مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تفاوت بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه چیست؟

مانند هر صنعتی به بزرگی seo، با اظهار نظر مختلفی در زمینه ی موثرترین طرز ‌ها برای بهینه ‌سازی تارنما مواجه خواهید شد.
و اگرچه بسیاری از این تاکتیک‌ ها می‌ توانند کارساز باشند، و ایده اینکه کدام بهترین می‌باشد تا حد زیادی ذهنی می باشد، یک تمایز وجود دارد که می بایست از آن با خبر باشید: سئو کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه.
در حالی که بعضا از سئوکارها ممکن می باشد اینها را به عنوان دو مکتب فکری مختلف معرفی کنند، سئو در مشهد ولی این موسسه بندی ها چندان برابر نیستند، بلکه روشی درست و خطا برای اجرا سئو هستند.
بدین ترتیب درین صفحه به تفاوت های سئو کلاه سفید و کلاه سیاه و همچنین استراتژی های مربوط به هرکدام و چند نمونه بهینه سازی کلاه سفید خوا‌هیم پرداخت.
seo کلاه سفید چیست؟
به طور خلاصه، به روش صحیح و اخلاقی برای سئو یک سایت اشاره داراست. البته برای اینکه یک ایده دقیق تر از مضمون‌ به شما بدهیم، استراتژی کلاه سفید سه ترازو پایین را برآورده می کند.
۱. از شیوه نامه های موتور جستجو تقلید می کند
پذیرفته ‌شده ‌ترین تعریف و تمجید سئو کلاه سفید این هست که از آیین نامه‌ های وبمستر گوگل تاسی می‌کند.
اینها قوانینی می باشند که گوگل برای تعریف شیوه مناسب برای seo سایت اوضاع و احوال کرده است.
و در حالی که آنان مقداری جزئیات را راجع‌به اینکه یک استراتژی seo اخلاقی چگونه به نظر می رسد می پردازند، در اصلً می اقتدار آنها‌را با یک ایده ساده خلاصه کرد: ویرایش نکنید.
بنابراین، جمعاًَ، در صورتی‌که سعی در دستکاری جایگاه‌بندی یا فریب الگوریتم گوگل ندارید، احتمالاً از آیین نامه‌های آن ‌ها تبعیت میکنید و از بهینه سازی کلاه سفید به کار گیری می‌کنید.
۲. بر کاربر انسانی تمرکز داراست
سئو کلاه سفید مشتمل بر تولید تغییراتی می‌باشد که برای بازدیدکنندگان سایت مفید هست.
و وقتی در لحاظ می‌گیرید که تقدم اصلی گوگل ارائه بهترین نتایج ممکن به کاربران هست، منطقی می‌باشد که این یکی اجزای ضروری شیوه درست برای جاری ساختن سئو هست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد