مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

سئوی کلاه خاکستری (Grey Hat سئو)


سئوی کلاه خاکستری (Grey Hat سئو)
جور سوم این دسته سئوها با تیتر سئوی کلاه خاکستری شناخته می گردد. اگرچه از تیتر این بهینه سازی به لحاظ میرسد که سئوی کلاه خاکستری دقیقاً چیزی دربین سئوی کلاه سپید و سئوی کلاه سیاه میباشد، ولی درواقع تمجید این مدل بهینه سازی یه خرده گوناگون‌خیس میباشد.

سئوی کلاه خاکستری مثل سئوی کلاه سپید رسمی و پیشنهادی وجود ندارد و از طرف دیگر به شدت و ریسکی بودن سئوی کلاه سیاه نیز وجود ندارد. با اینکه تعریف و تمجید خیلی دقیقی از این جور seo نیست، ولی بی آلایش‌ترین و مفهومی‌ترین تعریف و تمجید این جور سئو سایت  به کارگیری از تکنیک‌ها و نحوه‌های غیراصولی و سوای نام و نشان میباشد. اگرچه اکثر اوقات این طریق‌ها از لحاظ گوگل و دیگر موتورهای کاوش تخطی از قانون ها به اکانت نمی‌آیند، البته این تکنیک‌ها در فعالیت صرفا به فریب دادن و ارائه پیشنهادات دروغین به یوزرها خلاصه می شوند. با این اکنون گوگل نیز به کار گیری از این تکنیک‌ها را به هیچ اینترنت‌مستری پیشنهاد نمی‌نماید به دلیل آنکه برخی از آن ها مشتمل بر جریمه‌های گوگل می گردند.

نمونه‌های گوناگونی برای سئوی کلاه خاکستری وجود دارا هستند که دارای شهرت‌ترین آنان با اسم طعمه کلیکی (Click Bait) شناخته میگردند. در‌این شیوه، شما تحت عنوان یک مالک تجارت مبادرت به پیشنهاد تبلیغات دروغین و یا این که اغراق‌آمیز در منابع دیگر میکنید و یوزرها با مشاهده آن وسوسه می گردند تا روی آن تبلیغ کلیک نمایند. هر استفاده کننده اینترنتی یا این که موبایلی به طور روزمره با چنین دسته تبلیغاتی در اینترنت‌وبسایت‌ها یا این که نرم افزار‌های موبایلی روبه‌رو می شود. طی سال‌های اخیر تبلیغات متعددی با عناوینی مثل \"شما غالب روشن بخت ما میباشید. روی این بنر کلیک نمایید تا پاداش خویش را اخذ نمائید!\" در سطح اینترنت منتشر شدند. یوزرها آماتور متعددی هم وجود دارا‌هستند که مدام گول این جور تبلیغات را میخورند و روی آنها کلیک می‌نمایند. پس از ورود به آن وب سایت، این استفاده کننده صرفا و صرفا منجر ارتقاء بازدید آن ورقه شده‌است و هیچ چیز مرتبطی عاید وی نمی شود.

گونه دیگری از سئوی کلاه خاکستری نیز موجود هست که صرفا کاربرانی که به شدت به چیزی یگانه نیاز دارا هستند را آیتم انگیزه قرار می دهد. مثلا، ساخت صفحاتی با عنوان ها ترغیب‌کننده و در عین درحال حاضر دروغین از پاراگراف این موردها میباشند. به عنوان مثالً شما در ادامه یک قابل انعطاف‌افزار یگانه میباشید که ورژن کرک گردیده و رایگانی از آن در سطح اینترنت نیست البته در جستجوهای خویش به وب سایت‌های متعددی برخواهید خورد که با ادعای اینکه این قابل انعطاف‌افزار را به طور بدون‌پول در چنگ شما قرار میدهند، مبادرت به ساخت صفحه ها و نشر آن ها در موتورهای کاوش مینمایند. هنگامی شما وارد این وب سایت‌ها گردید، خواهید روئت کرد که پیوند دانلودی برای آن قابل انعطاف‌افزار نیست و یا این که در شرایطی که لینکی وجود داشته باشد دروغین و تبلیغ میباشد.

در برخی دیگر از تارنما‌ها نیز پس از طی کردن همین فرایند، پیوند دانلود یک فولدر فشرده به شما داده می‌گردد که رمزگذاری شده‌است. آن گاه به شما گفته می‌گردد که در حالتی‌که میخواهید سر عبور را پیدا فرمایید، بایستی وارد تارنما یا این که وبسایت‌های دیگری گردید. همینطور به کارگیری از نظرسنجی‌های تماماً دروغین و تبلیغاتی برای این آیتم نیز بسیار رایج شده‌است. این قبیل شیوه‌ها اگرچه تعداد بی‌شماری بازدید و ترافیک برای یک وبسایت به ارمغان می آورند، ولی این بازدیدها در غایت باعث به سوراخ سریع یوزرها و نیستی اعتماد آنها به کل آن اینترنت‌تارنما می شود. متأسفانه خیلی از اینترنت‌مسترها به همین زمینه راضی بوده و از همین طرز و با کسب بازدیدهای غیرمنصفانه پول متعددی به جیب می زنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد