مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

گوگل وبمستر یکی‌از ابزارهای باز بینی

سئو سایت بدون پول وبسایت می باشد که برای مدیریت کامل تر صفحات ایندکس شده ارائه شده و ابزاری مناسب برای طراحان سایت و توسعه و گسترش دهندگان وب است. این ابزار به کسب و کارهای اینترنتی امداد می‌نماید تا با ثبت وبسایت در گوگل وبمستر بانکی از آمار و اطلاعات وب سایت را در اختیار داشته باشند و به استانداردهای گوگل نزدیک تر شوند و تجارت الکترونیک خود را توانا تر کنند. در نوشته های قبلی به فراگیری گوگل وبمستر تولز به صورت بی نقص پرداخته شده است. در این نوشته از وبسایت سئو قصد داریم به مزیت ثبت سایت در گوگل وبمستر بپردازیم.



چرا گوگل وبمستر تولز اهمیت دارااست؟
کسب اطمینان از اینکه گوگل به وبسایت شما دسترسی دارد و محتوا تازه شما‌را باز‌بینی می‌نماید.
ایجاد و مانیتور کردن مطالبی که می خواهیم در برگه نتیجه ها گوگل بصورت گرافیکی نمایش داده شوند.
مراقبت و نگه داری از وب سایت با کمترین درصد غلط برای افزایش سعی در موتور جستجوی گوگل.
برطرف کردن ایرادات امنیتی وبسایت.
بازبینی اینکه گوگل چه‌گونه وبسایت شما را می بیند.
کدام پرس و جو ها ترافیک بیشتری را به تارنما شما روانه می کنند.
بازنگری اینکه آیا وبسایت شما سعی لازم را در موبایل داراست یا خیر؟


چه کسانی می توانند از گوگل وبمستر به کارگیری کنند؟
این ابزار مناسب استعمال صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، طراحان وب سایت و سئوکاران و یا کسانی که در باب seo سایت فعالیت می نمایند، برنامه نویسان وب و برنامه نویسان موبایل است.



مزیت ثبت تارنما در وبمستر گوگل
1. ارائه نقشه سایت به گوگل
توسط گوگل وبمستر تولز می توانید نقشه سایت خود را در گوگل ثبت فرمائید، این فقط روش ثبت نقشه سایت در گوگل می باشد. با ثبت نقشه تارنما خود، صفحات شما سریع تر بوسیله گوگل باز‌بینی می‌شوند.



2. ایندکس سریع وبسایت
ایندکس وبسایت در گوگل کاری زمان بر می باشد و عصر بعد از ظهر مشخصی ندارد. در واقع گوگل عصر عصر ایندکس را مشخص می‌نماید اما شما توسط وبمستر می‌توانید سایت خود را در کمتر از چند دقیقه در گوگل ثبت نمایید. علاوه بر این میتوانید صفحه ها تازه سایت را به سرعت در گوگل fetch نمایید. با این عمل صفحات جدید شما سریع تر در جستجوها نمایش داده می گردند. به‌این آیتم دقت داشته باشید که هر چه سایت شما سریع تر ایندکس شود، بازدید وبسایت نیز افزایش می یابد.



3. بازنگری دقیق ترافیک تارنما
نمایش آمار مرتبط با بازدید تارنما یکی امکانات خوب گوگل وبمستر می باشد. میتوانید شرایط رشد بازدید سایت را در تایم های مختلف با نمودارهای مرتبط با آن ملاحظه کنید. علاوه بر ترافیک وب سایت، بازدیدکنندگان و میهن آن ها نیز از طریق وبمستر قابل مشاهده میباشند.



4. باز بینی مجدد صفحه های
به وسیله گوگل وبمستر می‌توانید درخواست بازبینی مجدد صفحات را بدهید. ممکن می باشد شما قصد تغییر عنوان یکی از صفحه ها سایت را داشته باشید، بعد از تغییر تحول عنوان همچنان تارنما شما با عنوان گذشته در گوگل به چشم میخورد. با درخواست باز نگری مجدد صفحات میتوانید از گوگل بخواهید که تغییرات نو شمارا لحاظ کند.



5. حذف صفحه ها از حاصل جستجو
یکی از‌از سایر از کاربردهای وبمستر قابلیت و امکان حذف صفحه های وبسایت از نتایج جستجو می باشد. این ویژگی برای عصر هایی مناسب است که باید یک یا چند کاغذ از سایت به دلایل متفاوت حذف شوند. البته در حذف صفحه ها وبسایت بسیار توجه کنید چرا‌که ممکن است صفحه ها ارزشمند از نتیجه ها جستجو حذف شوند و باعث لطمه های جبران ناپذیر به سئو شوند.



6. مشاهده تعداد بک لینک ها
از طریق webmaster می توانید تعداد و آدرس بک لینک های وب سایت خود را ملاحظه کنید. همچنین لغات کلیدی که بیشترین تعداد بک لینک را دریافت کرده اند نیز قابل مشاهده هستند.



7. نمایش تعداد خطاهای سایت
شاید بتوان اظهار‌کرد که بهترین مزیت وبمستر از حیث سئوکاران و طراحان وبسایت مشاهده و باز‌نگری خطاهای تارنما می باشد. وبمستر گوگل به شما کمک می‌نماید تا خطاهای سایت را مشاهده نموده و آنان‌را برطرف فرمایید. خطاهای خزنده گوگل ممکن است به دور از چشم شما اتفاق افتاده باشد و شما از آن بی اطلاع باشید. توسط Google webmaster tools می‌توانید از کاهش جایگاه خود جلوگیری فرمائید.



8. داده های ساختاری
استراکچر دیتا یا داده های ساختاری، اطلاعاتی میباشند که به موتورهای جستجو کمک می کنند که دیدگاه بهتری نسبت به وبسایت یا یک ایمیل داشته باشند. تاکنون استانداردهای زیادی برای داده های ساختاری ایجاد شده است. به وسیله آنها میتوانیم اطلاعاتی در زمینه‌ی یک فیلم، نوشته‌ی‌علمی، کتاب و یا …. را به موتورهای جستجو ارائه دهیم.



9. کوئری جستجو
کوئری ها در وبمستر شامل اطلاعات مهمی در رابطه با بالاترین کلماتی که منجر جستجوی ارگانیک سایت شما شده اند می‌باشند و می توانند آمار بسیار مهمی را به شما ارائه دهند.



10. تعداد بک پیوند ها
با ثبت سایت در گوگل وبمستر به راحتی می توانید متوجه شوید چه تارنما هایی و به چه اندازه به وب سایت شما پیوند زده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد