مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تفاوت administrator و limited access

سئو سایت در صورتی‌که شما دسترسی مدیریت یا این که به عبارتی administrator را برای شخصی مهیا فرمایید، قوی خواهد بود تا هر تغییری در پیکربندی تارنما شما ساخت نماید و حتی مشکلاتی را برای شما موجب شود. بعنوان نمونه ممکن میباشد وب سایت شما رابه کلی از حاصل گوگل حذف نماید، نقشه تارنما شمارا تمیز نماید و یا این که محتویاتفایل robots.txtرا تغییر‌و تحول دهد. انجام هرکدام از این امور سوای داشتن دانش کافی و یا این که از روی عمد به قصد تخریب می تواند ایرادات جبران ناپذیری برای شما بهمراه داشته باشد.
البته چنانچه فرد دسترسی محدود یا این که restricted به وبمستر گوگل ما داشته باشد قابلیت و امکان تغییر‌و تحول چیزی را نداشته و صرفا می‌تواند با مشاهده آمارها، اشتباهات و کارایی نقشه تارنما، شمارا در بهبود موقعیت وبسایت پند نماید. در سود صرفا زمانیکه شخص قصد انجام تغییرات بر روی وبمستر شما‌را داراست دسترسی کافی به وی بدهید و در غیر اینصورت دسترسی محدود برای باز بینی موقعیت وب سایت شما کافی خواهد بود.

یادگرفتن اضافه کردن استفاده کننده تازه در وبمستر گوگل
برای اینکار بعد از ورود به بخش رئیس وبمستر وب سایت خویش، بر روی مورد پیکربندی که با آیکون چرخ دنده مشخص و معلوم شده‌است (سمت راست و بالای ورقه) کلیک کرده و مورد Users & Site Owners را تعیین نمائید. اعتنا داشته باشد که‌این دسترسی صرفا برای اکانت های کاربری Gmail ممکن خواهد بود و نمیتوانید اشخاص را با نشانی ایمیلی غیر از آن ( مانند yahoo ) معرفی نمایید.

پیکربندی وبمستر گوگل

در‌این بخش شما لیستی از یوزرها وبمستر خویش بهمراه ترازو دسترسی و گونه نقش هر یک مشاهده خواهید کرد. این لیست براساس نشانی جی میل اشخاص معین شده‌است.

مدیر یوزرها وبمستر تولز گوگل

برای افزودن یک استفاده کننده نو با فشار دادن دکمه قرمز‌رنگ Add new user پنجره کوچکی مانند تصویر پایین برای شما گشوده خواهد شد که با وارد کردن نشانی جی میل شخص متبوع و تعیین جور دسترسی می توانید قابلیت و امکان مدیر وبسمتر گوگل و یا این که مشاهده آمارها دارای مسئولیت محدود را برای وی آماده فرمائید.

گوگل وبمستر تولز

درصورتی که به هر ادله قصد حذف یکی یوزرها و دسترسی وی به وبمستر خویش را داشتید با فشار دادن دکمه آبی Manage site owners را بزنید، با اینکار به ورقه جدیدی منتقل خواهید شد که در تحت آن لیستی از یوزرها قرار داده گردیده که با زدن دکمه unverify دسترسی هرمورد به وبمستر شما از در بین خواهد رفت.

دقت داشته باشید که شما قابلیت و امکان حذف کسانی که خودتان معرفی نموده اید را خواهید داشت اما در صورتی فردی خودش را با یکی نحوه های معمول وبمستر مانن آپلود فولدر مربوطه در هاست بعنوان رئیس وبمستر تارنما شما معرفی کرده‌با‌شد حذف وی بدین آسانی نبوده و بایستی در صدر پوشه آپلود گردیده یا این که کد قرار داده شد در هدر وب سایت را منزه فرمائید.

در شرایطی‌که هنوز وب سایت خویش را در وبمستر گوگل تثبیت نکرده اید، بهتر میباشد خیلی سریع این فعالیت را انجام دهید چون در طول ساخت خطاها مانند کاهش بازدید یا این که جریمه تارنما شایسته ترین مبداء برای یافتن ادله اصلی و رفع ایرادات همین وبمستر تولز هست.

لندینگ پیج چیست؟طراحی لندینگ پیج مناسب برای سئو

لندینگ پیج چه می‌باشد؟ جهت تهیه و تنظیم یک لندینگ پیج خوب چه کارهایی می بایست انجام دهیم؟درین نوشته‌ی علمی سئوکار چگونگی تهیه یک لندینگ پیج جهت بهینه سازی را فراگیری میدهد.
2 فروددین ماه 1399 - 21:47 - ارسال گردیده بوسیله سینا عسکری 


لندینگ پیج چه میباشد؟ لندینگ پیج یا این که ورقه فرود در واقع ورقه ای میباشد که یوزرها از راه‌های متعدد مخصوصا موتورهای کاوش، وارد این کاغذ می گردند. کسب و کارهایی که برای تولیدات و سرویس ها و عمل هایشان یک لندینگ پیج یا این که برگه منحصر دارا هستند راندمان بسیار بالاتری دارا هستند. پژوهش ها نشان می‌دهند که در حالتی‌که شما برای جذب لید یک ورقه منحصر تولید فرمائید بخت شما برای جذب مخاطب و آدرس اینترنتی 55 درصد ارتقاء مییابد. یکی‌از نکات مهمی که می بایست در‌این لندینگ پیج ها به شدت روی آن فعالیت نمائید ساخت محتوا میباشد که برای آن می نویسید.

نسخه برداری رایتینگ هنر به کار گیری از لغات برای قانع کردن مشتریان میباشد. با نسخه برداری رایتینگ می قدرت مشتریان را قانع کرد تا محصول ها شما‌را بخرند و یا این که از سرویس ها شما استعمال نمایند. لندینگ پیج ها تاثیر متعددی در فروش دارا‌هستند و بایستی غایت انرژی تان را روی محتوای باصرفه و کارکشته و ترغیب کننده به فعالیت ببندید.

به‌دنبال تعدادی نکته و راهبرد جالب در تایپ کردن متن لندینگ پیج ها و صفحه های فروش و صفحه ها تولیدها آورده ایم.

1. کال تو اکشن را فراموش نکنید.
کال تو اکشن ها در واقعیت دکمه ها یا این که لینک و پیوند هایی میباشند که به استفاده کننده میگویند که کاری انجام دهد. این یک مرحله در هجرت مشتری میباشد. تا وقتیکه شما به استفاده کننده نگویید که عملی انجام دهد آنان هیچ کاری نخواهند کرد.

خرید
افزودن به سبد.
همین شرایط فعلی پیشنهاد دهید.
در روزنامه عضو گردید.
استارت عصر آنلاین
احتمالا این کال تو اکشن ها را در وب سایت های متفاوت چشم اید. اقتدار کال تو اکشن را فراموش نکنید. پژوهش ها نشان داده میباشد که 90 درصد از یوزرها دنیای اینترنت متنی که روی دکمه های کال تو اکشن ها درج شده میباشد را می‌خوانند. با این CTA ها بخت تبدیل مخاطب به مشتری را ارتقا می دهید و احتمال فروش تان به مراتب فراتر می رود.

2. روی اشتباهات و دردهای یوزرها انگشت بگذارید.
به حیث شما چرا یوزرها یک جنس را می‌خرند؟ تا اشتباهات شان را حل نمایند. آنان می‌خواهند غذاهایشان را مدام سرد نگه دارا هستند پس یک یخچال فریزر می‌خرند. میخواهند آوا گوش بدهند هندزفری می‌خرند. میبینید تمامی چیز در عالم روی این نیازها می‌چرخد. اساسا دو دسته روش ی اقناع داریم. Pain و Pleasure. درد و لذت دو چیزی میباشند که تمام عمل های بشر ها روی آنها می‌چرخد. پس بایستی روی این نقاط و مخصوصا خطاها یوزرها دست بگذارید.

خطاها یوزرها را روی ورقه بیاورید و در غایت به آنها بگویید که‌این کالا چه گونه خطاها شان را حل می نماید. میدانید که 95 درصد از تصمیمات آدم ها رمانتیک میباشد. آن‌ها با احساسات شان تصمیم میگیرند. پس می بایست شما هم در فروش متاع از این المان های احساساتی به کار گیری فرمائید. در شرایطی که بتوانید احساسات مشتریان را برانگیخته نمائید اقبال فروش بسیار بالاتری خواهید داشت.

3. قصه بگویید.
کلیه ی ما قصه های خوب را دوست داریم. طولانی تر ارتباطات بشر ها با همدیگر از روش روایت هایی میباشد که برای همدیگر تعریف و تمجید مینمایند. پس یک ماجرا خوب قادر است روی فروش تولیدها و اثربخشی صفحه های لندینگ پیج شما هم تاثیر بسیار متعددی داشته باشد.

Testimonials یا این که نظرها مشتریان و یا این که داستانی که مشتریان پیشین با این محصول ها دارا هستند می‌تواند آیتم ی خیر باشد. میتوانید برای محصول ها و یا این که سرویس ها خویش یک شخصیت بسازید و از روش این شخصیت و یک روایت جالب آن‌ها‌را به یوزرها معرفی فرمائید تا بتوانند متاع شما‌را به نیکی بشناسند. علاوه بر این ماجرا سرایی روی برندینگ هم تاثیر داراست. کلیه قصه ها را به ذهن می سپارند و روی آنان تاثیر دارااست. بعداز این المان مهم در صفحه های لندینگ پیج خویش به کار گیری نمائید.

4. یک شیب لغزنده بسازید.
ژوزف شوگرمن یکی اصلی ترین اسکن رایترهای دنیا این عبارت شیب لغزنده را به اسم خودش تثبیت کرد. در کتاب خودش این عبارت را توضیح اعطا کرد و روشی ارائه کرد که مشتری را وارد یک شیب لغزنده فرمائید. شیبی لغزنده به سمت فروش و انجام کال تو اکشن.

روشی که شوگرمن ارائه کرده بود دربرگیرنده این پروسه بود که ما به اختصار به آن خوا هیم پرداخت:

یک هدلاین توانا و دیده گیر بنویسید تا اعتنا مخاطب را جلب نمایید. در حالتی‌که هدلاین شما نتواند استفاده کننده را جذب نماید سایر ِ متن شما به هیچ دردی نمیخورد.
در یک پیشگفتار از ایرادات و گرفتاری های یوزرها و مشتریان بگویید.
جنس یا این که خدمت تان را معرفی نمائید. ولی قبلی از هرچیزی از مزایا و قابلیت و امکان های آنان بگویید. یوزرها محصول ها را نمی خرند بلکه کاری که قرار میباشد کالا برای آن‌ها انجام دهد را می‌خرند. پس روی مزیت ها تمرکز فرمائید.
Social Proof یا این که نظرها یوزرها و خریداران پیشین را در متن خویش بگنجانید.
به تمام سوال ها و ابهاماتی که در ذهن مشتری احتمالی شما موجود است جواب بدهید.
در غایت با یک کال تو اکشن او‌را وارد پروسه خرید نمایید.
این یک رویه طبیعی میباشد که استفاده کننده را قدم به قدم جلو می‌برد و در واقعیت اورا وارد یک شیب لغزنده می‌کند و فکرش را سرگرم مینماید و نیازهایش را برانگیخته می‌نماید.

5. بی آلایش و قابل هضم کلام نمایید.
شما برای مخاطبان عام می نویسید. مشتریان شما دکترای ادبیات ندارند پس می بایست به لهجه نرمال و معمولی روزانه با آنان سخن نمائید. سخن کردن با گویش مشقت بار، گزاره بندی های پیچیده و لغت ها قلنبه و سلنبه منجر میگردد تا یوزرها کاغذ ی فرود شمارا رها نمایند و سراغ صفحه های دیگری بروند.

همان طور که با دوست و دور‌وبری ها تان کلام می‌کنید همانطور هم در محتوای صفحه های فرود با مشتریان سخن فرمایید. یک لهجه گرم و شیرین تاثیر بسیار متعددی روی ذهنیت یوزرها داراست و منجر می‌شود تا با شما پیوندی عاطفی داشته باشند. قابل هضم بنویسید و اذن ندهید جملا‌ت دشوار و سوای مضمون‌ روی رمز مخاطب آوار شوند.

6. از آن‌ها سوالاتی بپرسید که پاسخ شان «آری» میباشد.
این یک تکنیک فروش میباشد. در شرایطی که توجه کرده باشید فروشنده های ماهر معمولا از شما سوالاتی میپرسند که شما به آن‌ها پاسخ آری می دهید. اکثر مواقع پاسخ شما به سوال های آنان آری میباشد. این سبب ساز می‌شود تا شما از نگاه فرضی برای «آری ی پایان» که به عبارتی خرید میباشد فراهم گردید.

در اواسط ی متن سوالاتی بپرسید که اولا ذهن شان مشغول شود و ثانیا از آن‌ها یک تایید نخستین بگیرید. ولی سوال ها هدفمند بپرسید سوالاتی که با متاع شما و پروسه فروش آن در رابطه باشند. در صورتیکه می‌خواهید یک کتاب آنلاین یادگرفتن seo بفروشید میتوانید بگویید: دوست دارید وب سایت خویش را در ورقه ی اولیه یا این که حتی سکو ی اولیه گوگل ملاحظه کنید؟ و از این دست سوالهای که اورا فراهم نمائید.

7. یک حس نیاز ضروری و اورژانسی در وی ساخت نمایید.
در صورتی استفاده کننده همین شرایط کنونی مال شمارا خریداری نکنید و یا این که در روزنامه شما عضو نشود دو ساعت بعد از آن فراموش می‌کند. پس بایستی او‌را به طوری سرگرم فرمائید که شم نماید در صورتی‌که همین حال حاضر روی دکمه کلیک نکند چیز مهمی را از دست میدهد. به صورت نمونه می‌توانید بگویید تخفیف آن فقط برای یک زمان محدود میباشد. یا این که آخری مهلت استعمال از این خدمت تا پایان امروز میباشد و مواقعی از این دست که ذهن کاربرا را سرگرم می نماید و سبب میگردد که هر چه سریع خیس مبادرت نماید.

عده بندی
شما سوای تکنیک های اسکن رایتینگ و روانشناسی فروش صفحه ها لندینگ پیچ خویش را تاثیرگذارتر نمائید. می بایست بدانید که کلمه ها می‌توانند هر کسی را قانع نمایند. لغات در بعضی مواقع حتی از کلام کردن رودررو هم تاثیرگذارترند. پس نباید این اقتدار را دست‌کم بگیرید و تک تک کلماتی که به عمل می‌برید بایستی هدفمند و تاثیرگذار باشند تا راندمان عمل خویش را فراتر ببرید.

چرا مقالات طولانی شانس بیشتری برای کسب جایگاه دارند؟

سئو سایت


تا اینجا در باب تعداد لغت ها و پژوهش ها زیادی که در این باره انجام یافته میباشد سخن کردیم البته اذن دهید تاثیرات نهفته نوشته‌ی‌علمی طولانی بر بهینه سازی را نیز باز نگری کنیم. در صورتیکه محتوای ما جامع و ظریف (بخوانید طولانی) باشد؛

دوره حضور استفاده کننده در برگه را ارتقاء می یابد
احتمال بازنشر آن در کانال‌های اجتماعی بیش تر میباشد
سوال ها استفاده کننده به طور بدون نقص جواب داده گردیده و نیازی به جستجوی دوباره در گوگل ندارد
اعتماد‌به‌نفس استفاده کننده برای پرسش سوال خویش طولانی تر گردیده و کار در بخش نظرها وب سایت اضافه می گردد
فضای بیشتری برای لینک و پیوند‌سازی داخلی و ارجاع استفاده کننده به بخش‌های دیگر وبسایت خوا‌هیم داشت
انگیزه‌گذاری بر روی عبارت طولانی و کناره‌ای بهتر انجام یافته و در طیف گسترده‌تری از کلمه ها مقام کسب میکنیم
رابطه تعداد کلمه ها نوشته‌ی‌علمی با نرخ اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی (برای این‌که ایمان آورید!)
یکی‌از مواقعی که به‌تیتر واحد سنجش کیفیت بالای محتوا استعمال میگردد، نرخ به اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی میباشد. (زمزمه تاثیر سوشال سیگنال‌ها روز آپ تو دیت بیش تر می‌گردد، برای شنیدن بدون نقص این زمزمه، نوشته‌ی علمی تاثیر کانال‌های اجتماعی در بهینه سازی را بخوانید!) دیدنی میباشد بدانید که کمپانی MOZ پژوهش ها جذابی در زمینه ی رابطه در بین تعداد لغت ها و نرخ به اشتراک گذاری آن‌ها انجام داده میباشد:

نرخ به اشتراک گذاری محتوا و ارتباط آن با طولانی بودن محتوا
سود پژوهش ها نشان میدهد، مقالاتی که در بازه زمانی «3000 – 10000» کلمه و واژه میباشند، بخت بیشتری برای بازنشر در کانال‌های اجتماعی دارا هستند.

دو نکته جاری‌شناسی جذاب در رابطه مقاله‌ها طولانی
زمانی نوشته‌علمی ما کلیه چیز از کوچیک‌ترین مسائل گرفته تا پیچیده‌ترین موضوعات را تحت ذره فی مابین میبرد، استفاده کننده به طور ناخودآگاه به آن اعتماد مینماید. حتی در صورتی وقت کافی برای تلاوت کل نوشته‌علمی را نداشته باشد، در آینده بدون شک به آن راز می زند. چرا؟ برای این‌که در ذهن استفاده کننده این محتوا تبدیل به یک منشا شده‌است. 

در صورتیکه بتوانیم به روح و ذهن استفاده کننده نفوذ کنیم، رقیبی برای ما وجود ندارد!
به خاطر داشته باشیم که؛ قرار وجود ندارد یوزرها همگی متن را مطالعه نمایند! به کار گیری مطلوب از تصویر، تیتر‌بندی محتوا، لیست‌های شمارشی و غیرشمارشی، بولد کردن لغات مهم و … به استفاده کننده یاری می‌نماید تا تخت‌گاز مهم ترین داده ها نوشته‌ی‌علمی را پیدا کرده و به جای مطالعه خط به خط، فقط بخش‌های اصلی محتوا را مشاهده نماید. تصویر ذیل نمونه جالبی از همین تکنیک میباشد، ذهنیت شما دقیقا به عبارتی مسیری را طی مینماید که با سایزبندی و رنگ‌بندی برای آن پباده سازی کرده‌ایم!

به کارگیری از تصاویر طولانی برای پرهیز از خستگی استفاده کننده هنگام مطالعه
خیلی کوتاه جواب سوال را با هم مرور کنیم؛ خیلی مهم نیست محتوای ما یک سری کلمه و واژه باشد، البته در صورتی‌که خیلی کوتاه شد پیشین از تکثیر مطمئن شویم که موضوعات لبه‌ای را به نیکی پوشش داده‌ایم و کوتاه بودن متن دقیقا به عبارتی چیزی‌ست که استفاده کننده دوست دارااست ببیند.

مهمترین مراحل سئو سایت چیست؟

سئو سایت


بهینه سازی و seo یک وبسایت فرآیندی وقت گیر و همیشگی میباشد. تکنیک ها و طریق های متعددی برای کسب مقام بهتر در حاصل گوگل موجود هست که هرمورد می توانند تاثیر مثبتی در‌این پروسه داشته باشند. برای برد در seo هر وب سایت مستلزم 3 بازوی اصلی هستیم که عبارتند از:


سه بازوی اصلی برای برد در seo چه چیزی است


1- seo تکنیکال

استانداردسازی کدنویسی وبسایت، رعایت اصول بهینه سازی در پباده سازی، آرم گذاری استاندارد، seo سرعت تارنما، پباده سازی ورژن ریسپانسیو و مواقعی از این دست را بهینه سازی تکنیکال می نامیم. برای آغاز کار های مربوط به بازاریابی محتوا پیش از هر چیز به یک بستر توانا و تارنما استاندارد نیاز خوا هیم داشت.


2- بازاریابی محتوا

عمل هایی مشتمل بر شناسایی لغت ها کلیدی گرانبها، نظارت رقبا، تدوین استراتژی محتوایی، ایجاد محتوای گرانبها، برچسب گذاری و جور بندی، پیوند سازی داخلی و … را میتوان بخشی از فرایند بازاریابی محتوا دانست. برد در بهینه سازی سوای محتوا نسبتاً غیر ممکن میباشد.


3- لینک و پیوند سازی هدفمند

رعایت استانداردهای seo تکنیکال و ایجاد محتوای گران بها قادر است شمارا به کاغذ اولیه نتیجه ها گوگل برساند البته برای کسب سکو 1 و رقابت با وب سایت های دیرین خیس شما مستلزم لینک و پیوند سازی فرنگی برای تارنما خویش می باشید. کار در شبکه‌های‌عمومی، فروم های تخصصی، کامنت مارکتینگ، خرید بک لینک و پیوند، خرید رپورتاژ اطلاع رسانی و … را اصطلاحا بهینه سازی Off-page می نامیم.


مشورت سرویس ها seo


شایسته ترین طریق برای یادگیری seo چه است؟

پروسه یادگرفتن بهینه سازی پاره ای پیچیده و وقتگیر میباشد. معمولا شما زمانیکه درپی نکته یا این که مسئله خاصی می‌باشید با یک نوشته‌ی‌علمی آموزشی در حوزه seo مواجه می شوید که داده ها ظریف البته محدودی را در به عبارتی مورد به شما عرضه مینماید. با مطالعه این نوشته ی علمی ممکن میباشد به مبحث seo عشق و علاقه مند گردیده و در پی مقاله‌ها و فراگیری های بیشتری باشید.


مطالعه مقاله‌ها آموزشی گران بها و اثر گذار میباشد اما یک اختلال اساسی دارااست. بعداز مدتی ذهنیت شما را در گیر تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای خودداری از این حادثه سفارش می کنیم بعد از آنکه شناخت اول با مفاهیم seo کسب کردید به سراغ منابع جامع یا این که کتاب های فراگیری بهینه سازی باشید. شایسته ترین مسیر برای یادگیری بهینه سازی به شرح تحت میباشد:


1- مطالعه یک کتاب شالوده


کتاب های اینترنتی اکثری می‌باشند که مفاهیم نخستین و همگانی بهینه سازی را به شما یادگرفتن می‌دهند. این کتب به شما امداد می‌نمایند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا گردید و مسیر درست برای استارت بهینه سازی را بیاموزید.


2- مطالعه مقاله ها یا این که مشاهده کلیپ تخصصی


بعداز مطالعه کتاب شما شناخت اول با مفاهیم را کسب می‌کنید البته برای به کار گیری از آنان بهتر میباشد که برای هر کدام وقت بیشتری نهاده و مقاله ها تخصصی یا این که ویدئوهای آموزشی مربوط به آن مورد را بازنگری فرمایید.


3- کمپانی در عصر های آموزشی seo


زمانیکه علم و تجربه نسبی در مورد seo را کسب کردید دیگر صرف دوره برای یادگیری فردی و مطالعه نوشته‌ی علمی منطقی وجود ندارد. شما می‌توانید با کمپانی در عصر های تخصصی فراگیری بهینه سازی در هنگامی کوتاه علم خویش را کامل شدن کرده و تکنیک های کاربردی متعددی را بیاموزید.


زمان جامع seo monster

زمان جامع بهینه سازی Monster - یادگرفتن صفر تا صد تکنیک های seo در 20 ساعت


زمان جامع بهینه سازی گروه ای از 5 کارخانه تخصصی seo (20 ساعت یادگرفتن حضوری) میباشد. در انتها زمان شما همگی استانداردها و تکنیک های ماهر seo را فرا می‌گیرید.


آکادمی وبسیما با پباده سازی زمان جامع بهینه سازی

این زمان را برای شما دوستان مهیا نموده است که روند یادگیری را در کمترین دوره ممکن و به طور تماما ماهر به آخر برسانید.


سوال های متداول seo

درین بخش به سوالاتی که عموما در زمینه‌ی seo پرسیده می‌شود و گرفتاری اشخاص در حین شناخت با این حوزه میباشد جواب داده ایم:


1- چهت نیل به مرتبه 1 گوگل چقدر دوره لازم میباشد؟

جواب بدین سوال برای هر کسب و عمل و سایتی مختلف خواهد بود؛ بسته به واحد سنجش اعتبار و عمل های قبلی وبسایت شما، کلماتی که انگیزه گذاری نموده اید و حالت رقبا این عصر گزینش خواهد شد. ممکن میباشد در یک حوزه بتوان در 3 ماه پیروزی های مهمی کسب کرد البته در حوزه دیگری بیش تر از 1‌سال عصر لازم باشد.


2- بها سرویس ها بهینه سازی چقدر میباشد؟

seo یک فرآورده وجود ندارد بلکه گروه ای از سرویس ها تخصصی میباشد در فیض نمیتوان بها مشخصی برای تمامی وبسایت ها در حیث گرفت. اما میتوان سرویس ها seo را در مدل بندی های مختلفی مشتمل بر seo وب سایت، بازاریابی محتوا، پیوند سازی و … قرار بخشید و برای هر یک هزینه مشخصی اعلام نمود.


گام اولیه تحلیل ظریف وب سایت و تصمیم گیری در زمینه ی سرویس ها مایحتاج میباشد که برهمین اساس میتوان تقریب صدق از بها ارائه نمود.


3- چه تضمینی چهت نیل به درجه 1 گوگل دارید؟

یک کدام از مهم ترین درخواست های صاحب کار ارائه تضمین چهت نیل به سکو 1 در کلمه ها کلیدی انگیزه میباشد در حالیکه این فعالیت به طور کامل نادرست و حتی غیر رسمی میباشد. هیچ تضمینی برای گزینش ظریف جایگاه شما در بازه مشخص و معلوم نیست چرا‌که اطلاعاتی از آپ تو دیت های بعدی گوگل و معیار کار رقبا در چنگ وجود ندارد. در واقع ارائه تضمین به صاحب کار اقبال قبول پروژه را ارتقا می‌دهد البته همان طور که خویش گوگل نیز بارها اعلام نموده است این طریق نوعی از کلاه برداری میباشد.


آموزش بهینه سازی تصاویر سایت

سئو سایت


هر مطلبی که در وب سایت شما منتشر می گردد، به جز متن (که بسیار با اهمیت میباشد) دارنده تصویر نیز میباشد. در‌صورتی‌که شما از آن گونه وبمسترانی می باشید که تصویر نمی گذارید صد رد صدً این عمل را انجام دهید، چون عکس از مهمترین مواقعی میباشد که هم مخاطب را به قرائت مقاله تشویق می نماید و هم اینکه شعور مقاله را نیز بی آلایش خیس می‌کند ولی زمانی که تصویری در وبسایت قرار می دهید می بایست آن را برای موتورهای کاوش، مخصوصاً گوگل سئو فرمائید! شاید بتوان دو‌مین نصیب پرطرفدار گوگل را نصیب سرچ تصاویر آن دانست. پس بهینه سازی تصاویر بی‌شک یکی‌از مهمترین قسمت های seo میباشد.


تصاویر نقش بسیار موثری در زیباتر و دیدنی خیس کردن محتوا دارا هستند و تاثیر آن‌ها بر seo وب سایت نیز غیر قابل انکار میباشد. در واقع تصاویر قشنگ، نادر حجم، با کیفیت و مربوط به نوشته به فهم و شعور بهتر مخاطب یاری کرده و معنی را ریلکس خیس به او منتقل می‌کنند. گهگاه یک تصویر، گویای اصل مقاله میباشد و با گاز استفاده کننده را به خویش جذب می‌کند. عکس ها بایستی seo شوند تا بازدیدکنندگان را بازه زمانی دوره بیشتری در تارنما نگه داشته و نرخ پریدن یا این که بانس ریت را به دستکم برسانند. محتواهای بصری با‌یقین دیدنی خیس از محتواهای متنی میباشند و مفهومی عمیق خیس به مخاطب القا می‌کنند، از این رو نباید از اهمیت آنان غافل شد بلکه بایستی با رعایت نکات مهم آنها را فارغ از عیب و نقص در وبسایت قرار بخشید.


یادگرفتن seo تصاویر تارنما


در صورتی‌که بخواهیم یک تصویر را برای موتورهای کاوش سئو کنیم، می بایست به موردها پایین اعتنا کنیم:




1. اولی نکته ای که در سئو تصاویر بسیار دارای اهمیت میباشد، گزینش تصویر مطلوب میباشد. عکسی را گزینش نمایید که با مسئله نوشته‌ی‌علمی شما به طور کاملً در رابطه باشد و محتوای آن را رفلکس کند. آنچه که منجر بهبود جایگاه تصاویر در حاصل کاوش می گردد، رابطه آن با مطالب پیرامونش میباشد، به این ترتیب به خواسته انتقال بهتر پیام به مخاطبان شایسته ترین عکس را در نوشته خویش قرار دهید. همینطور می‌توانید از نمودارها، جداول و یا این که اینفوگرافیک های خوشگل استعمال فرمایید، مطمئن باشید انجام این عمل به seo تارنما نیز امداد خواهد کرد ولی فراموش نکنید که به کار گیری بیشتراز حد از آن‌ها یوزرها را فراری می‌دهد، بعداز این فرمت ها در توان مناسب به کارگیری نموده و احتیاط فرمایید.


2. زمانی که تصاویر در گوگل کاوش میگردند، نام آن‌ها که قیمت بسیار بالایی داراست آیتم دقت قرار می‌گیرد. یعنی او‌لین کاری که می بایست در seo تصاویر انجام اعطا کرد تعیین اسم مطلوب میباشد. عملکرد نمایید اسم تصویر به طور کامل دارای ارتباط، مختصر و موءثر باشد. شما میتوانید تارنما خویش را با هزاران عکس که با اسم پیش فرض ذخیره گردیده اند لبریز نمائید ولی مطمئناً یوزرها با این اسامی پیش فرض، تصاویر را کاوش نخواهند کرد. آنچه که سبب ساز به بهبود seo وبسایت می‌گردد، تعیین واژه کلیدی مطلوب و انگیزه میباشد، از این رو اسم های توصیفی منزلت ویژه ای پیدا کرده اند و موتورهای کاوش دیگر همانند گذشته فقط دربین مطالب تارنما در‌پی کلمه ها انگیزه نمی گردند بلکه در اسم تصاویر نیز آن‌ها‌را کاوش مینمایند.


3. سو‌مین آیتم نیز استعمال از تگ alt برای تصاویر میباشد. این تگ وقتی گران بها میباشد که در حالتی‌که به هر دلیلی تصویر در تارنما شما اکران داده نشود، این متن به جای آن اکران داده خواهد شد. خویش این تگ یاری اکثری به تارنما شما می نماید که در‌حالتی که در آپلود سنتر و یا این که سایتتان مشکلی پیش آمد و عکس نشان داده نشد، در ازای متن مربوطه به وسیله گوگل آیتم کاوش قرار میگیرد! بهتر میباشد این را بدانید که‌این تگ مهمتر از اسم تصویر بوده و می قدرت اظهار کرد به طور اساسی تصویر را برای گوگل سئو می‌کند. درضمن هنگامی که تصویر شما پیوند داشته باشد، یعنی استفاده کننده را به آدرسی معین لینک و پیوند نماید، این تگ موثر واقع گردیده و مانند یک لینک و پیوند متنی کار میکند که فیض آن کسب امتیاز برای تصویر از طرف موتورهای کاوش خواهد بود. البته این نکته را به خیال بسپارید که کلمه ها بی ربط و توضیحات بیهوده را ابدا نباید به فعالیت موفقیت.


4. آیتم چهارم نیز که‌این روز ها فوق العاده برای موتورهای کاوش و قرار دریافت کردن در کاغذ نخستین گوگل دارای اهمیت میباشد، حجم تصویر هست که به طور تماما بی واسطه بر روی سرعت بار گذاری وبسایت تاثیر می‌گذارد. یعنی شما می بایست کارایی نمائید تصویر را با کمترین حجم ممکن در بخش های متعدد وبسایت به کار گیری نمائید. برای این فعالیت هم میتوان از اپلیکیشن فتوشاپ و هم قابل انعطاف افزارها و پلاگین های منحصربه‌فرد در این باره در پلت فرم های متفاوت بهره برد. اینک یکی مهمترین دلایلی که نرخ پریدن یا این که بانس ریت را ارتقا می‌دهد، حجم بالای تصاویر و ارتفاع کشیدن بار گذاری آنهاست. جذاب میباشد بدانید گوگل بازه هنگامی که صرف بار گذاری صفحه ها سایت میشود را تحت عنوان فاکتوری شایان توجه برای سکو بندی تارنما در حیث می‌گیرد. تصویری که لود آن بیش تر از 15 ثانیه به ارتفاع می انجامد، مورد قابل قبولی نخواهد بود و حتماً هیچ کاربری وقت صرف آن نمی نماید.