مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

Addictomatic

سئو سایت این ابزار معمولی ای میباشد که شما میتوانید برای محاسبه اعتبار و اثر اسم تجارتی کسب و کارتان از آن به کار گیری نمائید. این ابزار دارنده ذیل ساختی میباشد که گوگل، بینگ، توییتر، وردپرس، یوتیوب و فلیکر برای کشف کردن نهایی پستهای بلاگ، اخبارها، عکس ها و کلیپ ها بر طبق عبارات کلیدی ما یحتاج به کاوش در آن میپردازند. بدلیل اینکه Addictomatic دارنده امکان تهیه و تنظیم می‌باشد، یوزرها سریعا به استعمال از این ابزار عادت مینمایند.


4. SumAll

summall


برخلاف بخش اعظمی از ابزارهای رسانه های اجتماعی، SumAll به صورت یگانه، برای کسب و شغل های کوچک پباده سازی شده‌است. این ابزار خیر فقط به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بتوانید بر شبکه‌های‌اجتماعی خویش مانند رخ بوک و توییترنظارت داشته باشید بلکه این قابلیت و امکان را میدهد که بتوانید با دیگر سرویس ها مانند Google Analytic و PayPal رابطه برقرار نمایید. به صورت کلی شما با ابزار بدون‌پول SumAll می‌توانید با 42 سرویس ها متعدد رابطه برقرارکنید.

به جای رئیس همه اکانت های کاربری متعدد، شما می‌توانید همه به روزرسانی اکانت های خویش را از یک مکان شل و سوای گرفتاری، انجام دهید و همینطور این امکان موجود هست آپ تو دیت رسانی های روزمره خویش را از روش پست الکرونیکی تعیین کنید.

5.IFTTT

ifttt


این ابزار را می شود به این فیس تعریف و تمجید کرد:

IFTTT یک سرویس میباشد که به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که بتوانید یک رابطه توانا با یک فرمان بی آلایش تولید نمائید: در حالتی که این باشد بعد آن (را انجام بده)

IFTTT این قابلیت را به شما می‌دهد که دستورها را با فعال سازی یک محرک (تحریک آن) فردی سازی کنید. یک نمونه از آن برچسب زدن عکس ها در چهره بوک هست. (بخش این در گزاره نخستین شرط).بخش آن (پاسخ شرط) اقدامی میباشد که آن گاه رخ میگیرد. به عنوان مثال بعداز اینکه شما عکس ها را برچسب گذاری نمودید، می قدرت یک پیام موقعیت برای آن ساخت فرمائید. چون IFTTT با 132 شبکه که دربرگیرنده کانال رسانه های اجتماعی و کسب و امور مانند ebay، در رابطه میباشد. از این رو در رابطه ماندن با هر دو دنیا چه به طور آنلاین یا این که آفلاین بی آلایش میباشد. این ابزار منحصربه‌فرد به وسیله Forbes، New York Times، Tims و Wierd آیتم تقدیر و سپاس قرار گرفته میباشد.


6. Google Analytic

googleanalytics


در حالتی‌که شما یک تارنما دارید، مسلما استعمال از منابع گوناگون Google Analytic به شما سفارش شده‌است. با به کارگیری از Google Analytic میتوانید به پروفایل مشتریان یا این که بازدید کنندگان دسترسی داشته باشید تا متوجه گردید که آن‌ها چه طور سایت شمارا پیدا نموده و یا این که از چه ابزاری استعمال کرده اند و اینکه کدام گزینه را در وبسایت شما نیکو اند و کدام آیتم را نپسندیده اند. این یکی‌از مهم ترین ابزارها برای بازاریابان است.


شما می‌توانید از Google Analytic برای محاسبه منابع اجتماعی خویش استعمال فرمایید. از روش این ابزار شما میتوانید متوجه گردید که اشتراک گذاری هایی که رخ می‌گیرد، چقدر بر ترافیک تارنما شما اثر دارااست.


7. Facebook insights

facebookinsights


در صورتی‌که شما عمل بازاریابی در صورت بوک انجام می دهید، ممکن میباشد که شما در اوایل همین سال و هنگامی که رخ بوک گفت تغییرات آپدیت رسانی چه‌گونه نمایش داده می شود، شادمان نشده باشید. خیر فقط ممکن میباشد در زمینه ی بازار رقابت بلکه ممکن میباشد در‌این خصوص نگران گردید که آیا دیگر تبلیغات در رخ بوک، گران بها است یا این که نه. البته در صورتی فعالیت بازاریابی در چهره بوک می‌کنید، بهتر از ابزار Facebook insights به کارگیری نمائید.


یکی‌از خصوصیت های موءثر این ابزار دانستن اخلاق و رفتار مشتریان میباشد. مثلا ممکن میباشد شما یک طرحی را مبنی بر دوره یا این که روزهایی که مشتریان شما در فییس بوک آنلاین می‌باشد را ساخت فرمایید. یکی از دیگر از خصوصیت های موءثر این ابزار بضاعت و توان ردیابی پسند ها وپست ها میباشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد