مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

فاکتورهای مهم در seo


همگی ما روزمره ساعت‌ها یا این که دقایقی را به فضای اینترنت اختصاص می‌دهیم و نیازها و پرسش‌های سئو سایت خویش را از حضرت گوگل می پرسیم وی هم فارغ از هیچ زیرا و چرایی جواب سرچ‌های مارا می‌دهد. پس از ظواهر شدن کلی تیتر و تیترهایی که در ورقه اولیه گوگل می بینیم یکی آن‌ها بدجوری به دل ما می‌نشیند و مارا وسوسه می کند که بر روی آن لینک و پیوند کلیک کنیم. می دانید اساسا آن نوشته‌ی‌علمی تیتر جذابی داشته و توانسته قاپ ما‌را بدزدد ما هم سوای معطلی بر روی آن کلیک می‌کنیم و گمان می کنیم که‌این پیوند می‌تواند تمام نیاز ما‌را برآورده نماید. این جادو وجود ندارد صرفا یک تیتر دیدنی میباشد که تالیف کننده با هوش و تبهر خویش و با استعمال از اصول تیتر نویسی اینکار را انجام داده میباشد. در پی با ما یار باشید تا به شما بیاموزیم که چطور یک تیتر جنجالی بنویسید و seo وبسایت تان را با ارتقا تعداد کلیک یوزرها از این رو به آن رو فرمائید!


در  واقع برچسب تیتر، یکی فاکتورهای مهم در seo تارنما میباشد که اولی توشه استفاده کننده آن را در صفحه ها سرچ گوگل می‌بیند. به عبارت معمولی‌خیس تگ تیتر، خلاصه یا این که مفهومی کلی از محتوای آن کاغذ است. پس می بایست به سیرتکامل‌ای توصیفی و جالب باشد تا بتواند ارتقا نرخ کلیک را برای شما ساخت کند. (در صورتی تازه کار میباشید هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا ما قبلا فراگیری جامع ارتقاء نرخ کلیک را توضیح داده‌ایم.) به عنوان مثال به تصویر پایین دقت نمایید:



در اینجا تیتر فراگیری seo در مشهد از پلتفرم مانگو را می بینید که در تیتر خویش اشاره مستقیمی به طریق فعالیت خویش نموده و به‌رخ واضح سرویس ها خویش را به مخاطبان ارائه داده میباشد.


تاثیر برچسب تیتر در بهینه سازی چه میباشد!

میتوان بیان کرد تیتر یا این که تایتل (به انگلیسی: title) تاثیر بسیار متعددی روی نرخ کلیک یا این که به عبارتی CTR تارنما شما داراست. تیتر شما او‌لین چیزی‌ست که مخاطب می‌بیند پس می بایست دیدنی باشد. بهتر میباشد واژه کلیدی شما در تگ تیتر وجود داشته باشد و با انتخابی هوشمندانه آن کلمه و واژه کلیدی را تعریف نماید. لازم وجود ندارد تعداد کاراکترهای شما بلند و طولانی باشد؛ البته بایستی مضمون‌ را برساند. همینطور می بایست بدانید که تیتر نوشته‌علمی تاثیر متعددی به ظاهر  UX (تجربه کاربری) تارنما شما دارااست پس بایستی در تعیین آن اعتنا فرمائید.



محتوا نویسی هنگامی شیرینه که ازش پول در بیاری!

با یاری عصر ساخت محتوا در مسیر بهینه سازی می تونی از استعدادت تو نویسندگی به کارگیری کنی تا شایسته ترین محتوا رو برای یه کسب و کارت بنویسی و با جذب مخاطب به درآمد برسی.


مشاهده

به حافظه داشته باشید که مدام بایستی صرفا یک واژه و کلمه کلیدی را انگیزه قرار دهید به عنوان مثال عنوانی با اسم تلفن هوشمند و دوربین‌های دیجیتال صحیح وجود ندارد! واضح ست هر کس در‌پی تلفن هوشمند میباشد هم زمان پیرو دوربین دیجیتال نخواهد بود. پس این‌فعالیت مخاطب را از انگیزه اصلی خویش بدور نماید و CTR را کم کند. در فیض تایپ کردن یک تیتر بهینه سازی گردیده خوب می تواند کلید پیروزی ما باشد.


چرا بایستی از برچسب تیتر seo گردیده به کارگیری کنیم؟

در صورتی‌که بخواهیم از مزایای به کار گیری از تیتر‌ها بگوییم نباید از کاربردهای استعمال آن در مرورگر اینترنت، SERP (صفحه نتیجه ها موتور کاوش) و کانال‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر غافل شویم. در واقع در‌حالتی که عنوانی وجود نداشته باشد گوگل نمی‌تواند زمینه صفحه ها شمارا متوجه شود و در انتها آن را در چنگ استفاده کننده قرار دهد. (در صورتیکه برای‌تان سوال اتفاق افتاده که موتورهای کاوش چطور فعالیت می‌ نمایند نگران نباشید زیرا خوشبختانه پیش از این در مقاله‌ها میموس این مسئله را باز نگری کرده‌ایم.) پس تیتر‌ها یک کدام از مهم ترین اجزای صفحه های سایت شما میباشند.


برچسب تیتر در SERP:

در صورتی شما یک تایتل خوب تعیین فرمائید درصد بسیار بالایی از نرخ کلیک را به خویش اختصاص می‌دهید. به نمونه ذیل اعتنا فرمائید تا مضمون‌ این پاراگراف را بهتر اخذ فرمایید:




برچسب تیتر در مرورگرهای اینترنت:

تیتر نوشته ی علمی قادر است شرایط مکانی صفحه‌های شمارا مدیر نماید. به عنوان مثال در شرایطی‌که شما یک سری صفحه گشوده در مرورگر خویش دارید می توانید برای یافت کردن ورقه گزینه‌لحاظ از دربین صفحه های گشوده گردیده اسم تیتر خویش را فی مابین tabها بیابید.




برچسب تیتر در کانال‌های اجتماعی:

کانال‌های اجتماعی (به انگلیسی: social media) محبوبی مانند رخ‌بوک و توییتر از تیتر سایت برای به اشتراک‌گذاری پست‌های خویش به کار گیری می نمایند. پس بهتر میباشد توجه بیشتری در گزینش تیتر صفحه ها وبسایت خویش داشته باشید.




 


چطور یک تیتر seo خوب بنویسیم؟

مراقب تعداد کاراکترها باشید!

تعداد کاراکترهای شما می بایست میان 50 تا 70 باشد، چراکه ممکن میباشد گوگل آن‌ها‌را برش داده و آن لغات برش خورده که به‌چهره سه نقطه (…) اکران داده میشود، به عبارتی کلمه ها انگیزه شما باشد. یکی‌از شیوه های کشف کردن یک تیتر خوب، الهام تصاحب کردن از تارنما رقبایتان میباشد. همینطور میتوانید واژه کلیدی خویش را در گوگل کاوش فرمایید و تیتر‌های مطلوب خویش را باصرفه‌خیس نمایید.


 


واژه کلیدی تکراری به عمل نبرید.

یکی‌از نکات حائز‌ اهمیت در به کارگیری از تیتر‌ها این میباشد که شما نباید از تایتل‌های تکراری به کارگیری نمایید؛ چراکه گوگل قیمت متعددی برای آن ها قائل وجود ندارد.




از cannibalization یا این که رقابت با خودتان بپرهیزید!

معنی این کلمه و واژه به‌این معناست که سایتی برای یک کلمه و واژه کلیدی خویش تعدادی کاغذ را در گوگل منتشر میکند. این وبسایت بر این اعتقاد و باور میباشد که فعالیت صدق را در پیش گرفته! ولی در واقع وی با خودش رقابت می نماید و بخت بالا رفتن نرخ کلیک را از خویش می گیرد.




در تگ تیتر پیشنهادات شگفت انگیزی ارائه نمائید!

به عبارتی‌طور که میدانید اشخاص مدام در پی تخفیف دریافت کردن می‌باشند؛ پس در‌حالتی که بتوانیم تخفیفات را در تیتر‌های خویش جای دهیم امداد بسزایی در ارتقا نرخ کلیک کرده‌ایم. به عنوان مثال لپ تاپ ارزان یا این که تخفیف ویژه موبایل سامسونگ می توانند برای استفاده کننده بسیار دیدنی باشند.




مکان یا این که جامعه خاصی را انگیزه بگیرید.

از سایر نکات مهم در تایتل‌نویسی دقت به یک مکان مختص و یا این که یک جامعه معلوم میباشد. به عنوان مثال کلمه و واژه کلیدی شما اسباب و اثاث آرایشی‌ست پس بایستی بدانید خانم‌ها به عبارتی اشخاص خاصی می باشند که می بایست اضافه تمرکز خویش را روی آن ها قرار دهید. در شرایطی‌که هم بخواهیم مثالی برای تعیین تیتر براساس مکان بزنیم، می توانیم به واژه و کلمه کلیدی تلفن همراه غیر نقد در مشهد اشاره کنیم.




قیمت افزوده کالا خویش را در تیتر ذکر نمائید.

ارائه دادن یک خصوصیت یگانه در محصول ها و به‌فعالیت‌بردن آن در تیتر می تواند به ارتقاء نرخ کلیک سایت شما امداد بکند. به عنوان مثال ارسال سریع درب خانه؛ کلیدواژه‌ایست که قادر است وجه تمایزی دربین متاع تارنما شما با بقیه وبسایت‌ها تولید نماید.




فیض‌گیری

درحال حاضر دیدید که برچسب تیتر چقدر قادر است تاثیرگذار و کاربردی باشد. همانگونه که در ابتدا هم اشاره کردیم، تیتر نقش مهمی در محتوا و چشم شدن آن داراست. همینطور دریافتید که با تایپ کردن یک تیتر خوب و جالب می‌توانیم به سکو‌های بالا هم دست بیابیم چراکه مخاطبان اولی توشه تیتر شمارا می بینند پس بایستی آنقدر جنجالی و جالب باشد که دست مخاطب بی‌اختیار سمت کلیک روی لینک و پیوند سایت شما کشیده شود. اما که نباید از مسئله اصلی محتوای خویش غافل گردید و بایستی آن را توصیفی مطرح کنید که استفاده کننده بداند انگیزه تایپ کردن از این محتوا چه بوده و با تلاوت آن به چه چیزی می‌رسد. پس در حالتی که می‌خواهید یک تیتر عالی برای محتوای خویش بنویسید همین حال حاضر دست به فعالیت گردید و یک تیتر نامبر وان را برای محتوای خویش بنویسید. نگران نباشید در صورتی ایراد یا این که سوالی برای شما ساخت شد می‌توانید از نصیب نظر ها پرسش خویش را با ما میان بگذارید. مطمعن باشید خیلی سریع جواب شما‌را می‌دهیم:)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد