مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چرا نباید سئو را متوقف کرد؟


seo اصلی میباشد و ادامه دادنش اساسی‌خیس! اشخاص و کمپانی‌هایی میباشند که سئو در مشهد یک زمان سایتشان را seo می‌نمایند هنگامی مقام نیکی پیدا کردند، دیگر بیخیال بهینه سازی می شوند رایاپارس آن را ضروری نمی‌دانند؛ در واقع خیالشان شل میباشد که دیگر به مرتبه‌های اولیه گوگل رسیدند پس نیازی وجود ندارد که دیگر برای این فعالیت هزینه نمایند.

اینکار به طور کاملً خطا میباشد و  به 2 استدلال ادامه دادن seo عنایت دارااست و نباید آن را متوقف نمایید:

الگوریتم‌ گوگل همیشه تغییر‌و تحول می‌نمایند
گوکل هر یکسری وقت یکبار الگوریتم‌هایش را آپ دیت می‌نماید what is seo  و معیارها و تاثیرشان را تغییر و تحول میدهد. از جملهً در سالهای نخستین گوگل تکرار مداوم و تصنعی کلمه ها کلیدی (Keyword Stuffing) و خرید پیوند‌های فراوان یکی تکنیک‌هایی بود که اشخاص برای فراهم کردن درجه مطلوب در لیست حاصل به کارگیری می‌کردند.

البته الان تکنیک‌هایی که سال‌ها قبلی به بهبود درجه اینترنت‌وبسایت شما و رونق استخراج و کارتان سبب ساز گردیده بود، قادر است زخم‌های جبران‌ناپذیری به seo وب سایت شما وارد نماید. زیرا گوگل تمامی این مورد ها و کلاهبرداری‌ها را با تمرکز رسیدگی می‌نماید.

یا این که یک نمونه از وبسایت خودمان بزنم:

مسلما بخوانید: رابط کاربری یا این که UI چیست؟
خیلی از نوشته‌علمی‌های ما که سال‌ها پیوند یک بوده‌اند، الان به سکو‌های زیر‌خیس رفتند زیرا گوگل سیستم فرشنس را یک سری سال پیش فعال‌سازی کرد که در وضعیت یکسان، محتواهای نو‌خیس مرتبه بهتری میگیرند.

شاید شرایط اینترنت‌وبسایت شما در موتورهای کاوش  الان عالی باشد،البته در حالتی که سئوی تارنما را متوقف فرمائید، در بعدی مقام خویش را فی مابین یوزرها از دست خواهید بخشید. به همین برهان التفات بهینه سازی هرگز از فی مابین نمی‌رود. درصورتی که مدام سایت خویش را باصرفه نمایید و با تغییرات منطبق دهید، مطمئناً شما غالب بازاریابی موتورهای کاوش خواهید بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد