مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ریدایرکت چیست؟ آموزش ریدایرکت ها در وردپرس

سئو سایت  همان گونه که میدانید در seo ، ریدایرکت یا این که تغییر و تحول مسیر به آدرسی تازه ، روشی برای انتقال یوزرها و موتورهای کاوش به نشانی URLی تازه و غیر از نشانی کاغذ‌ی دیرین میباشد. به بیان بی آلایش‌خیس ، ریدایرکت روشی میباشد که به امداد آن، یوزرها و موتورهای کاوش به طور اتومات به نشانی تازه ورقه یا این که اینترنت‌وب سایت شما منتقل میشوند.


شاید شما کاغذ یا این که صفحاتی را در اینترنت‌وبسایت خویش داشته باشید و بخواهید آنان‌را به آدرسی نو منتقل فرمائید یا این که قصد دارید یوزرها را از کاغذ‌ی خویش به نشانی domain.com/test1 را به نشانی domain.com/test2منتقل فرمائید، یا این که می خواهید تمام محتوای اینترنت‌وب سایت خویش با دامنه domain.com را به نشانی تازه newdomain.com منتقل فرمائید. بنابرین ریدایرکت برای این بخش استعمال میگردد.


به بیان معمولی مورد ها استعمال از ریدایرکت به دو جور کلی تقسیم میشوند:

زمانی که نشانی تمام یا این که برخی صفحه ها اینترنت‌تارنما عوض می شود.

زمانی که برای یک محتوای تکراری یا این که یکسان در وبسایت یکسری نشانی گوناگون موجود هست و به جهت محدودیت Duplicate Content در بهینه سازی ناچاریم تمام نشانی‌ها را بر روی یک نشانی اصلی انتقال دهیم.

ریدایرکت 301 یا این که تغییر و تحول مسیر مستمر

ریدایرکت 301 مطلوب ترین طریق تغییر تحول مسیر به یار انتقال اعتبار و قیمت برگه آیتم انتقال میباشد. در‌این‌حالت‌ همه اعتبار کاغذ انتقال یافته به کاغذ آیتم انتقال هدایت میشود. فرض نمائید قصد دارید URL ورقه ای از تارنما تان را که دارنده سکو مطلوب در نتیجه ها کاوش قراردارد تغییر تحول دهید. در این صورت میباشد که میتوانید به راحتی با ری دایرکت 301 انتقال نشانی را به ورقه تازه انجام دهید. انتقال 301 از هر سایتی با هر آدرسی به هر وب سایت یا این که صفحه ها آن قابل اجرا میباشد.


ریدایرکت 302 یا این که تغییر‌و تحول مسیر موقت

ریدیرکت 302 یا این که انتقال موقت گونه دیگری از انتقال میباشد. از این جور تغییر و تحول مسیر معمولا برای انتقال استفاده کننده به صفحه ها مشخصی بصورت موقت به کارگیری می گردد. اعتنا داشته باشید در‌این‌صورت‌ اعتبار کاغذ انتقال یافته نگهداری و فقط محتوا و url آن تغییر میکند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد