مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بررسی روش‌های بالا بردن بازدید سایت به صورت طبیعی

در اینجا ما به شما مهمترین طریق‌های بالا بردن بازدید تارنما را معرفی میکنیم

 سئو اینترنت سای برای موتور های جست و جو یا این که به سئو سایت عبارتی سئو
یکی‌از مهم ترین طرز‌های بالا بردن بازدید وبسایت به کار گیری از استانداردهای seo میباشد و به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی مطلوب و تمرکز روی آن می تواند سبب خواهد شد که صفحه ها تارنما شما بازدید های متعددی را به خویش جذب نماید. به‌این نکته می بایست اعتنا داشته باشید که در بالا عبارات کلیدی شما بایستی مقدار جست و جوی بار مقداری در ماه داشته باشند. ابعاد که بازدید کننده بیشتری به وب سایت شما مراجعه کرد میتوانید لغت ها کلیدی باصرفه تری را گزینش فرمائید. تأثیر بهینه سازی و عبارات کلیدی

 در سال‌های اخیر بسیار بالا بوده میباشد.


 جدید سازی محتوای وب سایت
یک کدام از دیگر از طریق‌های بالا بردن بازدید تارنما به کارگیری از محتوای جدید و بروز گردیده‌است. ممکن میباشد محتوایی که در سال قبل ایجاد کرده و در تارنما قرار داده اید دیگر دیرین گردیده باشد. برای همین عالی میباشد که‌این محتوا ها را نو سازی فرمایید. یک از بی آلایش ترنی شیوه‌ها برای نو سازی محتوای ها ی کهن این میباشد که از یوزرها خویش بخواهید که نظرها و عیب گیری های خویش را نسبت به محتوای ساخت گردیده در نصیب نظرها وارد نمایند. در این صورت گوگل نظردهی اشخاص را به‌تیتر یک فعالیت مداوم و محتوای نو در حیث می‌گیرد.

بررسی یک نمونه استراتژی محتوا

1. گام اولیه: در نظارت مثال استراتژی محتوا شما می بایست در اولی گام سئو سایت یک تصویر خیالی از انتهای عمل خویش داشته باشید.
خواسته از این تصویر خیالی توفیق یا این که باخت وجود ندارد. مراد این میباشد که می بایست مشخص و معلوم فرمائید که با پروسه ساخت‌و‌ساز محتوا در طی یک ماه ، 6 ماه و یا این که 1سال به چه چیزی می‌خواهید برسید. برای اینکار هدف ها کلی مانند نخستین شدن در درجه گوگل و یا این که جذب تعداد متعددی استفاده کننده نباید گزینش شوند. بلکه می بایست مشخص و معلوم نمائید که برای مثال با استراتژی محتوایی تحت می‌خواهید به 1000 بازدید ماهانه برسید.
برای این شغل بایستی مورد ها ذیل را مهیا فرمائید:

ساخت محتوای متنی 2 عدد در هر هفته

ساخت و ساز محتوای صوتی 2 عدد در هر هفته

 ساخت و ساز محتوایی ویدئویی 2 عدد در هر 10 روز

تکثیر محتوا در شبکه های مردمی

تکثیر محتوا در فیسبوک، linkedin، وب لاگ ها به طور پست میهمان

در واقع شما بایستی غرض اساسی خویش را مشخص و معلوم فرمایید. در این مکان نباید به هیچ عنوان با خویش تعارف داشته باشید. کل علت و هدف ها فرعی، اساسی و حقیقی وواقعی خویش را معین فرمایید. چه عالی و چه بد بایستی کل نصیب هایی که در ساخت و ساز محتوا می‌خواهید به آنان رسید را بنویسید و مشخص و معلوم فرمایید تا منظره شما معین خواهد شد.

2. گام دوم در مثال استراتژی محتوا این میباشد که بایستی استفاده کننده خویش را به خیر و خوبی شناسایی نمایید
این گام را می اقتدار یکی‌از گام های اساسی درین مثال استراتژی محتوا دانست. در واقع شما می بایست معلوم فرمائید که محتوا را برای چه کسی ساخت‌و‌ساز می‌کنید؟ استفاده کننده های شما دارنده چندین مشخصات می باشند که با به کار گیری از این مشخصات شما میتوانید ذوق و سلیقه و علایق آنان را شناسایی و معلوم نمائید.



در واقع در حالتی‌که شما ندانید که کاربر شما از چه نوع نوشته و سبکی خوشش می اید و یا این که درپی خاطر به چنگ آوردن درمورد چه چیزهایی میباشد مطلقا در ساخت و ساز محتوا به ایراد برمی خورید. در سود درین قسمت از مثال استراتژی محتوا شما می بایست مشخص و معلوم فرمایید که کاربر مقصود شما که می باشد و چه خصوصیاتی دارااست. با این فعالیت می‌توانید محتوای مطلوب این اشخاص را ریلکس خیس ساخت‌و‌ساز نمائید.برای اینکه در مثال استراتژی محتوا بتوانید به‌راحتی از کاربر خویش آشنایی پیدا فرمایید بایستی به پرسونای کاربر دست پیدا فرمائید.

برای این شغل شما بایستی از مورد ها تحت امداد بگیرید:
 از تجربیات فردی خودتان در وب سایت های شبیه استعمال نمایید.

 لحاظ سنجی روش بیاندازید.

 راجع‌به لغات کلیدی پرکاربرد در حوزه کار خویش استیناف فرمایید.

 محتواهایی که درین حوزه ساخت و ساز گردیده اند را رصد کرده و پژوهش نمائید و ملاحظه کنید که استفاده کننده بیشتر با چه نوع محتواهایی تعامل برقرار می نماید.

 شبکه های مردمی را پژوهش و تجزیه و محاسبه نمائید.

 شما حتی میتوانید با مخاطبان خویش به دعوا نشسته و گرفتاری ها و نیازهای آن ها را گوش دهید.

پرسش و پاسخ را در بازاریابی محتوا از یاد نبرید!

اینکه شما بینشی برای گوش دادن و جست و جوی بار اجتماعی داشته باشید سئو سایت می‌تواند به شما یاری دهد که منابع اطلاعاتی خیر و خوبی را در اختیار داشته باشید که برای شما موءثر می باشند. همینطور خوب میباشد که از مجال های خویش دراین باره برای یادگیری استعمال نمایید.

مزیت این نوع سوالهای این میباشد که به طور طبیعی زمانی شخصی درپی یک جواب برای پرسش خویش می‌گردد بتواند از تارنما شما یاری بگیرد. شاید بتوان اعلام‌کرد که پرس و جواب یک کدام از مهمترین بخشها در بازاریابی محتواست.


تولید محتوای اجتماعی
رسانه های اجتماعی در واقع یک مثال بارز از استراتژی Push می باشند. با این اکنون، اینکه شما چه محتوایی را درین کانال ها بگذارید اصلی میباشد. شما بایستی محتوایی را تعیین فرمائید که سئو گردیده باشد. اینکه شما محتوای اجتماعی را سرگرم نمائید صرفا به شما یاری می نماید که مخاطبین تازه را جلب فرمائید و در واقع به شما امداد خواهد کرد که تصور کنید و نشانه دهید که شما هم تحت عنوان یک شخص مشغول این جامعه می باشید.




مورد اساسی در موضوع بازاریابی محتوا و در قسمت Pull این میباشد که شما روی ابزار متبوع خویش تمرکز نمایید. در واقع مشاهده کنید که آیا ابزاری که تعیین نموده اید موثر و جذاب است یا این که نه. آن چیزی که در قسمت دعوت به مبادرت در بازاریابی Pull گفته می‌شود در واقع برای هدایت اعضای شماست که بتوانند در تجارت شما وارد مرحله آتی گردید.

شاخص های تایید اعتبار

برای اینکه اکانت شما در شرایط پذیرش اعتبار قرار بگیرد، می بایست سئو سایت با شاخص های تحت هم خوانی داشته باشد. اکانت شما بایستی موقعیت ذیل را داشته باشد: 

• اعتبار: اکانت شما می بایست علامت دهد که شما یک فرد واقعی می‌باشید و بایستی بیزنس و یا این که موجودیت شما‌را تصویب نماید. 

• اکانت شما می بایست منحصربه‌فرد باشد: شما فقط میتوانید برای خویش و یا این که بیزنس خویش تنها یک اکانت داشته باشید و اکانت هر فردی وابسته به خودش میباشد، ولی این آیتم برای اکانت های منحصر به فرد گویش استثنا میباشد. 

• اکانت شما بایستی بی نقص باشد: شما بایستی از یک اکانت همگانی در اینستاگرام بهره مند باشید و می بایست برای اکانت خویش یک بیوگرافی، عکس پروفایل و دست کم یک پست در حیث داشته باشید. شما نمی توانید پیوند هایی را که مرتبط با بقیه اکانت های رسانه های اجتماعی می‌باشند را در اکانت خویش آیتم استعمال قرار دهید. 

• شایان توجه بودن اکانت شما: اکانت شما می بایست آوازه و پژوهش ها زیاد فرد، مارک و یا این که موجودیت را نماد دهد. 

در پایان هنگام درخواست برای پذیرش اعتبار در اینستاگرام، اکانت شما بایستی قوانین سرویس ها و پند های انجمن اینستاگرام را رعایت نماید. 

هیچ گزینه دیگری نیست که \"شایان توجه بودن\" اکانت شمارا دارای شرایط قرار دهد. 

کمپانی تصمیم میگیرد که آیا اکانت شما امکان این را داراست که گزینه پذیرش قرار بگیرد یا این که نه. 

پیشنهاد می‌کنیم نوشته‌علمی اپلیکیشن نو خرید IG (IG Shopping) در اینستاگرام و مزایای آن

 را تفحص فرمایید.
هنگامی که اینستاگرام درخواستی را تجزیه و نظارت می نماید، اطلاعیه ای را برای مخاطب ارسال می نماید و اورا در جریان میگذارد که آیا حسابش آیتم پذیرش قرار گرفته میباشد یا این که نه. در شرایطی‌که اکانت شما آیتم پذیرش قرار نگرفته باشد، شما میتوانید پس از سپری شد 30 روز، درخواست تازه خویش را ارسال نمایید.

بازاریابی محتوایی و استراتژی محتوا چه تفاوتی با هم دارند؟

این دو مضمون‌ همدیگر را کامل شدن می نمایند ولی معنای به طور سئو سایت کامل متفاوتی دارا هستند و به‌دنبال به ذکر تفاوت های این دو میپردازیم:
طبق تعریف‌و‌تمجید بازاریابی محتوایی یعنی ساخت‌و‌ساز، تکثیر و توزیع محتوای بهتر کتابت گردیده و به طبع اثر گذار واقع می گردد زیرا مستقیما به شما یک فرآورده یا این که خدماتی را نمی فروشد.
به عنوان مثال اعتنا به شمارا به پستی از بلاگ The Tony Robbins

 جلب می‌کنیم:


ذکر معنا بازاریابی محتوایی
همان طور که از تیتر هم معلوم میباشد، این وب لاگ در زمینه‌ی قدرتمند کردن رابطه ها از روش شیوه پوزش طلبی کردن کلام می نماید. به تنهایی، محتوا، هیچ متاع یا این که خدماتی را تبلیغ نمی نماید.
صرفا یک موعظه خردمندانه و بسیار گرانبها برای کسانی میباشد که سعی بر اعلام کردن کلمه و واژه «ببخشید یا این که پوزش طلبی میکنم» دارا هستند. این گزینه مثالی از بازاریابی محتوایی قوی میباشد.