مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چگونه هدینگ ها (تیترها) را سئو کنیم؟


همانگونه که محتوای ورقه را seo می کنید، در به کار گیری از هدینگ های برگه نیز بایستی شرایطی را به فعالیت ببرید تا آنها نیز مطابق با اصول seo باشند.

به‌این مراد به موارد ذیل دقت فرمائید:

به کار گیری از لغات کلیدی در هدینگ ها
ولی می دانیم که خوب میباشد از کلمه ها کلیدی شیت و در هدینگ ها استعمال شود. سئو سایت به علاوه، عالی میباشد کلماتی که در هدینگ مصرف شده در گزاره پایین هدینگ نیز به شغل رود تا گوگل متوجه خواهد شد که‌این هدینگ مربوط به مقاله تحت آن بوده و به صحت تعیین شد‌ه‌است. به عبارت دیگر، رابطه میان عنا وین html و مطالب تحت آن ضروری میباشد. در عین درحال حاضر می بایست برای تگ هدینگ html از تنوع به کارگیری فرمایید. عنا وین خویش را با به عبارتی عبارات کلیدی اثبات مالامال نکنید.

تعداد هدینگ ها، تعداد کلمه ها هدینگ و جمله ذیل آن
هیچ قاعده ثابت گردیده‌ای برای ارتفاع تیترهای html نیست. هیچ ضابطه ثابت گردیده‌ای نیز برای تعداد با صرفه عنا وین html نیست. پلاگین Yoast همواره تأکید دارااست که برای هر 300 واژه و کلمه می بایست یک تگ هدینگ معین کرد. چراکه در شرایطی که یک متن یکپارچه و به هم ریخته جلوی روئت کرد مخاطب قرار دهید قرائت آن شیت در نظرش کاری بسیار مشقت بار و طاقت فرسا می‌کند و به احتمال زیاد آن کاغذ را شکاف خواهد کرد.

بقیه نکات مرتبط با به کارگیری از هدینگ
هنگام آپ دیت رسانی محتوا، از آپدیت رسانی تیتر H1 و بقیه برچسب‌های عنوان، H2، H3 غافل نشوید.
اصلا هدینگ ها را سفارشی نکنید. می بایست تگ‌های هدینگ را طبیعی نگه دارید. خوانایی برای محتوای با کیفیت عالی بسیار اساسی میباشد.
در حالتی که محتوا اذن سلسله مراتب را نمی‌دهد، به زور این شغل را نکنید. شما می توانید سوای آن عالی هم شغل فرمائید.
مدام برچسب‌های تیتر را منظم قرار دهید.
نصیب‌هایی که میتوانید حذف نمایید را منزه نمائید. به کار گیری از آنان ممکن میباشد موجب سردرگمی یوزرها و موتورهای کاوش گردد.
از مدل (CSS) برای دستکاری رفتارهای پیش فرض برای برچسب‌های تیتر استعمال نمائید البته مدام نظم و سطح را مراقبت نمائید.
نکات کاربردی در به کارگیری از تگ‌های هدینگ و تیترها
برای کارگذاری تگ‌های هدینگ و تیترها در متن و کدهای HTML می بایست قاعده مشخصی را رعایت نمائید. اما در‌صورتی‌که از سیستم‌های رئیس محتوا استعمال فرمائید و حتی‌د‌ر نرم‌افزار word نیز قابلیت جاری ساختن اتومات این شغل وجود دارااست.
ولی در‌صورتی‌که قصد دارید برای این مراد از کدهای HTML به کارگیری فرمائید اعتنا به نمونه‌های ذیل کافی میباشد:

یادگرفتن به کار گیری درست از تگ‌های هدینگ H1 تا H6 در متن

تگ هدینگ (heading Tag) چه می‌باشد؟

چرا بایستی از تگ‌های عنوان یا این که هدینگ در متن استعمال کنیم؟

تأثیر بی واسطه بر seo

تأثیر غیرمستقیم بر seo

معرفی تگ h1 تا
h6

سئو و نکات صفحه نتایج جستجو


خلل اینجاست که‌این دایره های آبی رنگ که کشیده ام در واقع نماد دهنده نصیب هایی می‌باشند سئو سایت که جمعیت در آن‌ها ارتقا پیدا نموده است. نکته اینجاست که در اکثر شهرها، جمعیت متعددی در نصیب مرکزی آنها وجود دارااست، البته همینطور در نقاط کناره ای شهر نیز شدت جمعیت به طور کاملً شبیه و یا این که در حدود جمعیت راس شهر است.

به همین شکل، آن‌ها معرفی نمیشوند به دلیل آن که در راس شهر نیستند. پس بایستی چکار کنیم؟ چطور بتوانیم نگرش بهتری از این که یک فرد بی آلایش درین شهر می بیند داشته باشیم؟

۳ – جستجوی مثال سازی گردیده (Sampled Search) برنده می گردد
جواب پرسش ما میتواند جستجوی مثال سازی گردیده باشد. منش های متعددی برای اجرا آن وجود داراست. روش ای که اکنون آن را جاری ساختن می‌دهیم بدین شکل میباشد که به راس ثقل دسته های متعدد از کد پستی هایی که با هم در یک شهر مشخص و معلوم مشترک می باشند نگاه می‌کنیم.

از جمله، اگرچه این چیزی وجود ندارد که دقیقاً در Local Market Analytics واقعه می افتد، هریک از این ستاره های بنفش نشانه دهنده ارتفاع و پهنا جغرافیایی مختلفی می باشند که ما آن ها را به مراد تصاحب کردن فیض موتور کاوش گزینش میکنیم و آن‌گاه مبنی بر گروه بندی های مختلفی مانند وسعت جمعیت یا این که معیار مجاورت بودن به همدیگر، تیم بندی میکنیم، که در فیض، چیزی که یک کاوش کننده ساده را می بیند آرم میدهد خیر تنهاً فیض جستجوی فردی که در راءس شهر ایستاده میباشد.

ما میدانیم که‌این طرز خوب پاسخ می‌دهد به دلیل آنکه شرکت کردن بیشتری با ترافیک محلی نسبت به جستجوی مرکزی دارااست. ولی، رویه های دیگری نیز چهت نیل به‌این فیض وجود داراست. از جمله، بجای به کارگیری از جغرافیا، قادر خواهیم بود به طور معلوم از وسعت جمعیت به کار گیری کنیم، و قادر خواهیم بود سود بسیار بهتری در زمینه ی چیزی که یک جستجوکننده بی آلایش میبینید، بگیریم.

ولی این مورد صرفا یک نقص‌ محلی وجود ندارد. این صرفا برای شرکت هایی که باطن شهر می‌باشند وجود ندارد. این برای هر اینترنت سایتی میباشد که می‌خواهد در هر جایی از امریکا درجه بگیرد، که دربرگیرنده آنهایی هم می گردد که روی هم رفته می‌خواهند برای مجموع مملکت درجه بگیرند خیر یک شهر یا این که استان بخصوص. همان گونه که میبینید، اکنون، طریق ای که به SERPهای کشوری با استعمال از آن گردآوری می گردند به لحاظ به طور افزودن یک UULE به راس آمریکا امریکاست.

درحال حاضر تاءمل میکنم که حدوداً آحاد اشخاصی که‌این مقاله را میخوانند میتوانند متوجه شوند که چرا این زمینه یک معرفی کننده بسیار ضعیف از نتایجی میباشد که یک فرد در امریکا می‌تواند ببیند. ولی در‌صورتی‌که قرار باشد به سراغش برویم، همان طور که می‌توانید فکر کنید، راس آمریکا امریکا جمعیتی ندارد.

نرخ کلیک یا CTR چیست؟


CTR چه میباشد؟ctr چه چیزی است ؟
در دنیای دیجیتال معیارهای متعددی وجود دارا‌هستند که می اقتدار از آن‌ها به خواسته سئو سایت در اختیار گرفتن و افزایش عملکرد سایت خویش به کار گرفت. نرخ کلیک یا این که CTR یکی‌از بزرگترین معیارهایی میباشد که تا به امروز مطرح شد‌ه‌است. البته نرخ کلیک چه می باشد ؟

نخستین از کلیه بیایید یه خرده با معنا CTR آشنا شویم. CTR مخفف عبارت Click Through Rate به معنای نرخ کلیک است. از این میزان برای احتساب تعداد کلیک هایی که بوسیله یوزرها روی تبلیغات، پیوند ها یا این که کلیدهای قرار گرفته انجام یافته میباشد، به کارگیری میگردد.

در واقع به امداد ctr میتوانید مشخص و معلوم نمائید که یوزرها اینترنتی تا چه معیار جذب محتواهای سایت شما گردیده اند و روی آن ها کلیک کرده اند. در غایت کلیه این کلیک ها سبب ساز می گردند که یوزرها وارد سایت شما شوند. این رخداد دقیقا به عبارتی هدفی میباشد که سایت شما برای آن به وجود آمده و چهت نیل به آن سعی می نماید. در سود بالا بودن نرخ کلیک نقش مستقیمی روی واحد سنجش توفیق یک تارنما داراست.

نرخ کلیک چه‌طور احتساب می‌گردد؟
با دقت به نقش برجسته ctr (مخفف گردیده عبارت Click Through Rate) در معیار توفیق یک وبسایت در موتورهای کاوش، می بایست بتوان به صورت صدق آن را به حساب آوردن کرد. طبق الگوریتم های معرفی گردیده بوسیله گوگل شما بایستی تعداد هر کلیک منحصر به فرد به شخصی که روی محتواهای سایت شما در حاصل کاوش گوگل شکل میگیرد را به تعداد اکران (impression) تقسیم فرمایید تا نرخ کلیک سایت خویش را به دست آورید. فرمولی که به راحتی بتوانید نرخ کلیک یا این که CTR سایت خویش را به حساب آوردن فرمائید به شرح ذیل میباشد:

نرخ کلیک = آحاد کلیک ها / تمام تعداد اکران
البته اینک سوالی که مطرح میگردد این میباشد که تعداد اکران (impression) چه میباشد؟ تعداد دفعاتی که محتواهای شما در حاصل موتورهای کاوش به اکران نهاده می گردد را با اسم impression می‌شناسیم. قطعا می‌پرسید تفاوت بین تعداد اکران و نرخ کلیک چه می‌باشد ؟ نگران نباشید چرا‌که پیرو به محاسبه این قضیه نیز خوا هیم پرداخت.

ارتقاء نرخ کلیک تارنما چیستتفاوت CTR و impression چه می‌باشد؟
بعضی اوقات یوزرها اینترنتی محتوای تارنما شما‌را در حاصل کاوش مشاهده می نمایند، البته روی آن کلیک نمیکنند. به همین ادله میباشد که در صورتی‌که تعداد تک تک کلیک ها را در نسبت تعداد تمام اکران احتساب نمائید، می‌توانید ctr وبسایت خویش را به دست آورید.

ولی در حیث داشته باشید که شما نیازی به احتساب نرخ کلیک یا این که CTR به طور دستی ندارید. در وضعیت حاضر ابزارهای بخش اعظمی وجود دارا‌هستند که میتوانید با به کارگیری از آن ها همگی داده ها مورد نیاز برای سئو تارنما خویش به دست آورید که یک کدام از آن ها داده ها مرتبط با ctr میباشد. گوگل آنالیتیکس یا این که گوگل سرچ کنسول جزء شناخته گردیده ترین این ابزارهاست. شما با تصویب وب سایت در کنسول گوگل میتوانید به راحتی آمار مرتبط با تعداد تمام کلیک ها، تعداد آحاد اکران ها و نرخ کلیک خویش را ارزیابی نمائید.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل چگونه کار می‌کند؟


همانگونه که در نصیب‌های پیشین هم اشاره کردم، این الگوریتم عزیز با معنا لغت ها و مترادف و سئو سایت هم معنی‌های آن ها هم شغل دارااست. میپرسید چطور؟ از جمله شما کاوش می کنید \"رستوران های آبادان\" و مرغ مگس خوار سریع دست به عمل می‌گردد و کلمه ها دیگری را هم که از لحاظ معنایی به لغت ها \"رستوران ها\" و \"آبادان\" نزدیکند در حیث می گیرد.


به عنوان مثالً برای رستوران کلمه ها \"فست فود\"، \"خوراک\"، \"غذای خارج بر\" و \"رستوران های محلی\" و برای کلمۀ آبادان، بخشها مجاورت آبادان مثل اروند و خرمشهر هم در لحاظ گرفته می شوند. با این عمل شما میتوانید حاصل مختلفی مانند شایسته ترین رستوران‌های آبادان، در هجرت به آبادان چی بخوریم؟ رستوران های خرمشهر و لیستی از این رستوران‌ها را در نقشه مشاهده کنید.


به طبع بخوانید: الگوریتم رنک برین (Rank brain) چه میباشد؟



پیش از اینً ممکن بود چهت نیل به نتیجۀ دلخواهتان چندبار به صورت‌های مختلفی عبارت گزینه نظرتان را کاوش نمایید؛ البته الان مرغ مگس خوار با یاری گراف علم گوگل و جستجوی معنایی (Semantic search) این شغل را برای شما شل نموده است. شاید بپرسید که گراف علم و جستجوی معنایی دیگر چه می باشند؟ نگران نباشید، در ادامۀ این نوشته‌ی علمی پاسخ سوالتان را پیدا میکنید.


گراف علم گوگل چه است؟

زمانی شما کلمه و واژه‌هایی را در گوگل کاوش می کنید، صرفا در ادامه یک صفحۀ معین نیستید؛ شما درین کاوش در ادامه یک غرض میباشید. اینجاست که گراف علم به بخشید شما میرسد و احتمال رفتنتان به بیراهه‌ها را تا حد خیلی متعددی نادر می‌نماید.


گراف علم گوگل یک‌سال پیش از الگوریتم مرغ مگس‌خوار آغاز به فعالیت کرد و مقصود آن نماد دادن حاصل ظریف و دارای ربط، دربارۀ اشخاص و جای ‌ها و هرآنچه که به آنان مربوط میشد بود. این داده ها از سراسر وب و وبسایت‌های دارای اعتبار (مثل ویکی‌پدیا و IMBD) توده‌آوری می شوند.


برای مثالً زمانی شما اسم داوینچی را در گوگل کاوش می کنید، صرفا به بیوگرافی داوینچی نمی‌رسید، شما در سمت و سوی راست ورقه حاصل دیگری را هم مشاهده می کنید. این داده ها می توانند تابلوهای دارای اسم و رسم این هنرمند، مدل نگارگری، نقاشان هم عصر، نقاشان هم مدل و ... باشند.




البته گوگل از کجا میفهمد که‌این داده ها خواستۀ شمارا برطرف می‌نمایند؟ در اینجا گوگل از یک قابلیت فوق‌العادۀ دیگر به اسم جستجوی معنایی استعمال می‌نماید.


محتوا و مقالات سایت و فروشگاه اینترنتی


محتوا و پست‌هایی که در بلاگ سایتها و دکان های اینترنتی ارائه می توان به تیتر محتوایی پر ارزش، سئو سایت دوراندیشی از مارک را ارتقاء میدهند و ترافیک اینترنت‌وبسایت را با محتوای مربوط به حوزه کار وبسایت، ارتقا میدهد. متمرکز بر صنعتی که در آن شغل دارید، هر بخش از مقاله‌ها و محتوای وب لاگ سایتتان، بوسیله استراتژیست های بازاریابی محتوا کامل شدن می‌شود. تشکیل داد بلاگ یک روش خوب برای ارتقا حضور تارنما شما در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد که موجب هدایت ترافیک ارگانیک به تارنما میباشند. ما بصورت همیشگی، روزمره، هفتگی و ماهانه محتوای تازه با کیفیت روی وبسایت بارگزاری می‌کنیم.

نویسندگان و بازاریابان محتوای ما با مخلوط اشکال محتوا و شایسته ترین روش‌های با صرفه‌سازی تارنما برای موتور کاوش، هر پست وب لاگ را ساخت‌و‌ساز می‌نمایند تا مطالب و موضوعاتی را ارائه دهند که مخاطبان شما‌را به خیر جذب نمایند. ماموریت ما ساخت‌و‌ساز محتوای با کیفیت عالی برای بازدیدکنندگان و در عین درحال حاضر seo وب سایت شماست. حتی پس ازاینکه محتوا ساخت، بازنویسی، پذیرش و ابلاغ شد، استراتژیست های ما کوشش نوشته‌ی علمی را تجزیه و آنالیز می نمایند و در شکل برخورد نامناسب، بروزرسانی جاری ساختن گردد. اهمیت ساخت یک وب لاگ عالی برای وب سایت شمارا متقاعد خواهد کرد که به تولید یک وبلاگ فعال برای وب سایت یا این که فروشگاه آنلاین خویش بیشتر تصور کنید.

متن‌ها و کتاب ها الکترونیکی
کتاب‌های الکترونیکی که بوسیله کارشناسان سئوبهینه ساخت‌و‌ساز می شوند زیربنای استراتژی بازاریابی موثری برای کسب و امور می باشند که با ارائه داده ها تخصصی درباره با تولیدات و سرویس ها و مارک تارنما شما، قابلیت و امکان برقراری رابطه هدفمند با مشتری را مهیا میکنند.

این نوع محتوا اگرچه قادر است مشتمل بر لیست ارزش هم باشد(مثل کاتالوگ)، ولی با نگاه عمقیق تری به گفت و گو و توضیح قضیه میپردازد و غالبا برای کسب و شغل های B2b اهمیت بیشتری دارااست و علاوه بر متن، مشمول تصاویر و گرافیک متفاوتی میباشند. کتاب ها الکترونیکی متن ها و محتوایی می باشند که قابلیت ذخیره سازی روی هارددیسک، ارسال از روش پست الکترونیک، واتساپ و تلگرام، به اشتراک گذاری در شبکه‌های‌اجتماعی را دارا هستند، یعنی به امداد آن‌ها با یک تیر یکسری نماد میزنید.

تشکیل داد اینفوگرافیک
اینفوگرافیک محتوا و داده های درج شده را بصورت قصه گویی دیجیتال دیدنی تبدیل می نماید. به امداد اینفوگرافیکهای جالب، وسعت متعددی از داده ها و پیامهای  تبلیغاتی به‌سرعت به مشتریان منتقل خواهدشد. در سئوبهینه طراحان گرافیک با تولید یک ماجرا متقاعد کننده و مارک محور درباره ی با نویسندگان محتوا، استراتژیست های بازاریابی و مدیران پروژه، از تصاویر دو بعدی، شخصیت ها، تصاویر و نمادها استعمال می نمایند تا موضوعات بغرنج را به محتوای بصری قابل شعور برای کاربر تقسیم نمایند. علاوه بر اینفوگرافیک، می توانیم تصاویر منحصر به فرد برای شما ایجاد کنیم.

ارتقاء دور اندیشی از مارک، رابطه سریع با کاربر، بصری سازی اطلاعات، قابلیت و امکان اشتراکگذاری در رسانه اجتماعی، امکان اکران در وب سایت، قابل فهم و شعور کردن محتوا بخشی از مزایای اینفوگرافیک میباشد.

ساخت‌و‌ساز محتوا کلیپ ویدیو
دسته متخصصان ساخت‌و‌ساز محتوای سئوبهینه ویدیو ویدیو سفارشی تولید می‌نمایند. امروزه محتوای ویدئویی محبوبیت بیشتری برای یوزرها اینترنتی داراست و درصورتیکه به صدق و براساس اصول بازاریابی تدوین خواهد شد، اثربخشی بالایی هم خواهد داشت. یک ویدیوی بهتر قادر است نقش مهمی در بهینه سازی، بازاریابی موتور کاوش و بازاریابی شبکه‌های‌اجتماعی داشته باشد. ویدیو قادر است مستقیما به معرفی تولید ها، سرویس ها و مارک شما بپردازد و یا این که بصورت غیرمستقیم تبلیغات را مطرح نماید.

مطالعات موردی، مذاکره و گزارش
مطالعات موردی ، گفتگو و گزارش با محاسبه عارضه ها برتری یک متاع، گفتمان با اشخاص چیره صنعت شما، قصه برندهای دارای اعتبار و ایده های دیگری اجرا می شود. این طرز ساخت‌و‌ساز محتوا به جهت منحصربه‌فرد بودن با‌گاز سکو نیکی در کاغذ اولیه گوگل می گیرد و به انگیزه جذابتی که دارااست می‌تواند بازدید وبسایت را فوق العاده بالا پیروزشود که به دنبال با پیش بینی ها متخصصین seo میتوان نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را ارتقا اعطا کرد.