز از این عضویت راضی خواهند بود، زیرا دیگر لازم نیست وقت خویش را برای جست و جویبار بیش خیس تلف نمایند. آن‌ها پس از اسم نویسی و عضویت، می توانند تولیدها خویش را به طور منظم و مبتنی بر وضعیت از پیشین توافق گردیده گذشته دریافت نمایند.