مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سایت شما


نخست برای استارت این نوشته ی علمی بایستی واژه کلیدی را تمجید کنیم.

واژه کلیدی چه می‌باشد؟
لغات کلیدی، کلمه ها یا این که اصطلاحاتی می‌باشند که قضیه اساسی  سئو سایت محتوای یک ورقه یا این که نوشته‌ی‌علمی  در  وب سایت در آن کلمه و واژه مکان گرفته میباشد و انتظار می رود با جستجوی آن کلمه و واژه بوسیله یوزرها در موتورهای کاوش مثل گوگل، نوشته‌ی‌علمی یا این که محتوای برگه شما‌را در صفحه های ابتدایی  موتورهای کاوش اکران دهد. به همین ادله میباشد که در بعضا از مقاله‌ها که قطعا به آن برخوردید به تعداد بالایی از یک واژه و کلمه مصرف شده میباشد و مقصود آن تارنما این میباشد که در جستجوهای آن واژه به وسیله یوزرها، نوشته‌ی‌علمی آن تارنما را در ورقه اولیه نشان دهد که اما اینکار در قوانینی نادرست میباشد و سفارش نمی‌شود.

.برای یافتن عبارات کلیدی مربوط به نوع کسب و عمل و شغل خویش میتوانید از ابزارهای مختلفی مثل کیورد پلنر (keyword planer) به کارگیری فرمایید. برای یادگرفتن استعمال از کیورد پلنر می‌توانید نوشته‌ی‌علمی آموزشی یادگرفتن keyword planer  را بخوانید و با طرز فعالیت با ابزار کیورد پلنر آشنا گردید.

درین نوشته ی علمی ما یک سری مثال نمونه حقیقی وواقعی از تعیین درست عبارات کلیدی و نکاتی که بایستی در گزینش لغات کلیدی مطلوب رعایت کرد را ارائه کردیم.

همان طور که در‌این تصویر مشاهده می‌کنید لغت ها کلیدی برای آنتی ویروس کسپرسکی مرتبط با سایت سام استور هست. در‌این جنس لغات کلیدی که قابل قبول میباشد و به صدق تعیین گردیده کلمه و واژه آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی و همینطور واژه آنتی ویروس کسپرسکی هست.۱- همانگونه که در‌این تصویر مشاهده می‌کنید عبارات کلیدی برای آنتی ویروس کسپرسکی مرتبط با وبسایت سام استور می‌باشد. درین جنس لغات کلیدی که قابل قبول میباشد و به صحت گزینش گردیده کلمه و واژه آنتی ویروس سازمانی کسپرسکی و همینطور کلمه و واژه آنتی ویروس کسپرسکی است.لغات کلیدی کل لاتینی که ۴ آیتم درج شده کاربردی نخواهد داشت به دلیل آن که در‌صورتی‌که شخصی قصد خرید آنتی ویروس کسپرسکی را داشته باشد و در کشور ایران باشد احتمال بسیار اندکی دارااست که اسم بدون نقص آن را به لاتین وارد نماید از طرفی هنگامی شما این کلمه و واژه کلیدی های لاتین را در گوگل کاوش فرمایید خواهید روءیت کرد که حاصل جستجوی شمارا به لاتین و در وب سایت های فرنگی نشان می‌دهد لذا از لغت ها کلیدی کل لاتین دوری نمایید.چنانچه بخواهیم برای این مال واژه و کلمه کلیدی قابل قبولی بنویسیم سفارش می شود این عبارات نوشته خواهد شد:خرید آنتی ویروس– شایسته ترین آنتی ویروس ۲۰۱۸ – خرید آنتی ویروس کسپرسکی – آنتی ویروس کسپر – بها آنتی ویروس کسپرسکی– آنتی ویروس کسپرسکی ۲۰۱۸ – نمایندگی کسپرسکی لایسنس  kaspersky لیست ارزش آنتی ویروس کسپرسکی – نمایندگی آنتی ویروس کسپرسکی



تصویر پایین که مرتبط با فرآورده هارد اکسترنال در وبسایت سام استور میباشد

برای این متاع لغت ها کلیدی مطلوب تری نسبت به مثال گذشته وارداتی میباشد البته کلمه ها کلیدی نا مطلوب این جنس کدام کلمه ها کلیدی می‌باشد. از نگاه ما عبارات کلیدی که درین صورت به طور انگلیسی وارداتی میباشد نمیتواند بعنوان یک واژه و کلمه کلیدی کاربردی قرار بگیرد  چرا؟ زیرا در‌حالتی که شخصی قصد خرید هارد اکسترنال را داشته باشد و در کشور‌ایران باشد احتمال بسیار اندکی دارااست که اسم بدون نقص آن را به انگلیسی وارد نماید از طرف دیگر هنگامی شما این واژه کلیدی های انگلیسی را در گوگل کاوش نمائید خواهید روئت کرد که نتیجه ها جستجوی شما‌را به انگلیسی و در تارنما های انگلیسی لهجه اکران می دهد بعد از کلمه ها کلیدی کل لاتین و غیر فارسی دوری نمایید.

مایحتاج بذکر میباشد خواسته ما از لغات کلیدی کل لاتین یعنی در آن لغات کلیدی هیچ کلمه و واژه فارسی وجود نداشته باشد. مانند site designe یعنی ساخت سایت که در صورتیکه آنرا در گوگل کاوش نمائید حتما سایتهای فرنگی را میاورد که در آن در رابطه ساخت سایت و طراحی وب حرف گردیده. حال این توشه واژه و کلمه ساخت سایت site designe را کاوش نمائید خواهید رویت کرد که نتیجه ها جستجوی گوگل به طور فارسی می‌باشد.

پس فیض این میباشد که در‌صورتی‌که می خواهید از واژه و کلمه کلیدی لاتین به کار گیری نمائید بایستی با فارسی تلفیق خواهد شد و نیز یک واژه کاربردی باشد.

در صورتیکه بخواهیم برای این فرآورده لغات کلیدی بیشتری بنویسیم توصیه می شود این عبارات نوشته خواهد شد:خرید هارد اکسترنال – خرید هارد ای دیتا – هارد ای دیتا – بها هارد اکسترنال – ارزش هارد adata – ارزش هارد اکسترنال adata – هارد اکسترنال ۱ترابایت – هارد اکسترنال ۱ترابایت adata

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد