مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

رسانه های درآمدزا؛ تغییر قواعد سئو


امروزه قواعد و ضوابط بهینه سازی و سئو وبسایت در موتورهای جستجو گر، تغییر‌و تحول یافته میباشد.  سئو سایت   در حالتی‌که تا قبل از اینً «لینک و پیوند سازی» اهمیت و اعتباری داشت، در حال حاضر «رسانه های درآمدزا» دیده جستجوگرهای اینترنتی را به خویش جلب نموده است.
پیشگفتار
 
لینک و پیوند سازی (link building – لینک و پیوند بیلدینگ) به روند ارتقاء تعداد لینک و پیوند های برگشتی به وبسایت گفته می‌گردد که طی آن، سکو وبسایت در جستجوگرهای اینترنتی بهبود می‌یابد و وبسایت در پاسخ های برتر لیست کاوش به اکران در میاید.
 
در شرایطی‌که چه در یکسری سال قبل «لینک و پیوند سازی» از اعتبار و بها اکثری برخوردار بوده اما امروزه به روزرسانی های پاندا و پنگوئن گوگل، این تکنیک را به عنصری به طور تقریبً بی خواص در بهینه سازی تبدیل نموده است.
 
اساساً لحاظ بر این میباشد که روند ارتقاء تعداد لینک و پیوند های برگشتی به سایت، در واقع نوعی سوء به کارگیری از کاستی هایی میباشد که در الگوریتم موتورهای جستجو گر یافت می گردد و با اعتنا به‌این که چنین پیوند هایی، تجربه استفاده کننده را ارتقا نمی دهد، لذا گوگل کوشیده میباشد با به روزرسانی های پاندا و پنگوئن این‌شیوه را ناکارآمد و همان منسوخ کند.
 
امروزه موسسه ها مطرح و کارتل های رسانه ای، از طرق تبلیغاتی نوینی کلام به فی مابین می‌آورند که «رسانه های درآمدزا» یکی‌از آنهاست.
 
رسانه های درآمدزا یعنی چه؟
 
آوازه، رواج، تبلیغ و اعتباری که با به کار گیری از طرز هایی بالاتر از متدهای رایج تبلیغاتی به دست می‌آید را رسانه های درآمدزا (Earned Media) می‌گویند.
 
این معنی، در مقابل رسانه های مبلغی (Paid Media) جای دارد که در آن، یک جنس، خدمت یا این که مارک با منفعت گیری از راهکارهای رایج تبلیغاتی به آوازه و اعتبار میرسد.
 
«رسانه های درآمدزا» مورد ها مختلفی را دربرگیرنده میشود که از آن گزاره می شود به گزارش های خبری، نظرسنجی های تلویزیونی و رادیویی، مقاله‌ها، خبر ها، سرمقاله نشریات و محتواهای آنلاین اشاره نمود.
 
درآمدزایی حقیقی از این متد، در «تولید یک بها افزوده حقیقی» برای استفاده کننده پنهان میباشد.
 
در واقع محتوای متبوع بایستی بتواند تحت عنوان یک منبع آنلاین برای فراگیری، سرگرمی و یا این که حل یک نقص‌ از کاربر، حرفی برای بیان کردن داشته باشد.
 
تفاوت در میان این دو
 
همان طور که پیشتر اشاره شد، یکی‌از هدف ها میانی «پیوند سازی» عبارت میباشد از ارتقاء تعداد پیوند هایی که به تارنما اشاره می نماید.
 
رسانه های درآمدزا نیز می‌تواند برای تارنما شما، پیوند گردآوری نماید البته این، مقصود مهم وجود ندارد.
 
حوزه های مرتبط با کردار قیمت های تجاری حقیقی، بر مواقعی همانند طولانی کردن لیست مشتری های بالقوه، فروش آنلاین و ارتقاء حضور مارک در ذهن ها تمرکز داراست.
 
این هدف ها نیز به نوبه خویش از روش تمرکز کمپین رسانه های درآمدزا بر محتواهایی که استعمال از آن ها حقیقتاً بها افزوده ای به همدم داراست، شکل می پذیرد.
دیرین بر به این شکل ترسیم بوده که «لینک و پیوند سازی» باعث به افزایش سکو تارنما میشود اما – همانگونه که اشاره شد - این فرمان با به کارگیری از نواقص جانور در الگوریتم های دیرین جستجوگرهای اینترنتی شکل می گرفته، و این کاستی ها امروز به وسیله به روزرسانی های پاندا و پنگوئن برطرف شده‌است.
 
فلسفه این زمینه هم پر‌نور میباشد: ارتقا تعداد لینک و پیوند های برگشتی به تارنما، هیچ ارزشی برای استفاده کننده به وجود نمی آورد، در حالی که آنچه برای جستجوگرهای اینترنتی اهمیت داراست، همانا ساخت‌و‌ساز یک بها و خوی تجربه ای پیروز برای یوزرها در وبگردی هایشان میباشد و شفاف میباشد که‌این مقصود چیزی وجود ندارد که از «پیوند سازی» به دست بیاید.
 
حاصل حاصله چه می‌باشد؟
 
حاصل به دست آمده از کمپین رسانه های درآمدزا میتواند مشتمل بر نکات زیر باشد: www.ParsCms.com
طولانی خیس شدن لیست مشتریان بالقوه
رویش فروش آنلاین
ارتقا حضور و مرتبه مارک در نتیجه ها جستجوگرهای اینترنتی و شبکه های عمومی
ارتقا حضور، درجه و توان مارک در فضای آنلاین.
 
خاتمه
 
بازاریابی محتوای آنلاین، از «لینک و پیوند سازی» به «کمپین رسانه های درآمدزا» تغییر تحول جهت داده میباشد.
 
این تکنیک ایده پرداز و پیشرو، یک همسویی تجاری مداوم میان جستجوگرهای اینترنتی، مارک و استفاده کننده به وجود می‌آورد.
 
رسانه های درآمدزا به مارک شما اذن میدهند که با موتورهای جستجوی اینترنتی سهم دار خواهد شد.
 
آن‌ها این عمل را از روش ارائه یک قیمت به یوزرها (با استعمال از محتواهای مهم که به یوزرها فراگیری می‌دهد، آن ها را مشغول می سازد و یا این که مشکلی را از آن ها برطرف می کند) انجام میدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد