مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

الگوریتم سندباکس گوگل چیست؟


شاید هنگامی در درحال حاضر گشت و گذار در فضای وب میباشید سئو سایت ، متوجه این نباشید که در هر دقیقه حدود 380 تارنما نو ساخته می شود. این عدد نشان میدهد که با سپری شد مدت، وبسایت‌های بیشتری خویش را وارد رقابت در فضای مجازی می‌نمایند.


میدانِ رقابت مجازی یک داور سرسخت داراست که غرض مهم‌اش این میباشد که پایین هر قوانینی، شایسته ترین جواب را به یوزرها ارائه دهد؛ این داور به عبارتی موتور جستجوی گوگل میباشد.


حال فرض فرمایید این داور مجازی بخواهد تعداد انبوهی از تارنما‌هایی که با سرعتی سرسام آور رو به ارتقاء می‌باشند را درجه‌بندی نماید و شایسته ترین‌ها را در چنگ مخاطب قرار دهد. به حیث شما الگوریتم‌های این موتور کاوش چطور میتوانند تمرکز خویش را صرفا بر روی وبسایت‌های کاربرپسند و گران بها بگذارند، زمانی تارنما‌های نو با این سرعت در درحال حاضر ورود به عرصه می باشند؟


در اولی گام موردنیاز میباشد وبسایت‌های جدیدی که جدیدا وارد صحنه رقابت می شوند، از وبسایت‌های دیگر  که اعتبار دامنه بالایی دارا هستند مستقل شوند تا بدین ترتیب، میدان رقابت عادلانه‌تری برای آنان ساخت گردد.


سندباکس گوگل الگوریتمی میباشد که مانند یک غربال، تارنما‌های نو را از وب سایت‌های دیگر تفکیک می‌نماید.

در همین در آغاز موردنیاز میباشد اشاره کنیم که گوگل هیچ‌گاه وجود الگوریتم سندباکس را به طور همگانی تایید یا این که تکذیب نکرده؛ به همین برهان حرف از سندباکس گوگل می تواند یکی‌از گفت و گو بر‌انگیرترین مطالب در بین متخصصین این حوزه و زمان‌های فراگیری بهینه سازی باشد. در‌این فصل قصد داریم از تجربه‌ی متخصصینی که مقصود این الگوریتم قرار گرفته‌اند، به کارگیری کنیم و نکات مهمی را در رابطه معنی و سازوکار این الگوریتم به شما معرفی نماییم.


پیش از آنکه ادامه این نوشته‌ی علمی را مطالعه نمایید به شما سفارش می‌کنیم با مشاهده ویدئوی 5 دقیقه ای تحت داده ها بی نقص تری در زمینه‌ی الگوریتم سندباکس گوگل و تاثیر آن بر وب سایت های نو احداث اخذ کنید.


معنا الگوریتم Sandbox گوگل دقیقاً چه است؟

تارنما جدیدی دارید که جدیدا وارد فضای وب گردیده؟ چه کنیم که‌این سایت با دامنه تازه، سریع‌خیس به دست کاربر غرض رسد؟ کلیه کارشناسان فضای آنلاین بر راز یک چیز حادثه حیث دارا‌هستند: وب سایت خویش را seo فرمایید!


ولی بعد از سپری شد مدتی از سعی‌های ما برای بهینه سازی، وبسایت هیچ سیرتکامل بهبود جایگاهی را در کاغذ حاصل گوگل کسب نمی‌نماید. سود نگرفتن کارایی‌های شما بدین خیال میباشد که گوگل هنوز به وب سایت شما اعتماد نکرده میباشد و برای همین، می بایست مدتی را در sandbox گوگل تمرین نمائید.


گوگل سندباکس به خیر انگیزه پیشرفت کُند سایت‌های تازه را توضیح میدهد. این الگوریتم تا مدتی ( معمولاً در بین 1 تا 4 ماه) بعداز فعال سازی دامنه نو، تارنما شمارا در سندباکس قرار میدهد تا در‌این مقطع از کیفیت محتوا و موضوع اساسی عمل شما مطمئن خواهد شد. درین بازه زمانی شما نمی‌توانید در هیچ کلمه و واژه ارزشمندی مقام بگیرید چراکه هنوز در سندباکس میباشید.


اما بخش اعظمی به نادرست گمان می‌نمایند که سندباکس، الگوریتمی میباشد که کوشش‌های بهینه سازی وبسایت شمارا به جهت جریمه شدن، نادیده می گیرد. ولی در واقعیت باکس شنی گوگل خیر صرفا تارنما شما‌را مجازات نمی‌نماید، بلکه نجات قسمت نیز می باشد!



شما میتوانید تا مقطع خارج داخل شدن از سندباکس، ساختار و استراتژی محتوایی وبسایت خویش را تدوین کرده و برای تقابل با رقابت سنگین در دنیای مجازی گوگل، خویش را مهیا نمائید.


انگیزه گزینش اسم SANDBOX برای این الگوریتم چه چیزی است؟

فرض فرمایید بابا یا این که مامان یک طفل 5 ساله می‌باشید و برای تفریح به دریا می روید. درین در بین، فرزند خویش را در حاشیه دریا دریا رها میکنید تا با شن‌ها بازی نماید. ولی آیا بازی کردن یک بچه در کنار دریا با موج‌های غران دریا، فعالیت صدق میباشد؟ مطمئناً نه.


چه راه‌حل امن‌تری می‌توانید برای بازی فرزند خویش مهیا نمایید؟


شایسته ترین عمل این میباشد که اورا در یک باکس شنی قرار دهید تا احساس و درحال حاضر بازی در کنار دریا دریا برای وی زنده خواهد شد، و در عین هم اکنون اورا از خطر محفوظ نگه دارید. گوگل هم در دریای مالامال فراز و نشیب وب، شما‌را به درحال حاضر خویش رها نمی‌نماید، بلکه بایستی مدتی را در باکس شنی وی بازی فرمائید.



چرا در سندباکس قرار میگیریم؟

وقتی که گوگل هنوز الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن خویش را معرفی نکرده بود، برخی از وب سایت‌های نو فقط با مقصود ارائه محتوای اسپم ساخته می‌شدند. این وب سایت‌ها با انجام تکنیک‌های گوناگون بهینه سازی کلاه سیاه چیره می‌شدند در حاصل گوگل، سریعاً پیشرفت کرده و قبل از آنکه گوگل متوجه خلق و خوی آن ها خواهد شد وسعت متعددی از بازدیدکنندگان را به خویش جذب نمایند.


در‌این مقطع نیاز بود که گوگل در امر پیشرفت تارنما‌های اسپم در نتیجه ها گوگل، راه‌حل‌ای بیاندیشد؛ این راهکار به عبارتی الگوریتمی بود که ما حال به اسم سندباکس آن را میشناسیم.


قراردادن تارنما‌ها در سندباکس موجب شد، وبسایت‌های جدید احداث نتوانند با گول زدن گوگل، به‌سرعت در کاغذ نخستین نتیجه ها قرار بگیرند.

این مبادرت گوگل به طور غیرمستقیم منجر شد که سایت‌هایی که محتوای بهتر و جالب‌تری دارا‌هستند، سریع خیس به دست مخاطب برسند و درپی آن، تارنما‌هایی با محتوای اسپم


، به ورقه حاصل یا این که SERP شیوه پیدا نکنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد