مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چطور سایت راه اندازی کنم حالا؟

سئو سایت امروز دیگه فعال سازی تارنما نیاز به علم مختص برنامه نویسی نداره و وردپرس با ارائه سیستمی فراهم و استاندارد، میتونه شایسته ترین وب سایت رو نثار شما کنه.

وب سایت خویش ما هم وردپرس هستش و خداروشکر تا به حالا هیچ مشکلی باطن اون نداشتیم.

455 میلیون از وب سایت های فضای وب هم با وردپرس فعال‌ساز‌ی شدن و برای خاطر گیری چه طور راه‌اندازی وب سایت با این سیستم هم شاید نهایتا 1 هفته مطالعه نیاز داشته باشید (جدید اونقدر هم لازم وجود ندارد).

علاوه بر اون سیستم های تارنما ساز متعددی هم می باشند که تو وب با یک تحقیق 20 دقیقه ای میتونید خیلی از اون ها رو بشناسید.

تنها نکته ای که می بایست در حیث بگیرید، اینه که همت فرمایید وب سایت شما درباره ی قضیه ای باشه که به اون عشق و علاقه مند می‌باشید.

از اون جایی که قراره باطن این وبسایت بنویسید و محتوا ایجاد نمایید، بهتره که با مورد این عمل بی نقص آشنا باشید و دردسری برای کسب داده ها راجب اون نداشته باشید.

به عنوان مثال در حالتی که فعالیت دیگه ای دارید یا این که اینکه عشق مند به شغل بابا یا این که اخوی می باشید، این موردها می تونن تعیین های نیکی باشن و در آینده حتی مبداء درآمد زایی شما هم به اکانت بیان.

گام چهارم: وبسایت های چیره را چک فرمائید.
یکی‌از ثمرات خیلی خیر و خوبی که فعال سازی وبسایت برای شما داره، اینه که هی میخواید مشاهده کنید اون سایتی که شرایط کنونی جایگاه نخستین هستش، چیکار کرده!؟

این ارزیابی ها و بازبینی هایی که می‌کنید خیلی میتونه سطح علم و مهارت شما رو ارتقا بده.

مستقل از مشاجره تحلیل کردن رقبا که توی هر پروژه وجود داره، تحلیل کردن وبسایت های برنده اهل ایران و فرنگی از نگاه seo خودش میتونه داده ها و رمز نخ های خیلی خیر رو به شما بده.

مراد اینجانب از ارزیابی رو زمانی که بدین مرحله رسیدید، به طور کامل فهم و شعور میکنید البته مثلا بازبینی محتوا های وب سایت، عنا وین عنوان ها، معیار مطالب نویسی و بروزرسانی تارنما ها، پیوند هایی که در میان صفحه های وب سایت رد و بدل گردیده و آمار هایی که واحد سنجش عمل فرنگی متخصصین seo روی اون وب سایت رو اکران میدن.

تمامی راهنما های خیر برای شما میباشند.

خواسته اینجانب از وبسایت های غالب، وب سایت هایی هستش که فارغ از مارک سازی خاصی تو شایسته ترین سکو های گوگل میباشند و لغات کلیدی خیلی سنگینی دارا هستند.

مقاله دارای ارتباط: چقدر ارتفاع میکشه تا بهینه سازی را خاطر بگیرم؟
گام پنجم: عضویت در مجموعه ها و انجمن های بهینه سازی
تیم های بهینه سازی

عضویت باطن مجموعه های تلگرامی و … برای افرادی که شالوده ها و اصول بهینه سازی رو خاطر گرفتند، بسیار مفیده از این جهت که برای انجام هر کاری میتونید از هم گروهی ها یاری بگیرید.

انجمن های مصاحبه هم تو مسئله seo وجود داره که برای مثال انجمن بهینه سازی موز یکی اون هاست و انجمن فرنگی دیگه بهینه سازی چت هستش که معمولا باطن این انجمن ها دعوا هایی مطرح میشه که بالاتر از سرچ کردن باطن موتور کاوش هستش.

بخصوص این 2 انجمن فرنگی که خدمتتون معرفی کردم، ماهر ترین متخصصان بهینه سازی عالم رو در کنار هم عده کرده و میتونید سوالهای بسیار تخصصی رو بیان نمائید و جواب بگیرید.

به نظرم تو گام پنجم یا این که ششم یادگیری بهینه سازی، عضو بودن در‌این انجمن ها هفته ای 2 ساعت دوره گذاشتن برای مطالعه مشاجره ها یا این که عنوان کردن سوال های خودتون، میتونه تو گذر دوره شما رو هم جایگاه با شایسته ترین سئوکار های جهان کنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد