مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چطور برای محتوا خویش کاربر غرض معلوم نمایید؟


متد‌هایی برای ایجاد محتوای متناسب با استفاده کننده مقصود:
بیایید نگاهی به دو متد پرطرفدار برای ادراک مخاطبین بیاندازیم. فهم و شعور استفاده کننده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است چراکه مجموع همت سایت‌ها برای ساخت و ساز محتوا در سمت و سوی ارائه شایسته ترین و کاربردی‌ترین داده ها به بازدیدکنندگان وب سایت هاست.

زمانی محصولی در وب سایت‌تان قرار می‌دهید دقت فرمائید خصوصیت‌هایی را پیوست آن فرمائید که حقیقتا به درد یوزرها‌تان میخورد. این دستور نیازمند آن میباشد که پیش از قرار دادن جنس، ایرادات یوزرها‌تان را فهم فرمایید، به خصوص آن دست مشکلاتی که شما توان حل آنها‌را دارید.
هنگامی محتوا ساخت‌و‌ساز میکنید، سراغ مطالبی بروید که حقیقتا برای یوزرها شما اثر گذار باشند. نباید صرفا در ادامه اخذ بازدید یا این که کلیک باشید، بلکه بایستی بخواهید آنان از شما تحت عنوان یک منبع قابل اعتماد حافظه نمایند.
درصورتی که هدف ها شما هم به‌این شکل میباشد، بایستی بتوانید کاربر غرض را شعور نمایید. ولی چطور می بایست این فعالیت انجام بدهید؟ اولیه فعالیت جستن هسته مهم محتواست…

جستن هسته اساسی محتوا
غرض از هسته مهم محتوا، شعور تفاوت آنچه انجام می‌دهید و آنچه که نیاز میباشد در رابطه آن حرف فرمائید میباشد.
یک کدام از گسترده‌ترین اشتباهاتی که ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوا مرتکب میشوند (که تعدادشان هم معدود وجود ندارد!) این میباشد که در توضیح تولیدات‌شان عوض این که در رابطه مواقعی که یوزرها‌شان به آن‌ها اهمیت می‌دهند بنویسند، در رابطه چیز‌هایی که برای خودشان اصلی میباشد می‌نویسند!
هسته محتوا اساسا چیزی مشابه این تصویر میباشد:

 



این صحت دارد که تولیدها شما، برای یوزرها‌تان موثر و کاربردی می‌باشند البته بدان معنا وجود ندارد که برای یوزرها وب لاگ شما هم کاربردی باشند. مشتریان بالقوه شما احتمالا به موضوعات متنوعی علاقمند می باشند. ما تا قبل از این بطور مفصل اشتباهاتی که نباید در ایجاد محتوای وبسایت انجام بخشید را مفصل توضیح داده‌ایم.

چطور برای محتوا خویش کاربر غرض معلوم نمایید؟
این مورد که محتوای خوب توان جذب طبیعی کاربر را داراست سئو سایت  به طور کامل صراحت دارد ولی تضمینی در اینکه مخاطبین جذب گردیده شایسته ترین و مطلوب‌ترین کاربر برای کسب‌وکار شما باشند نیست.
در شرایطی که بازدیدکننده‌ای که جذب تارنما شما میگردد جزء کاربر مقصود شما باشد دو خصوصیت پایین را خواهد داشت:

محتوای شما‌را به تولید ها شما رابطه می دهد.
و بر طبق محتوای شما، تولیدها‌تان را خریداری می‌نماید.
آشنایی مخاطبین حقیقی تارنما‌تان خیر فقط امداد‌تان می‌نماید تمرکز بیشتری روی ایجاد محتوای عالی و کلیه چیز کل داشته باشید، بلکه در ساخت‌و‌ساز محتوای درست نیز امداد‌تان می‌نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد