مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

قوانین لینکسازی داخلی (آکادمی)

سئو سایت  آیا برای کسب سکو فراتر در گوگل مهیا می باشید؟ ما شرایطی را به شما می گوییم که با اقتدار لینکسازی داخلی اضافه آشنا گردید. سود این عمل با مرتبه وب سایت شما در رابطه میباشد.


زمان جامع یادگرفتن seo

نشست ۳: مقررات لینکسازی داخلی (آکادمی)
درس گذشته
درس بعدی 
در‌این نوشته‌ی‌علمی ۹ ضابطه رشته‌ای برای بهبود ساختار لینکسازی داخلی تارنما خویش را فرا می گیرید.. انگیزه اصلی این فرمان خیر فقط پر‌نور کردن یک مسئله پیچیده در بهینه سازی بلکه بهبود بازاریابی محتوای شماست. ما درین نوشته ی علمی علاوه بر حرف در رابطه طرز‌های لینک و پیوند داخلی با ساختار خوب، در رابطه ساختار لینک و پیوند داخلی هوشمند سروکار هم حرف می کنیم.

تحت عنوان یکی اصلی‌ترین موضوعات در جذب مشتری تازه و استراتژی‌های مراقبت مشتری‌های مو جود، لینکسازی داخلی می بایست بوسیله اشخاص نو‌فعالیت و مبتدی و تازه کار صورت پذیرد. 

لینک و پیوند‌های داخلی، پیروزی seo را جادو می نمایند!

لینکسازی داخلی معمولا تحت عنوان یکی‌از تاکتیک‌های معدود بها و نادیده گرفته گردیده در بهینه سازی بوده میباشد. به دنبال ۹ ضابطه برای لینکسازی را با هم بخوانیم.

ضابطه شماره ۱: تعداد متعددی ورقه داخلی تولید نمائید
نادرست اصلی بهینه سازی، بازاریابی با محتوای غلط میباشد. مطالب زیاد منجر می گردد لینک و پیوند دهی هم برای شما سهل و آسان شود. لطفاً همت فرمائید تا صفحه ها با کیفیتی را تولید فرمایید که یوزرها عشق داشته باشند آن را با عزیزان خویش به اشتراک بگذارند.

ضابطه شماره ۲: از انکر تکست و تصاویر لینک گردیده به صحت به کار گیری نمایید
به کارگیری از متن لنگر (انکر تکست) بسیار معمولی میباشد. تنها با متن لنگر خویش کلمه ها طبیعی را در مطالب خویش ساخت فرمائید یا این که از آنها به کار گیری فرمایید، معمولاً در میان ۳ تا ۵ واژه، عبارت را پررنگ فرمائید، آن را لینک دهید و تمام.

متن جان دار در لینک و پیوند بایستی با لغات کلیدی متبوع در ورقه ارجاع گردیده منطبق داشته باشد و از تمامی مهمتر دارای ربط باشد. وقتی که‌این فعالیت به صحت انجام شد، استعمال از متن لنگر سبب ارتقاء رابطه میشود و میتواند به بهبود محتوا یا این که منزلت تارنما شما در کاغذ نتیجه ها موتور کاوش یاری دهد.

در شرایطی‌که میخواهید از تصاویر خاصی به مراد اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی به خواسته جلب اعتنا بیش تر به کارگیری فرمائید، مطمئن گردید که تصاویر به صحت لینک و پیوند داده گردیده و تگ قابل قبولی دارا هستند.

ضابطه شماره ۳: رابطه عمیق یک ضرورت میباشد
شایسته ترین و طبیعی‌ترین پیوندها در یک استراتژی بازاریابی محتوا در ساختار عمیق یک وبسایت وجود دارا‌هستند که مشتمل بر برگه اصلی، مجموعه‌ها و صفحه ها فردی شماست. اینک ما درخصوص لینک و پیوند داخلی سخن می کنیم.

با یاد‌آوری این نکته که تنها می بایست به صفحه ها مربوطه در وب سایت خویش لینک و پیوند دهید، این ضابطه را دنبال نمائید. این فعالیت را طولانی تر با افزودن نوع‌بندی‌های بیش تر، یا این که منوهای جانبی به تارنما انجام دهید.

فرایند عبور از این فرآیند گران بها قادر است بسیار وقت‌گیر باشد البته قیمت این را دارااست که به بهینه سازی وب سایت یاری دهد، وبسایت خویش را تحت عنوان مبداء دسترسی هدایت نمائید و صفحه های مشاهده گردیده بوسیله هر بازدید کننده را ارتقاء دهید.

ضابطه شماره ۴: پیوندها را در کاغذ اصلی و صفحه های IA رها نمائید
مراد ما‌را نادرست متوجه نشوید. مراد ما این وجود ندارد که دیگر نباید به ورقه اصلی خویش لینک و پیوند دهید. ما میگوییم تنها اگر کاغذ اصلی یا این که کمپانی شما سیگنال قدرتمندی را به موتورهای کاوش ارسال نماید، در غیر این چهره تقویت سئوی کلی وب سایت خویش را در حق تقدم قرار دهید.

در بالا با تقویت صفحه های داخلی و بعد از آن لینک دادن به ورقه اصلی خویش این فعالیت را انجام دهید.

صفحاتی که از لحاظ معماری داده ها (IA) بسیار پراهمیت می باشند، صفحاتی میباشند که صرفا به اندازه یک کلیک از ورقه اصلی مسافت دارا‌هستند. به این ترتیب در شرایطی که میخواهید اکثر پیوندهای خویش را در ورقه اصلی رها فرمائید، همینطور بایستی در‌این صفحه ها دارای ارتباط نیز لینک و پیوند قرار دهید.

هرچه تعداد پیوندهای بیشتری به برگه اصلی خویش طولانی تر نمائید، کیفیت بیشتری به صفحه های IA شما منتقل میگردد. و هرچه پیوندهای بیشتری به صفحه های IA خویش بیشتر نمائید، کیفیت بیشتری از سمت نردبان به سوی کاغذ اصلی شما منتقل می‌گردد.

ضابطه شماره ۵: راه و روش تمرکز بر استفاده کننده را بسط دهید
برای اطمینان بخشیدن به استفاده کننده، قیمت و داده ها بیشتری به محتوای خویش بیش تر نمائید.

کسانی که به فوت‌و‌فن لینک داخلی احاطه پیدا کرده‌اند، اثبات می نمایند که یک استراتژی لینکسازی داخلی درست مجموعاَ تعامل یوزرها را بهبود میبخشد. در‌این‌صورت، اطمینان نتیجه ها فرمایید که داشبورد یا این که برنامه لینک و پیوند داخلی شما متمرکز بر استفاده کننده میباشد.

صفحاتی تولید فرمائید تا مطمئن گردید که بازدید‌کننده پیوندی آموزنده را در وب سایت شما مشاهده میکند. آن‌گاه، پیوندی سفت به صفحه های مربوطه ساخت فرمایید تا بازدیدکننده بتواند مطالعه خویش را ادامه داده و به کاغذ مربوطه بعدی تکان نماید. بهبود تجربه استفاده کننده، حیاتی‌ترین دلیل تبدیل در هر اینترنت‌وبسایت یا این که کمپین seo میباشد.

و گام‌بعدی اطمینان نتیجه ها کردن از این مورد میباشد که بازدیدکنندگان مقطع عصر بیشتری را در وبسایت شما میمانند و با به اشتراک گذاشتن مطالب شما بیش تر از هر دوره دیگری با اینترنت‌وبسایت شما مشغول میشوند.

ضابطه شماره ۶: پیوند‌ها، اقتدار وبسایت را ارتقاء می دهند
یک استراتژی لینک و پیوند داخلی توانا، در شیوه درست لینکسازی داخلی به صفحه ها دارای ربط و به کارگیری از پیوندهای دارای ربط، بیشترین اقتدار خویش را پیدا میکند. وقتی که به طور تر و تمیز محتوای دارای ارتباط، اثرگذار و عملی را تولید می کنید، به یک وبسایت حاذق تبدیل خواهید شد.

برای پیوندهای داخلی می‌اقتدار از صفحه های مستقل بهره مند شد. برای فراهم نمودن کیفیت بیش تر، عملکرد فرمائید جهت‌یابی اضافه یا این که صفحه های فرعی دیگری را به صفحه های مربوط به آن بیش تر فرمائید. یا این که همینطور میتوانید جهت‌یابی یا این که نوع‌بندی‌ها یا این که منوهای نوار کناری خویش را با کلمه ها کلیدی دارای ارتباط بی نیاز سازی نمایید.

سوالی که می بایست پرسید این میباشد: آیا اینجانب به خوانندگانم ارزشی بیش تر می کنم؟

ضابطه شماره ۷: مسافت خویش را از «rel = nofollow» مراقبت فرمائید
خصوصیت rel=nofollow در قبلی به طور داخلی آیتم به کار گیری قرار می‌گرفت و در سکو نخستین برای ارتقاء کیفیت لینک و پیوند به یک ورقه و دوری از جنبش جریان به صفحه های دیگر به کار گیری میشد. آیا nofollow هنوز هم دارای ربط میباشد؟

این ایده در حین قبل بسیار شایع بود. برای خودداری از سردرگمی بیش تر، اذن دهید تا از لینک nofollow برای صفحه ها داخلی خودداری کنیم و بگذاریم تا لینک و پیوند به طور آزاد جریان داشته باشد.

ضابطه شماره ۸: شماره جادویی برای پیوندهای داخلی
هیچ شماره جادویی نیست. شما به حجم متعددی احتیاج ندارید بلکه صرفا می بایست از تعداد معقولی پیوند داخلی به کارگیری نمائید.

همین امروز نوشته‌ی‌علمی‌ای با بیش تر از ۱۰۰۰ واژه بنویسید و آن را به برگه داخلی مربوط به آن لینک دهید. روز بعد از آن همین فعالیت را انجام دهید البته آن را به یک کدام از تولیدها خویش لینک دهید. همین عمل را برای روز آن گاه انجام دهید البته آن را به یک پست وب لاگ لینک و پیوند دهید.

نگهداری تعادل در میان پیوندهای محل ورود و خروجی نیز مهم میباشد. می توانید تعداد اکثری را طولانی تر نمائید البته مطمئن گردید که هر لینک برکاربر متمرکز و دارای ربط میباشد و کیفیت لینک و پیوند را مسدود نمی‌نماید. در شرایطی که سایتی بیشتراز ۴۰ لینک برون مرزی در یک برگه یگانه داشته باشد، موتورهای کاوش میتوانند از دید پباده سازی مشکوک شوند.

لینکسازی داخلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد