مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تاثیر سرعت وب سایت در سئو


کارها متعددی وجود دارا‌هستند که می‌تواند seo موتورهای جستجو گر و   سئو سایت شما‌را پایین تاثیر قرار دهد. مثلا، به کار گیری از لغت ها کلیدی مطلوب و یا این که به کار گیری درست از لینک و پیوند ها و بک لینک و پیوند ها، قسمت مهمی از جذب استفاده کننده بیشتر در وبسایت شماست. با این حالا، تاثیر سرعت وبسایت در موضع آن در موتورهای کاوش گر پاره ای کمتر پر‌نور میباشد.

اعتقاد و باور همگانی این میباشد که مقطع بازه زمانی لود تارنما شما، سکو بندی موتور کاوش را ذیل تاثیر قرار می‌دهد. این به این معنا میباشد که وب سایت مدل که در پهنا یک‌سری ثانیه لود می‌گردد، می بایست از دید تئوری فراتر از تارنما دیگری باشد که سرعت بارگذاری آن مطلوب وجود ندارد.



درین نوشته‌علمی، ما راجع به راه و روش هایی که سرعت سایت میتواند بر تجربه کاربری تاثیر بگذارد گفت و گو میکنیم. آنگاه ما راجع به تاثیر حقیقی سرعت تارنما در بهینه سازی وبسایت گفت و گو خوا‌هیم کرد و راه و روش هایی برای اینکه به چه شکل نتیجه ها خویش را بهبود اعطا کرد، تیتر خوا‌هیم کرد.

سرعت تارنما چه گونه بر تجربه کاربری تاثیر می‌گذارد؟
حتی چنانچه فرض کنیم که بازه لود بر روی جستجوگرها تأثیری نمی گذارد، هنوز هم seo تارنما امری بسیار ضروری میباشد. یوزرها در کل سایت های با سرعت بارگذاری ذیل را دوست ندارند. شما احتمالا تا به درحال حاضر تجربه مشاهده اینترنت سایتی که بار گذاری آن بیشتراز حد ارتفاع بکشد را داشته اید.

همان طور که سرعت وب در سراسر عالم همچنان بهبود پیدا می نماید، عموم برای وبسایت هایی که بازه زمانی آن‌ها‌را هدر میدهند، شکیبایی کمتری دارا‌هستند. مجموعاَ سرعت بارگذاری آرام بر تجربه کاربری تأثیر منفی میگذارد.

صفحه ها آرام آزار دهنده می‌باشند. چنانچه شما از یک وب سایت ناامید گردید، ممکن میباشد ابدا محتوای آن را چک نکنید، و از آن وب سایت خیلی کمتر خرید فرمایید.

باعث به ارتقاء نرخ پریدن (bounce rates) می گردد. وقتی که یک نفر از سایت بازدید می نماید و پیش از تعامل با قسمت های متفاوت آن، از وبسایت می رود، آن را یک بازدید کننده “bounced” می نامیم. دوران بار گذاری بیشتر، نرخ پریدن فراتر را به یاور داراست که اکثر وقت ها سود یک تجربه کاربری ضعیف میباشد.

تحت عنوان یک قاعده کلی، بارگذاری وبسایت شما به طور بدون نقص نباید بیشتراز دو ثانیه مدت برنده شود. بعد از آن نقطه، واحد سنجش نرخ پریدن به صورت چشمگیری ارتقاء می‌یابد. دوران لود تحت خیس، مسبب تجربه کاربری ضعیف از سایت شما می‌باشد.



در حالتی‌که مطمئن نیستید که چه طور بازه لود وبسایت خویش را اندازه گیری نمایید، از Pingdom Tools یا این که بقیه سرویس ها شبیه آن استعمال نمایید. درین وبسایت ها می‌توانید هر پست الکرونیکی که میخواهید را وارد فرمایید و آن را در پهنا تعدادی ثانیه آزمایش نمایید و ملاحظه کنید چه دوران ارتفاع می‌کشد تا بار گذاری گردد. به علاوه، اکثری از این خدمات نکات مفیدی در زمینه‌ی طریق پیشرفت در عملکرد هر ورقه ای که آزمایش میکنید، ارائه میدهند.

الگوریتم فرد Fred Algorithm چیست؟


الگوریتم شخص Fred Algorithm یکی الگوریتم‌‌های فعال گوگل میباشد  سئو سایت  که در سال ۲۰۱۷ به یاری دیگر الگوریتم‌‌های گوگل آمد. گوگل برای نگهداری ادب یوزرها و با دقت به نوع تخلفاتی که در انجام می‌‌گیرد، هر تعدادی وقت یک توشه الگوریتم‌‌های خویش را آپ تو دیت رسانی می‌‌نماید و در شکل لزوم الگوریتم جدیدی را استخدام می‌‌نماید.

در حالتی‌که دوست دارید بدانید ادله استخدام Fred چه بوده میباشد و با داخل شدن شخص چه اتفاقاتی فیس داده میباشد، با ما یاروهمدم باشید.

بیشتر بخوانید :  seo چه چیزی است ؟ بهینه سازی وب سایت مطابق با الگوریتم ۲۰۲۱ گوگل
ادله پباده سازی الگوریتم شخص Fred چه بود؟
الگوریتم‌‌های گوگل با مقصود جنگ با تخلفات اینترنتی پباده سازی گردیده‌‌اند. هر مورد از آن‌‌ها وظیفه خاصی را بر عهده دارا‌هستند البته زمینه مهم این میباشد که طرز‌‌های انجام جرم‌‌ها مختلف میباشند و به جهت گوناگون بودن آن‌‌ها برای پیکار با هرکدام نیاز به فردی ماهر است.

تبلیغات، یکی‌از مواقعی میباشد که گوگل برای داشتن یک سئوی خوب، به کارگیری از آن را مجاز می‌‌داند البته متاسفانه مدیران تارنما چهت نیل به سکو‌‌های بالا در صفحه های کاوش تصمیم گرفتند که ضوابط استعمال از این طریق را نقض نمایند. آن‌‌ها چهت نیل به غرض خویش آغاز به ساخت و ساز تبلیغات و لینک و پیوند‌‌های بیش تر از حد در وب سایت‌‌های خویش و دیگر وبسایت‌‌ها کردند.

این مسئله سبب ساز شد آلرژی گوگل به لینک و پیوند‌‌ها و نوع آن‌‌ها و گونه های تبلیغات بیشتر گردد و برای رسیدگی به‌این فرمان الگوریتم شخص را استخدام کرد.

همانگونه که میدانید یکی طریق‌‌های مفید در باب تبلیغات داشتن یک محتوای خوب میباشد به دلیل آن که در وضعیت طبیعی وقتی آغاز به تبلیغات می‌کنید که حرفی برای بیان کردن داشته باشید و ادامه این تبلیغات بستگی به معیار آشنایی دیگر افراد از شما دارااست.



در لحاظ بگیرید فردی یک تولیدی کوچک دارااست در آغاز برای اینکه شناخته بشود از اهالی‌‌های در حدود خویش استارت می‌‌نماید، در صورتی همین ترازو آشنایی کافی باشد به عمل خویش ادامه می‌‌دهد اما درصورتی که ببیند ممکن میباشد با تبلیغات بیشتر بهره بیشتری پیروزشود به تبلیغات خویش ادامه می‌‌دهد و طریق‌‌های دیگر و حتی تبلیغات در جای ‌‌های بزرگتر را گزینش می‌‌نماید.

با اعتنا به‌این مسئله، هر چه تعداد تبلیغات فراتر برود به به عبارتی معیار نیاز به ساخت‌و‌ساز محتوای بیشتری خواهید داشت. اساسی‌‌خیس این که فرآیند کاری شما از دیده گوگل پنهان نخواهد ماند و همین قضیه دلیلی می‌‌خواهد شد که گوگل به چک تک تک شغل های شما بپردازد که تحقیق و چک شغل های شمارا به عهده الگوریتم شخص  Fred Algorithm  گذارده میباشد.

بیشتر بخوانید :  تکنیک های خطرناک بهینه سازی
الگوریتم شخص Fred چه مواقعی را آنالیز می‌‌‌نماید؟
هرکدام از الگوریتم‌‌های گوگل مسئله خاصی را چک می‌‌نمایند و دارنده وظایف متفاوتی می‌باشند. طبق آخری چک‌‌های صورت گرفته روی وبسایت‌‌هایی که به وسیله الگوریتم Fred جریمه شدند، به‌این سود رسیدیم که Fred روی پیوند‌‌های تبلیغاتی، خرید بک لینک و پیوند و بی‌‌کیفیت بودن محتوای تارنما‌‌ها به جهت وسعت بالای تبلیغات آلرژی متعددی داراست.

بعضا از تارنما‌‌ها با ساخت‌و‌ساز و ساخت‌و‌ساز تبلیغات بسیار در وب سایت خویش درآمدزایی می‌‌نمایند و به لهجه بی آلایش‌‌خیس وب سایت خویش را از تبلیغات و اطلاع رسانی‌‌های متعدد مالامال می‌‌نمایند که بی رابطه با یکدیگر میباشند. اساسا الگوریتم شخص با تعداد لینک و پیوند‌‌های تبلیغاتی شما کاری ندارد برای Fred نوع لینک و پیوند‌‌ها و بک لینک و پیوند‌‌ها اساسی میباشد. آیا این لینک و پیوند‌‌ها بها محتوایی دارا‌هستند، یا این که صرفا راهی برای فریب یوزرها و شناساندن برندی خاص می‌باشند؟

چه‌طور می‌‌‌توانیم روی الگوریتم  شخص تاثیر بگذاریم ؟
درصورتی که می‌‌خواهید الگوریتم شخص با شما رابطه از صمیم قلب‌‌ای داشته باشد :

محتوای کیفیت عالی و گرانبها ساخت‌و‌ساز نمائید.
تارنما خویش را از تبلیغات و لینک و پیوند‌‌های زیاد مالامال نکنید.
از تبلیغاتی که موجب فریب یوزرها می‌‌خواهد شد به کارگیری نکنید.
در پی لینک و پیوند های اسپم بگردید و آن‌‌ها Disavow فرمائید.
در شرایطی‌که قصد دارید گزینه تشویق الگوریتم‌‌های گوگل قرار بگیرید کافی میباشد که بر خلاف مقررات رقم خورده گوگل کاری انجام ندهید. الگوریتم شخص و دیگر الگوریتم‌‌های گوگل با مقصود ارائه شایسته ترین نتیجه ها کاوش گرد هم آمده‌‌اند. با رعایت مقررات این الگوریتم‌‌ها آرام البته پیوسته پیشرفت خواهید کرد.

الگوریتم شخص Fred چه چیزی است؟
الگوریتم شخص را می‌اقتدار یکی ماموران انضباطی گوگل دانست! شخص روی لینک و پیوند‌‌های تبلیغاتی، خرید بک پیوند و بی‌‌کیفیت بودن محتوای تارنما‌‌ها به جهت وسعت بالای تبلیغات آلرژی متعددی داراست و تارنما‌های خلاف کار را جریمه می‌نماید.

مشاوره سئو سایت چیست وخدمات مناسب سئو برای سایت من چیست؟


بهینه سازی و سئو وب سایت برای اکثری از مدیران وبسایت ها  سئو سایت  شناخته گردیده است.وقتیکه تصمیم می‌گیرید بر روی بهینه سازی وبسایت خویش سپرده گذاری داشته باشید؛ در واقع مقصود شما وصال به  منزلت بهتر در نتیجه ها گوگل، بیشتر شدن بازدیدهای وب سایت و در سود ارتقا فروش متاع یا این که سرویس ها با سود گیری از تخصص مشورت کردن seo خواهد بود.


مشورت بهینه سازی تارنما

مشورت کردن بهینه سازی وب سایت


در‌این نوشته‌ی علمی سعی می کنیم مهم‌ترین سرویس ها مرسوم در مورد بهینه سازی، مشورت کردن بهینه سازی و seo وبسایت را اشاره کنیم.


 سرویس ها بهینه سازی چه چیزی است؟

هر اقداماتی که با مقصود بهتر کردن منزلت شما در نتیجه ها کاوش انجام میگردد را سرویس ها بهینه سازی می نامیم. پروسه انجام یک پروژه بهینه سازی  معمولا با سئو ساختارهای کدنویسی و رعایت استانداردهای seo در وب سایت شروع می شود.آن گاه طرز محتوایی و ایجاد محتوای اثر گذار و فرآیند  ایندکس و کسب رده در حاصل آغاز می شود. یکسری ماه که از عمل وبسایت سپری شد؛ میتوان با استعمال تکنیک های پیوند سازی منزلت آن را در حاصل کاوش بهبود اعطا کرد.


بعداز وصال به  مقام مطلوب در نتیجه ها گوگل وظاهر شدن در برگه اولیه روند مراقبت مقام و بهبود آن آغاز می شود. در‌این مرحله به طور مداوم در هم اکنون تحلیل لغت ها اساسی  و شناسایی لغات های نو هستیم و کوشش می کنیم تا محتوای خویش را متناسب با جستجوی یوزرها باصرفه کنیم.


 


چرا از مشورت بهینه سازی به کار گیری کنیم؟

seo  تیم ای از تکنیک ها و راهکار های سئو میباشد که با اعتنا به حالت هر سایت برای آن  تهیه و تنظیم و تدوین میگردد. مبادرت اساسی بهینه سازی وبسایت ساخت و ساز محتوا و سئو محتوای تارنما میباشد اما برای به کارگیری باصرفه از این محتواها برای وبسایت چهت نیل به رده مطلوب، نیاز به یک مشاور seo دارید تا با دقت به بازه های گوناگون و موقعیت تارنما، راهکار های seo را برای تارنما شما توصیه نماید  و با به کارگیری از تکنیک های تخصصی seo، بررسی ماهیانه یا این که هفتگی seo به شما بدهد.


مشورت بهینه سازی دربرگیرنده چه خدماتی میباشد؟

مشورت در تحقیق و یافت کردن کلمه ها کلیدی برای بهینه سازی تارنما

بررسی هفتگی یا این که ماهیانه seo سایت

ارائه نمودار های تحلیلی و تحلیل زمانبندی گردیده

ارائه نرم افزار کاری ظریف ماهیانه

ارائه اپ کاری برای انجام  ایجاد محتوا، پیوند سازی و شبکه‌های‌اجتماعی

 


کدام سرویس ها برای وب سایت اینجانب مطلوب میباشد؟

زمانیکه سایت خویش را به یک کارشناس بهینه سازی می سپارید می بایست دقیقا معین نماید که چه خدماتی بر روی تارنما شما انجام دهد. این که چه خدماتی برای seo وبسایت شما مطلوب میباشد برعهده کارشناس seo و مشاور seo خواهد بود.آرنیکاوب با فایده گیری نیروی کارشناس و حرفه ای در قضیه بهینه سازی، مشاور seo وبسایت شماخواهد بودو تا وصال به فیض و غرض در کنار شما خواهد بود.


چهت نیل به سود و نظارت همت کارشناس seo بهتر میباشد پیش از آغاز فعالیت معیارهای خویش را برای سنجش پیروزی معلوم کنیم. شیوه های مختلفی برای سنجش برد شما در seo وجود دارااست.ممکن میباشد مهم‌ترین ترازو شما ارتقا بازدیدکنندگان تارنما و ارتقاء فروش مال یا این که سرویس ها باشد و در واقع ارتقاء مشتریان اینترنتی، ارتقاء سرعت بار گذاری وبسایت، بهبود مرتبه و رده در موتورهای کاوش  و… باشد.