مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بهینه سازی جستجوی صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی
حالاکه از اهمیت این دسته از کاوش و همینطور با کاربردهای آن آشنا گردیده ایم، همت می‌کنیم تا با استعمال از ابزارهای جان دار از این فناوری در کسب و فعالیت خودمان استعمال کنیم. بایستی با مورد سئوی جستجوی صوتی هم آشنا شویم تا بتوانیم به شایسته ترین  سئو سایت صورت ممکن سئو را برای آن انجام دهیم.

seo معنایی از آن موضوعاتی میباشد که الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل برای آن عملکرد میکند. به لهجه معمولی این الگوریتم همت می‌نماید تا رابطه فی مابین لغات مترادف و هم معنی و یا این که کلماتی که معانی شبیه دارا هستند را ادراک نماید تا بتواند حاصل صحیح خیس و کاربردی تری را در چنگ یوزرها قرار دهد. اکنون هم تکنولوژی جستجوی صوتی با به کار گیری از این نحوه ها کارایی می نماید تا به ادراک صحیح تری از جستجوی استفاده کننده رسد.
به‌دنبال تفاوت های جستجوی متنی و صوتی می بایست این مسئله را یادآور شویم که زیرا حرف کردن بسیار ریلکس خیس از نوشتن میباشد معمولا اشخاص از لغات و جمله‌ها طولانی تری برای کاوش به کار گیری می‌نمایند.
به همین استدلال بایستی برای استراتژی های محتوا و نگارش بخش های متعدد آن تجدیدنظر کرد. ولی این مسئله یکی تعدادی اقداماتی میباشد که بایستی برای بهینه سازی جستجوی صوتی انجام بخشید. مهم‌ترین این اقدامات را ادامه با هم باز نگری میکنیم.

نوشتار خودمانی
یک کدام از واضح ترین این اقدامات وجود محتوا و مقاله‌ها به گویش محاوره یعنی به عبارتی زبانی که استفاده کننده برای جستجوی صوتی به کار گیری می‌نماید میباشد. برای تعیین لغات کلیدی بهتر میباشد به جای استعمال از عبارات تخصصی از عبارات متداول و رایج در میان عامه مردم به کارگیری نمائید.
این مورد را با یک نمونه به شما توضیح می‌دهیم. برای مثال در جستجوی متنی احتمالا استفاده کننده عبارت «شایسته ترین مغازه کفش تهران» را کاوش مینماید در حالی که به عبارتی استفاده کننده در جستجوی صوتی عبارت “نزدیک ترین کفش فروشی گشوده کجاست” را سرچ میکند.
یکی بحران هایی که در این مورد موجود است این میباشد که‌این کلمات خودمانی نسبتاً حد و مرز مشخصی ندارند و اشخاص از هیچ قاعده مشخصی برای لهجه محاوره خودشان به کارگیری نمی‌کنند به همین استدلال یافت کردن و به کار گیری صحیح از آنها کاری سخت و زمان بر میباشد.

کوتاه ترین پاسخ ها
یکی‌از دیگر از موضوعاتی که درین بهینه سازی بایستی به آن دقت کنیم، پاسخ ها و جواب های کوتاه و خلاصه میباشد. به احتمال زیاد کاربری که از این گونه کاوش استعمال می‌کند یا این که شتاب دارااست و یا این که اینکه دوست دارااست هر چه زودتر به پاسخ سوال هایش رسد. در شرایطی‌که محتواهای مو جود در وبسایت به طور گزیده و خلاصه باشد برای سئوی جستجوی صوتی بسیار تاثیرگذارتر میباشد.

seo محلی
آمار و پژوهش ها نشان میدهد که کشف کردن شرایط های جغرافیایی یکی پرکاربردترین زیرمجموعه های این مدل از کاوش میباشد.

باز‌نگری ترندها و آمار به دست فراهم از اطلاعات دردسترس در جستجوهای صوتی یوزرها، نشان می‌دهد که نزدیک به ۲۲درصد از این جور جستجوها درباره با کشف کردن داده ها و ویژگی ها محلی و مکانی میباشد. همینطور مالامال بدیهی میباشد که درصد بسیار متعددی از آمار از روش جستجوهای موبایلی انجام یافته میباشد.
البته در شرایطی‌که بخواهیم آمار دیدنی خیس و مهم تری را به شما بگوییم می بایست اعلام‌کرد که ۵۰درصد جستجوهای محلی بوسیله مصرف کننده پایانی انجام یافته و سبب به مراجعه وی به مغازه و یا این که کسب و فعالیت متبوع می گردد.

با به کار گیری از این آمار و حاصل می قدرت فهمید که تثبیت کردن داده ها مکانی، تماسی و … شما در گوگل به چه اندازه حائز اهمیت میباشد. یک کدام از دیگر از طریق های بسیار مهم و کاربردی برای این عمل، به کار گیری از علامت گذاری اسکیما (schema) میباشد. در‌این طریق، کدی به تارنما متبوع طولانی تر می گردد تا بتواند داده ها مهم آن مثل مکان و ساعت و … را برای موتورهای کاوش قابل درک نماید.

seo موبایلی
همانگونه که در صدر هم به آن اشاره شد بیش تر جستجوهای صوتی با به کارگیری از موبایل هوشمند انجام می‌گردد. به همین عامل وجود یک رابط کاربری بسیار خوب و دیدنی از اهمیت ویژه ای شامل است. همینطور به قضیه seo و ریسپانسیو بودن تارنما خویش برای گوشی هم بایستی اعتنا متعددی داشته باشید. آمارها نشان می‌دهد که یوزرها موبایلی حداکثر ۳-۴ ثانیه برای لود وبسایت حوصله می نمایند.

به کارگیری از توضیحات rich snippet
ریچ اسنیپت یا این که به عبارتی داده های آرم گذاری گردیده اینترنت تعدادی متن توضیحی میباشد که گوگل همدم با URL وب سایت و همینطور توضیحات متای مرتبط با آن که معمولا دربرگیرنده کلمه ها کلیدی میباشد، در حاصل اکران می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد