مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تگ هدینگ: چه‌گونه از تگ های h1 تا h6 به کارگیری کنیم


تگ هدینگ چیست و چه گونه در محتوای برگه استعمال می شود
وقتی برای نخستین دفعه وبلاگ نویسی یا این که کتابت محتوای سایتتان را استارت میکنید، معمولا داده ها کافی در ارتباط اینکه چه گونه محتوا را برای کسب رتبه در گوگل، به صحت ساختاربندی نمایید ندارید. اشخاص مبتدی و تازه کار متنی را مینویسند و سوای اینکه سئو در مشهد به کار گیری درست از تگ های صفحه و هدینگ ها (h1 تا h6) را بدانند، آن را منتشر میکنند.

فرض نمائید یک محتوای خوب نوشته اید و مهیا نشر آن در سایت خویش میباشید. ولی ساختار محتوا چه شکلی است؟ چگونه سازماندهی شده است؟ آیا از تگ های مطلوب به کارگیری کردید؟

بصورت شانسی یا این که اتفاقی نمیتوان انتظار استخراج درجه بهتر در کاغذ نخستین گوگل را داشت. یک کدام از رایاپارس مهم‌ترین فاکتورهایی که در درجه بندی اثرگذار می باشد، به کار گیری درست از تگ های هدینگ و ساختاربندی درست متن میباشد. ما به شما آموزش میدهیم که‌این تگ چیست ، چه کاربردی در بهینه سازی دارااست و چه گونه بایستی برچسب های h1 تا h6 را با سلسله مراتب صحیح در محتوا به شغل ببرید.

نکته قابل توجه: تگ های هدینگ را با متاتگ تیتر خطا نگیرید. اگرچه تگ h1 می‌تواند تحت عنوان تایتل هم استعمال شود، اما در ساختار html تماما متفاوت هستند و نحوه به کارگیری از آن‌ها نیز تفاوت داراست. پیشنهاد می کنیم در کنار این نوشته ی علمی ، نوشته‌ی‌علمی خصوصیت های تگ تیتر مطلوب در سئو را نیز پژوهش فرمائید.

تگ های هدینگ چیست؟
Heading tags، برچسب، متاتگ یا این که تگ های هدینگ که تحت عنوان تگهای تیتر نیز شناخته می شوند، برای غیر وابسته کردن سرفصلها و عنا وین فرعی در یک صفحه اینترنت استعمال خواهندشد که به ترتیب مداقه، از H1 تا H6 جایگاه بندی میشوند. تگ های هدینگ خوانایی و seo کاغذ اینترنت را بهبود میبخشد.

این تگها تحت عنوان یک طرح کلی از محتوای وبسایت می باشند و از نوع تگ های HTML میباشند که سرفصل های یک ورقه اینترنت را علامت می دهند. تگ H1 یا این که تیتر 1 اسم یا این که تیتر محتوای مهم آن صفحه و وسیع ترین و مهم‌ترین هدینگ میباشد. به صورت معمول، شما تنها از یک تگ H1 برای یک کاغذ به کارگیری می‌کنید. از آنجا، بقیه سرفصل های H2، H3 ، H4 ، h5 و h6 به ترتیب با بزرگتر شدن عدد کنار h معدود عنایت خیس می گردند.

تیتر صفحه های یا این که تگ H1
همانطور که در صدر هم اشاره کردیم، تگ تیتر شیت با تگ هدینگ 1 مختلف میباشد، اگرچه میتوانند یکی باشند، هر دو نوع برچسب توضیح می‌دهند که محتوای صفحه راجع‌به چیست. تفاوت در جایی میباشد که برچسب ها ظواهر میگردند. تگ تیتر ورقه یا این که
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد