مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نرخ تبدیل وبسایت چه می باشد؟


در فضای بازاریابی آنلاین، غرض از فعال سازی کسب و عمل سئو سایت  اینترنتی همچون کسب و شغل های دیگر، کسب درآمد از فروش اینترنتی میباشد.در واقع در‌صورتی‌که کسب و کاری فروش قابل توجهی را نتواند داشته باشد ممکن میباشد دیر یا این که زود نسبت به رقبای خودش به ناکامی رسد. هم اکنون سوالی که اینجا مطرح می‌گردد اینکه با چه میزان و پارامتری می اقتدار این واحد سنجش پیروزی کسب درآمد اینترنتی را اندازه گیری کرد و بهبود اعطا کرد.مطلبی که امروز مطرح می‌کنیم درباره با این واحد سنجش به نام نرخ تبدیل (Conversion Rate) است که آن، اهمیت ارتقا نرخ تبدیل در کسب و امور، روشهای ارتقا نرخ تبدیل و همینطور ابزارهای برای آنالیز این پارامتر را در پی نوشته‌علمی آورده ایم :


در‌این مقاله به صورت تجربی می خواهم بیان‌کنم که چطور خواهیم توانست یک تارنما با نرخ تبدیل خوب داشته باشیم یا این که در‌صورتی‌که وبسایتی با این خصوصیت داریم چه طور نرخ تبدیل را ارتقاء دهیم .


نرخ تبدیل وبسایت چه می باشد؟

پیش از اینکه بخواهم درباره با نرخ تبدیل (Conversion Rate) سخن کنم بایستی یک تعریفی از تبدیل یا این که Conversion داشته باشم.


معنی تبدیل (Conversion)

فرض نمایید که یک بازدیدکننده به دکان اینترنتی شما می‌رسد و پس از بازدید یکسری کاغذ از تولیدها، فرآورده متبوع خویش را به سبد خرید اضافه کرده و در غایت جنس را خریداری میکند.در اینجا اصطلاحا می گوییم تبدیل یا این که Conversion انجام یافته یعنی استفاده کننده از یک بازدیدکننده عادی به یک خریدار فرآورده تبدیل شده‌است.(دقیقا به عبارتی چیزی که ما می‌خواهیم)


مضمون‌ نرخ تبدیل ( Conversion rate )

خب تا به اینجا با معنی تبدیل آشنا شدیم اکنون فرض فرمایید که ما روزمره 100 بازدیدکننده داریم که 20 نفر از بازدیدکنندگان در غایت تصمیم آخری به خرید جنس یا این که محصولاتی را دارا‌هستند. در اینجا می‌گوییم که نرخ تبدیل تارنما ما 20 درصد میباشد یعنی 20 درصد بازدیدکنندگان تارنما ما کاری را انجام می‌دهند که ما می خواهیم این یک نمونه از دکان اینترنتی بود نرخ تبدیل بسته به منظور مدیران کسب و عمل اینترنتی مشخص و معلوم می‌گردد ممکن میباشد شما از بازدیدکنندگان فقط یک لید(سرنخ) بخواهید و به ازای اخذ آن قصد به حساب آوردن نرخ تبدیل یوزرها تارنما‌تان را داشته باشید.


طریق احتساب نرخ تبدیل وب سایت

فکرمی‌کنم تا به اینجا طرز به حساب آوردن نرخ تبدیل را هم متوجه گردیده باشید شیوه احتساب بسیار معمولی و فارغ از ابهام میباشد.


کاری که ما می خواهیم صورت بپذیرد / کل ترافیک تارنما * 100 = نرخ تبدیل

به مکان واژه و کلمه ” کاری که ما می خواهیم صورت پذیرد” هر کلمه و واژه ای میتوان قرار اعطا کرد. دانلود ایبوک، خرید مال، نام نویسی در وبسایت و… .




seo نرخ تبدیل چه میباشد و چرا اینقدر اساسی میباشد؟

خب همان طور که می‌دانید از آن جا که به طور تقریب همگی چیز در دیجیتال مارکتینگ قابل اندازه گیری می‌باشد پس میتوان هر چیزی را باصرفه خیس کرد. seo نرخ تبدیل هم فرآیندی میباشد جهت ساخت و ساز یک تجربه خوب برای یوزرها تارنما که باعث به پرورش نرخ تبدیل میشود. 

سئو نرخ تبدیل در یک کسب و عمل به فرآیندی از ارتقا درصد بازدیدکنندگان تارنما به کاربری که عملی انجام می دهد گفته می‌گردد که‌این عمل می‌تواند از پرکردن یک فرم در وبسایت تا خرید جنس و جنس باشد.در پروسه seo وبسایت (CRO) شما می توانید طرز تعامل مخاطب با سایتتان که چه عملیاتی را انجام داده میباشد یا این که چه چیزی منجر شده‌است از مرحله تولید اکشن پشیمان گردد را متوجه گردید.برای سئو برنده نرخ تبدیل  شما تحت عنوان رئیس کسب و عمل بایستی بدانید که چه چیزی را و چه‌طور و با چه ابزارهایی چک نمائید که استراتژی قابل قبولی در سمت و سوی داشتن یک CRO توانا داشته باشید، به زبانی بی آلایش خیس می قدرت اعلام کرد در صورتی‌که نرخ تبدیل تارنما مان مثلا 5 درصد میباشد بایستی از خویش یک پرسش اصلی را بپرسیم؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد