مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

فاکتورهای مهم در seo


همگی ما روزمره ساعت‌ها یا این که دقایقی را به فضای اینترنت اختصاص می‌دهیم و نیازها و پرسش‌های سئو سایت خویش را از حضرت گوگل می پرسیم وی هم فارغ از هیچ زیرا و چرایی جواب سرچ‌های مارا می‌دهد. پس از ظواهر شدن کلی تیتر و تیترهایی که در ورقه اولیه گوگل می بینیم یکی آن‌ها بدجوری به دل ما می‌نشیند و مارا وسوسه می کند که بر روی آن لینک و پیوند کلیک کنیم. می دانید اساسا آن نوشته‌ی‌علمی تیتر جذابی داشته و توانسته قاپ ما‌را بدزدد ما هم سوای معطلی بر روی آن کلیک می‌کنیم و گمان می کنیم که‌این پیوند می‌تواند تمام نیاز ما‌را برآورده نماید. این جادو وجود ندارد صرفا یک تیتر دیدنی میباشد که تالیف کننده با هوش و تبهر خویش و با استعمال از اصول تیتر نویسی اینکار را انجام داده میباشد. در پی با ما یار باشید تا به شما بیاموزیم که چطور یک تیتر جنجالی بنویسید و seo وبسایت تان را با ارتقا تعداد کلیک یوزرها از این رو به آن رو فرمائید!


در  واقع برچسب تیتر، یکی فاکتورهای مهم در seo تارنما میباشد که اولی توشه استفاده کننده آن را در صفحه ها سرچ گوگل می‌بیند. به عبارت معمولی‌خیس تگ تیتر، خلاصه یا این که مفهومی کلی از محتوای آن کاغذ است. پس می بایست به سیرتکامل‌ای توصیفی و جالب باشد تا بتواند ارتقا نرخ کلیک را برای شما ساخت کند. (در صورتی تازه کار میباشید هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا ما قبلا فراگیری جامع ارتقاء نرخ کلیک را توضیح داده‌ایم.) به عنوان مثال به تصویر پایین دقت نمایید:



در اینجا تیتر فراگیری seo در مشهد از پلتفرم مانگو را می بینید که در تیتر خویش اشاره مستقیمی به طریق فعالیت خویش نموده و به‌رخ واضح سرویس ها خویش را به مخاطبان ارائه داده میباشد.


تاثیر برچسب تیتر در بهینه سازی چه میباشد!

میتوان بیان کرد تیتر یا این که تایتل (به انگلیسی: title) تاثیر بسیار متعددی روی نرخ کلیک یا این که به عبارتی CTR تارنما شما داراست. تیتر شما او‌لین چیزی‌ست که مخاطب می‌بیند پس می بایست دیدنی باشد. بهتر میباشد واژه کلیدی شما در تگ تیتر وجود داشته باشد و با انتخابی هوشمندانه آن کلمه و واژه کلیدی را تعریف نماید. لازم وجود ندارد تعداد کاراکترهای شما بلند و طولانی باشد؛ البته بایستی مضمون‌ را برساند. همینطور می بایست بدانید که تیتر نوشته‌علمی تاثیر متعددی به ظاهر  UX (تجربه کاربری) تارنما شما دارااست پس بایستی در تعیین آن اعتنا فرمائید.



محتوا نویسی هنگامی شیرینه که ازش پول در بیاری!

با یاری عصر ساخت محتوا در مسیر بهینه سازی می تونی از استعدادت تو نویسندگی به کارگیری کنی تا شایسته ترین محتوا رو برای یه کسب و کارت بنویسی و با جذب مخاطب به درآمد برسی.


مشاهده

به حافظه داشته باشید که مدام بایستی صرفا یک واژه و کلمه کلیدی را انگیزه قرار دهید به عنوان مثال عنوانی با اسم تلفن هوشمند و دوربین‌های دیجیتال صحیح وجود ندارد! واضح ست هر کس در‌پی تلفن هوشمند میباشد هم زمان پیرو دوربین دیجیتال نخواهد بود. پس این‌فعالیت مخاطب را از انگیزه اصلی خویش بدور نماید و CTR را کم کند. در فیض تایپ کردن یک تیتر بهینه سازی گردیده خوب می تواند کلید پیروزی ما باشد.


چرا بایستی از برچسب تیتر seo گردیده به کارگیری کنیم؟

در صورتی‌که بخواهیم از مزایای به کار گیری از تیتر‌ها بگوییم نباید از کاربردهای استعمال آن در مرورگر اینترنت، SERP (صفحه نتیجه ها موتور کاوش) و کانال‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر غافل شویم. در واقع در‌حالتی که عنوانی وجود نداشته باشد گوگل نمی‌تواند زمینه صفحه ها شمارا متوجه شود و در انتها آن را در چنگ استفاده کننده قرار دهد. (در صورتیکه برای‌تان سوال اتفاق افتاده که موتورهای کاوش چطور فعالیت می‌ نمایند نگران نباشید زیرا خوشبختانه پیش از این در مقاله‌ها میموس این مسئله را باز نگری کرده‌ایم.) پس تیتر‌ها یک کدام از مهم ترین اجزای صفحه های سایت شما میباشند.


برچسب تیتر در SERP:

در صورتی شما یک تایتل خوب تعیین فرمائید درصد بسیار بالایی از نرخ کلیک را به خویش اختصاص می‌دهید. به نمونه ذیل اعتنا فرمائید تا مضمون‌ این پاراگراف را بهتر اخذ فرمایید:




برچسب تیتر در مرورگرهای اینترنت:

تیتر نوشته ی علمی قادر است شرایط مکانی صفحه‌های شمارا مدیر نماید. به عنوان مثال در شرایطی‌که شما یک سری صفحه گشوده در مرورگر خویش دارید می توانید برای یافت کردن ورقه گزینه‌لحاظ از دربین صفحه های گشوده گردیده اسم تیتر خویش را فی مابین tabها بیابید.




برچسب تیتر در کانال‌های اجتماعی:

کانال‌های اجتماعی (به انگلیسی: social media) محبوبی مانند رخ‌بوک و توییتر از تیتر سایت برای به اشتراک‌گذاری پست‌های خویش به کار گیری می نمایند. پس بهتر میباشد توجه بیشتری در گزینش تیتر صفحه ها وبسایت خویش داشته باشید.




 


چطور یک تیتر seo خوب بنویسیم؟

مراقب تعداد کاراکترها باشید!

تعداد کاراکترهای شما می بایست میان 50 تا 70 باشد، چراکه ممکن میباشد گوگل آن‌ها‌را برش داده و آن لغات برش خورده که به‌چهره سه نقطه (…) اکران داده میشود، به عبارتی کلمه ها انگیزه شما باشد. یکی‌از شیوه های کشف کردن یک تیتر خوب، الهام تصاحب کردن از تارنما رقبایتان میباشد. همینطور میتوانید واژه کلیدی خویش را در گوگل کاوش فرمایید و تیتر‌های مطلوب خویش را باصرفه‌خیس نمایید.


 


واژه کلیدی تکراری به عمل نبرید.

یکی‌از نکات حائز‌ اهمیت در به کارگیری از تیتر‌ها این میباشد که شما نباید از تایتل‌های تکراری به کارگیری نمایید؛ چراکه گوگل قیمت متعددی برای آن ها قائل وجود ندارد.




از cannibalization یا این که رقابت با خودتان بپرهیزید!

معنی این کلمه و واژه به‌این معناست که سایتی برای یک کلمه و واژه کلیدی خویش تعدادی کاغذ را در گوگل منتشر میکند. این وبسایت بر این اعتقاد و باور میباشد که فعالیت صدق را در پیش گرفته! ولی در واقع وی با خودش رقابت می نماید و بخت بالا رفتن نرخ کلیک را از خویش می گیرد.




در تگ تیتر پیشنهادات شگفت انگیزی ارائه نمائید!

به عبارتی‌طور که میدانید اشخاص مدام در پی تخفیف دریافت کردن می‌باشند؛ پس در‌حالتی که بتوانیم تخفیفات را در تیتر‌های خویش جای دهیم امداد بسزایی در ارتقا نرخ کلیک کرده‌ایم. به عنوان مثال لپ تاپ ارزان یا این که تخفیف ویژه موبایل سامسونگ می توانند برای استفاده کننده بسیار دیدنی باشند.




مکان یا این که جامعه خاصی را انگیزه بگیرید.

از سایر نکات مهم در تایتل‌نویسی دقت به یک مکان مختص و یا این که یک جامعه معلوم میباشد. به عنوان مثال کلمه و واژه کلیدی شما اسباب و اثاث آرایشی‌ست پس بایستی بدانید خانم‌ها به عبارتی اشخاص خاصی می باشند که می بایست اضافه تمرکز خویش را روی آن ها قرار دهید. در شرایطی‌که هم بخواهیم مثالی برای تعیین تیتر براساس مکان بزنیم، می توانیم به واژه و کلمه کلیدی تلفن همراه غیر نقد در مشهد اشاره کنیم.




قیمت افزوده کالا خویش را در تیتر ذکر نمائید.

ارائه دادن یک خصوصیت یگانه در محصول ها و به‌فعالیت‌بردن آن در تیتر می تواند به ارتقاء نرخ کلیک سایت شما امداد بکند. به عنوان مثال ارسال سریع درب خانه؛ کلیدواژه‌ایست که قادر است وجه تمایزی دربین متاع تارنما شما با بقیه وبسایت‌ها تولید نماید.




فیض‌گیری

درحال حاضر دیدید که برچسب تیتر چقدر قادر است تاثیرگذار و کاربردی باشد. همانگونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، تیتر نقش مهمی در محتوا و چشم شدن آن داراست. همینطور دریافتید که با تایپ کردن یک تیتر خوب و جالب می‌توانیم به سکو‌های بالا هم دست بیابیم چراکه مخاطبان اولی توشه تیتر شمارا می بینند پس بایستی آنقدر جنجالی و جالب باشد که دست مخاطب بی‌اختیار سمت کلیک روی لینک و پیوند سایت شما کشیده شود. اما که نباید از مسئله اصلی محتوای خویش غافل گردید و بایستی آن را توصیفی مطرح کنید که استفاده کننده بداند انگیزه تایپ کردن از این محتوا چه بوده و با تلاوت آن به چه چیزی می‌رسد. پس در حالتی که می‌خواهید یک تیتر عالی برای محتوای خویش بنویسید همین حال حاضر دست به فعالیت گردید و یک تیتر نامبر وان را برای محتوای خویش بنویسید. نگران نباشید در صورتی ایراد یا این که سوالی برای شما ساخت شد می‌توانید از نصیب نظر ها پرسش خویش را با ما میان بگذارید. مطمعن باشید خیلی سریع جواب شما‌را می‌دهیم:)


سئوی کلاه خاکستری (Grey Hat سئو)


سئوی کلاه خاکستری (Grey Hat سئو)
جور سوم این دسته سئوها با تیتر سئوی کلاه خاکستری شناخته می گردد. اگرچه از تیتر این بهینه سازی به لحاظ میرسد که سئوی کلاه خاکستری دقیقاً چیزی دربین سئوی کلاه سپید و سئوی کلاه سیاه میباشد، ولی درواقع تمجید این مدل بهینه سازی یه خرده گوناگون‌خیس میباشد.

سئوی کلاه خاکستری مثل سئوی کلاه سپید رسمی و پیشنهادی وجود ندارد و از طرف دیگر به شدت و ریسکی بودن سئوی کلاه سیاه نیز وجود ندارد. با اینکه تعریف و تمجید خیلی دقیقی از این جور seo نیست، ولی بی آلایش‌ترین و مفهومی‌ترین تعریف و تمجید این جور سئو سایت  به کارگیری از تکنیک‌ها و نحوه‌های غیراصولی و سوای نام و نشان میباشد. اگرچه اکثر اوقات این طریق‌ها از لحاظ گوگل و دیگر موتورهای کاوش تخطی از قانون ها به اکانت نمی‌آیند، البته این تکنیک‌ها در فعالیت صرفا به فریب دادن و ارائه پیشنهادات دروغین به یوزرها خلاصه می شوند. با این اکنون گوگل نیز به کار گیری از این تکنیک‌ها را به هیچ اینترنت‌مستری پیشنهاد نمی‌نماید به دلیل آنکه برخی از آن ها مشتمل بر جریمه‌های گوگل می گردند.

نمونه‌های گوناگونی برای سئوی کلاه خاکستری وجود دارا هستند که دارای شهرت‌ترین آنان با اسم طعمه کلیکی (Click Bait) شناخته میگردند. در‌این شیوه، شما تحت عنوان یک مالک تجارت مبادرت به پیشنهاد تبلیغات دروغین و یا این که اغراق‌آمیز در منابع دیگر میکنید و یوزرها با مشاهده آن وسوسه می گردند تا روی آن تبلیغ کلیک نمایند. هر استفاده کننده اینترنتی یا این که موبایلی به طور روزمره با چنین دسته تبلیغاتی در اینترنت‌وبسایت‌ها یا این که نرم افزار‌های موبایلی روبه‌رو می شود. طی سال‌های اخیر تبلیغات متعددی با عناوینی مثل \"شما غالب روشن بخت ما میباشید. روی این بنر کلیک نمایید تا پاداش خویش را اخذ نمائید!\" در سطح اینترنت منتشر شدند. یوزرها آماتور متعددی هم وجود دارا‌هستند که مدام گول این جور تبلیغات را میخورند و روی آنها کلیک می‌نمایند. پس از ورود به آن وب سایت، این استفاده کننده صرفا و صرفا منجر ارتقاء بازدید آن ورقه شده‌است و هیچ چیز مرتبطی عاید وی نمی شود.

گونه دیگری از سئوی کلاه خاکستری نیز موجود هست که صرفا کاربرانی که به شدت به چیزی یگانه نیاز دارا هستند را آیتم انگیزه قرار می دهد. مثلا، ساخت صفحاتی با عنوان ها ترغیب‌کننده و در عین درحال حاضر دروغین از پاراگراف این موردها میباشند. به عنوان مثالً شما در ادامه یک قابل انعطاف‌افزار یگانه میباشید که ورژن کرک گردیده و رایگانی از آن در سطح اینترنت نیست البته در جستجوهای خویش به وب سایت‌های متعددی برخواهید خورد که با ادعای اینکه این قابل انعطاف‌افزار را به طور بدون‌پول در چنگ شما قرار میدهند، مبادرت به ساخت صفحه ها و نشر آن ها در موتورهای کاوش مینمایند. هنگامی شما وارد این وب سایت‌ها گردید، خواهید روئت کرد که پیوند دانلودی برای آن قابل انعطاف‌افزار نیست و یا این که در شرایطی که لینکی وجود داشته باشد دروغین و تبلیغ میباشد.

در برخی دیگر از تارنما‌ها نیز پس از طی کردن همین فرایند، پیوند دانلود یک فولدر فشرده به شما داده می‌گردد که رمزگذاری شده‌است. آن گاه به شما گفته می‌گردد که در حالتی‌که میخواهید سر عبور را پیدا فرمایید، بایستی وارد تارنما یا این که وبسایت‌های دیگری گردید. همینطور به کارگیری از نظرسنجی‌های تماماً دروغین و تبلیغاتی برای این آیتم نیز بسیار رایج شده‌است. این قبیل شیوه‌ها اگرچه تعداد بی‌شماری بازدید و ترافیک برای یک وبسایت به ارمغان می آورند، ولی این بازدیدها در غایت باعث به سوراخ سریع یوزرها و نیستی اعتماد آنها به کل آن اینترنت‌تارنما می شود. متأسفانه خیلی از اینترنت‌مسترها به همین زمینه راضی بوده و از همین طرز و با کسب بازدیدهای غیرمنصفانه پول متعددی به جیب می زنند.

چرا مقالاتی در حوزه یادگرفتن seo کلاه سیاه موجود است؟


هنگام کاوش راجع‌به تکنیک های بهینه سازی، معمولا با مقاله ها مختلفی در حوزه یادگرفتن تکنیک های seo کلاه سیاه روبرو میشویم. مقالاتی که عمدتاً در زمینه‌ی پیامدهای به کارگیری از این تکنیک ها می باشند البته میان آنان موردها متعددی برای فراگیری سئو سایت استعمال از آن ها نیز مشاهده می شود.

استدلال وجود این دست مقاله ها چه میباشد؟ چرا در فضای وب میتوان به راحتی تکنیک هایی در موضوع seo کلاه سیاه و فریب گوگل پیدا کرد؟ این فراگیری ها تا چه حد قابل اعتماد یا این که کاربردی می‌باشند؟

در‌این نوشته‌ی علمی کارایی میکنیم تا جواب قابل قبولی برای این سوال های پیداکنیم. ولی در صورتیکه مجال کافی برای مطالعه یک متن 1700 واژه و کلمه‌ای را ندارید توصیه میکنیم با مشاهده ویدیو تحت که تنها 21 مگابایت حجم داره کل محتوای این ورقه را در کمتر از 6 دقیقه مرور فرمائید. در‌این ویدیو با به کار گیری نمونه‌های متعدد و المان‌های دیدنی بصری عوارض خویش را برای آنکه بهینه سازی کلاه سیاه را نمی‌قدرت از روش وب فراگرفت بیان کرده‌ایم.

چرا مقالاتی در حوزه یادگرفتن seo کلاه سیاه موجود است؟
مقاله ها آموزشی در حوزه seo، معمولا به وسیله متخصصین این حوزه یا این که دست کم اشخاصی که در این مورد فعال میباشند نوشته می‌شود. این اشخاص معمولا آنالیزهای دقیقی در امر ترازو جستجوی لغت ها انجام می دهند و هر نوشته‌علمی ای که نگارش مینمایند با انگیزه کسب منزلت در کلمات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان اعلام‌کرد مهم‌ترین ادله وجود این دست مقاله‌ها، تقاضای بالا و تعداد جستجوهای مربوط به آن میباشد. اشخاص متعددی درپی یادگیری تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشند و این مجال قابل قبولی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود.

یک مقایسه بی آلایش با به کار گیری از ابزار KWFinder نشان می‌دهد که؛ واحد سنجش جستجوهای عبارت black hat بهینه سازی به طور ماهانه در حدود 6600 عدد میباشد در حالیکه جستجوهای مربوط به عبارت white hat سئو نسبتاً یک دهم آن یعنی 596 عدد میباشد. ولی تعداد جستجوهای حقیقی وواقعی هر مورد از این لغت ها به مراتب اضافه از این اعداد میباشد.

مقایسه تعداد جستجوی دو عبارت black hat سئو و white hat بهینه سازی در گوگل
اکنون خویش را به جای کسی بگذارید که قرار میباشد نوشته‌ی‌علمی ای آموزشی در حوزه seo ساخت نماید، بهتر میباشد عصر و انرژی خویش را بر روی کدام یک از این موضوعات متمرکز نماید؟ در حالتی‌که منطقی تامل کنیم انگیزه ما جذب مخاطب بیش تر میباشد و درصورتی که یوزرها متعددی در‌پی بهینه سازی کلاه سیاه می باشند بهتر میباشد که در امر آن بنویسیم.


بهینه سازی جستجوی صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی
حالاکه از اهمیت این دسته از کاوش و همینطور با کاربردهای آن آشنا گردیده ایم، همت می‌کنیم تا با استعمال از ابزارهای جان دار از این فناوری در کسب و فعالیت خودمان استعمال کنیم. بایستی با مورد سئوی جستجوی صوتی هم آشنا شویم تا بتوانیم به شایسته ترین  سئو سایت صورت ممکن سئو را برای آن انجام دهیم.

seo معنایی از آن موضوعاتی میباشد که الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل برای آن عملکرد میکند. به لهجه معمولی این الگوریتم همت می‌نماید تا رابطه فی مابین لغات مترادف و هم معنی و یا این که کلماتی که معانی شبیه دارا هستند را ادراک نماید تا بتواند حاصل صحیح خیس و کاربردی تری را در چنگ یوزرها قرار دهد. اکنون هم تکنولوژی جستجوی صوتی با به کار گیری از این نحوه ها کارایی می نماید تا به ادراک صحیح تری از جستجوی استفاده کننده رسد.
به‌دنبال تفاوت های جستجوی متنی و صوتی می بایست این مسئله را یادآور شویم که زیرا حرف کردن بسیار ریلکس خیس از نوشتن میباشد معمولا اشخاص از لغات و جمله‌ها طولانی تری برای کاوش به کار گیری می‌نمایند.
به همین استدلال بایستی برای استراتژی های محتوا و نگارش بخش های متعدد آن تجدیدنظر کرد. ولی این مسئله یکی تعدادی اقداماتی میباشد که بایستی برای بهینه سازی جستجوی صوتی انجام بخشید. مهم‌ترین این اقدامات را ادامه با هم باز نگری میکنیم.

نوشتار خودمانی
یک کدام از واضح ترین این اقدامات وجود محتوا و مقاله‌ها به گویش محاوره یعنی به عبارتی زبانی که استفاده کننده برای جستجوی صوتی به کار گیری می‌نماید میباشد. برای تعیین لغات کلیدی بهتر میباشد به جای استعمال از عبارات تخصصی از عبارات متداول و رایج در میان عامه مردم به کارگیری نمائید.
این مورد را با یک نمونه به شما توضیح می‌دهیم. برای مثال در جستجوی متنی احتمالا استفاده کننده عبارت «شایسته ترین مغازه کفش تهران» را کاوش مینماید در حالی که به عبارتی استفاده کننده در جستجوی صوتی عبارت “نزدیک ترین کفش فروشی گشوده کجاست” را سرچ میکند.
یکی بحران هایی که در این مورد موجود است این میباشد که‌این کلمات خودمانی نسبتاً حد و مرز مشخصی ندارند و اشخاص از هیچ قاعده مشخصی برای لهجه محاوره خودشان به کارگیری نمی‌کنند به همین استدلال یافت کردن و به کار گیری صحیح از آنها کاری سخت و زمان بر میباشد.

کوتاه ترین پاسخ ها
یکی‌از دیگر از موضوعاتی که درین بهینه سازی بایستی به آن دقت کنیم، پاسخ ها و جواب های کوتاه و خلاصه میباشد. به احتمال زیاد کاربری که از این گونه کاوش استعمال می‌کند یا این که شتاب دارااست و یا این که اینکه دوست دارااست هر چه زودتر به پاسخ سوال هایش رسد. در شرایطی‌که محتواهای مو جود در وبسایت به طور گزیده و خلاصه باشد برای سئوی جستجوی صوتی بسیار تاثیرگذارتر میباشد.

seo محلی
آمار و پژوهش ها نشان میدهد که کشف کردن شرایط های جغرافیایی یکی پرکاربردترین زیرمجموعه های این مدل از کاوش میباشد.

باز‌نگری ترندها و آمار به دست فراهم از اطلاعات دردسترس در جستجوهای صوتی یوزرها، نشان می‌دهد که نزدیک به ۲۲درصد از این جور جستجوها درباره با کشف کردن داده ها و ویژگی ها محلی و مکانی میباشد. همینطور مالامال بدیهی میباشد که درصد بسیار متعددی از آمار از روش جستجوهای موبایلی انجام یافته میباشد.
البته در شرایطی‌که بخواهیم آمار دیدنی خیس و مهم تری را به شما بگوییم می بایست اعلام‌کرد که ۵۰درصد جستجوهای محلی بوسیله مصرف کننده پایانی انجام یافته و سبب به مراجعه وی به مغازه و یا این که کسب و فعالیت متبوع می گردد.

با به کار گیری از این آمار و حاصل می قدرت فهمید که تثبیت کردن داده ها مکانی، تماسی و … شما در گوگل به چه اندازه حائز اهمیت میباشد. یک کدام از دیگر از طریق های بسیار مهم و کاربردی برای این عمل، به کار گیری از علامت گذاری اسکیما (schema) میباشد. در‌این طریق، کدی به تارنما متبوع طولانی تر می گردد تا بتواند داده ها مهم آن مثل مکان و ساعت و … را برای موتورهای کاوش قابل درک نماید.

seo موبایلی
همانگونه که در صدر هم به آن اشاره شد بیش تر جستجوهای صوتی با به کارگیری از موبایل هوشمند انجام می‌گردد. به همین عامل وجود یک رابط کاربری بسیار خوب و دیدنی از اهمیت ویژه ای شامل است. همینطور به قضیه seo و ریسپانسیو بودن تارنما خویش برای گوشی هم بایستی اعتنا متعددی داشته باشید. آمارها نشان می‌دهد که یوزرها موبایلی حداکثر ۳-۴ ثانیه برای لود وبسایت حوصله می نمایند.

به کارگیری از توضیحات rich snippet
ریچ اسنیپت یا این که به عبارتی داده های آرم گذاری گردیده اینترنت تعدادی متن توضیحی میباشد که گوگل همدم با URL وب سایت و همینطور توضیحات متای مرتبط با آن که معمولا دربرگیرنده کلمه ها کلیدی میباشد، در حاصل اکران می‌دهد.

گزارش لغت ها کلیدی ارگانیک تارنما خیالی

گزارش لغت ها کلیدی ارگانیک تارنما خیالی


لحاظ Edward Sturm نسبت به جنگ ی هوشمندانه با سندباکس با فایده گیری از شبکات اجتماعی

Edward Sturm اظهار‌کرد ، بلاخره به‌این حقیقت پی بردم که چطور میگردد از اثرات سندباکس با ذکاوت پیشگیری کرد؟ در حالتی که سایتی بتواند وایرال شود به راحتی قادر است صدها و یا این که هزاران استفاده کننده به تارنما شما بیاورد، شبکات اجتماعی می تواند شما و بکلینک های شما‌را به صورت روزمره معرفی نماید که‌این دستور به راحتی می تواند با گاز موجب دور از شوخی شمرده شدن شما به وسیله الگوریتم های گوگل شود،وی اعلام داشت که تا به اکنون دوبار شاهد این مسئله برای وب سایت های کودک بوده میباشد که در غایت آن سایت ها به درجه ی 1# برای کلمه و واژه ی کلیدی خویش رسیدند .




آیا میشود برهه زمانی انتظار سندباکس را کاهش بخشید؟

Eric Sachs معتقد است که تماما نمیتوان از زمان دوره انتظار سندباکس اجتناب کرد البته رویه هایی برای تسریع این فرآیند موجود است Andy Crestodina اذعان کرد در واقعیت احداث یک وب سایت جدید و تازه یک حالت مطلوب برای PR و لینک و پیوند بیلدینگ هاست .




چندین استدلال مهم که دوره سکو بندی سئو سایت بوسیله گوگل را کاهش می‌دهد.

نشر نوشته ی علمی ای که با وبلاگ شما مطابقت و همخوانی داشته باشد

یک گفتمان ی مربوط به او‌لین پست در وبلاگ خویش فراهم کرده و در وبلاگ خویش گذارید .

از آشناهایی که دارنده برنامه های بازاریابی آدرس اینترنتی می‌باشند بخواهید که وبسایت شما‌را در نصیب پایینی ایمیلشان ( PS campaign ) بیش تر نمایند .

یک همایش کوچک فعال‌ساز‌ی کرده و از اشخاص پر اسم و رسم محلی دعوت به فعالیت آورید و در شبکه های عمومی ویدوهایی به طور زنده به اشتراک گذارید .

یک تحقیق کوچک درباره با موضوع ای در سایتتان تکثیر داده و از پادکست ها بخواهید که درباره با پژوهش ها شما در برنامه شان حرف نمایند این فعالیت قادر است به افزایش بهینه سازی تارنما خبری شما‌را یاری دهد.

برای یک خیریه ای که در به عبارتی روز درخواست امداد از مردم را دارااست یک راه و روش ارتباطی برای اهدای یاری های مالی صحیح فرمایید و اذن دهید که رسانه ها در جریان این فعالیت شما قرار گیرند .

برای افزایش سایت نوپای خویش نظریه های دیگری هم موجود هست ، بایستی دانست که میلیون ها راه و روش کوچک موجود است که به راحتی می تواند سایت نوپای شمارا به یک منشاء خوب برای خبرها و لینک و پیوند ها و ترافیک ها باشد .برای توده بندی تمام آنچه تا به شرایط فعلی گفتیم و جواب به‌این سوال که گواهی جعبه چه می باشد بایستی دانست که تمام آنچه سبب بالارفتن کیفیت در white-hat stuff می گردد قادر است برای وبلاگ شما موءثر واقع شود .