مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

سئو کردن سایت چقدر طول می کشه؟


کی از مهمترین قسمت های رابطه با مشتری، برآورد مجال اجرا یک پروژه بهینه سازی هستش. مشتری سرویس ها seo به طور طبیعی دوست داره سریعا فیض شغل رو ببینه و تحول در واحد سنجش فروش وبسایت رو ببینه. از کلیه پرسش میکنه تا ببینه کی با بها منطقی خیس و فرصت کمتر میتونه یک وبسایت سئو سایت رو بهینه سازی کنه. اما الان مشتری ها هم میدونن که فرصت معدود ممکنه بازدهی کمتری هم داشته باشه و نسبتاً تا حدی استحضار دارا هستند که seo یک مراحل فرصت هستش و بایستی یک روالی طی بشه تا تارنما به سکو های نخستین برسه و اونجا هم بمونه!


البته در‌این مقاله میخوایم توضیحاتی داشته باشیم در ارتباط بازه فرصت پروژه های بهینه سازی و ارزیابی کنیم که چطور میتونیم یک فرصت صحیح برای پروژه به مشتری اعلام کنیم.


با اینجانب هم پا باشید.


برآورد مجال پروژه بهینه سازی بر چه اصلی ایفا میشه؟



وقتی که یک مشتری با شما تماس میگیره و ازتون میخواد که یک برآورد فرصت و هزینه برای جاری ساختن بهینه سازی سایتش بهش بدید، می بایست وبسایت رو از یک سری مراد آنالیز نمائید تا به زمان هنگامی سنجیده برسید.


مهمترین فاکتور های برآورد مجال پروژه بهینه سازی

برهه زمانی فرصت قدمت دامنه تارنما شما در قیاس با رقبا

آتوریتی و توان دامنه وبسایت های حریف در مقایسه با تارنما شما

کیفیت شغل کرد رقبا در مسئله on page (محتوا و استاندارد بودن ساختار تارنما ها)

واحد سنجش تمرکز رقبا روی عبارت کلیدی

رده کنونی تارنما شما روی عبارات کلیدی

تاثیر قدمت دامنه بر فرصت seo شدن وبسایت

وبسایت هایی که قدمت و عمر بیشتری دارا هستند، مثل دکان های دیرین اعتبار بیشتری هم پیدا می نمایند.


از آن جایی که هر ساله دامنه های اکثری تصویب می‌شود و سال آن گاه دیگر به مبادرت به تمدید آن‌ها نمی‌شود، گوگل بسیار اعتنا می نماید که آیا این تارنما جدید احداث میباشد یااینکه تعدادی سال میباشد که سرگرم عمل میباشد و عالی میباشد به وی متکی بودن نماید یا این که خیر!!


PR یا روابط عمومی دیجیتال


برای بازه زمانی متعددی، PR و seo دو قائده مارکتینگی گوناگون بودند. ولی سئو سایت در سال‌های قبلی، این تفاوت کمرنگ‌خیس گردیده و هر دو در کنار هم به کارگیری میشوند.
فعلا، رابطه ها همگانی دیجیتال یا این که PR، تاکتیک لینک و پیوند‌سازی میباشد که‌این قابلیت و امکان را میدهد تا پیوند‌های دارای اعتبار به دست بیاورید. شما می توانید از تاکتیک‌های PR برای تبلیغ محتواهای خویش به کارگیری فرمائید و از این شیوه بک پیوند برای وبسایت خویش به دست بیاورید. یکی چک‌های اخیر علامت داده میباشد که هر کمپینی به صورت معدل میان ۱۰ تا ۲۴ بک پیوند از دامنه اساسی به دست می آورد.



اما استعمال از رابطه ها همگانی دیجیتال برای سئوی آف پیج بیشتر از تنهاً دریافت کردن بک پیوند میباشد. یک کمپین PR بهتر میتواند:

برندآگاهی را ارتقا دهد و در فیض کاوش برای اسم مارک را بیشتر نماید
تجارت شما‌را در مقابل کاربر غرض شما قرار دهد و منجر خواهد شد که آنان در رابطه مارک شما کلام نمایند
سبب ساز ارتقا ترافیک وبسایت گردد
شمارا تحت عنوان رهبر صنعت خویش معرفی نماید و سبب پشت گرمی کاربر خواهد شد
بهینه سازی محلی
seo محلی خویش به تنهایی یک مبحث اصلی در seo میباشد. ولی نصیب‌هایی از آن در offpage seo هم به عمل می‌رود. یکی‌از در گوگل مای بیزینس (Google My Business) و یکی‌از داده ها تماس (citations).

بیزنس منرا گوگل کن!
Google my business نقشی حیاتی در حضور آنلاین هر کسب و کاری اعمال می‌نماید. پس اساسی میباشد که برگه خویش را برای این‌عمل باصرفه نمایید و آن را روی نقشه بیاورید تا در offpage seo امتیاز بیشتری بگیرید.

GMB (Google my business) روی سایت شما وجود ندارد و نباید فراموش نمائید که آحاد کوشش خویش را روی offpage seo تارنما خویش متمرکز نمائید.

پایانی استدلال‌ها آرم داده میباشد ۴۶ درصد از جستجوهای گوگل برای یافت کردن داده ها کسب و شغل های محلی میباشد. و از هر ۵ مصرف کننده موتورهای کاوش، ۴ نفر به‌دنبال داده ها محلی می‌باشند. تک تک این اعداد و ارقام علامت می دهند که در شرایطی‌که تجارت شما میان نتیجه ها جستجوی GMB گوگل وجود ندارد، بخشی از رقابت را باخته‌اید.

راهنمای صفر تا صد سئو برای مبتدیان


آیا تا به امروز اصطلاح سلسله مراتب نیازهای مزلو را شنیده اید؟ مزلو تئوری جاری سئو سایت شناسیست که به حق تقدم بندی مهم‌ترین نیازهای آدم مانند هوا، آب و امنیت نسبت به دیگر نیازهای ثانویه وی مانند عزت نفس و وابستگی اجتماعی می‌پردازد. طبق این تئوری فارغ از رفع نیازهای ذیل هرم، نمی اقتدار به نیازهای بالا دستی دست یافت. برای مثال علاقه سوای دسترسی به خوراک معنایی ندارد!

ما از این تئوری برای یادگیری بهینه سازی به کار گیری کرده و فرآیند متفاوت آن را حق تقدم بندی کرده ایم:

دسترسی موتورهای کاوش به تارنما تا آنان بتوانند محتوای تارنما را ایندکس نمایند
محتوای خیر و خوبی که به سوال یوزرها جواب دهد
لغات کلیدی باصرفه گردیده ای که موجب جذب یوزرها و موتورهای کاوش گردد
تجربه کاربری فوق العاده ای که مشمول سرعت بالای وب سایت، راحتی شغل با آن و رابط کاربری قابل قبولی باشد
محتوای ارزشمندی که پتانسیل اشتراک گذاری در شبکه های مردمی، کسب لینک و پیوند و نقل عهد را داشته باشد
تیتر برگه، یو آر ال و توضیحاتی که موجب کسب نرخ کلیک بالاتری از نتیجه ها کاوش گردد
نماد گذاری (اسکیما برند آپ) که موجب تفاوت در نوع اکران سایت شما با سایر افراد در نتیجه ها کاوش گردد
به دنبال به توضیح اینکه seo چه میباشد، چرا از اهمیت متعددی قائل میباشد و به ارائه مجموع نیازهای شما در یادگیری درست مبانی بهینه سازی پرداخته ایم.

بهینه سازی چه چیزی است؟
بهینه سازی برگرفته از واژه و کلمه سئو (مخفف عبارت Search Engine Optimization) راهکاریست در سمت و سوی ارتقاء کمیت و کیفیت ترافیک سایت با به کار گیری از اکران تارنما شما در نتیجه ها طبیعی کاوش.



برخلاف ظواهر روایت که seo را برای موتورهای کاوش نماد می‌دهد، البته در واقع بهینه سازی بیشتر با یوزرها سایت در زمینه ی میباشد. به دلیل آن که خویش موتورهای کاوش نیز به یوزرها خویش متعلق می‌باشند. بهینه سازی در وضعیت کلی در رابطه چیزهاییست که اشخاص در موتورهای کاوش درپی آن میباشند، جواب هایی که در‌پی آن می‌شوند، کلماتی که برای کاوش از آن به کار گیری می نمایند و همچنین محتوایی که مجال خویش را برای آن صرف می نمایند. دوراندیشی از جواب این سوال ها موجب رابطه شما با کاربرانی گردیده که از وب برای یافتن جواب به سوال هایشان استعمال می نمایند.

دانایی از منظور های یوزرها در یک سمت و ارائه پاسخی صحیح بدین آرزوها در شکلی قابل مشاهده و ادراک برای موتورهای کاوش از سمت دیگر، دو روی سکه بهینه سازی میباشد.

ترفندهای سئو سایت


این زمینه وقتی فیس میدهد که بازاریابان به مشتریان پر نمک و اشتیاق داشته باشند. خب سئو سایت حال پرسش اینجاست که تایپ کردن برای یوزرها به چه معناست؟ جواب این پرسش بسیار بی آلایش میباشد. هنگامی که در هم اکنون تایپ کردن محتوا می باشید، فراموش نمایید که گوگل وجود داراست. در قبال محتوایی ساخت‌و‌ساز نمایید که به مشتریان یاری می نماید. این آیتم تحت عنوان محتوا سازی (بهینه سازی Copywriting) شناخته گردیده است. هنگامی که تمرکز مهم خویش را بر روی یوزرها قرار می دهید، قدرتمند خواهید بود محتوای موءثر و ارزشمندی بنویسید که برای موتورهای کاوش نیز بسیار ارزشمند میباشد.

تارنما های دارای اعتبار را تشویق نمائید به شما لینک و پیوند دهند
پیوند های داخلی هنوز هم برای سکو بندی در مورتورهای کاوش بسیار اصلی میباشد.



وقتی که لینک و پیوند های dofollow و nofollow را با هم مخلوط میکنید، پروفایلی از پیوند های طبیعی خواهید داشت که سبب ساز رضایت گوگل میگردد. درین حالت گوگل به شما جایزه خواهد بخشید. بازاریابی محتوا به معنای ساخت و ساز یک محتوای کیفیت عالی میباشد که اشخاص را وادار می نماید به شما لینک و پیوند دهند. بیشتر اشخاصی که در این باره چیره بوده اند بر روی منابعی متمرکزند که در ساخت محتوای عالی و باکیفیت به آن‌ها یاری می نماید.


دنبال یه فعالیت لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو عصر زمان‌های اینترنتی شایسته ترین شیوه رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن بدون پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
آغاز می‌کنم021-58438داخلی 1
برای ایجاد محتوای کیفیت خوب نیاز به همت های اکثری میباشد. هنگامی که در هم اکنون ساخت‌و‌ساز محتوای اثرگذار و لینک و پیوند دادن به تارنما های دارای اعتبار و قابل پشت گرمی می باشید، متوجه خواهید شد که بیشتر اشخاص نیز به طور طبیعی به شما پیوند داده اند.

نخست شغل، تجزیه و تحلیلی از اینترنت داشته باشید
بعداز اینکه هدف ها سئوی خویش را به صورت بدیهی تمجید کردید، به قابل انعطاف افزاری نیاز دارید که بتواند موردها اصلی را پیگیری نماید.



ابزارهایی همانند گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) و قابل انعطاف افزارهای تجزیه و چک محرمانه قادر است در پیگیری این مورد ها به شما یاری دهد. ابزارهایی همانند CrazyEgg به شما  آرم میدهد بازدید کنندگان سایتتان بر روی چه مواقعی کلیک می نمایند و در چه قوانینی وب سایت شمارا سوای بازدید رها کرده اند.

نکات سئو


انکر تکست  - Anchor Text
یک کدام از توانا ترین سیگنال هایی که موتورهای کاوش برای مرتبه بندی وبسایت سئو سایت به کار گیری می نمایند، انکرتکست میباشد. در‌حالتی که دو لینک و پیوند به یک ورقه با واژه کلیدی متناسب اشاره نمایند، می قدرت اذعان کرد به احتمال زیاد آن صحفه قادر است درجه اکثری نیکی کسب کند.

پیوند های قابل اتکا
در‌این مساله شکی وجود ندارد که بخش اعظمی از لینک و پیوند هایی که به شیت وارد می گردند، اسپم میباشند یعنی 60 درصد صفحه های اینترنت، اسپم می‌باشند. برای همین موتورهای کاوش از یک سیستم برای اعتبارسنجی بک پیوند ها به کار گیری می نمایند. اخذ پیوند یا این که پیوند بیلدینگ در میان برگه شما و یک ورقه قابل پشت گرمی از دید موتورهای کاوش، سبب ساز به ارتقا و بهبود جایگاه تارنما شما میشود. اینترنت سایتهای سازمانی، دولتی و مشابه اینها، اینترنت سایتهایی می باشند که دارنده پیوند های با اعتبار بالا میباشند.

لینک و پیوند های اهالی
گفته میشود هیچی بدتر از هم محلی بد وجود ندارد، زیرا سبب اذیت سایر میشود. در پیوند بیلدینگ هم همچنین میباشد. در شرایطی که شما از یک سایت اسپم لینک و پیوند بگیرید یا این که به یک تارنما اسپم گردیده پیوند بدهید، تارنما شما شامل جریمه گردد و می بایست تاوان سنگینی را بپردازید. پس مراقب لینکدهی باشید.

تجدید و جدید کردن
هر وسیله به هر هم اکنون روزی کهنه می‌گردد. لینک و پیوند ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن میباشد که طراوت خویش را از دست بدهند و حتی یک تارنما دیگر لینک و پیوند جدیدی اخذ نکند که می قدرت اذعان کرد حکم یک شخص مرده را پیدا می نماید. پس این خیلی اساسی میباشد که بتوانید با استراتژی بازاریابی اینترنتی خویش، نخستین از کلیه هرروز یک بک لینک و پیوند تازه اخذ فرمایید و همینطور پیوند های کهن خویش را احیا فرمائید. برای احیا لینک و پیوند های کهن عالی میباشد که در هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا، قاعده رابطه در بین صفحه های را محافظت فرمائید. یعنی چی؟!!! یعنی اینکه در حالتی‌که مقاله جدیدی ایجاد می‌کنید آن را به مطالب دیرین البته دارای ارتباط پیوند بدهید تا دیرین ها حکم کوچه بن بست را پیدا نکنند.

اشتراک در شبکه‌های‌عمومی
در صورتی‌که شغل شما در شبکه‌های‌اجتماعی میباشد و در موضوع seo کار میکنید، به طبع بها این فعالیت را  بیشتر از تمامی مورد ها میدانید. لینک و پیوند بیلدینگ دربین وبسایت و شبکه‌های‌مردمی از نان شب در سئو تارنما واجبتر میباشد. شما می بایست کاری فرمایید که استفاده کننده تشویق گردد تا مطالب سایت شمارا در شبکه های مردمی به اشتراک بگذارد.