سئو سایت طولانی خیس طریق های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و نشانی اینترنتی مارکتینگ تاوقتیکه از آن ها به صورت دائمی استفاده میکنید با ارزش میباشند و به محض متوقف کردن فعالیت های خویش با افت شدید یا این که از دست رفتن آن مجرای بازاریابی مواجه میشویم ولی بازاریابی محتوایی و بهینه سازی برای کسب و فعالیت شما ارزش افزوده ای پایدار تولید می نمایند که حتی پس از متوقف کردن کار های خویش تا زمانه ها برای شما سودآور خواهند بود.
پیروزی در بهینه سازی نیازمند بعد از ظهر و تلاش بسیار میباشد البته دست یابی به آن پایداری بالایی خواهد داشت و تا برهه زمانی زمانی ها به یکیاز مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد شد. چهت نیل بهاین نقطه بایستی استانداردهای سئو را به صدق بشناسیم، پیرو مهمترین عمل هایی که برای پیروزی در بهینه سازی بایستی انجام دهیم را با هم مرور خواهیم کرد.
به هیچ تیترً چرا سئو وبسایت اینقدر مهم میباشد؟
در هر ثانیه 63000 جستجو در گوگل انجام میگردد.
61 درصد از کسب و شغل های دنیا، بهینه سازی و بازاریابی محتوا را مهمترین روش بازاریابی خویش می دانند.
به طور میانگین 41 درصد از هزینه های بازاریابی در شرکت های وسیع در فضای آنلاین خرج میشود.
46 درصد از جستجوها در گوگل به کسب و شغل های محلی اشاره دارند.
نرخ تبدیل به مشتری و هزینه بهینه سازی در مقایسه با کلیه طریق های دیگر ذیل خیس میباشد.
اطلاعات آماری در زمینهی قیمت بازاریابی بهینه سازی
شایسته ترین شیوه برای یادگیری و اجرای بهینه سازی چه می باشد؟
مطالعه نقطه نظر ها متخصصین در پاسخ به سوال بهینه سازی چه چیزی میباشد تیم ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در چنگ ما قرار میدهد ولی منفعت گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی کاربردی پاره ای پیچیده بنظر می برسد. ویدیو ذیل ارائه مهندس امین اسماعیلی در سیزدهمین دورهمی کندو میباشد که فرایند یادگیری بهینه سازی از داده تا تدبیر را به نیکی تشریح کرده است. دراین کلیپ تعاریف متخصصین بهینه سازی از این معنی به عنوان اطلاعات اولیه به فعالیت گرفته شده است.
با یک نگاهِ جامع میتوان اظهار کرد برای تعیین رتبه یک صفحه در نتایج جستجو بیشتراز 200 فاکتور مختلف بوسیله ربات های گوگل بازبینی می گردند. ولی درحالتی که همانگونه که در ویدئوی بالا مطرح شد، یه خرده با جزییات بیشتر نگاه کنیم میتوان این مورد ها را در 5 سیرتکامل اصلی تقسیم کرد که عبارتند از بهینه سازی تکنیکال، استراتژی، ایجاد محتوا، لینک و پیوند سازی و محاسبه و طرح ریزی.
1- بهینه سازی تکنیکال، ردیف فقرات اینترنت سایت شما آسیب پذیر میباشد!
به نترسی میتوان ذکر کرد که مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتور برای موفقیت یک وب سایت اعتنا به استانداردهای بهینه سازی هنگام پباده سازی و کدنویسی آن میباشد. گوگل برای فهم محتوای ورقه بایستی پیش از هر چیز به آنها دسترسی داشته باشد و این طریق دسترسی وابستگی بی واسطه به ساختار وبسایت شما و طرز کدنویسی آن خواهد داشت.
سئو تکنیکال، ادراک بهتر ربات های گوگل از ساختار وبسایت و بهبود تجربه کاربری
مواقعی دربرگیرنده رعایت استانداردهای HTML هنگام کدنویسی، seo وبسایت برای موبایل، ارتقاء سرعت صفحات، نماد گذاری استاندارد (Schema) و … را میتوان از مهمترین فاکتورهای سئو تکنیکال دانست که در کارخانه یادگرفتن سئو تکنیکال نصیب های مهمی از آن گشوده نگری و فراگیری داده می گردد.
2- استراتژی بهینه سازی، طرح ریزی، طرح ریزی و بازهم طرح ریزی!
برای مقدمه کار خویش نیازمند یک استراتژی مشخص و ظریف خوا هیم بود. استراتژی ما در بهینه سازی براساس آشنایی ما از مخاطب و ارزیابی رقبا چهره می گیرد. براساس موضوعات انگیزه خویش و ادبیات یوزرها لغات کلیدی انگیزه را شناسایی می کنیم و با توجه به موقعیت رقبای خویش و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای انگیزه گذاری و ایجاد محتوا در حیث میگریم.
استراتژی سئو، شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند، آنالیز رقبا و تدوین استراتژی محتوا
3- ایجاد محتوا، قیمت آفرینی محتوایی یا این که بازاریابی محتوایی؟
پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن گشوده نگری گردیده و قضیه ورقه تعیین میشود. نگارش محتوا علاوه بر اعتنا به مخاطب نیازمند آشنایی ظریف از الگوریتم های گوگل برای بازنگری و فهم و شعور آن میباشد. وبسایت های بخش اعظمی وجود دارند که صفحه های آنها پر از محتوای بی نیاز و گران بها میباشد البته به دلیل عدم آشنایی از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمی نمایند.
ایجاد محتوای منحصر به فرد و گران بها کلید جلب رضایت کاربر و اعتماد گوگل
رعایت استانداردهای نگارشی، توجه به معنی کلیدی به جای کلمه کلیدی، به عمل گیری از کلمات هم خانواده و توصیفی، به کار گیری صحیح از تگ های هدینگ و پاسخ گویی به سوالهای یوزرها از مواقعی می باشند که هنگام تهیه و تنظیم محتوا بایستی به آن اعتنا کنیم. کارگاه استراتژی بهینه سازی و فراگیری تولید محتوا دقیقا با همین انگیزه پباده سازی شده است.