مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چرا مقالاتی در حوزه یادگرفتن seo کلاه سیاه موجود است؟


هنگام کاوش راجع‌به تکنیک های بهینه سازی، معمولا با مقاله ها مختلفی در حوزه یادگرفتن تکنیک های seo کلاه سیاه روبرو میشویم. مقالاتی که عمدتاً در زمینه‌ی پیامدهای به کارگیری از این تکنیک ها می باشند البته میان آنان موردها متعددی برای فراگیری سئو سایت استعمال از آن ها نیز مشاهده می شود.

استدلال وجود این دست مقاله ها چه میباشد؟ چرا در فضای وب میتوان به راحتی تکنیک هایی در موضوع seo کلاه سیاه و فریب گوگل پیدا کرد؟ این فراگیری ها تا چه حد قابل اعتماد یا این که کاربردی می‌باشند؟

در‌این نوشته‌ی علمی کارایی میکنیم تا جواب قابل قبولی برای این سوال های پیداکنیم. ولی در صورتیکه مجال کافی برای مطالعه یک متن 1700 واژه و کلمه‌ای را ندارید توصیه میکنیم با مشاهده ویدیو تحت که تنها 21 مگابایت حجم داره کل محتوای این ورقه را در کمتر از 6 دقیقه مرور فرمائید. در‌این ویدیو با به کار گیری نمونه‌های متعدد و المان‌های دیدنی بصری عوارض خویش را برای آنکه بهینه سازی کلاه سیاه را نمی‌قدرت از روش وب فراگرفت بیان کرده‌ایم.

چرا مقالاتی در حوزه یادگرفتن seo کلاه سیاه موجود است؟
مقاله ها آموزشی در حوزه seo، معمولا به وسیله متخصصین این حوزه یا این که دست کم اشخاصی که در این مورد فعال میباشند نوشته می‌شود. این اشخاص معمولا آنالیزهای دقیقی در امر ترازو جستجوی لغت ها انجام می دهند و هر نوشته‌علمی ای که نگارش مینمایند با انگیزه کسب منزلت در کلمات مشخصی خواهد بود.

شاید بتوان اعلام‌کرد مهم‌ترین ادله وجود این دست مقاله‌ها، تقاضای بالا و تعداد جستجوهای مربوط به آن میباشد. اشخاص متعددی درپی یادگیری تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشند و این مجال قابل قبولی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود.

یک مقایسه بی آلایش با به کار گیری از ابزار KWFinder نشان می‌دهد که؛ واحد سنجش جستجوهای عبارت black hat بهینه سازی به طور ماهانه در حدود 6600 عدد میباشد در حالیکه جستجوهای مربوط به عبارت white hat سئو نسبتاً یک دهم آن یعنی 596 عدد میباشد. ولی تعداد جستجوهای حقیقی وواقعی هر مورد از این لغت ها به مراتب اضافه از این اعداد میباشد.

مقایسه تعداد جستجوی دو عبارت black hat سئو و white hat بهینه سازی در گوگل
اکنون خویش را به جای کسی بگذارید که قرار میباشد نوشته‌ی‌علمی ای آموزشی در حوزه seo ساخت نماید، بهتر میباشد عصر و انرژی خویش را بر روی کدام یک از این موضوعات متمرکز نماید؟ در حالتی‌که منطقی تامل کنیم انگیزه ما جذب مخاطب بیش تر میباشد و درصورتی که یوزرها متعددی در‌پی بهینه سازی کلاه سیاه می باشند بهتر میباشد که در امر آن بنویسیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد