مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ترک های محتوایی در تارنما تان را پیدا و آنها‌را مالامال فرمائید !


ترک های محتوایی در تارنما تان را پیدا و آنها‌را مالامال فرمائید !

 


سوراخ های محتوایی ، عبارات کلیدی می باشند که رقبایتان با آنان درجه میگیرند سئو سایت  ولی شما نمی گیرید .خوشبختانه جستن این ترک ها ریلکس میباشد .می‌توانید از نصیب Content Gaps در وبسایت Ahrefs آن‌ها را پیدا نمائید .


Site Explorer > Enter domain > search > Organic search > Content gaps > Enter competitor domains > Show keywords


 


سوالاتی را پیدا فرمایید که به جواب نیاز دارا‌هستند و آن‌گاه برای آن ها محتواهایی ایجاد فرمایید که بدین سوال های جواب بدهند .


تارنما های سوال و جواب (مانند وب سایت Quora) منبع نیکی برای ایده محتوا /لغات کلیدی میباشند .به سوالاتی که یک‌سری توشه پرسیده گردیده اند نگاهی بیندازید این نشان میدهد که حالا در گوگل منبع نیکی برای جواب دادن به آن ها نیست .


 


در‌حالتی که یکی درجه های Quora برای یک واژه کلیدی  را در سه سود برتر گوگل مشاهده کردید ، این واژه کلیدی احتمالا خیلی رقابتی وجود ندارد و می‌تواند پتانسیل واژه کلیدی اساسی شدن را داشته باشد. البته چطور می‌توانید لغت ها کلیدی مرتبطی که Quora برای آنان سکو گرفته میباشد را شناسایی فرمایید ؟کافی میباشد از گزارش “Quora” در تارنما Ahrefs به کار گیری فرمایید .


Site Explorer > Enter Quora.com > Organic keywords > Filter by keywords related to your niche > Filter by positions 3 and under > Sort by volume


تارنما Quora برای واژه کلیدی “سرنخ های بهینه سازی ” درجه ۳ را بدست آورده میباشد (۴۵۰ کاوش در هر ماه ) .کل چیزی که نیاز دارید این میباشد که درSERPها محتوایی ساخت نمایید که در رابطه این سوال باشد ” آیا خریداری کردن سرنخ های seo ایده خیر و خوبی میباشد ؟” و بتواند فراتر از رده Quora قرار بگیرد .


علاوه بر این میتوانید در Ahrefs’ Keywords ، سوال ها نیچ محور را پیدا فرمائید .


Keywords Explorer > Enter broad keyword > Phrase Match


بعد با لغت ها کلیدی دربردارنده “چه گونه” ، “چطور” ، “کجا” غربال نمایید .


 


محتوا  

اکنون که جستجوی عبارات کلیدی را انجام دادید نوبت ساخت و ساز محتوا مبنی بر عبارات کلیدی میباشد .ساخت و ساز محتوا یک کدام از مهمترین قسمت های بهینه سازی میباشد بطوریکه فارغ از محتوا رنکینگ به چنگ آوردن بعید بنظر میرسد .ولی ساخت‌و‌ساز محتوا چیزی بیشتر از قرار دادن لغات کلیدی در یک شیت میباشد .درحقیقت ساخت و ساز محتوا یک هنر میباشد . در اینجا نکات عملی برای seo ساخت و ساز محتوا را در اختیارتان قرار داده ایم.نوشته ی علمی به چه شکل ساخت محتوا کنیم را هم بخوانید .


برای هر مورد(واژه و کلمه کلیدی ) ایده های محتوایی اثبات گردیده پیدا نمایید .

 


در حالتی که می‌خواهید برای یک واژه کلیدی سکو بگیرید البته برای محتوای آن هیچ ایده ای ندارید بهتر میباشد از Ahrefs Content به کارگیری نمایید .صرفا کافی میباشد زمینه یا این که واژه و کلمه کلیدی را وارد نمایید ، دکمه کاوش را بزنید ،به این ترتیب لیستی از محتواهای مشترک و لینک و پیوند گردیده با آن واژه و کلمه کلیدی در اختیارتان قرار می‌گیرد .


Content Explorer > Enter topic or keyword > Explore


 


ولی در شرایطی که از قبلی هیچ واژه کلیدی در ذهن ندارید از گزارش  Best By Shares” در Ahrefs به کار گیری فرمایید تا محتواهای بیشتر لینک و پیوند گردیده و به اشتراک نهاده گردیده رقبایتان را ملاحظه کنید و محتوای بهتر از آن را ساخت‌و‌ساز نمائید .


Site Explorer > Enter competitor’s domain > Explore > Pages > Best by shares


 


لیستی از مجموع محتواها با بیشترین اشتراک گذاری و لینک و پیوند دهی را مشاهده خواهید کرد .حال که متوجه شدید چه محتواهایی محبوبیت بیشتری دارا هستند ،از آن ها ایده بگیرید و سعی نمائید محتوای بهتری ساخت و ساز نمایید .


 


از مطالعات موردی حقیقی در محتوای تان به کار گیری نمائید .

 


زمانیکه در ایجاد محتوا از لغات کلیدی پر استفاده به کارگیری می‌کنید ، صرفا یک رویه معمولی برای متمایز شدن محتوای تان وجود داراست و ان هم استعمال از مطالعات موردی حقیقی میباشد .


افزودن داده و نمونه های حقیقی وواقعی نیز برای جلب اعتماد و اکران کالا یا این که سرویس ها تان عالی میباشد .


یک پیشگفتار محشر بنویسید تا خواننده را خیلی سریع مجذوب خویش نماید .

 


بسیارخب یک مخاطب بر روی کاغذ شما کلیک نموده است .ولی این نو نصف روش میباشد .درحال حاضر بایستی استفاده کننده را بر روی آن برگه نگه دارید .به همین برهان میباشد که می‌گوییم پیشگفتار بایستی حقیقتا محشر باشد .برای تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی عالی سه نکته را می بایست رعایت فرمائید.


۱-خلاصه باشد.


۲-دقیقا به خواننده بگوید با تلاوت این پست چه چیزی بدست میاورد.


۳-خواننده را مشغول تلاوت محتوا نماید .


 


البته چطور می قدرت خواننده را سرگرم محتوا کرد؟ اصولا شما می بایست خواننده را به قرائت نوشته‌ی علمی تشویق فرمائید و نگذارید روی دکمه رجوع و برگشت کلیک نماید .


یک ترفند این میباشد که از به عبارتی مقدمه به فیض نوشته‌ی علمی اشاره نمائید ولی بلافاصله به آن نپردازید .


با این فعالیت خواننده ترغیب میشود که محتوا را مطالعه نماید .البته اعتنا داشته باشید در شرایطی‌که محتوای شما نتواند واقعا نیاز استفاده کننده را برآورده سازد ، هیچ یک از این ترفندها اثرگذار واقع نمی‌شود .


خوشبختانه تشخیص اینکه ورقه شما با چه سوالاتی جایگاه میگیرد بسیار سهل و آسان میباشد .گزارش عبارات کلیدی ارگانیک برای هر URL را در Ahrefs اجرا فرمائید .براین اساس فهرستی از مجموع لغت ها کلیدی که ترافیک را به ورقه تارنما تان میاورند را در مشت خواهید داشت .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد