مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

7 نکته سئو سایت برای بهینه سازی تصاویر

سئو سایت  بهینه سازی تصاویر درصورتی که به صدق انجام شود، به طور قابل توجهی میتوانند در بهینه سازی سایت اثر گذار باشد. یک عکس به اندازه هزاران واژه می تواند تاثیرگذار باشد. بعضا معتقدند که استفاده از تصاویر مناسب و نکات گران بها آموزش seo تصاویر، می تواند حکم پیوند های باارزش فراوان را در دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. لینک های می توانند در پیروزی کسب و عمل شما تاثیر زیادی داشته باشند؛ به‌دنبال همین موضوع عکس های سایت شما نیز می توانند جزو پایه پیوند سازی محسوب شوند و این مورد می‌تواند کلید اصلی شما برای کسب رنک برتر از موتورهای جستجو از جمله گوگل باشد.

به لهجه دیگر، لینک سازی سایت شمارا با دیگر وبسایت ها و نوشته ی علمی های آنها دارای ربط می‌کند؛ تصاویر، عکس ها و اینفوگرافیک ها به طور جالبی می توانند همین نقش ها را برای سایت شما ایفا کنند و صفحه های شمارا به منبعی برای پیوند دادن طبیعی توسط دیگر سایت ها تبدیل کنند.

برای فهم و شعور بهتر مهم بودن سئو تصاویر وبسایت کاربران و مخاطبین یک ورقه تارنما، در اولین مرحله به تصاویر موجود اعتنا می‌کنند. بر پایه ی تحقیقات متوجه شدیم که پس از سه روز از مطالعه یک مقاله، تنها 10 درصد از آن در ذهن مخاطبین باقی می‌ماند البته در صورتی محتوای مورد نظر از عکس های مناسب در متن خود به کارگیری کرده‌باشد یا اطلاعات مدنظرش را به وسیله اینفوگرافیک ها ارائه کرد‌ه باشد، این عدد اعلام شده به 65 درصد ارتقا پیدا می نماید. به همین علت است که حدود 32 درصد از بازاریابان براین باوراند که عکس ها از مهمترین قسمت های محتوای آنان در استراتژی دیجیتال مارکتینگ است.

آمارهای گوگل نشان می‌دهد که تصاویر قادر است ترافیک سایت را تا 12 درصد افزایش دهند. طبیعی است که بروز رسانی های شبکه‌های‌اجتماعی نیز در‌صورتی‌که بدون تصویر باشد، واکنش بسیار کمتری نسبت به موارد دارای تصویر خواهد داشت. حال در صورتی می خواهید که تصاویر وب سایت شما به خوبی در ارتقا ترافیک نقش داشته باشد، سفارش می‌کنیم که از نکات مهم فراگیری بهینه سازی تصاویر که در پی برای شما ارائه کرده ایم، به نه استفاده کنید تا فایده مطلوبی کسب فرمایید.

اکنون وقتشه! اینو بخون: آموزش جامع بهینه سازی تصاویر سایت
پیشنهاد نویسنده این می باشد که اول نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و آنگاه ادامه این نوشته ی علمی را بخوانید.

ایجاد تصاویری که بقیه می‌خواهند از آن‌ها استعمال کنند
در‌صورتی‌که یک بازاریاب اینترنتی می‌باشید، نمی توانید در روند کاری خود از تصاویر استعمال نکنید. به کار گیری از عکس هایی که افراد را تشویق به استفاده کردن از آن بکند، کار آسانی نیست. بهترین روشی که می توانید این عمل را انجام دهید این است که تصاویری تولید کنید که کاربران علاقه مند به مسئله آن میباشند. تصویر مدنظر شما باید مشتمل بر موضوعاتی باشد که مشکلات مخاطبین وب سایتتان را برطرف بکند.

تصاویر را به صورت معمولی ارائه کنید به شکلی که کلیه مردم بتوانند به راحتی مفهوم آن را شعور کنند. تصاویری ارتباط بیشتری را افراد برقرار می‌نمایند که مشتمل بر مواردی مثل حقایق، ارشادوراهنمایی ها، نکات و … باشند. در ارسال نوشته ی علمی های خود به طور منظمر خلق فرمایید و بازنگری نمائید که با هر بروز رسانی که در مراحل عمل خود ایجاد می کنید، مخاطبین وبسایت شما چه واکنشی از خود نشان می‌دهند. مواردی که بیشترین به اشتراک گذاری یا دانلود را دارا هستند، عناوینی میباشند که باید بیشتراز بقیه به آنها متمرکز شوید.

از ابزارهای تولید کننده و منابع تصویر به کارگیری نمایید
نخستین از همه شما نیاز دارید که از تصاویر استفاده نمائید تا مقاله‌ها، محتوای سایت، بروز رسانی محتوای شبکه های عمومی و … را بهبود اعطا کرد. بعداز این شما بایستی سئو تصاویر برای seo را به نه و با استراتژی های مناسب انجام دهید.

ShutterStock،iStockPhoto و adobeStock از مهمترین پلتفرم هایی هستند که برای کسب تصاویر و طرح های کیفیت عالی میتوانید از آن ها استفاده نمائید. در‌حالتی که می خواهید در عین حالی که تصاویر باکیفیت به دست می آورید، هزینه چندان زیادی هم برای کسب و عمل خود رقم نزنید، Pexeles ،Pixabay ،StockSnap و Unsplash مواردی میباشند که می‌توانند به شما در این مورد به خیر امداد کنند.

برای ساخت و ویرایش، می توانید از Canva به کار گیری نمائید. Canva بهترین پلتفرم آنلاینی است که برای تولید تصاویر و طرح های گرافیکی باکیفیت گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. با وجود قالب های از قبلی لود شده این ابزار، می توانید تغییرات بسیار نه در عکس های خود به وجود بیاورید. بعضی دیگر از ابزارهای ویرایش و سئو تصاویر عبارت اند از AdobeSpark ،Fotor و Pixlr.

بک لینک بد و مضر برای سئو چیست؟

سئو سایت طریق کشف و رصد بک پیوند های نامناسب
در‌این نوشته ی علمی که اخیرا در تارنما موز Moz منتشر شده‌است متخصصان بهینه سازی Moz به اهمیت شناسایی و رئیس گونه های بک لینک و پیوند ها پرداخته شده‌است.

شناسایی بک لینک و پیوند های بد در یک‌سری سال قبلی با به کارگیری از ابزارهای بهتر، فهرست‌های بک لینک و پیوند بیش تر و ارتقا علم، امری معمولی خیس شده‌است، ولی برای اکثری از اشخاص در صنعت ما، هنوز به صورت ماهر اجرا نشده میباشد. در حالی که سناریوی ایده آل داشتن یک روءیت کرد ماهر نسبت به بک پیوند ها و مهیا کردن تک تک پیوند ها برای علایق گوناگون میباشد، البته برای اکثری از مدیران اینترنت این عمل بسیار لوکس میباشد (و ولی بسیار طاقت فرسا).



بک پیوند چه است ؟


اصول نخستین شناسایی کیفیت بک پیوند
در انتخاب اینکه آیا یک پیوند “بد” میباشد یا این که خیر، و اینکه می بایست کاملا حذف شود، تعدادی مولفه موجود هست.

ما در بخشی از پروژه های سرویس ها seo به‌دنبال این هستیم که ریسک پذیر بودن یک لینک و پیوند را اندازه گیری کنیم (یعنی احتمال اینکه گوگل به‌این بک پیوند برچسب نامناسب بزند و اینکه ما چقدر به قیمت این بک لینک و پیوند متعلق هستیم).

اذن دهید اینجانب سه استدلال متداول که بوسیله سئوکار ها برای گزینش این نمره (نمره ی ریسک پذیری) به کار گیری میگردد را بگویم: با ویرلن همران باشید:



معیارهای اعتماد برای انتخاب کیفیت بک لینک و پیوند
چندین واحد سنجش در صنعت بهینه سازی بهینه سازی موجود هست که برای یاری به آشنایی پیوند های نگران کننده به سادگی در دسترس می‌باشند. دو موردی که به ذهن اکثریت میرسد اکثر اوقات عبارتند از نمره دهی Moz Spam و Trust Majestic Flow . این دو ابزار seo نمره دهی، در واقع تماما گوناگون کار می نمایند. نمره دهی Moz Spam ، احتمال ممنوعیت یک دامنه را پیش گویی میکند. و Trust Majestic Flow ترازو اعتماد به یک دامنه یا این که کاغذ را براساس کیفیت بک پیوند ها، مشخص و معلوم می‌نماید. با وجود اینکه نتیجه ها هر دو متعدد میباشند، انگیزه این میباشد که به وبمسترها در شناسایی اینکه کدام وب سایت ها قابل اعتماد می‌باشند امداد شود. با این حالا، با وجود اینکه اینها یک نقطه آغاز خوب میباشند، البته برای ارائه دادن یک تصویر بدیهی از اینکه آیا یک پیوند خوب میباشد یا این که بد، کافی نیستند.



بک لینک و پیوند بدون پول


ایجاد محتوا برای اخذ شایسته ترین پیوند
اولی چیزی که یک سئوکار می‌آموزد این میباشد که با به کارگیری از ایجاد محتوای باارزش و نشر آن در قالب رپورتاژ اطلاع رسانی در وب سایت هایی که اتوریتی و بازدید بالایی دارا‌هستند، می قدرت شایسته ترین گونه بک پیوند را بدست آورد و مرتبه بندی وبسایت در حاصل جستجوی گوگل را ارتقاء بخشید. دومی چیزی که آن ها حافظه میگیرند این میباشد که به کار گیری از محتوای بی کیفیت و اخذ بک لینک و پیوند در قالب تبلیغات متنی، می‌تواند مجازات و ضرر و زیان به یاور داشته.

احتمال اینکه یک اینترنت مستر محتوایی ارزشمند برای یک بک لینک و پیوند ارائه دهد، بسیار معدود میباشد، چون ایجاد محتوا بصورت ماهر به خلاقیت بالایی نیاز داراست و سئو بیشتراز حد می‌تواند مضر باشد. بدین ترتیب، به چه شکل ما می توانیم همت ویرایش محتوای یک پیوند را اندازه گیری کنیم؟



خرید بک پیوند با اقتدار نادر را برنامه خویش بیرون فرمائید
در غایت، لینک و پیوند های نادر توان با اتوریتی ذیل نگران کننده می‌باشند. یک پیوند خوب بایستی از یک برگه قدرتمند با اتوریتی بالا ، خارج آمده باشد.

می بایست اعتنا فرمائید که درصورتی که تفاوت در میان توان دامنه Da و اقتدار ورقه Pa ، زیاد باشد، قادر است نگران کننده باشد. این یک علامت ی خوب وجود ندارد و قیمت در لحاظ به چنگ آوردن را داراست. این آرم را در بعضی از اسپم ها می قدرت صریحا رویت کرد.

پس، اذن دهید به چگونگی تجزیه و چک سریع backlink ها بپردازیم.



داده های بک پیوند ها را اخذ فرمائید
در نوشته‌ی‌علمی تاثیر بک لینک و پیوند در بهینه سازی وب سایت گفتیم که اولی و معمولی ترین گام ، اخذ داده ها بک لینک و پیوند از روش یک پیوند اکسپلورر میباشد. با در حدود ۳۰ تریلیون پیوند در فهرست ها شما میتوانید به راحتی بخش اعظمی از لینک و پیوند های بد را شناسایی فرمائید. مثلا می توانید از لینک و پیوند اکسپلورر موز Moz به کارگیری نمائید. برای استارت، از نصیب Link Explorer> Inbound Links section دیدن نمائید و دامنه یا این که برگه ای که می‌خواهید تجزیه و نظارت نمایید را وارد نمایید.

فراگیری وب سایت موز Moz

ازآنجاکه موز Moz با بک پیوند هایی که دنبال نشده اند Nofollow link کاری ندارد، شما می‌توانید غربال «دنبال گردیده ها follow link » را تهیه نمایید. موز Moz بک پیوند های حذف گردیده را نیز باز نگری نمی نماید، بدین ترتیب میتوانیم حالت بک لینک و پیوند را به شرایط «فعال» تهیه و تنظیم کنیم…

یادگرفتن تارنما موز Moz

زمانی که‌این فیلترها را تهیه کردید، بر دکمه “Export” کیلک فرمایید. شما با یکسری مورد مواجه خواهید شد. در‌حالتی که وب سایت تان کمتر از ۱۰۰۰ پیوند داراست، پیش بروید و دانلود فوری را گزینش نمایید. با این حالا، چنانچه تعداد لینکهای شما اضافه میباشد، موقعیت وسیع ترین تهیه را تعیین فرمائید تا شایسته ترین دامین که به شما لینک و پیوند داده اند را اکران دهد و برای اخذ دانلود حوصله داشته باشید. در همین اکنون میتوانیم سراغ پروسه دیگر پروژه برویم، ولی بدون شک شما هم نمیخواهید پیوند های بد را جا بیاندازید، پس یعنی می بایست کلیه ی لینک و پیوند ها را بازبینی فرمایید.

بخش اعظمی از سئوکار ها در‌این مرحله توقف می نمایند به دلیل آنکه پیش از این داده ها متبوع را تا حدودی اخذ کرده اند. البته انگیزه ما این میباشد که فرآیند بعدی را نیز دنبال کنیم تا صلاحیت محتوای یک پیوند را نیز باز‌بینی کنیم.



محتوای بک پیوند یا این که انکر تکست (متن لینک و پیوند)
اخذ کلمه ها هایپر لینک و پیوند (انکر تکست (متن لینک و پیوند))گردیده از اکسپلورر لینک و پیوند بسیار معمولی میباشد. کاغذ Explorer> Anchor Text را ملاحظه کنید و دکمه Export را بزنید. فیلترهای مازاد در اینجا موردنیاز وجود ندارد.
شش

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی:

سئو سایت  

پس از اینکه وبسایت به گوگل معرفی شد و حساب وبمستر تولز و آنالیتیکس برای آن ساخت شد نوبت به کار در شبکه‌های اجتماعی میرسد. بسیار حائز اهمیت است که بتوانید تمامی محتواهایی که در درون وبسایت خود منتشر می کنید در همگی شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید. حال چه گونه می توانید این کار را انجام دهید؟؟؟

به راحتی، میتوانید در شبکه‌های اجتماعی حساب تولید فرمائید. مسلما اکثر کسب و کارها دست کم در تلگرام و اینستاگرام حساب دارا‌هستند. ولی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می بایست فراتر از این‌ها باشد، یعنی باید برای کسب و فعالیت خود علاوه بر تلگرام و اینستاگرام در شبکه‌های دیگری مانند توییتر، رخ‌بوک، گوگل پلاس و شبکه‌های اجتماعی ایرانی مانند: کلوب و … حساب ایجاد نمائید. علاوه بر این شبکه‌های‌مردمی می توانید در وبسایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو مانند: آپارات، یوتیوب،… که نوعی شبکه اجتماعی محسوب میشوند حساب ایجاد فرمائید. دقت فرمایید که امروزه یوتیوب بسیار آیتم اعتنا گوگل است و اگر بتوانید ویدئوهایی درباره‌ی کسب و فعالیت خود تولید کرده و آن ها را درون این شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید از لحاظ گوگل یک وبسایت بسیار فعال، خوب و آیتم اعتماد خواهید بود. براین اساس از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید چرا‌که عدم عمل به مرور عصر میتواند در آینده به ضرر وبسایت شما تمام شود چون رقبا و کسب و کارهای دیگر کلیه‌ی این موارد را رعایت می‌نمایند و به انجام می رسانند و به شدت در شبکه‌های اجتماعی فعالیت میکنند و عدم کار شما موجب پسرفت سایتتان خواهد بود. بنابراین قطعا شبکه‌های اجتماعی را در نظر بگیرید زیرا علاوه بر اینکه به سئوی سایت شما کمک می‌نماید، می‌تواند مشتری‌های جدیدی را هم برای شما به ارمغان آورد چرا؟؟ چون شما در هم اکنون انجام یک بازاریابی کاملا رایگان و یا ارزان میباشید و در صورتیکه هم پاره ای به تبلیغ بپردازید بسیار ارزانتر خواهد بود و از طرف دیگر می‌توانید مشتری ثابت و بالقوه خودتان را داشته باشید.
seo وبسایت 
تولید محتوای باکیفیت:
آیتم بعدی که می بایست در سئو رعایت شود این می باشد که باید به تولید محتوا پرداخته و آن را به صورت مستمر ادامه دهید. برای این فعالیت می‌توانید در وبسایت خود بخشی را به عنوان بلاگ در حیث بگیرید و چندین آموزش‌هایی را راجع به محصول ها و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، در آن قرار دهید. از دعوا آموزش غافل نشوید، زیرا یادگرفتن علاوه بر ایجاد حس اعتماد و اطمینان در کاربران، باعث افزایش فروش و رونق کسب و فعالیت شما نیز می گردد. زیرا وقتی که کاربر مشاهده مینماید که شما در زمینه ی تولید ها و خدمات خود نوشته ی علمی قرار داده و از آن مطمئن می باشید و زمانی را صرف نوشتن آموزش نموده‌اید، اطمینان آن‌ها ارتقاء پیدا کرده و از شما خرید انجام می‌دهند. به این ترتیب یکی ارکان اصلی افزایش فروش، رونق در سئو و مورد دقت قرار به دست آوردن به وسیله گوگل این می باشد که به صورت پایدار محتوای آموزشی در باب کسب و کار خود ساخت نمایید. به این نکته توجه فرمائید که نباید به صورت مقطعی تولید محتوا را انجام اعطا کرد. یعنی نباید تولید محتوا بدین صورت باشد که مدتی انجام گیرد، و آن گاه به زمان طولانی انجام نشود و بار دیگر بعد از دو ماه به ساخت محتوا بپردازیم. چنین منش مقطعی اصلا مؤثر نیست.

محتوا فرمانروا است

♦ به کارگیری از تصاویر باکیفیت و رسانه های متفاوت:
مورد بعدی که درباره ی سئو بسیار اهمیت دارااست این است که در محتوای خود از تصاویر کیفیت عالی ولی کم حجم استعمال نمایید. همچنین از رسانه‌هایی مانند پادکست ها و کلیپ ها که امروزه بسیار گزینه اعتنا قرار می گیرند استعمال کنید. شما می‌توانید در نوشته ی علمی‌هایتان از پادکست هایی مانند همین پادکست، برای کسب و فعالیت، محصول ها و خدمات خود ساخت نمائید و در آن درخصوص تولید ها و خدمات خود توضیح دهید. در رخ قابلیت و امکان به ضبط ویدیو در این زمینه بپردازید. انجام این فعالیت قادر است تأثیر بسیار نیکی بر رونق کسب و فعالیت و اعتماد کاربران بگذارد. انجام این عمل منجر دقت بیشتر گوگل به شما می‌شود، زیرا ترازو گوگل در موضع دادن، رضایت و اعتماد کاربران است، در حالتی‌که که گوگل ترازو اعتماد و علاقه‌ی کاربران به سایت شما‌را مشاهده نماید، به وب سایت شما اعتماد کرده و همین فرمان موجب بهبود سکو سایت شما می‌گردد.

پنگوئن و آنکر تکست

سئو سایت  جدیدا با به روز تازه الگوریتم پنگوئن سختگیری بر روی انکر تکست ها بسیار طولانی تر شده‌است و به کارگیری بیشتراز حد از یک تیتر قادر است جراحت های بدون شوخی به وب سایت شما بزند. ولی در حالتی که با واژه و کلمه کلیدی خویش لینک و پیوند نگیرید پس با چی پیوند بگیریم؟

این بدین مضمون‌ وجود ندارد که در حالتی‌که شما لینکی را با تیتر کلمه و واژه کلیدی خویش نگیرید آن پیوند ارزشی ندارد، شما می‌توانید با تصاحب کردن پیوند های شبیه عمل خویش را ادامه دهید!

ولی بازهم به خاطر داشته باشید که لینک و پیوند به چنگ آوردن زیاد حتی با تیتر های شبیه هم می‌تواند در دراز مقطع ایراد ساز شود. یک سایت به تمامی گونه لینکی نیاز داراست. کلاً مطلوب ترین شیوه متن لنگر طریق پایین میباشد:

لینک و پیوند با تیتر کلمه و واژه کلیدی (به خاطر داشته باشید که اصلا اسپم نمایید!!)
پیوند مربوط به واژه و کلمه کلیدی
پیوند ها با نام مارک
پیوند غیر دارای ارتباط مانند: کلیک نمائید، اینجا
پیوند با نشانی کاغذ
۵- سرعت لینک و پیوند بیلدینگ
شما جای گوگل: در حالتی که اینترنت سایتی را مشاهده می کردید که در پهنا یک روز یا این که یک هفته ۱۰۰ لینک و پیوند کیفیت خوب اخذ کرده، با آن چیکار می کردید؟ آیا مشکوک نمی شدید؟ روند لینک و پیوند سازی یک روند دراز بازه میباشد و حتی ریلکس ترین لغات کلیدی نیز نیاز به مهلت دارند.

تلاش فرمایید مسیر ایجاد محتوا و لینک و پیوند سازی را در یک دوره انجام دهید و یک روتین معلوم داشته باشد. همت فرمائید برای تولید پیوند جدول زمانبندی مهیا فرمایید، به صورت نمونه مشخص و معلوم نمایید که اینجانب برای این وبسایت در دوران عصر ۴ ماه روزمره ۱ بک پیوند می‌سازم که به صورت کلی می شود ۱۲۰ لینک و پیوند.

۶- اصول دیگر لینک و پیوند بیلدینگ
نسبتاً مهم‌ترین ها تا به شرایط فعلی همین هایی بود که مخلوق سرویس شما پهنا کردم ولی یکسری ضابطه دیگر می باشد که به جهت نداشتن اهمیت زیاد از تولید تیتر برای آنان خوداری کردم. یکی مقررات به دست آوردن تعداد لینک و پیوند های زیاد برای یک کاغذ معلوم میباشد.

متاسفانه این اشتباهی میباشد که اکثری از وبمستران به آن در گیر میگردد (حتی خویش اینجانب تقارن زمانی مبتلا این اختلال گردیده بودم). شما جای گوگل: در حالتی‌که کلیه ی پیوند های محل ورود به یک وبسایت به یک ورقه (که معمولا کاغذ اصلی میباشد) بود چه می کردید!

۷- صحبت آخرین
هیچ ضابطه و داکیومنت مشخصی درین فعالیت نیست و اینجانب هم فقط تجربیات فردی خودم رو که در‌این یک سری وقته پیدا کردم به اشتراک گذاشتم که حتی ممکن میباشد غلط باشد! امیدوارم که از این نوشته‌علمی لذت برده باشید و خرسند می احساس که در‌حالتی که سوال، توصیه و یا این که انتقادی دارید در نصیب ایده ها بیان نمایید.

اصول، قواعد و ضوابط پیوند بیلدینگEhsan Eskandari 5

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو سایت  طولانی خیس طریق های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و نشانی اینترنتی مارکتینگ تاوقتی‌که از آن ها به صورت دائمی استفاده می‌کنید با ارزش میباشند و به محض متوقف کردن فعالیت های خویش با افت شدید یا این که از دست رفتن آن مجرای بازاریابی مواجه میشویم ولی بازاریابی محتوایی و بهینه سازی برای کسب و فعالیت شما ارزش افزوده ای پایدار تولید می نمایند که حتی پس از متوقف کردن کار های خویش تا زمانه ها برای شما سودآور خواهند بود.

پیروزی در بهینه سازی نیازمند بعد از ظهر و تلاش بسیار میباشد البته دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا برهه زمانی زمانی ها به یکی‌از مهم‌ترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. چهت نیل به‌این نقطه بایستی استانداردهای سئو را به صدق بشناسیم، پیرو مهم‌ترین عمل هایی که برای پیروزی در بهینه سازی بایستی انجام دهیم را با هم مرور خوا‌هیم کرد.




به هیچ تیترً چرا سئو وبسایت اینقدر مهم میباشد؟


در هر ثانیه 63000 جستجو در گوگل انجام می‌گردد.


61 درصد از کسب و شغل های دنیا، بهینه سازی و بازاریابی محتوا را مهم‌ترین روش بازاریابی خویش می دانند.


به طور میانگین 41 درصد از هزینه های بازاریابی در شرکت های وسیع در فضای آنلاین خرج می‌شود.


46 درصد از جستجوها در گوگل به کسب و شغل های محلی اشاره دارند.


نرخ تبدیل به مشتری و هزینه بهینه سازی در مقایسه با کلیه طریق های دیگر ذیل خیس میباشد.


اطلاعات آماری در زمینه‌ی قیمت بازاریابی بهینه سازی


شایسته ترین شیوه برای یادگیری و اجرای بهینه سازی چه می باشد؟


مطالعه نقطه نظر ها متخصصین در پاسخ به سوال بهینه سازی چه چیزی میباشد تیم ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در چنگ ما قرار می‌دهد ولی منفعت گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی کاربردی پاره ای پیچیده بنظر می برسد. ویدیو ذیل ارائه مهندس امین اسماعیلی در سیزد‌همین دورهمی کندو میباشد که فرایند یادگیری بهینه سازی از داده تا تدبیر را به نیکی تشریح کرده است. در‌این کلیپ تعاریف متخصصین بهینه سازی از این معنی به عنوان اطلاعات اولیه به فعالیت گرفته شده است.








با یک نگاهِ جامع میتوان اظهار کرد برای تعیین رتبه یک صفحه در نتایج جستجو بیشتراز 200 فاکتور مختلف بوسیله ربات های گوگل بازبینی می گردند. ولی در‌حالتی که همانگونه که در ویدئوی بالا مطرح شد، یه خرده با جزییات بیشتر نگاه کنیم میتوان این مورد ها را در 5 سیرتکامل اصلی تقسیم کرد که عبارتند از بهینه سازی تکنیکال، استراتژی، ایجاد محتوا، لینک و پیوند سازی و محاسبه و طرح ریزی.




1- بهینه سازی تکنیکال، ردیف فقرات اینترنت سایت شما آسیب پذیر میباشد!


به نترسی میتوان ذکر کرد که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین فاکتور برای موفقیت یک وب سایت اعتنا به استانداردهای بهینه سازی هنگام پباده سازی و کدنویسی آن میباشد. گوگل برای فهم محتوای ورقه بایستی پیش از هر چیز به آنها دسترسی داشته باشد و این طریق دسترسی وابستگی بی واسطه به ساختار وبسایت شما و طرز کدنویسی آن خواهد داشت.




سئو تکنیکال، ادراک بهتر ربات های گوگل از ساختار وبسایت و بهبود تجربه کاربری


مواقعی دربرگیرنده رعایت استانداردهای HTML هنگام کدنویسی، seo وبسایت برای موبایل، ارتقاء سرعت صفحات، نماد گذاری استاندارد (Schema) و … را میتوان از مهم‌ترین فاکتورهای سئو تکنیکال دانست که در کارخانه یادگرفتن سئو تکنیکال نصیب های مهمی از آن گشوده نگری و فراگیری داده می گردد.




2- استراتژی بهینه سازی، طرح ریزی، طرح ریزی و بازهم طرح ریزی!


برای مقدمه کار خویش نیازمند یک استراتژی مشخص و ظریف خوا هیم بود. استراتژی ما در بهینه سازی براساس آشنایی ما از مخاطب و ارزیابی رقبا چهره می گیرد. براساس موضوعات انگیزه خویش و ادبیات یوزرها لغات کلیدی انگیزه را شناسایی می کنیم و با توجه به موقعیت رقبای خویش و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای انگیزه گذاری و ایجاد محتوا در حیث میگریم.




استراتژی سئو، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا و تدوین استراتژی محتوا


3- ایجاد محتوا، قیمت آفرینی محتوایی یا این که بازاریابی محتوایی؟


پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن گشوده نگری گردیده و قضیه ورقه تعیین می‌شود. نگارش محتوا علاوه بر اعتنا به مخاطب نیازمند آشنایی ظریف از الگوریتم های گوگل برای بازنگری و فهم و شعور آن میباشد. وبسایت های بخش اعظمی وجود دارند که صفحه های آنها پر از محتوای بی نیاز و گران بها میباشد البته به دلیل عدم آشنایی از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمی نمایند.




ایجاد محتوای منحصر به فرد و گران بها کلید جلب رضایت کاربر و اعتماد گوگل


رعایت استانداردهای نگارشی، توجه به معنی کلیدی به جای کلمه کلیدی، به عمل گیری از کلمات هم خانواده و توصیفی، به کار گیری صحیح از تگ های هدینگ و پاسخ گویی به سوالهای یوزرها از مواقعی می باشند که هنگام تهیه و تنظیم محتوا بایستی به آن اعتنا کنیم. کارگاه استراتژی بهینه سازی و فراگیری تولید محتوا دقیقا با همین انگیزه پباده سازی شده است.