مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

برای درک بهتر محتوای سایت از اینفوگرافیک ها استفاده کنید

سئو سایت با اینکه در قبلی یک‌سری توشه به اینفوگرافیک ها اشاره کردیم، البته بهتر میباشد که‌این گزینه را جدا آیتم بازنگری قرار داده تا اهمیت و وضعیت استعمال آن را متوجه شویم.

در دیجیتال مارکتینگ مدرن، استعمال از اینفوگرفیک به بازاریابان این اذن را میدهد که قابلیت و امکان خوانایی متن محتوای خویش را شدیدا بهبود بخشند. اینفورگرافیک ها در واقع دقت یوزرها بیشتری را به خویش جذب می‌کنند. به بیان دیگر یک استفاده کننده شاید بتواند یک اینفوگرافیک را یک سری درجه بخواند، ولی مطالعه کردن محتوای متنی به خیل‌عظیم، قابلیت پذیر نخواهد بود؛ چراکه برای ذهن خواننده خسته کننده میباشد. آمارها نشان میدهد که 65 درصد از بازاریابان در فرایند ایجاد محتوا وب سایت خویش از اینفوگرافیک ها به کار گیری میکنند البته صرفا 30 درصد از آن‌ها اینفوگرافیک یونیک و منحصربه‌فرد کسب و فعالیت خویش استعمال میکنند. ساخت و ایجاد اینفوگرافیک مستلزم ساعات و یا این که حتی روزا کاوش در موضوع زمینه متبوع می‌باشد و همینطور شما می بایست در این مورد خیالی خلق کننده داشته باشید.

برای انجام این عمل به طور ماهر پبشنهاد می‌کنیم که از ابزارهایی مثل Piktochart ،Venngage ،Visme و Easel.ly به کار گیری نمائید. پاورپویت نیز یکی‌از مطرح ترین تعیین های بازاریابان دیجیتال به حساب آورده می شود.

ایجاد تصاویر با امکان چشم شدن بالا
اکنون فرض کنیم که شما با استعمال از نکات بالا که از وسیع ترین موردها فراگیری سئو تصاویر توانستید عکس هایی بسازید که کیفیت و بها بالایی دارا‌هستند. ولی فکر کنید که مردم نتوانند به‌این عکس های متبوع دسترسی داشته باشند؛ دراین مورد بایستی چه کاری انجام دهید؟

به این ترتیب شما میدانید که هنگامی کسی نتواند در فیس نیاز تصاویر صفحه ها وب سایت شمارا ببیند، دیگر اهمیتی ندارد چه کیفیتی داشته باشند. برای ارتقاء بازدید و seo تصاویر وب سایت، باید در مرحله نخستین تصاویر خویش را برای خزنده های موتورهای کاوش مهیا نمائید. از آنجایی که‌این خزنده ها نمی توانند عکس ها را به صورت بی واسطه رمزگشایی نمایند، شما بایستی بعضی از پیکربندی جایگزین را انجام دهید تا خزنده ها و ربات های موتورهای کاوش، تصاویر سایت شمارا به خیر و خوبی ادراک کرده و آنها‌را ایندکس نمایند.

در شبکه‌های‌مردمی نیز قسمتی موجود است تا متن یا این که مطلبی به تصویر مدنظر خویش بیش تر نمایید. شما برای مثال می‌توانید از هشتگ های مشهور و پر بازدید استعمال نمایید تا به راحتی مخاطبینتان را ارتقا دهید.

کارایی نمائید بفهمید چه کسی از تصاویر شما به کارگیری مینماید
تحت عنوان یک بازاریاب بایستی بدانید که چه کسانی از عکس های تارنما شما به کارگیری می نمایند؛ در شرایطی‌که که از شما برای انجام این فعالیت اذن ای نگرفته اند. این یک ترازو مهم برای استراتژی بازاریابی و کسب و عمل شما هست. درصورتی که شما تصویری را در وب بار گذاری کردید، شما نمی توانید اشخاص را از به کار بستن از آن منع فرمائید و یا این که نمی توانید کنترلی داشته باشید که چه کسانی می‌توانند از این محتوا به کار گیری نمایند و کدام نوع از یوزرها این اذن را ندارند. با این اکنون روش هایی موجود است که با استعمال از آن‌ها می‌توانید متوجه گردید که چه اشخاصی از تصاویر صفحه های وبسایت شما استعمال می‌کنند.

توجه داشته باشید که هیج مشکلی ندارد در‌حالتی که از تصاویر تارنما شما در فرآیند بک لینک و پیوند یا این که دادن اعتبار مصرف شود. البته درصورتی که کسی از تصاویر شما استعمال نماید و اذن شمارا برای انجام این فعالیت نداشته باشد، این مسئله می‌تواند در رنک شما از دید موتورهای کاوش تاثیر بگذارد و از دید سئو تصاویر برای seo نیز به هیچ عنوان قابل پذیرش نمیباشد.

جستجوی تصاویر گوگل را گشوده نمائید و پیوند عکس متبوع خویش را وارد نمایید. احتمالا شما در‌این نصیب تصاویر مشابهی که در حالا استعمال بوسیله وبسایت های دیگر هست را مشاهده می‌کنید. اما ابزارهایی موجود هست که‌این عملیات را برای شما انجام می‌دهد؛ مثل Tineye و ImageRaider. در رخ کشف کردن موردها اسکن گردیده از وبسایت شما، می‌توانید به صاحبان تارنما های متبوع درخواست اخذ مبلغ یا این که لینک و پیوند های باارزش را بدهید و یا این که می‌توانید بخواهید تا تصویر نسخه برداری گردیده را از متن محتوای خویش تمیز فرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد