مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چطور یک برچسب عنوان خوب بنویسم؟

سئو سایت  از‌آن‌جا‌که برچسب تیتر نقش مهمی برای سئو و کاوش در موتورهای کاوش گر به وسیله استفاده کننده دارااست, دارنده تلاش بسیار بالا میباشد.


ارتفاع تیتر چقدر می بایست باشد

در شرایطی‌که برچسب تیتر شما بیشتراز حد طولانی باشد، موتورهای کاوش ممکن میباشد با افزودن تعدادی نقطه (\"...\") آن را کاهش دهند و این زمینه ممکن میباشد سبب ساز حذف لغات مهم شود. معمولا توصیه میشود ارتفاع عنا وین تحت 60 کاراکتر باشد، در‌صورتی‌که بخواهیم با جزییات بیشتر بازنگری کنیم بایستی کمتر از 600 پیکسل باشد. چون برخی از حروف مانند ب در فارسی و w در گویش انگلیسی فضای بیشتری می‌گیرند.


اجتناب از تکرار لغات کلیدی در تگ تیتر

از تکرار کلمه ها کلیدی در تگ تیتر اجتناب فرمایید. این زمینه منجر میگردد شما با موتورهای کاوش مبتلا اختلال گردید. موتورهای کاوش تغییرات لغات کلیدی را ادراک می نمایند.


به هر برگه یک تیتر مخصوص بدهید

عنوان ها منحصربه‌فرد سبب میشود تا موتور های کاوش متوجه شوند که محتوای شما اختصاصی و گران بها میباشد. و منجر می‌شود بر روی تارنما شما اضافه کلید شود.


در آغاز عبارات کلیدی مهم را وارد فرمائید

مبتنی بر آزمایش و تجربه های انجام یافته، لغت ها کلیدی که در برچسب تیتر قرار می‌گیرد تاثیر بیشتری در مرتبه بندی کاوش داراست. علاوه بر این، پژوهش ها تجربی نشان میدهد که اشخاص ممکن میباشد به دو کلمه و واژه اولیه یک تیتر اعتنا بیشتری نمایند.


به کارگیری از اسم تجاری در برچسب تیتر

در حالتی‌که شما دارنده یک مارک شناخته گردیده می باشید، افزودن آن به برچسب تیتر ممکن میباشد به ارتقا نرخ کلیک یاری دهد. ما معمولا سفارش میکنیم اسم تجاری خویش را در انتهای تیتر قرار دهید، ولی مواقعی مانند برگه اصلی یا این که ورقه در رابطه ما موجود هست که ممکن میباشد بخواهید اضافه بر شالوده اسم تجاری تمرکز داشته باشید.


برای مشتریان خویش بنویسید

در حالی که برچسب های تیتر برای جستجوگرها بسیار مهم میباشد، به خاطر داشته باشید که او‌لین فعالیت شما جذب کلیک از بازدیدکنندگان میباشد. تگ تیتر می بایست هدفمند تعیین شود. تگ تیتر اولی تعامل میان جستجو گر و اسم تجاری شما میباشد می بایست تیتر را به طوری گزینش نمائید که استفاده کننده به وب سایت شما رجوع و برگشت نماید.


فرمت مطلوب برای تگ تیتر 

کلید کلمه - کلید واژه و کلمه ثانویه | اسم تجاری


در چه مواردی گوگل از برچسب تیتر شما استعمال نمی نماید؟

برخی اوقات ممکن میباشد گوگل یک تیتر را اکران دهد که با برچسب تیتر شما همخوانی ندارد. این ممکن میباشد نا آرزو کننده باشد، در ذیل یک‌سری احتمال برای اینکه گوگل چنین رفتاری را میکند را مطرح میکنیم.


به کار گیری زیاد از لغات کلیدی

همانگونه که در ابتدا توضیح داده شد، در صورتیکه شما از لغت ها کلیدی متعددی در تیتر به کارگیری نموده اید، گوگل ممکن میباشد آن را ویرایش نماید. که به عارضه ها بسیار این فعالیت برای جستجوی یوزرها اثر گذار میباشد.


برچسب تیتر با ورقه همخوانی ندارد

در شرایطی‌که کاغذ شما با مطلبی که کاوش شده‌است منطبق دارااست البته دارنده تیتر نامرتبط میباشد، گوگل ممکن میباشد تیتر اکران را ویرایش نماید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد