مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست | راهنمای رفع پنالتی پنگوئن گوگل

سئو سایت  شناخت با الگوریتم پنگوئن گوگل 

الگوریتم پنگوئن گوگل، روشی برای سکو‌بندی صفحه ها میباشد که در آوریل ۲۰۱۲راه‌اندازی شد تا وب سایت‌هایی را که از طریق‌های بهینه سازی کلاه سیاه به کارگیری می‌کردند، پنالتی و از ورقه نتیجه ها کاوش (SERP) حذف نماید. کمپانی گوگل در کنفرانس SMX که در امسال برگزار شد، اظهار کرد هرچند الگوریتم پاندا برای نبرد با محتوای بی‌کیفیت راه اندازی گردیده بود، هنوز سایت‌های اسپم متعددی وجود دارا‌هستند. به همین خیال گوگل الگوریتم پنگوئن را ابتکار عمل نموده است تالینک‌های اسپم را پیدا نماید و تارنما‌هایی را که به خرید پیوند رو میاورند، جریمه نماید. انگیزه پنگوئن گوگل پنالتی کردن تارنما‌هایی بود که با طرز‌های اسپم، خرید لینک و پیوند و پرکردن صفحه ها با لغات کلیدی، قصد داشتند جایگاه خویش را در گوگل بهبود بدهند.

در هر آپ تو دیت الگوریتم پنگوئن، وب سایت‌هایی که پیش‌خیس جریمه گردیده بودند و افت مرتبه داشتند، مجال پیدا می نمایند تا درجه‌شان را ارتقاء بدهند و در مقابل، وبسایت‎هایی که از ذیل نگاه تیزبین پنگوئن جان سلامت به در برده بودند، ممکن میباشد جریمه شوند. ولی گهگاه گوگل برخی تارنما‌ها را به غلط جریمه می‌نماید که در فیس آپ دیت شدن الگوریتم، این نادرست برطرف می‌گردد.

نشر پنگوئن گوگل، بر ۳.۱درصد از جستجوهای انگلیسی گویش تاثیر گذاشت. فی مابین سال‌های ۲۰۱۲تا ۲۰۱۶، این الگوریتم یکسری‌توشه آپ دیت رسانی شد و وبسایت‌های متعددی در گیر پنالتی پنگوئن گوگل شدند و به مرور عصر، شعور جامعه بهینه سازی از طرز کارایی پنگوئن طولانی تر شد. از اوایل سال ۲۰۱۷، پنگوئن به یک کدام از هسته‌های اصلی الگوریتم گوگل تبدیل شده‌است.


بیش تر بخوانید : معرفی الگوریتم های گوگل | جدیدترین الگوریتم های گوگل را بشناسید


الگوریتم پنگوئن گوگل 


آلرژی‌های گوگل پنگوئن چه می باشد؟

1. طرح لینک و پیوند‌ها: توسعه و گسترش، خرید و مالکیت بک‌لینک و پیوند‌هایی که کیفیت پایینی دارا‌هستند؛ یا این که داشتن پیوند‌هایی که به تارنما شما ارتباطی ندارند، تصویری غیرواقعی از محبوبیت وب سایت شما نزد گوگل تولید می کند.

2. به کارگیری بیشتراز حد از لغات کلیدی: گنجاندن بیشتراز حد لغات کلیدی در یک ورقه اینترنت از نگاه گوگل همت برای دستیابی به درجه بهتر در گوگل میباشد. به این ترتیب تکرار غیرطبیعی لغت ها کلیدی، موجب جریمه شدن بوسیله الگوریتم پنگوئن گوگل میگردد.


شیوه عمل گوگل پنگوئن چه‌طور میباشد؟

گوگل پنگوئن وبسایت‌هایی را انگیزه خویش قرار میدهد که بک‌پیوند‌های اسپم ساخته‌اند تا بتوانند حاصل جستجوی گوگل را به بازی بگیرند و مرتبه بالاتری کسب نمایند. الگوریتم‌های گوگل، هر تارنما را بر پایه ی فاکتورهای مختلف گزینه سنجش و نظارت قرار می دهند. بعضا از این فاکتورها مثل سرعت تارنما شناخته گردیده‌اند اما بعضی از فاکتورها نا مفهوم و ناشناخته‌اند.

برای شناخت بیش تر با گونه بک پیوند‌هایی که گوگل پنگوئن انگیزه خویش قرار می دهد، یکسری گزینه را اسم میبریم:

1. وب سایت های معدود کیفیت؛

2. داشتن انکرتکست شبیه یا این که یکسان؛

3. ساخته شدن با به کار گیری از بات یا این که ابزار؛

4. به طور مبلغی خریده گردیده‌اند؛

5. مرجع آنان کشورهای ناشناخته میباشد؛

6. در عصر وقتی کوتاهی تشکیل شده‌اند؛

7. ردپای آن ها به کشورهای مشکوک می رسد.


به محض اینکه گوگل هرمورد از بک لینک و پیوند های وب سایت ها را کراول می‌کند، پنگوئن مبنی بر کیفیت به لینک و پیوند ها امتیاز می دهد. در صورتی در هرمورد از موردها، امتیاز منفی اخذ نمایید، گوگل پنگوئن شمارا پنالتی می‌نماید،آنگاه ناچارید نقایص سایتتان را تصحیح نمائید. گوگل لینک و پیوند‌های وب سایت‌ها را برچسب می زند مانند:

• لینک و پیوند های ذیل (footer)

• لینک و پیوند هایی که رد گردیده‌اند

• لینک و پیوند هایی که از پنگوئن تاثیر گرفته‌اند


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد