مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بنیاد محتوا یا کورنراستون کانتنت چیست؟


بنیاد محتواها (کورنراستون کانتنت­ها) اساسی­ترین نوشته‌ی‌علمی‌­ها و پست­هایی می باشند  سئو سایت  که می­خواهید بالاترین مرتبه را روی وب سایت شما داشته باشند. این نوشته‌ی‌علمی­‌ها نمایانگر کسب­‌وکار شما می‌باشند، ماموریت متبوع شمارا منتقل می­‌نمایند و بایستی به نیکی نوشته شوند. نوشته‌ی علمی­‌های بنیاد محتوا معمولا وقت گیر می‌باشند و بینشی از تیم پست­های سایت یا این که بلاگ شمارا ارائه می­دهند.


درین نوشته‌ی علمی برآنیم تا هرآنچه را که بایستی درمورد بنیادمحتوا یا این که به عبارتی محتوای مدام سبز بدانید را ارائه دهیم. درپی خوا هیم فراگرفت که بنیاد محتوا (کورنراستون کانتنت) چه میباشد؟ چرا برای بهینه سازی سایت اهمیت دارااست و چه‌طور بایستی یک نوشته‌ی‌علمی بنیادمحتوا نوشت و از دیگر پست­ها بدین نوشته‌علمی­‌ها پیوند زد؟


چه نوشته ی علمی­‌هایی کورنر استون می‌باشند؟

کورنر استون (بنیاد محتوا) باید با تمرکز گزینش خواهد شد. به 4 یا این که 5 شیت محتوایی تصور کنید که دوست دارید هر که برای اولی توشه از تارنما شما بازدید می­‌نماید بخواند.  چه نوشته‌علمی­‌هایی برای شما بیشترین اهمیت را دارااست؟  کدامیک از کلیه بی نقص­خیس و معتبرتر میباشد؟ نوشته‌ی علمی کورنر استون شما بایستی در رابطه کلمه ها کلیدیی باشد که می­خواهید تارنما شما با به کارگیری از آن‌ها جایگاه بگیرد.


نکته مهم اینجاست که پلاگین یوست seo (Yoast سئو) شما می بایست داری آیتم‌ه­ای برای معلوم کردن یک نوشته ی علمی تحت عنوان کورنراستون باشد. وقتی که شما یک نوشته ی علمی را تحت عنوان کورنراستون گزینش می­‌فرمائید، یوست seo به شما یاری می­نماید تا یک ساختار لینک و پیوند سازی داخلی کار کشته بسازید.


پیشنهاد اینترنت سر: ایجاد محتوا چه است؟




 


شما می­‌توانید لیستی از مقاله ها را تحت عنوان کورنر استون تعیین نمایید و روی بهبود آن­ها عمل فرمایید. همینطور در ورژن پرمیوم یوست بهینه سازی، می­‌توانید مقاله‌ها کورنراستون را حق تقدم­‌بندی نمائید. به این ترتیب زمانی که شما نوشته‌ی‌علمی‌ه­ای درباره با یک کدام از مهم ترین مقاله‌ها خویش می­‌نویسید، پیوند­دهی به آن را فراموش نخواهید کرد.


بدیهی میباشد که هر چه سایت شما گسترده­خیس باشد مقاله ها کورنراستون بیشتری را نسبت به وب سایت­های کوچک خواهد داشت. در صورتی‌که مطالب سایت شما موضوعات مختلفی را دربرگیرنده می‌­خواهد شد، بدین نکته دقت فرمایید که از هر زمینه یک نوشته‌ی‌علمی کورنراستون داشته باشید.


 


چرا مقاله ها کورنراستون برای seo اساسی می‌باشند؟

مقاله ها و محتواهای کورنراستون نقش مهمی را در استراتژی­‌های بهینه سازی جاری ساختن می­‌نمایند. به دست آوردن سکو روی عبارت­های دارای شهرت بسیار عمل دشواری میباشد اما به امداد بینش کورنراستون می­قدرت از عهده عبارت­های رقابتی برآمد. در شرایطی که مقاله‌ها زیادی را در یک مورد می­نویسید می بایست به گوگل بگویید که کدام­یک از اهمیت بیشتری شامل است، در غیر این شکل می بایست با به عبارتی محتواهای خویش برای بدست آوردن رده‌ی در ورقه جستجوی گوگل رقابت نمایید و با به کار گیری از ساختار لینک و پیوند­دهی داخلی اساسی­ترین نوشته‌ی علمی را برای گوگل معین نمائید.


 




 



tbt چیست؟ نقش tbt در سئو سایت


میزان TBT یا این که تمام فرصت انسداد (Total Blocking Time) چه می باشد  سئو سایت و چه نقشی در seo وبسایت داراست؟
میزان tbt یا این که Total Blocking Time شاخصی میباشد که برای آنالیز سرعت پاسخگویی صفحه ها تارنما حین بارگذاری شدن بعداز درخواست استفاده کننده به عمل می رود که شاخص مهمی برای سنجش کارایی وبسایت به حساب می آید. با محاسبه ترازو TBT متوجه می‌شوید که هر برگه از وبسایت شما چه دوران برای اخذ ورودی از کاربرد مسدود بوده میباشد.

tbt چه میباشد؟ برای اینکه بهتر با این مسئله تخصصی که نقش مهمی در سئو وبسایت و seo اعمال می نماید؛ آشنا گردید بهتر میباشد نخست مضمون‌ یک سری اصطلاح تخصصی را که در گزینش شاخص TBT موثرند، نظارت کنیم:

{در همین رابطه میتوانید اصطلاحات رایج درباره سرعت سایت را مطالعه کنید که تمام موارد مشابه در آن آموزش داده شده است.}

 

تسک های زمانبر Long task
تسک زمان بر یا این که لانگ تسک به کدهای جاوا اسکریپتی گفته میشود که اجرای آن بیشتر از ۵۰ میلی ثانیه در Browser ارتفاع بکشد. درحقیقت، پاسخگویی یا این که تعامل میان برگه اینترنت و مخاطب، هنگام بار گذاری شدن سایت با لانگ تسک هایی دارای ارتباط میباشد که به‌تیتر بلاکر فعالیت می نمایند.


تسک های زمان بر Long task

Long task ها به‌این انگیزه بلاکر به شمار می آیند که Browser نمی‌تواند آن تسک را متوقف کرده یا این که در آن ایراد ساخت‌و‌ساز نماید. براین اساس وقتی که یک لانگ تسک در اکنون ایفا باشد، فن اساسی browser نمیتواند به کلیک کردن استفاده کننده تحت عنوان ورودی جواب بدهد و بارگذاری شدن کاغذ اینترنت برای استفاده کننده تا زمانیکه لانگ تسک کاملا ایفا نشود، مسدود گردیده یا این که اصطلاحا freeze می‌شود.

Time to Interactive (TTI)
Time to Interactive (TTI) معیاری میباشد که دقیقاً ضد و نقیض ترازو TBT تعریف‌و‌تمجید میشود. هنگامی که یک وبسایت کاملا و مداوم در دسترس باشد و هیچ سیرتکامل تأخیری در پاسخگویی و بار گذاری شدن صفحه های آن چشم نشود، هیچ‌سیرتکامل TBT ندارد و در سود تجربه مخاطب نسبت به بازدید از این وب سایت بدون نقص و فارغ از تاخیر میباشد.


tti چه است؟

چرا واحد سنجش  TBT اصلی میباشد؟
مهم ترین معیارهایی که برای سئو یا این که بهینه سازی وبسایت مدنظر قرار می‌گیرند، شاخص هایی می‌باشند که گزینه اعتنا موتورهای جستجوی معتبری مثل گوگل قرار دارا‌هستند. از آنجایی که طی سال های اخیر تعاملی بودن (Interactive) وبسایت ها گزینه دقت ویژه گوگل قرار گرفته، بررسی میزان TBT نیز که ارتباط مستقیمی با بهبود تجربه مخاطب از تعامل با یک تارنما داراست، اهمیت پیدا نموده است. در واقع می قدرت بیان کرد باصرفه بودن این شاخص، نقش کلیدی را در بهبود رنکینگ تارنما در صفحه ها کاوش اعمال کرده و در seo سئو وب سایت نیز مفید میباشد.


اهمیت TBT

ترازو تی بی تی (TBT) برای یک وبسایت باصرفه گردیده چقدر می بایست باشد؟
چنانچه سایتی به نیکی سئو گردیده باشد، میزان TBT به صورت میانگین بایستی کمتر از ۳۰۰ میلی ثانیه باشد. معمولاً این مقدار میانگین با تک تک آحاد لانگ تسک هایی که روی سایت ایفا می گردد و مقایسه آن با ۱۰۰۰۰ وب سایت او‌لین که شایسته ترین مرتبه TBT را دارا‌هستند، معلوم میشود.

از آنجاییکه حاصل بررسی TBT یکی‌از معیارهای مرتبط با همت تارنما در گزارش فانوس دریایی لایت هاوس Lighthouse Reportگوگل میباشد، مجموعاَ  با صرفه بودن میزان TBT طبق حاصل این گزارش در محدوده های تحت معقول می شود:

تی بی تی خوب یا این که سبز در گزارش فانوس دریایی لایت هاوس Lighthouse Report:
در بین ۰ تا ۳۰۰ میلی ثانیه

تی بی تی میانگین یا این که نارنجی رنگ در گزارش فانوس دریایی لایت هاوس Lighthouse Report:
در میان ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلی ثانیه

تی بی تی ضعیف یا این که قرمز رنگ در گزارش فانوس دریایی لایت هاوس Lighthouse Report:
بیشتراز ۶۰۰ میلی ثانیه


TBT برای یک وبسایت با صرفه گردیده چقدر بایستی باشد؟

این معیار تاثیر بسیار متعددی در درجه ی وب سایت و seo وبسایت داراست، به این دلیل‌که در قسمت Core Web Vitals در وبمستر گوگل قابل مشاهده می باشد.


طریق نظارت تی بی تی

میزان تی بی تی (TBT) به چه شکل آنالیز میشود؟
برای سنجش و آنالیز ترازو تی بی تی (TBT) می اقتدار از مشابه سازهای سرعت برگه وبسایت یا این که Page Speed simulators استفاده نمود .ابزارهای بسیار متعددی وجود دارا‌هستند که محاسبه و به حساب آوردن TBT را جاری ساختن میدهند که پر کاربرد ترین آنان عبارتند از:

Lighthouse
Chrome DevTools
WebPageTest
GTMetrix
SpeedCurve
Pingdom
Puppeteer
 با چه ابزارهایی می قدرت برهان بالا بودن میزان تی بی تی (TBT) یک سایت را تشخیص بخشید؟

ابزار تشخیص tbt

برای این که بتوان TBT یک تارنما را باصرفه کرد، در آغاز می بایست عوارض تاخیر و در واقعیت لانگ تسک هایی که موجب تأخیر یافت کردن فرآیند لودینگ اینترنت پیج ها میگردند را تشخیص بخشید. برای این عمل می‌اقتدار از ابزارهایی مثل Chrome DevTools استفاده نمود.

وقتی که با این ابزار ،صفحه ها وبسایت گزینه آنالیز قرار می‌گیرد، لانگ تسک هایی ک حرفه اساسی browser را به انحصار خویش دراورده اند، به رنگ قرمز‌رنگ نماد داده میشوند و براین اساس می قدرت با کلیک کردن روی هر لانگ تسک و مشاهده قسمت“Bottom Up” استدلال بالا بودن تی بی تی را رویت کرد.

به چه شکل واحد سنجش تی بی تی (TBT)  سایت را باصرفه کنیم؟
پس از اینکه با به کار گیری از ابزارهای مطلوب، لانگ تسک ها یا این که اسکریپت هایی که موجب تاخیر در بار گذاری شدن اینترنت پیج و پاسخگویی به استفاده کننده میشوند، معلوم شد می بایست بلاک کد هایی که‌این لانگ آزمایش ها را به وجود آورده اند، تصحیح شوند تا ترازو TBT تا حد ممکن باصرفه خواهد شد.

برای سئو بلاک کد ها می قدرت از یکی روشهای ذیل منفعت گرفت:

کاهش تعداد درخواست های اسکریپت های وبسایت
جهت سئو ترازو tbt می‌توانید تعداد اسکریپت های غیرضروری  فرد ثالث را به دست‌کم برسانید تا از ساخت ترافیک یا این که لاین تسک هایی که موجب تاخیر در طی بارگذاری شدن کاغذ وبسایت شما میشود، پرهیز فرمائید.

تاثیر HTTPS در سئو به ساده ترین زبان + ۳ دلیل برای استفاده از HTTPS


در سال ۲۰۱۴ در کنفرانس هر ساله I/O ، اینترنت مستر گوگل، Pierre Far کنفرانسی سئو سایت  به اسم “HTTPS در کلیه جا،” ارائه کرد که به‌این معنی اشاره می‌کرد که “کل ارتباطات بایستی به صورت پیش فرض ایمن باشند و از SSL به کار گیری کند” و در موتورهای کاوش نیاز میباشد به سمت استاندارد کردن HTTPS مبادرت گردد و وب سایت ها هم در سمت و سوی سرور و هم در سوی استفاده کننده ایمن شوند در واقعیت شروع تاثیر ssl در بهینه سازی بود.



 

اینک ما در ماه ها نخستین سال ۲۰۲۰ هستیم، آیا امنیت ارتباطی به بهینه سازی وسایت شما دارااست؟ و آیا بها این را داراست که HTTP را به HTTPS بده بستان کنیم؟ برای جواب بدین پرسش ما یک نگاه مختصر به دلایلی که گوگل این گزینه را مطرح نموده است میپردازیم.



پیشگفتار ای بر HTTP و HTTPS

HTTP (پروتکل جابجایی ابرمتن) و HTTPS (پروتکل جابجایی ابرمتن امن) هر دو ساختار مهم برای نماد دادن و اخذ داده ها بر روی وب میباشند که به ما اذن می‌دهند از روش یک کاغذ اینترنت معمولی داده ها را اخذ و مشاهده نماییم. غرض از ساخت و ساز HTTPS، دقیقا اعمال به عبارتی وظایف HTTP به یار یک لایه ی اضافه امنیتی به امداد پروتکل SSL، به مراد جابجایی امن اطلاعات است.

SSL در اعمال اموری همانند معاملات آنلاین، تاییدیه ها و احراز نام‌و‌نشان نقش مهم دارااست. تبادل امن داده ها مانند رمزهای عبور یا این که داده ها اکانت بانکی در بستر HTTPS، مستلزم SSL برای دوری از دسترسی هکرها و بقیه افراد به‌این داده ها میباشد.

در صورتی‌که گرایش دارید از تفاوت HTTP و HTTPS داده ها بیشتری کسب نمائید و این قضیه را عمیق خیس محاسبه فرمائید به نوشته‌ی‌علمی پایین رجوع نمایید:

تفاوت HTTP و HTTPS به بی آلایش ترین لهجه در چه می باشد و چرا به SSL نیاز داریم؟




مغازه ساز جمهوری اسلامی ایران‌هاست
یک راهکار آسوده، سریع و کاربردی
برای ورود به فضای آنلاین

فروشگاه اینترنتی فعال‌ساز‌ی فرمایید
فواید و تاثیر HTTPS در seo
طبق پیشنهاد  Google به کارگیری از HTTPS یک تصمیم بی آلایش، ایمن و هوشمندانه برای کلیه است. به خصوص برای عده ای که از کسب و کار الکترونیک به کارگیری می نمایند. جاری ساختن این آیتم فواید بخش اعظمی برای امنیت سایت شما دارااست(و همینطور برای امنیت کاربرانتان)، اما در کنار آن فوایدی نیز برای بهبود seo سایت شما در موتورهای کاوش داراست، که در ذیل به بعضا از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مرتبه بهتر و تاثیر HTTPS در seo
داده ها بیشتر در ابزارهایی مانند Google Analytics
امنیت و حریم سری و تاثیر HTTPS در بهینه سازی
تاثیر ssl در بهینه سازی و درجه بهتر
با وجود اینکه به کارگیری از HTTPS ممکن میباشد جایگاه شمارا در لحظه تغییر و تحول چندانی ندهد، البته نسبتاً مجموع متخصصان بهینه سازی تغییر تحول HTTP به HTTPS را تحت عنوان بخشی از استراتژی بهینه سازی توصیه می کنند. همینطور با اعتنا به الگوریتم های جستجوی توسعه یافته ی  Google و تحمیل آن‌ها برای ساخت‌و‌ساز یک اینترنت امن خیس، ممکن میباشد تاثیر به کارگیری از HTTPS در بهینه سازی را در حین فرصت مشاهده کنیم.



داده ها بیشتر در ابزارهایی مانند Google Analytics
Google Analytics با HTTPS بسیار کارامد خیس است، از جمله برخلاف HTTP، در HTTPS داده ها امنیتی تارنما شما ذخیره می‌گردد. این آیتم به‌این مضمون‌ میباشد که داده ها اکران داده گردیده فقط ترافیک بدون واسطه را اکران نمیدهند. این گزینه خویش یک مزیت برای بهبود سئو است.

امنیت و حریم سری
همانند هر سیستم امن دیگری، HTTPS هم برای مدیران سایت ها و هم برای مشتریان احساس امنیت را القا میکند. امنیت سایت منجر می‌گردد که شما از خسارات مالی و سرقت داده ها در امان باشید و همینطور اعتبار و سوابق شما به خطر نیفتد.

پروسه تغییر تحول HTTP به HTTPS
جابجایی وب سایت از HTTP به  HTTPS یک روند معمولی و سرراست است:



 

خرید ssl certificate
مدرک SSL خویش را در میزبانی سایتتان نصب فرمایید.
مجددا کلیه لینک و پیوند های خویش را چک فرمایید. هر آدرسی که از HTTP به HTTPS تغییر تحول نکرده باشد، بعداز جابجایی از فعالیت می افتد.
با ساخت و ساز ۳۰۱ redirect ، گوگل و بقیه موتورهای کاوش را از تغییر‌و تحول HTTP به HTTPS مطلع نمایید. با این شیوه هرکسی که وب سایت شمارا bookmark کرده‌با‌شد، پس از تغییرات شما به طور اتومات،به نشانی تازه HTTPS شما ریدایرکت شود. با اعتنا به اینکه Search Console، HTTP و HTTPS را دو سایت غیر وابسته درنظر می‌گیرد، در صورتیکه که بعضا از صفحه ها شما هم ازHTTP به کارگیری میکنند و هم از HTTPS، ما یحتاج میباشد که شما برای هر یک از آنان یک  search consoleجداگانه ساخت و ساز فرمائید.
فیض گیری
نام برده بایستی برای جابجایی شما به HTTPS و ایمن کردن سایت شما کافی باشد. با این هم اکنون با دقت به عدم وضوح SSL و یکسری استدلال دیگر همانند افزونه های متعدد، بهتر میباشد نخست نگاهی عمیق خیس به‌این مساله بکنید و آنگاه مبادرت به تغییر و تحول فرمائید. شما می توانید جواب های بخش اعظمی از سوالاتتان را درین پیوند که مرتبط با کاغذ قانونی Google برای جابجایی از HTTP به HTTPS است، پیدا نمائید.

یک چیز که مسلم میباشد این میباشد که بهتر میباشد مدام برای اعمال تغییرات ممکن، پیش فعال باشید امید خواهیم داشت با تلاوت این نوشته ی علمی با تاثیر ssl بر بهینه سازی آشنا گردیده باشید.

استفاده از مترجم‌های باکیفیت

اعتنا به جزئییات
در شرایطی‌که می خواهید یک ترجمه کننده فن‌ای باشید و متونی با باکیفیت را ترجمه فرمایید،  سئو سایت حتی کوچک‌ترین جزئیات نیز اهمیت بسیار متعددی دارا‌هستند. یک واژه و کلمه و یا این که حتی یک صحبت کوچک میتواند روی معنای کلی متن تاثیرگذار باشد. مترجمین رشته‌ای همت می‌نمایند در میان تک تک متن یک نوع همبستگی و ارتباط‌ی سنجیده به وجود بیاورند. هر چه فی مابین نصیب‌های گوناگون یک متن ترجمه‌گردیده، همبستگی و یکپارچگی بیشتری وجود داشته باشد، استفاده کننده شعور بهتری از متن پیدا می‌نماید.

برای ساخت همبستگی دربین قسمت‌های گوناگون متن یکی شایسته ترین طرز‌ها، نظارت متن ترجمه‌گردیده‌است. مترجمین فن‌ای یک، دو و یا این که حتی سه توشه متن خویش را به طور ظریف آیتم مطالعه و چک قرار می دهند و همت می‌نمایند میان آحاد قسمت‌ها و حتی جزئی‌ترین واژگان متن، تعادل و هم خوانی ساخت نمایند. به عبارت دیگر، مترجمین فن‌ای مقاله‌ها را به طور کامل سلیس و قابل شعور ترجمه می‌نمایند و با تولید تغییرات اثرگذار و کاربردی در متن در کوشش می باشند تا یک محتوای ظریف را در دست کارفرمای خویش قرار دهند.

توان تایید نقد
همه عده ای که در مورد ترجمه نوشته‌ی علمی عمل دارا هستند، نیاز دارا‌هستند که بوسیله دور‌وبری ها‌ خویش پذیرش شوند و گزینه تحسین قرار بگیرند. این فعالیت منجر ارتقاء علت‌ی آن ها میگردد.

به به عبارتی اندازه که تعریف‌و‌تمجید منجر ارتقاء پر نمک و اشتیاق مترجمان میگردد، داشتن گنجایش کافی برای تایید نقد ها نیز در رویش و ترقی یک معنی کننده تاثیرگذار میباشد. مترجمین فن‌ای وقتی که نسبت به متن‌ها‌ خویش گزینه عیب گیری قرار می گیرند خیر صرفا اندوهگین نمی شوند بلکه آن ها را می‌پذیرند و عملکرد می‌نمایند در آینده آنان‌را تصحیح نمایند و این چنین منجر پیشرفت و ترقی خویش شوند.

مهارت مدیر فرصت
یکی مهمترین خصوصیت‌ها در ترجمه نوشته‌ی علمی اعتنا به دوران‌ی هنگامی انتخاب‌‌گردیده برای تحویل متن میباشد. برخی اوقات صرفا چندین دقیقه تاخیر در تحویل متن ترجمه گردیده سبب از در بین رفتن قیمت و همت نوشته ی علمی می گردد. اکثری از مشتریان با دقت به قوانینی که دارا هستند در یک زمان‌ی هنگامی خاص بدین نوشته‌ی علمی نیاز دارا هستند و در‌حالتی که معنی کننده نتواند در آن مقطع، متن را فراهم‌ نماید، مشتری ممکن میباشد توانا به استعمال از آن نباشد. اما این به آن معنی وجود ندارد که ترجمه کننده در ترجمه نوشته‌علمی شتاب به خرج دهد چون خویش این عمل سبب تولید اشتباهاتی دیگر می گردد و اتلاف وقت بیشتری را به یار داراست.

شما تحت عنوان یک ترجمه کننده نباید متنی را به مشتری تحویل دهید که مجددا نیاز به تصحیح و بازنویسی آن داشته باشد. مترجمین رشته‌ای می دانند چه طور در بین سرعت و اعتنا ترجمه متن‌ها تعادل ساخت نمایند تا مشتری از آنها شم رضایت داشته باشد.

صحبت نهایی
به کارگیری از ابزارهای مختلف برای ترجمه متن ها به شدت اشاعه یافته میباشد. البته نکات بسیار مهمی را در خصوص این زمینه بایستی گزینه اعتنا قراردهیم. مهم‌ترین این مفاد اعتنا به اصطلاحات و لغت ها خاص در یک لهجه میباشد. ما بایستی هنگام ترجمه نوشته ی علمی به نیاز استفاده کننده و تفاوت‌های فرهنگی اعتنا کنیم و متن ها را به خواسته پاسخگویی به سوال ها احتمالی وی مهیا کنیم. در صورتی همین حال نیاز به ترجمه کننده دارید، میتوانید در کمتر از 5 دقیقه، توصیه ترجمه خویش را در نویسش تصویب نمائید.

بهترین راه و روش های سئو در سال 2017


شایسته ترین منش های بهینه سازی در سال 2017
بهینه سازی همواره در حالا تغییر‌و تحول میباشد و تغییراتی که گوگل در پارامترهای بهینه سازی ساخت‌و‌ساز می نماید،   سئو سایت برخی موجب میگردد که ناچار به تغییر‌و تحول رویه کلی بهینه سازی تارنما گردید. با اینکه مقصود در هر وقتی یکسان میباشد و مدام وصال به مقام های بالایی برگه نخستین گوگل است، ولی شیوه های وصال به‌این عمل متنوع و از انعطاف خیر شامل است. به همین استدلال دقت به مهم ترین فاکتورها از اهمیت بالایی شامل است و فعال‌سازی یک تجارت آنلاین، فارغ از دقت به الگوریتم های درست seo، فقط به دور ریختن پول و هدر دادن مجال است.

هشت نکته ای در پایین ذکر می گردد، مهم‌ترین تکنیک های بهینه سازی  می باشند که طبق پایانی الگوریتم های گوگل محاسبه و آزمایش گردیده اند و همه از بالاترین حق تقدم های بهینه سازی در سال 2017 می باشند.

گوشی از اهمیت بیشتری برخوردار گردیده است
دیگر این یک سر وجود ندارد و کلیه وبمسترها به‌این مورد پی برده اند که اعتنا گوگل به ورژن موبایلی وب سایت روز آپ تو دیت در حالا بیشتر شدن میباشد. دیگر مثل مجال های قدیم یوزرها فقط با کامپیوترهای فردی خورد به کاوش در اینترنت نمی پردازند و اکثری از یوزرها غرض شما با تلفن های هوشمند، تبلت و بقیه ابزار الات موبایلی وارد تارنما شما می شوند. چنانچه آن ها به‌این سود برسند که وب سایت شما قدیمیست و برای به کار گیری با تلفن همراه seo نشده میباشد، خیلی شل از تارنما شما بیرون گردیده و به وب سایت رقیبانتان میروند.

گوگل در اکنون عمل بر روی الگوریتمی به اسم Mobile-First Index است که در آن، تارنما هایی با سئو بهتر برای دستگاه های تلفن همراه، مرتبه بالاتری در ورقه کاوش کسب نمایند. این ورژن بر روی بهینه سازی موبایلی وبسایت تاثیر به سزایی داراست و به همین ادله ما این فاکتور را تحت عنوان اولی فاکتور در‌این مقاله معرفی کرده ایم.

تنها به لینک و پیوند ها بسنده نکنید
آیا از مطرح شدن تاثیر بک لینک و پیوند در بهینه سازی و لینک و پیوند سازی درین مقاله تعجب نموده اید؟! بک لینک و پیوند ها در بازاریابی اینترنتی، ردیف فقرات وبسایت محسوب می‌شوند و و یک کدام از منش های اساسی وصال مشتریان به وب سایت شما در لحاظ گرفته می‌شوند. در‌این زمبنه نگاه تیز و ظریفی وجود دارااست. صحت دارد که بک پیوند ها بسیار برای بهینه سازی وب سایت مفیدند، ولی به کار گیری زیاد از بک لینک و پیوند ممکن میباشد یه خرده مشکوک به لحاظ رسد و گوگل آن را تحت عنوان اسپم شناسایی نماید.

در قبال استعمال صحیح و وسط از لینک و پیوند های فرنگی و لینکهای داخلی در کنار هم بسیار موثر خواهد بود. یکی‌از شایسته ترین شیوه های تصاحب کردن بک لینک و پیوند در وب، اینست که از وب سایت های اساسی و با اعتبار بخواهید که برایتان پست مهمان یا این که رپورتاژ بنویسند و به وبسایت شما لینک و پیوند دهند.

اعتنا به AMP
همان طور که در فاکتور اولیه نیز مطرح شد، الگوریتم های تازه گوگل بر روی ورژن موبایلی تارنما بسیار دقت دارا هستند و بهمین خیال پارامتری به اسم AMP ساخته شده است. AMP در واقع بیان کنده سرعت لود وب سایت در موقعیت گوشی میباشد و یکی‌از پارامترهای اصلی گوگل در رنک دهی به وبسایت ها میباشد. بدین ترتیب بایستی تخت‌گاز بار گذاری کش، کدهای Html و کتابخانه های جاوا اسکریپت در شرایط گوشی اعتنا ویژه ای داشت و با سئو آنها، تارنما را در حین کمتری بارگزاری کرد.

کلمه ها کلیدی، راه و روش را علامت می‌دهند
کلمه ها کلیدی همواره نقش خویش را در گزینش استراتژی seo انجام می نمایند و به حیث نمی‌رسد که به زودی تغییری در آن ساخت خواهد شد. همچون پارامتر پیوند سازی، لغات کلیدی موجب میگردند که یوزرها تارنما شمارا بیابند، همینطور به کارگیری غلط از این فاکتور موجب اسپم شدن وبسایت میگردد. به مکان استعمال بیشتراز حد از لغات کلیدی در پست های بلاگتان، جمله‌ها را به صورت طبیعی تری بنویسید. در غیر این شکل مطالب تارنما برای یوزرها، تصنعی و مصنوعی جلوه می نمایند و در فیض آن ها در ادامه وب سایت های قابل اعتمادتری خواهند گشت.

کلمه ها کلیدی که ارتقاء قابل توجهی در تعداد کاوش داشته اند، یکی منابع مهم وروردی وبسایت می‌توانند باشند و فهمیدن آنکه این لغات کدامند بالطبع از اهمیت بالایی برخوردار‌است. به کارگیری از دو ابزار Google Trends وGoogle Keyword Planner قادر است به شما یاری شایانی در یافت کردن این لغات بکند. اکنون نوبت شماست که با استعمال از این لغات کلیدی، مطالب پرقدرتی بنویسید که در بالا جستجوی گوگل قرار بگیرند.

اسنیپت یا این که توضیحات صفحه ها را با تمرکز بنویسید
تویتیر که در سال 2006 ساخت‌و‌ساز شد تا به امروز در گیر تحول خاصی نشده میباشد و صرفا تغییر تحول آن، ارتقا محدودیت پست 120 کاراکتر به 140 کاراکتر بوده میباشد. توییتر به ما حافظه داده میباشد که بتوانیم محتوای یک مقاله را با کوتاهتربن کلمات ذکر کنیم. حالا بایستی از این بضاعت و توان در تایپ کردن اسنیپت صفحه های بهره برد.

اسنیپت همچنان که در مقاله تاثیر متا تگ توضیحات بر بهینه سازی ذکر شد، در پایین تیتر برگه در صفحه ها جستجوی گوگل نشان داده می شود و خلاصه ای از محتوای آن ورقه را ذکر می نماید. این اسنیپت بسیار کوتاه میباشد و باید به طور به طور کامل با صرفه نوشته گردد. انگیزه اینکه این برهان یکی فاکتورهای هشت گانه این مقاله مطرح شد‌ه‌است، عشق روزافزون گوگل در اعتنا به اسنیپت هاست و دخالت آن در جایگاه کاغذ میباشد. به واسطه تایپ کردن اسنیپتی که دارنده لغت ها موءثر و با صرفه خیس میباشد، برگه وب سایت دارنده رنک بالاتری خواهد بود. راه حل ما به شما برای این عمل این میباشد که نخست مقاله یک ورقه را به یک سری نصیب تقسیم بندی فرمایید و از هرمورد به صورت بسیار کوتاه در اسنیپت توضیح دهید تا یوزرها پیش از کلیک بر روی سود کاوش، پیش موضوع ای از محتوای کاغذ کسب نمایند.

مطالب بلند را فراموش نکنید
مطالب کوتاه عالی می باشند و تاثیر به سزایی در seo وبسایت دارا‌هستند. البته این در معنای دقت نکردن به مطالب بلند وجود ندارد. الگوریتم های گوگل آرم داده اند که مطالب بلند در ارتقا جایگاه وب سایت بسیار موثرند. در‌حالتی که شما تا به امروز از متن های 500 تا 700 واژه ای به کارگیری می نموده اید، آن را به 1000 یا این که 2000 واژه برسانید.

این نکته بدین مضمون‌ وجود ندارد که از فردا برای جلب رضایت گوگل در صفحه های خویش کتاب داستان بنویسید! نیازی وجود ندارد که هریک از پست های شما بیشتراز 1000 کلمه و واژه باشند. کارایی فرمائید در برخی مفاد که مورد پست نیاز به توضیح بیشتر داراست، این عمل را ایفا داده و پست های بلندتری ساخت فرمایید.

وب سایت خویش را با اخذ گواهینامه امنیتی SSL امن نمائید
یو آر ال هر وبسایتی با Http شروع می‌شود که‌این واژه و کلمه که خلاصه گردیده عبارت Hypertext Transfer Protocol میباشد. این پروتکل مشمول دو نوع لایه امنیتی می‌گردد: TLS و SSL. هم زمان با پرورش وب، نیاز به ارتقاء امنیت آن نیز بیشتر گردیده‌است و همین استدلال استقبال روزافزون تارنما ها از پروتکل SSL میباشد.

تفاوت این دو نوع لایه امنیتی در رمز گذاری اطلاعلات به وسیله پروتکل Https میباشد. گوگل به جهت امنیتی که شما برای یوزرها تارنما ساخت و ساز می کنید، نمره بهتری به تارنما میدهد و این نمره در سال 2017 مطمئنا بیشتر نیز گردد. توضیحات بیشتر در مسئله این پارامتر را در مقاله تاثیر Https بر روی seo می‌توانید بخوانید.

شبکه‌های‌مردمی
توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب چهار کانال اجتماعی متدوال و پربیننده این روزهای وب می‌باشند. در شرایطی‌که هنوز برای شرکت خویش کانال اجتماعی نساخته اید، وقت آن رسیده میباشد که زود به دست عمل گردید. مهمتر از ساخت‌و‌ساز پروفایل شبکه های عمومی فعال بودن در آنان و نشر منظم پست در آنهاست. فقط به اشتراک مطالب تارنما و دیگر پروفایل ها بسنده نکنید و مطالبی را که شم میکنید برای یوزرها دیدنی خواهد بود را نیز به پست ها اضافه نمایید. همینطور زمانی که کامنت یا این که پیغامی نیز اخذ میکنید، تا آنجا که برای شما مقدور میباشد، نسبت به جواب به آنان اهتمام ورزید.

یوزرها همواره درپی حضور قوی شرکت ها در صفحه ها اجتماعی می‌باشند. این یوزرها ممکن میباشد از روش همین رسانه اجتماعی شما‌را پیدا نمایند و با خدمت شما آشنا شوند. همینطور در شکل رضایت از خدمت های شما، ممکن میباشد وب سایت شمارا به دیگرافراد نیز توصیه نمایند.