مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تعاریف بزرگان از سئو

1. بهینه سازی، با صرفه‌ سازی اینترنت‌ وب سایت‌ها برای موتور‌های کاوش ‌

به طور تقریبً 30 سال از فرصت فعال‌ساز‌ی او‌لین موتور کاوش می‌گذرد، البته سئو سایت بخش اعظمی از دست اندرکاران اثر گذار در درجه بندی تارنما ها هنوز هم مبنی بر الگوریتم‌های سابق بهینه سازی ایفا می‌شوند. به همین خیال بود که عبارت “با صرفه‌سازی موتور‌های کاوش” پدیدآمد. تمامی این تعاریف بهینه سازی، پروسه باصرفه‌سازی وبسایت‌ها که هم خوانی با الگوریتم‌های موتور کاوش می‌باشند و تمامی برای به چنگ آوردن رنک بالا کوشش می‌نمایند را در بر میگیرند.

درحال حاضر نقل عهد‌هایی از کارشناسان در رابطه بهینه سازی میخوانیم:

Barry Schwartz، مدیرعامل RustyBrick:

Barry Schwartz

بهینه سازی در واقع پروسه اخذ محتوا برای خزیدن، فهرست شدن و کسب مرتبه بالا از گوگل و بقیه موتور‌های کاوش میباشد.

Cyrus Shepard، موسس Zyppy سئو:

Cyrus Shepard

seo به معنای قرار دریافت کردن اینترنت‌تارنما‌ها در دیدرس هر چه بیشتر یوزرها در موتورهای کاوش میباشد. پس از تمرین‌های زیاد، امتحان و غلط و عملکرد و سعی همیشگی، عملکرد هایتان به ثمر خواهد گرد‌همایی.

Rhea Drysdale، مدیریت اجرایی Outspoken Media:

Rhea-Drysdale

seo به کار با صرفه‌سازی داده ها برای بیشتر چشم شدن در موتور‌های کاوش گفته می‌گردد. و این محصور به یک موتور کاوش، یک محتوا و یا این که حتی یک اینترنت‌وبسایت خاص نمیشود. درصورتی که شخص “الف” اطلاعاتی را در وب سرچ نماید و شخص “ب” بخواهد به عبارتی داده ها را برای آن سرچ علامت دهد، اینجاست که بهینه سازی وارد شغل می گردد و به شخص “ب” یاری می‌نماید تا داده ها خویش را به دست شخص “الف” برساند. بهینه سازی تعاریف گوناگون و کلان‌ای داراست ولی به لهجه بی آلایش می‌قدرت ذکر کرد: ما در seo موضوعاتی را که اشخاص کاوش می‌نمایند شناسایی می کنیم و همت می کنیم آنان‌را به داده ها گزینه نظرشان برسانیم.

مهم ترین نکات سئو در سال 2020 برای بالا بردن کیفیت محتوا

همانگونه که در قبلی گفته شد، یک کدام از نکات seo وبسایت اهمیت به محتوای خویش و ساخت‌و‌ساز سئو سایت  محتوای با کیفیت میباشد. در پی مواقعی که در سال 2020 برای ایجاد محتوا اهمیت داراست را با هم چک میکنیم. تیتر و ذیل عنا وین و seo تگ های هدینگ یوزرها اینترنتی که به یک محتوا در وبسایت می رسند پیش از استارت به قرائت مقاله عنا وین و سرتیترها را برای اینکه ببیند برایشان کاربردی میباشد یا این که نه، آنالیز کرده و آنگاه استارت به تلاوت می نمایند. شما درصورتی که بتوانید تیترها و عنا وین را هر چه دیدنی خیس بنویسید ماندگاری یوزرها در سایت را ارتقا می دهید.
ارتفاع نوشته‌ی علمی را باصرفه فرمایید

در نکات اساسی بهینه سازی درباره‌ی ارتفاع نوشته‌ی علمی و باصرفه کردن آن داده ها متعددی آمده میباشد. ارتفاع یک نوشته‌ی علمی معمولا می بایست بیشتر از 1000 واژه و کلمه باشد. دراین‌صورت هم شما میتواند مضمون‌ مقاله را به راحتی به یوزرها منتقل فرمائید و هم مخاطب نیز برای محتوای شما بها قائل می‌گردد. ولی گشوده هم بستگی به مخاطبان شما دارااست. ممکن میباشد مخاطبان شما اشخاصی اهل مطالعه باشند، در‌این‌صورت هر چه نوشته‌ی علمی شما وقتگیر خیس باشد برای آنها جالب خیس میباشد.
لینک و پیوند سازی داخلی و رابطه دادن مقاله‌ها نو با مقاله‌ها کهن

در رعایت نکات بهینه سازی این زمینه را نیز در حیث بگیرید. پس از اینکه محتوای شما بوسیله گوگل اینکدس شد و سکو خویش را اخذ کرد شما می‌توانید آن را به محتوای دیرین خویش لینک و پیوند دهید تا هم جایگاه محتوای سابق خویش در گوگل را ارتقاء داده و هم یوزرها بتوانند به محتوای کهن شما دسترسی ریلکس خیس داشته باشند.
گزینش لغات کلیدی مطلوب

برای شناسایی اینکه چه عبارات کلیدی مرتبط با تجارت شما میباشد، آغاز به تحقیق در خصوص لغت ها کلیدی فرمائید. برای این شغل میتوانید از ابزارها و یوزرها خویش استعمال نمایید. ولی که سفارش ما به شما استعمال از google suggestion میباشد. مراد ما به عبارتی کلماتی میباشد در طی کاوش، گوگل به شما توصیه میدهد.

یکی‌از دیگر از مهمترین نکات seo در سال 2020 تعیین لغات کلیدی میباشد که بیشترین کاربرد و کاوش را از سمت یوزرها داشته میباشد.

در عنوان صفحات از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید

فرض فرمائید که شما یک تارنما فروشگاهی دارید که یک کدام از لغات کلیدی “ساعت مچی” است. در سود سئو سایت شما به راحتی می‌توانید تیتر یکی‌از صفحه های “ساعت مچی” گزینش نمایید تا برای آن کلید واژه و کلمه seo گردیده باشد.

البته طرز هوشمندتر این میباشد که از لغت ها کلیدی وقتگیر به کار گیری نمایید.

از جمله: تیتر شیت را “ساعت مچی ارزان” و یا این که “ساعت مچی اسپرت” تعیین نمایید.

درین طرز شما برای واژه و کلمه کلیدی وقتگیر “ساعت مچی ارزان” سریع‌خیس جایگاه خواهید گرفت. و ولی به گذر زمان مجال میتوانید برای واژه و کلمه اساسی که “ساعت مچی” میباشد نیز سکو بگیرید.


بر روی محتوا تمرکز نمایید

تحلیل ها نشانه داده میباشد که یوزرها به کیفیت محتوا بسیار اهمیت می‌دهند. در حالتی که که محتوا قیمت چندانی نداشته باشد علاوه بر اینکه بازدید کنندگان آن را با دوستان خویش به اشتراک نخواهند گذاشت؛ بلکه تارنما را سوراخ کرده و دیگر از آن وب سایت بازدید نخواهند کرد.

در حالتی که به تامل بهبود درجه وب سایت و جذب دنبال کنندگان مستمر می‌باشید، از کیفیت محتوا غافل نشوید. ساخت‌و‌ساز محتوای نفیس و کاربردی می‌تواند ترافیک وبسایت را به شدت پایین تاثیر قرار داده و آن را ارتقاء دهد.


کلمه ها کلیدی مترادف و هم معنی را در هدینگ های H1 و H2 قرار دهید

در اکثری از تارنما ها از تگ H1 برای تیتر کاغذ به کارگیری میشود؛ چراکه H1 صرفا یکبار در هر کاغذ استعمال می‌گردد.
ولی برای هدینگ های H2 و H3 تا H6 محدودیتی نیست.

براین اساس مترادف و هم معنی کلمه و واژه کلیدی را در‌این هدینگ ها به کارگیری فرمائید. این ترفند به بهبود seo داخلی تارنما امداد می نماید. همینطور به کارگیری صحیح و به جا از هدینگ ها در ارتقاء خوانایی محتوای بسیار اثرگذار میباشند.


از دکمه های به اشتراک گذاری مطلوب به کار گیری فرمائید

خیلی دیدنی میباشد که مدیران تارنما ها انتظار دارا‌هستند مطالب‌شان در شبکه های عمومی به اشتراک نهاده خواهد شد، در حالی که خبری از دکمه های به اشتراک گذاری در وبسایت وجود ندارد و یا این که در حالتی که هم وجود داشته باشد، در جای نامناسبی قرار گرفته اند که در فعالیت کاربردی ندارند.

ما در انتهای نوشته‌علمی دکمه های به اشتراک گذاری داریم که شادمان می‌شویم از آن ها به کارگیری نمایید.


seo صفحه های مال

مثلا از کلمه ها کلیدی برای یک سری سکو استعمال فرمائید و ولی لغات LSI را هم در لحاظ داشته باشید. و در صورتیکه ما یحتاج بود برای توضیحات جنس بیشتر از 1000 واژه بنویسید.

متاسفانه اکثری از دکان ها به seo صفحه های مال توجهی ندارند، به گونه ای که شخصا حتی به جهت نبود توضیحات کافی از متاع و یا این که عدم درج تصاویر مطلوب از خرید پشیمان می شوم.


محتوای وقتگیر منتشر فرمائید

تحلیل‌ها نماد داده میباشد که فی مابین محتوای زمان بر و سکو‌های فراتر ارتباطی وجود داراست. ولی این به آن معنا وجود ندارد که فقط با تکثیر پست های زمان بر به ورقه ابتدا حاصل جستجوها دست خواهید یافت. البته بخش اعظمی از مطالعات نماد داده میباشد که تایپ کردن بیشتراز 1000 کلمه و واژه میتواند بر روی جایگاه تارنما تاثیر خیر بگذارد.

نکات مهم در سئو

در حالتی‌که اینترنت‌وب سایت شما اصولی پباده سازی گردیده باشد، مطمئناً مکان هیچ سئو سایت  نگرانی وجود ندارد. البته اینترنت‌وب سایت‌هایی که در تلفن‌های یاروهمدم، به خیر و خوبی اکران داده نشوند، سهم بزرگی از یوزرها و در سود بازار را از دست خواهند اعطا کرد. به دلیل آن که به کار گیری عموم از تلفن‌های همدم نسبت به لپتاپ و کامپیوتر، هر روز بیشتر میشود و بر این پایه، بایستی برای این دست از یوزرها نیز فکری کرد.

گزینه دیگر اینکه در کلیه مرورگرها نیز به خیر و خوبی اکران داده خواهد شد. در کنار این‌ها طراحی وب شما می بایست طوری باشد که مجال بار گذاری را به دست‌کم برساند.

برای داده ها بیشتر راجع به ساخت سایت می توانید نوشته‌ی علمی ۷ نکته بسیار اساسی راجع‌به پباده سازی و ساخت وب سایت را مطالعه فرمائید.
۳. سرعت بار گذاری صفحه ها تارنما

حدوداً کلیه ما تجربه این را داشته‌ایم که با کاوش در گوگل، به وب سایت‌هایی مراجعه کنیم که به جهت سرعت معدود و گشوده نشدن ناچار شویم به سراغ آیتم‌های دیگر برویم. ذیل بودن سرعت تارنما شما، قادر است سبب ساز ارتقا Bounce Rate یا این که نرخ پریدن شما بشود. می توانید در نوشته‌علمی مرتبط با الکسا در زمینه ی نرخ Bounce Rate بیشتر بخوانید.

سرعت لود صفحه های وبسایت یکی‌از فاکتورهای seo داخلی تارنما

سرعت معدود تأثیر بسیار بدی بر بهینه سازی داخلی تارنما داراست. چندین برهان روی سرعت یک اینترنت‌وب سایت تأثیر متعددی می گذارند:

هاست: یا این که میزبانی وب سایت یک کدام از عامل ها تأثیرگذار روی سرعت اینترنت‌تارنما شماست. هاست مطلوب میتواند سرعت اینترنت‌وب سایت‌تان را تا حد متعددی بالا چیره شود. پس در گزینش هاست خویش توجه متعددی به خرج دهید.

پوسته و ساخت وب سایت: آیتم دیگر مرتبط با طراحی وب سایت میباشد. وسعت زیاد پوسته و قرار دادن پوشه‌های پیکان و … سرعت تارنما را کاهش میدهد. در‌حالتی که تارنما‌تان را خودتان پباده سازی می کنید، اعتنا فرمائید که از پوسته مطلوب استعمال نمایید و در حالتی که طراحی وب سایت خویش را به دست طراحان تارنما سپرده‌اید، اعتنا فرمایید که وسعت اینترنت‌وبسایت شما زیاد نباشد.

نصب پلاگین های زیاد: در حالتی‌که از سیستم مدیر محتوای وردپرس استعمال میکنید، قطعاً با پلاگین‌ها شناخت دارید. بعضی از پلاگین‌ها با اعتنا به قابلیت و امکان‌هایی که دارا‌هستند، وسعت متعددی را اشغال می‌نمایند. اعتنا نمایید که قطعاً پلاگین‌های غیرفعال و پلاگین‌هایی که به آن ها نیاز ندارید را حذف نمائید تا با کندی سرعت تارنما‌تان مواجه نشوید.

ساخت لینک طعمه چگونه است؟

در واقع بایستی بپرسیم که چه‌گونه یک پیوند طعمه موثر تولید کنیم. یک پیوند که سبب بهبود seo تارنما شما شود. سئو سایت یکی شایسته ترین رویه های برای ساخت اینگونه لینکی، این میباشد که منابع و محتوای خویش را به طور موازی و دارای ارتباط به هم پخش فرمایید و کلیه را در یک شیت قرار ندهید. در واقعیت با این فعالیت خواننده را تشنه قرائت سایر مطالب می‌کنید. ولی می بایست استراتژی ساخت محتوا را نیز بدانید.

اذن بدهید که با یک نمونه این نکته را بیشتر توضیح دهیم:

زمینه نوشته‌ی علمی شما چگونگی پختن یک غذای خاص میباشد که دستور کار متعددی داراست. یک شیوه این میباشد که شما همه مقاله را در پوسته یک وب لاگ قرار دهید. این‌راه یکی بدترین منش های نشر مقاله میباشد چونکه در پی تعدادی چاره را به شما در تشکیل داد پیوند طمعه لینک و پیوند امداد می نماید و سبب بهبود بهینه سازی سایت شما می گردد را معرفی می‌کنیم:
اینفوگرافیک ایجاد نمایید

بارها درباره ی تاثیر عکس برای جذب مخاطب و مخصوصا اینفوگرافیک صبحت گردیده‌است. اینفوگرافیک مانند یک غذای بی نقص خوشمزه میباشد که می توانید با آن داده ها اصلی و ضروری را به صورت خلاصه و در پوسته عکس علامت دهید. با این شغل شما با یک تیر دو نشانه را زده اید: ساخت و ساز عکس و ساخت و ساز و تکثیر محتوا.

اینفوگرافیک یک هنر به خودی خویش میباشد و مانند لینک و پیوند طعمه سیاه به راحتی قابل ساخت‌و‌ساز وجود ندارد.

اینفوگرافیک
پباده سازی گرافیک

اجزای متعددی برای محاسبه در پباده سازی گرافیک وجود داراست. او‌لین مساله ای که می بایست به آن توجه کرد، رابطه در میان پباده سازی گرافیک با مسئله نوشته‌ی علمی یا این که seo وبسایت شما میباشد.

از پباده سازی گرافیک بیشتر برای ساخت و ساز اینفوگرافیک استعمال می نمایند. بایستی کوشش نمائید که در صورت های ساخت‌و‌ساز گردیده، مسلما از گرافیک و رابطه مطلوب میان اجزای صورت و مسئله به کار گیری فرمائید. شاید تا الان رابطه دربین پباده سازی گرافیک و بهینه سازی تارنما را متوجه نشده باشید؟ یا این که به هیچ وجه چرا ما پباده سازی گرافیک را تحت عنوان یک لینک و پیوند طعمه معرفی کرده ایم؟