مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بهینه سازی چه کاربردی داراست؟


بهینه سازی چه کاربردی داراست؟
بهینه سازی شایسته ترین بازاریاب قرن میباشد! چرا شایسته ترین بازاریاب؟!

آنهایی که صاحب و مالک کسب و فعالیت می باشند می‌دانند که در صورتی سئو سایت   در هر شهر 100 بازاریاب کل وقت هم داشته باشند گشوده نقاطی از شهر باقی می‌ماند که ممکن میباشد بازاریابان نتوانند به آنجا رمز بزنند و آنجا را پرزنت نمایند.


چرا بهینه سازی کنیم؟
نو بازاریاب ها هنگامی به سراغ مشتریان می‌روند احتمال خرید مشتری در به عبارتی لحظه بسیار معدود میباشد! زیرا احتمال اینکه در آن لحظه مشتری به سرویس ها یا این که تولید ها بازاریاب نیاز داشته باشد بسیار معدود میباشد.

البته در seo رخداد فوق العاده ای می افتد. شما در بهینه سازی شاهد این می باشید که همگی ی شهر دیگر شمارا می‌شناسند. چه همکارانتان و چه مشتریان و مخاطبان.

بهینه سازی شایسته ترین بازاریاب شماست. زیرا موقعی که مشتری به شما نیاز داراست شما‌را به ایشان معرفی می نماید.

اکثر مخاطبان امروزه نیازهای خویش را در گوگل سرچ می نمایند و چنانچه وب سایت شما جزء نفرات اولیه باشد، می‌توانید توصیه ویژه برای این دسته از اشخاص باشید.

درصورتی که تا بحال بروی سئوی وبسایت خویش عمل نکردید سفارش میکنیم برای کسب داده ها بیشتر در امر seo کلیک فرمائید. ما شایسته ترین سفارش ها را به شما می‌دهیم.

KPI چیست و چرا لازم است؟


برای اینکه بدانیم سازمان، کمپانی یا این که کسب‌وکار ما در دستیابی به هدف ها خویش تا چه اندازه چیره فعالیت نموده است، شاخص‌هایی وجود داراست که آنان را شاخص‌های کلیدی همت (KPI) می‌نامند. درین مقاله ضمن معرفی شاخص‌های کلیدی سعی، مضمون‌، خصوصیت‌ها و لزوم اهمیت آن را نیز ذکر میکنیم.

تعریف و تمجید KPI
 

 



البته KPI چه می‌باشد؟ سئو سایت  در‌این نصیب به تعریف و تمجید KPI خوا‌هیم پرداخت و مفهوم آن را ذکر خوا هیم کرد.

 KPI مخفف عبارت Key Performance Indicator و به معنای شاخص کلیدی همت و نوعی متغیر قابل اندازه‌گیری میباشد که نشان می دهد چه‌طور یک کمپانی به هدف ها کلیدی کسب‌وکار خویش رسیده میباشد. این شاخص برای سنجش کارایی، از کوچکترین عضو سازمان (اشخاص) تا مجموع سازمان، گزینه استعمال قرار می گیرد و منجر می‌گردد متوجه شویم اشخاص یا این که سازمان تا چه اندازه در سمت هدف ها رقم خورده تکان می‌نمایند. KPI به ما در فهم و شعور واحد سنجش خوب بودن سعی سازمان، واحد سازمانی و اشخاص، در مقایسه با هدف ها یه خرده و کیفی راهبردی تمجید گردیده برای هریک، امداد خواهد کرد.

البته آنچه در فهم و شعور معنا KPI به ما یاری می‌نماید، اعتنا بدین نکته میباشد که شاخص KPI بایستی در زمان‌های هنگامی معلوم محاسبه خواهد شد و با معیارهای همت، در قبلی گزینه مقایسه قرار گیرد.

چرا KPI اصلی میباشد؟
در حال حاضر که دانستیم KPI چه است، بازه زمانی آن رسیده که بدانیم چرا شاخص کلیدی کوشش (KPI) اساسی میباشد؟ طبیعتا سوای اندازه‌گیری صحیح و ظریف نمی‌توانیم بفهمیم همت ما تا چه اندازه موءثر بوده میباشد؟ کجا صحیح کار کرده‌ایم؟ کجا خطا کرده‌ایم؟ کجا نیاز به تصحیح و بازبینی داراست؟ در کل آیا در وصال به مراد‌هایمان غالب بوده‌ایم؟ جواب به‌این سوالهای لزوم اهمیت فهم و شعور « KPI چه چیزی است؟ و چرا اصلی میباشد؟» را پر‌نور می‌سازد.

طبیعتا سوای اندازه‌گیری و چک‌های ظریف نمی‌توانیم بفهمیم که تلاش ما تا چه اندازه اثر گذار و موءثر بوده میباشد، کجا خوب کار کردیم، کجا نیاز به تصحیح داراست و به صورت کلی آیا توانسته‌ایم به مراد‌های‌مان برسیم یا این که خیر.

سطح های متعدد شاخص KPI چه می باشد؟


 

سازمان‌ها شاخص‌های کلیدی کوشش را جهت سنجش پیروزی در دستیابی به هدف ها، در 2 سطح، مشخص و معلوم می‌نمایند. که  عبارتند از:

شاخص سطح بالا: درین سطح، همت کلی کمپانی در یک مشاهده کرد کلی آیتم تحلیل قرار می گیرد.

شاخص سطح زیر: این شاخص برای کار‌های متعدد گوناگون میباشد و به صورت زمان‌ای گزینه آنالیز و تحلیل قرار می گیرد. شاخص سطح ذیل، کوشش نصیب‌های گوناگون سازمان با وظایف جزئی را گزینه ارزیابی قرار می دهد. مانند قسمت تدارکات، قسمت فروش، بازاریابی و..

خصوصیت‌های شاخص‌های کلیدی سعی


شاخص‌ KPI، دارنده دو قسمت پاره ای و کیفی میباشد. ابتدا ضمن معین کردن مقصود کسب‌وکار، بایستی به حق تقدم‌بندی این هدف ها پرداخت. بعد برای ارزیابی فرآیند تحقق هدف ها، یک سبک ارائه کرد. بعداز این مرحله می بایست طبق شاخص‌های KPI، در یک مدت مشخص و معلوم، شاخص‌های پیروزی را گزینش نمود. بر این مبنا خصوصیت‌های اساسی شاخص‌های کلیدی تلاش عبارت میباشد از:

شاخص‌های سعی بایستی قابل اندازه‌گیری باشند.
این شاخص‌ها می بایست واحد سنجش تحقق هدف ها را معین نمایند.
مشخص و معلوم، محدود و قابل ارزیابی باشند.
در برهه زمانی مشخص و معلوم تعریف و تمجید شوند.
شاخص‌های کلیدی همت و سود
تعداد مقداری از سازمان‌ها وجود دارا هستند که شاخص‌های کلیدی سعی را به صورت ظریف شناخته و آنها را گزینه استعمال قرار می دهند و در واقع به پرسش KPI چه است، به صحت جواب داده‌اند. در مقابل اکثری از کسب‌وکارها نیز برای سنجش کوشش خویش از سنجه‌های اشتباه و اشتباهی استعمال می‌نمایند که آن ها را به سود مناسب نمی‌رساند، در واقع این دسته از سازمان‌ها برای پرسش «KPI چه می باشد»، جواب قابل قبولی پیدا نکرده‌اند. در‌این نصیب ما یحتاج میباشد به‌این نکته بپردازیم که سنجه‌های همت به 2 مجموعه تقسیم میگردند:

شاخص‌های کلیدی سود (KRI): ذکر می‌نماید که «سازمان در چه وضعیتی جای‌دارد؟» این شاخص با اندازه‌گیری تیم‌ای از عمل‌ها، فقط به ما میگوید چه اتفاقی افتاده میباشد؟
شاخص‌های کلیدی همت (KPI): به ما می گوید «چه کنیم تا سعی سازمان بهبود یابد؟» این شاخص دارنده مقصود و جهت میباشد و به صورت ظریف و جزئی، عمل‌ها را رصد می‌نماید و می گوید چه کنیم که به بهبود کار‌ها و در غایت به بهبود فیض سبب ساز گردد.
اکثری از سنجه‌های عملکردی گزینه به کارگیری سازمان‌ها مخلوط نادرستی از این 2 دسته میباشد و معمولا شاخص‌های کلیدی کوشش با شاخص‌های کلیدی سود، خطا گرفته می‌گردد.

چطور نرخ کلیک یا CTR خود را افزایش دهیم


درصورتی که قصد دارید همگام با الگوریتم ها و آپ تو دیت های تازه گوگل تکان کرده، seo   سئو سایت تارنما خویش را تقویت فرمائید و مقام بهتری نسبت به رقبا کسب نمائید می بایست به CTR یا این که نرخ کلیک یوزرها در حاصل گوگل اعتنا ویژه ای داشته باشید.


در مقاله ها قبلی به الگوریتم RankBrain و تاثیر آن بر بهینه سازی وب سایت اشاره کردیم که مهم ترین ابزار گوگل برای اعمال تاثیر نرخ کلیک بر جایگاه بندی حاصل میباشد. درین نوشته ی علمی سعی می‌کنیم نخست بدانیم CTR چه میباشد و بعداز آن تکنیک های ارتقا نرخ کلیک را به شما یادگرفتن می دهیم.


CTR چه چیزی است؟

پیش از تمجید دقیقتر می بایست بدانیم CTR مخفف چه است. این عبارت از مخلوط سه واژه و کلمه Click Through Rate درست شده میباشد که مجاورت ترین ترجمه در گویش فارسی برای آن می شود نرخ کلیک.


زمانیکه یک مخاطب در موتور جستجوی گوگل کاوش میکند حاصل مختلفی را مشاهده میکند. با مشاهده لیست حاصل تصمیم می‌گیرد که بر روی کدام یک از آن ها کلیک نماید. نرخ کلیک در واقع درصدی از یوزرها میباشد که در حاصل کاوش بر روی لینک و پیوند تارنما شما کلیک میکنند.


تعداد کلیک یوزرها بر روی تارنما شما تقسیم بر تعداد اکران شیت شما به یوزرها (impression) را CTR می نامیم.


مقدار CTR برای هر واژه و کلمه کلید و هر ورقه گوناگون میباشد. بعنوان نمونه ممکن میباشد CTR شما برای عبارت فراگیری بهینه سازی 10 درصد باشد اما برای عبارت فراگیری seo ماهر 18 درصد باشد و هر دو عبارت به یک برگه از تارنما منتهی شوند.


داده ها مرتبط با نرخ کلیک را میتوان در ابزار گوگل سرچ کنسول به دست آورد. در نصیب Performance داده ها دقیقی از آمار اکران وبسایت شما در هر واژه، تعداد کلیک و در غایت CTR ارائه می‌شود.



همینطور یکی CTR میانگین برای هر ورقه از تارنما شما احتساب می‌گردد که معدل CTR کل کلماتی میباشد که با جستجوی آنان برگه شما در نتیجه ها کاوش نشان داده می شود.


فراگیری ویدئویی: CTR چه می باشد و چه کاربردی دارااست؟

نمایشگر کلیپ


00:00

08:57



زمانیکه یک استفاده کننده در موتور جستجوی گوگل کاوش میکند نتیجه ها مختلفی را مشاهده میکند. با مشاهده لیست حاصل تصمیم می گیرد که بر روی کدام یک از آنان کلیک نماید. نرخ کلیک در واقع درصدی از یوزرها میباشد که در نتیجه ها کاوش بر روی پیوند وب سایت شما کلیک میکنند.

Impression چه میباشد؟

Impression در معنای حضور شما در نتیجه ها کاوش میباشد. هر بازه زمانی که یک مخاطب عبارتی را در گوگل کاوش میکند برای مجموع نتیجه ها جانور در کاغذ یک Impression تثبیت می‌گردد. حتی در صورتی شما در جعبه های ویژه مانند اکران نقشه یا این که اکران تصاویر حضور داشته باشید یک impression برای شما حیث میگردد.


در شرایطی‌که شما در انتهای برگه دوم نتیجه ها گوگل باشید البته مخاطب بدین ورقه مراجعه نکند برای شما Impression تثبیت نمی شود اما چنانچه مخاطب وارد شیت دوم خواهد شد حتی در شرایطی‌که تا ذیل کاغذ اسکرول نکند که فیض شمارا مشاهده نماید برای شما impression نظر می شود.


یک کدام از مهم‌ترین گرفتاری های ما در بهینه سازی انتخاب ترازو ظریف جستجوی یک کلمه و واژه میباشد. برای این فعالیت ابزارهای مختلفی مانند keyword planner و kwfinder به کارگیری میگردد اما هیچ کدام کار کشته به اعلام یکی ظریف نیستند. زمانیکه در یک عبارت مقصود به کاغذ نخستین گوگل میرسیم با هر جستجوی یوزرها در نتیجه ها اکران داده گردیده و در سود آمار Impression وبسایت ما دقیقا برابر با تعداد جستجوی آن واژه خواهد بود.


به همین ادله وصال به ورقه نخستین گوگل علاوه بر اینکه در جذب استفاده کننده بیشتر به ما امداد میکند دسترسی به منابع ارزشمندی مثل تعداد جستجوی لغات و تنوع لغات کاوش گردیده را نیز آماده میکند.


CTR میانگین براساس مرتبه بندی گوگل

به صورت میانگین هر درجه در حاصل گوگل درصد مشخصی از کلیک یوزرها را به خویش تخصیص می‌دهد. بیشترین CTR معمولا مرتبط با مرتبه یک گوگل میباشد که اکنون در دسکتاپ در حدود 32 درصد و در گوشی 24 درصد میباشد. توجه فرمایید که‌این یکی میانگین جهانی میباشد یعنی برای مجموع کلمات و تارنما ها. در فیض ممکن میباشد شما مرتبه یک گوگل باشید اما CTR شما بیشتراز 80 درصد و یا این که حتی کمتر از 20 درصد باشد.


نمودار تحت عدد میانگین CTR برای جایگاه بندی حاصل گوگل را در نوامبر 2017 و در دو ورژن تلفن همراه و دسکتاپ اکران می‌دهد. همانگونه که در نمودار معین میباشد مرتبه ۱ گوگل جمعا به اندازه مرتبه های 2 تا 5 بازدیدکننده جذب میکند و همین فرمان اهمیت کسب سکو یک گوگل را اکران می‌دهد.



طی دو سال اخیر گوگل ابزارهای مختلفی مانند نقشه گوگل، اکران خبر ها، rich snippets و … را معرفی نموده است که هر یک فضایی از کاغذ نتیجه ها کاوش را به خویش تخصیص می دهند. علاوه براینها می بایست تبلیغات گوگل را نیز بدین لیست اضافه کرد چون عملا رده درجه ۱ و نرخ کلیک را پایین تاثیر قرار می‌دهد.



آمارها حاکی از آن میباشد که طی فقط دو سال بها مرتبه ۱ گوگل ۳۷ درصد کاهش داشته میباشد. یعنی در‌صورتی‌که دو سال پیش سکو ۱ بودید به طور تقریب ۵۰ درصد یوزرها را به خویش جذب میکردید اما امروز این عدد به مجاورت ۳۲ درصد کم شده میباشد. در مقابل اما آمار کاوش در گوگل رویش دیده گیری داشته و تعداد جستجوها نسبت به دو سال پیش بسیار بیشتر شده‌است.


چطور نرخ کلیک و CTR خویش را ارتقا دهیم

زمانیکه استفاده کننده  لینک و پیوند وبسایت شمارا در حاصل کاوش مشاهده میکند، مدت کوتاهی برای تصمیم گیری در خصوص آنکه این وب سایت متناسب با نیاز وی است صرف کرده و تصمیم می‌گیرد که روی آن کلیک نماید یا این که خیر. برای آنکه در‌این مدت کوتاه بر روی ذهن کاربر تاثیر مثبت ساخت فرمایید چندین فضای مطلوب در چنگ دارید که در تصویر پایین اکران داده شده‌است.



1- تیتر شیت در نتیجه ها کاوش

تیتر هر کاغذ از وب سایت شما به وسیله تگ title که در هدر ورقه جای دارد گزینش می شود. تا قبل از این نوشته ی علمی ای برای یادگرفتن seo تیتر ورقه منتشر کرده ایم که قادر است برای شما جالب باشد. اما درین قسمت در زمینه‌ی seo تیتر کلام نمی‌‌کنیم بلکه قصد داریم بخت کلیک را ارتقاء دهیم.


به صورت میانگین فضای جان دار برای تیتر در حاصل کاوش ۷۰ کاراکتر میباشد که به شما اذن می دهد از لغات جذابی در آن به کار گیری نمائید. بعضی کلمه ها می‌باشند که در فضای اینترنت اشاعه یافته و نشان دهنده یک معنا معلوم به استفاده کننده می‌باشند. به صورت معمول درصد بیشتری از یوزرها با دیدن این لغت ها در تیتر ورقه روی آن کلیک میکنند. مثلا میتوان به لغات پایین اشاره نمود.


امروز، همین هم اکنون، سریع، مرحله به مرحله، راحت، معمولی، ارزان، بدون‌پول، چه است و … استعمال 


لغت ها دیدنی بسته به نوع کسب و فعالیت شما و مقصود کاربر از کاوش متعدد میباشد. چهت نیل به جالب ترین کلمات توصیه می‌کنیم در آغاز چه تیتر گوناگون را پباده سازی کرده و در زمان های یک هفته ای از آن ها استعمال نمائید. آنالیز نرخ کلیک یوزرها در‌این دوران ها به شما نشان می‌دهد که چه کلماتی بیشترین جذابیت را از حیث یوزرها داشته اند. به تصویر تحت اعتنا نمایید، چه عبارتی بیشتر از همگی اعتنا شما‌را به خویش جلب میکند؟



2- سئو اکران توضیحات متا در نتیجه ها کاوش

توضیحات متا دقیقا پایین تیتر نشان داده می شود و فضایی بزرگتر البته با فونت کوچکتر در دست شما قرار می‌دهد. به صورت میانگین تعداد کاراکترهایی که در نصیب توضیحات نمایش داده می شود 168 کاراکتر میباشد البته با دقت به عبارت کاوش گردیده و محتوای کاغذ ممکن میباشد گوگل متنی کوتاه خیس و یا این که حتی بلندتر را به یوزرها اکران دهد.


هنگام تایپ کردن توضیحات متا همت نمائید توصیفی ظریف از محتوای کاغذ در مشت وی قرار دهید و با استعمال از جمله ها جالب اورا به مطالعه متن بی نقص شیت ترغیب نمایید. بعنوان نمونه در‌صورتی‌که در تعریف کالا خویش بنویسید “به یار کادو ویژه” یا این که “یاور با ویدئوی آموزشی” بخت شما برای گزینش به وسیله استفاده کننده بیشتر شود. سفارش می‌کنم برای فهم بهتر نوشته‌ی‌علمی seo توضیحات متا را مطالعه فرمایید. تصویر تحت مثال ای دیدنی از استعمال ادبیات مطلوب هنگام نگارش توضیحات برگه میباشد.



3- به کارگیری از نماد گذاری استاندارد یا این که Schema

احتمالاشما هم هنگام کاوش در نتیجه ها گوگل وبسایت هایی را مشاهده نموده اید که در کنار تیتر و توضیحات داده ها تکمیلی نیز به استفاده کننده اکران می‌دهند.


دارای اسم و رسم ترین مثال علامت گذاری استاندارد به سیستم امتیازدهی مربوط می‌گردد که ه شکل ستاره های رنگ زرد در حاصل کاوش نمایش داده می شود. به کارگیری از این ابزار به شما یاری میکند دقت مخاطب را جلب کرده و CTR خویش را بهبود دهید. ولی آرم گذاری ها تنها محدود به اکران ستاره وجود ندارد و براساس نوع محتوا میتوان سبک های مختلفی از آن را به کار گرفت. از جمله تصویر ذیل طرز اکران وبسایت آکادمی وبسیما در عبارت “کتاب های بهینه سازی” میباشد. به لحاظ شما این طریق اکران چقدر بر نرخ کلیک یوزرها و ترغیب آن ها برای ورود به شیت تاثیرگذار میباشد؟


نام خود را در مکان های کلیدی در سراسر سایت قرار دهید


در نصیب header وب سایت ودر محتوای تارنما، می بایست سئو سایت  اسم و واژه کلیدی های دارای ارتباط شما وجود داشته باشد. وقتی که رباط های گوگل به تارنما مراجعه میکنند، درپی اسم های مالامال تکرار و چگونگی تکرار آنان می باشند و برهمین اصل وب سایت شما‌را دسته بندی می نمایند و در گوگل اکران میدهند. در حالتی که شما هیچ زمان از اسم تجاری و کلمه و واژه کلیدی خویش، درسایت به کارگیری نکنید این رباط ها نمی توانند بدرستی عمل نمایند و در فیض تارنما با لغات نا مطلوب در لیست گوگل قرار می‌گیرد، و یوزرها مقصود خویش را از دست می دهید. این یکی‌از مهم ترین کارهایی میباشد می بایست انجام دهید، پس این مرحله را فراموش نکنید.


رعایت این نکات عمل مشقت وجود ندارد. عجیب میباشد که “چه گونه در گوگل نخستین باشیم؟” مهم ترین پرسش یوزرها در گوگل میباشد، ولی صرفا تعداد پاره ای از کابران به نکات نقل شده فعالیت می نمایند.


یک کدام از شایسته ترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید، تایپ کردن بیوگرافی برای وب سایت میباشد. یک بیوگرافی کوتاه برای معرفی اینترنت سایتتان بنویسید و لغات کلیدی خویش را در آن به عمل ببرید.

اسم تجاری و لغت ها کلیدی را تحت عنوان اسم صفحه ها تارنما قرار دهید. برای مثال به مکان ساخت‌و‌ساز برگه ای با اسم about ، برگه ای با اسم about + your name بسازید. البته در به فعالیت بردن لغت ها تجاری زیاده روی نکنید. گوگل هر روز الگوریتم های خویش را آپدیت رسانی می نماید، و در‌صورتی‌که شما به صورت غیر متعارف و بیش ازحد لغت ها کلیدی را تکرار نمایید، گوگل این زمینه را متوجه می‌گردد و سکو وبسایت شما‌را کاهش می‌دهد. به این ترتیب به مطرح شدن اسم و واژه کلیدی در تعدادی جای کلیدی و اصلی و با محتویات دارای ارتباط در تارنما اکتفا فرمایید و رفتاری طبیعی داشته باشید.


ساخت و ساز مقالاتی با محتوای قدرتمند و کلمه ها کلیدی فراوان

یکی از دیگر از نکات گران بها برای درک کردن این که چه‌گونه در گوگل اولیه باشیم، ساخت و ساز نوشته‌ی‌علمی و محتوای موءثر میباشد. این مقاله‌ها علاوه بر محتوای خوب می بایست تعداد متعددی از لغت ها کلیدی شما‌را در برگیرد. در صورتی‌که شما بتوانید هر روز محتوا و مقاله ها مطلوب را درسایت قرار دهید، پروسه پرورش وبسایت شما سریع خیس شود. قرار دادن بیوگرافی مطلوب به تنهایی برد شمارا تضمین نمی نماید. می بایست ترکیبی از بیوگرافی مطلوب و ساخت و ساز محتوای قادر را داشته باشید تا شیوه پیروزی شما سهل وآسان خیس گردد.


ساخت و ساز لینک و پیوند در وبسایت خویش و تارنما های دیگر

ساخت و ساز پیوند و بک لینک و پیوند یکی روش های اثرگذار برای بسط اسم تجاری در فضای مجازی میباشد. وقتی که شما وارد رقابت در فضای مجازی و در میان رقبای خویش میشوید، هر پیوند و بک لینکی که به تارنما شما مربوط خواهد شد، یک رای به نفع شما در گوگل تثبیت می نماید. هرچه رای ها شما بیشتر باشد به نفع شماست. در‌صورتی‌که رقبای زیاد و قادر دارید، این‌راه شما‌را امداد می نماید تا در عرصه رقابت چیره ترعمل نمائید.


یک کدام از دیگر از دست اندرکاران اساسی در ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند، اعتبار پیوند هاست. هر چه وبسایت ها و دامنه هایی با اعتبار فراتر را برای ساخت بک لینک و پیوند ها تعیین نمایید، اعتبار بک پیوند شما هم ارتقاء مییابد.


شیوه دیگر برای ساخت بک لینک و پیوند های توانا به کارگیری از شبکه‌های‌مردمی میباشد. شبکه های عمومی مشهور و پر استفاده، معتبر خیلی متعددی میباشند و شما به طبع بایستی پیوند وبسایت خویش را درین کانال ها ساخت‌و‌ساز نمایید. مثال ای از این کانال ها در لیست ذیل معرفی گردیده اند:


Twitter

Facebook

LinkedIn

Google Plus

Flickr

YouTube

این ها لینک و پیوند های بسیار دارای اعتبار و بدون پول می‌باشند که به صورت آراسته بوسیله گوگل برای تولید نتیجه ها جست و جو، محاسبه میشوند.


امید واریم متن چه گونه در گوگل اولیه باشیم برای شما اثرگذار بوده باشد و توانسته باشیم شما‌را درین دستور اصلی ارشادوراهنمایی کنیم.


الگوریتم رنک برین (RankBrain) چیست؟


از الگوریتم رنک برین یا این که Rank Brain Algorithm تحت عنوان سومی سیگنال اساسی سکو بندی صفحه های خاطر میشود؛ سئو سایت  بدین ترتیب با درک کردن طرز کوشش این الگوریتم گوگل، قادر خواهیم بود صفحه های اینترنت‌سایتمان را به‌سیرتکامل‌ای پباده سازی کنیم که تا حد متعددی با قانون ها seo سازگار باشد و بتواند رده خیر و خوبی در فهرست حاصل seo کسب نماید.

الگوریتم رنک برین (RankBrain) گوگل چه چیزی است؟
رنک برین لهجه درج شده را به صورت ریاضی (وکتور یا این که نمودار) درمی‌آورد تا برای کامپیوتر قابل فهم و شعور باشد و برای این عمل از هوش تصنعی به کار گیری می‌نماید. در‌حالتی که واژه و کلمه یا این که عبارتی برای الگوریتم رنک برین آشنا نباشد، ماشین یادگیری بر طبق عبارت‌های شبیه یک حدس میزند و مطابق آن نتیجه ها را غربال می‌نماید. هرچند گوگل برای بهتر کردن الگوریتم‌ها از ماشین یادگیری استعمال می‌نماید البته الگوریتم رنک برین صرفا هوش تصنعی (AI یا این که Artificial Intelligence) موجودی میباشد که گوگل از آن برای نتیجه ها کاوش به کار گیری می‌نماید. چراکه همت هوش تصنعی و مصنوعی بسیار پیچیده‌خیس از ماشین یادگیری میباشد و در صورتی با مشکلی مواجه گردد، مهندسان گوگل نمی‌توانند آن را تصحیح نمایند.



الگوریتم هوش تصنعی، سیگنالی برای مرتبه بندی تارنما
مهم ترین سیگنال‌های جایگاه بندی وب سایت‌ها به ترتیب عبارت‌اند از:

محتوا
لینک و پیوند
هوش تصنعی و مصنوعی
شاید با خویش تصور کنید هوش تصنعی و مصنوعی نمی‌تواند یک سیگنال برای جایگاه بندی باشد؛ ولی همین‌طور هم است. در واقع هوش تصنعی و مصنوعی یک طریق برای پردازش عبارت‌های کاوش شده‌است به نحوی که شایسته ترین و مطلوب‌ترین جواب‌ها در موضع‌های فراتر فهرست حاصل ظواهر شوند. الگوریتم هوش تصنعی و مصنوعی مخصوصاً تمرکز خویش را بر روی عبارت‌هایی قرار داده که برای گوگل ناشناخته‌اند. هر روز حدود 15 درصد از عبارت‌هایی که سرچ می گردند برای گوگل ناشناخته‌اند یا این که به عبارت دیگر تا پیش از آن کسی آن‌ها‌را کاوش نکرده بود. گوگل نیز الگوریتم رنک برین را توسعه و گسترش بخشید تا با به کارگیری از ماشین یادگیری بتواند در‌حالتی که مضمون‌ عبارت سرچ گردیده را نمی‌داند، آن را حدس بزند و شایسته ترین نتیجه ها را برای آن ارائه دهد.

الگوریتم رنک برین گوگل چه‌گونه فعالیت می‌نماید؟
الگوریتم هوش تصنعی یا این که رنک برین از تعدادی دیتابیس‌هایی بر پایه ی رفتارهای یوزرها، لوکیشن آن ها و چیزهای دیگر تحت عنوان طعام الگوریتم و ماشین یادگیری آن به کارگیری می‌نماید.
کلماتی که مخاطب در فریم کاوش وارد می‌نماید توسط فرمول‌های ریاضی به وکتور شکسته می شوند تا به هر واژه و کلمه یک نشانی تخصیص یابد. لغت ها شبیه، نشانی‌های مشترک دارا‌هستند. زمانی گوگل یک واژه ناشناخته را پردازش می‌نماید از همین نقشه‌های ریاضیاتی برای کشف رابطه ها در میان عبارات به کار گیری می‌نماید تا مجاورت‌ترین واژه و کلمه از لحاظ معنایی را به واژه و کلمه ناشناخته پیدا نماید. آن گاه مبتنی بر آن حاصل دارای ربط را به استفاده کننده اکران میدهد. بر طبق رفتاری که استفاده کننده در مقابل نتیجه ها اکران داده گردیده نشان می دهد و با امداد ماشین‌های یادگیری، گوگل حاصل را برای دفعات بعدی بهبود میبخشد.

یکسری نکته درباره با روش کارایی الگوریتم هوش تصنعی و مصنوعی
گوگل در تجزیه‌وتحلیل‌های هوش تصنعی و مصنوعی به حروف اضافه مثل «و»، «یا این که» و ... توجهی نمی‌ نماید.
الگوریتم رنک برین به خصوص عبارت‌های منفی مثل «سوای» یا این که «نباشد» را نیز غرض می گیرد.
با به کار گیری از نقشه‌های ریاضیاتی و وکتورهای لغت ها، گوگل بهتر میتواند معنای کلمه ها را در متن دریابد.
آیا می‌ توانیم تارنما خویش را برای الگوریتم رنک برین گوگل سئو کنیم؟
صرفا رویکرد سئو وب سایت برای الگوریتم رنک برین گوگل بی آلایش نویسی میباشد! همواره متخصصان گوگل به وبمستران پیشنهاد می‌نمایند برای اینکه وب سایت خویش را از افت ناشی از آپ دیت‌های گوگل در امان نگه‌دارا هستند کافی میباشد محتوای اینترنت‌تارنما خویش را به زبانی طبیعی بنویسند، به نحوی که گویی انسانی در اکنون کلام کردن میباشد. برای اینکه مطمئن گردید سایتتان به زبانی جاری و شیوا درج شده، کافی میباشد قسمت‌هایی از مقاله ها نصیب وبلاگتان را برای سایرافراد بخوانید و از آن ها بپرسید آیا به نظرشان طبیعی بود. در شرایطی که متون مانند سخن کردن معمولی ما در مکالمات روزانه باشند، نشان می دهد که وبسایت برای الگوریتم رنک برین seo شده‌است.

تأثیر الگوریتم رنک برین (Rank Brain) بر seo تارنما
از‌آنجا‌که الگوریتم رنک برین یک ماشین یادگیری با هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که اخلاق خویش را دائماً مبنی بر اخلاق یوزرها تغییر‌و تحول میدهد، در طولانی بازه زمانی مبنی بر متغیرهای تأثیرگذار تغییر تحول خواهد کرد:

خوی یوزرها تغییر و تحول می‌نماید

از آن جا که معمولاً سه فیض اولیه شایسته ترین پاسخ را برای مخاطب آماده می‌نمایند، یوزرها عادت خواهند کرد که صرفا بر سه فیض نخستین کلیک نمایند. پس می بایست کارایی فرمائید بین سه سود ابتدایی کاغذ نتیجه ها قرار بگیرید.

رقابت همیشگی میگردد

دائماً تارنما‌های تازه ظهور می‌نمایند که از دربین آنان ممکن میباشد وبسایت‌هایی باشند بهتر از ما با محتوایی شیواتر و طبیعی‌خیس. زمانی این رقابت دائماً پیش‌رونده را در کنار الگوریتم هوش تصنعی و مصنوعی دائماً در اکنون یادگیری و تغییر تحول در اختیار بگذاریم بدین سود می‌رسیم که می بایست دائماً خودمان و سایتمان را پرورش دهیم و بهتر شویم تا عقب نمانیم.

شما میتوانید بر هوش تصنعی و مصنوعی اثر بگذارید

الگوریتم رنک برین یا این که هوش تصنعی و مصنوعی داده‌های خویش را از وب عده می‌نماید. پس شما میتوانید با داده سازی مانند ایجاد بک پیوند، بازاریابی داخلی، هک پرورش و ... سیگنال‌های مثبتی تولید فرمایید که گوگل وبسایت شما‌را تحت عنوان یک دارای اعتبار و اثرگذار بشناسد.

توده بندی

الگوریتم رنک برین برای هنگامی که کلیدواژه خاص و سوای رقیبی را تعیین فرمایید که هیچ‌کس آن را سرچ نمی‌نماید، بیشتراز هر هنگامی به کارتان خواهد آمد. در‌این شرایط، این کلیدواژه برای گوگل ناشناخته میباشد؛ در فیض وب سایت شما بهتر از سایر وبسایت‌ها سکو خواهد گرفت. اما فراموش نکنید الگوریتم هوش تصنعی زیرا از ماشین یادگیری به کار گیری می‌نماید دائماً در حالا تغییر تحول (و یادگیری) میباشد؛ براین اساس seo وبسایت برای الگوریتم رنک برین مثل نماد به دست آوردن یک غرض در حالا جنبش میباشد! برای اینکه بتوانید به مقصود بزنید نوشته‌های سابق خویش را بی نقص‌خیس نمائید و ولی از آنها به نوشته‌های جدیدتر لینک و پیوند بدهید.