مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

یک ساختار URL مناسب برای وبلاگ خود ایجاد کنید

سئو سایت  


یک ساختار مطلوب نامگذاری URL هم برای صاحبان کسب‌و‌عمل و هم برای بازدیدکنندگان اینترنت‌وبسایت سازه به دلایلی موثر میباشد:


- منجر بهبود نتیجه ها کاوش می شود

طی به عبارتی عمل‌های وبگردی که سرویس‌تان پهنا کردم متوجه گردیده‌ام که برخی از کمپانی‌ها وبلاگ خویش را روی دامنه اصلی قرار می دهند و در ساختار URL وب سایت خویش، از \" /blog/ \" استعمال نکرده‌اند، که‌این فعالیت غلط میباشد. پیشنهاد می کنم برای بهبود گزارش نتیجه ها بلاگ خویش، در ساختار URL از “/blog/” استعمال نمائید.


- کاربرپسندتر میباشد

بخش اعظمی از صاحبان وب سایت‌های اینترنتی، نکته به نکته تیتر اصلی پست را در URL می آورند. در‌این حالت URL بسیار طولانی می‌گردد و خوانش آن نیز سخت به حیث میرسد. تلاش نمایید نشانی URL خویش را توصیفی نوشته ولی به کوتاه و دارای ربط بودن آن نیز اعتنا فرمائید. به نمونه پایین دقت فرمایید:



یک URL طولانی و باصرفه نشده

https://site.com/blog/8-tips-for-sending-your-email-newsletter-of-the-right-time/

یک URL کوتاه و باصرفه گردیده

https://site.com/blog/email-newsletter-tipssending-right-time/



4. بطور مداوم محتوای وبلاگ خویش را با صرفه نمائید

معنا بازیافت فقط تنها برای طبیعت موءثر وجود ندارد، برای بهینه سازی نیز بسیار خوب به لحاظ میرسد. پیشرفت و بهبود seo مدام متعلق به ایجاد محتوای تازه وجود ندارد. کارایی نمائید برای سئو وب لاگ خویش دنبال مجال‌های بیشتری باشید. محتوای جان دار در وبلاگ خویش را باز بینی نمایید و زمان جان دار یا این که اتفاق افتاده را شناسایی نمایید تا در غایت با بروز کردن مطالب دیرین، seo داخلی تارنما خویش یا این که\" on-page-سئو \" را تقویت ببخشید.

توصیه میکنم پاره ای وقت بگذارید و یک توشه محتوای جانور در وب لاگ خویش را بازنگری نمایید، هرچه قدر هم که ارتفاع بکشد به لحاظ میرسد این عمل شما ارزشمند تلقی می‌گردد. در‌پی چند تکنیک و راهکار به شما معرفی میکنم که یاری مینماید بهتر و اصولی‌خیس به با صرفه‌سازی محتوای پست‌های مو جود خویش بپردازید.


نوشته‌علمی دارای ارتباط: 5 غلط وسیع در بازاریابی محتوا


seo وب لاگ

5. پیوند‌گذاری داخلی را فراموش نکنید 

در صورتی پست‌های خویش را مرور نمائید متوجه می شوید که زمان‌های متعددی برای قرار دادن پیوند‌های داخلی در دست شما قرار گرفته میباشد. می توانید از این مجال به کارگیری نمائید و بصورت اصولی آغاز به ساختن چند \" پیوند داخلی \" نمایید. در کنار این فعالیت به محتوای خویش تصاویر با صرفه‌گردیده بیش تر فرمایید یا این که به سئو تصاویر جانور بپردازید. همینطور میتوانید یک پست را به بقیه پست‌های دارای ربط لینک و پیوند فرمائید. شما می بایست تگ‌های تیتر (title tag) و تگ توضیحات (meta description) را نیز مرور فرمایید. این مرور از آن جهت اهمیت داراست که محاسبه کنیم آیا دربردارنده لغت ها کلیدی مطلوب و حاذق می باشند یا این که خیر؟ به طور کلی سئو وب لاگ میتواند برای شما عصر بخرد و منابع جان دار را قویتر و پرمحتوا‌خیس نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد