۳.از یک تگ H1 در هر برگه خویش به کار گیری نمائید (و کلمه و واژه کلیدی سئو سایت خویش را در آن وارد فرمائید)
گوگل جدیدا اظهار داشته میباشد که استعمال از هر تعداد تگ H1 در یک کاغذ مشکلی ندارد. البته بهتر میباشد برای پست های محتوا یک توشه از این تگ استعمال شود.
به جهت اینکه H1 به صورت معمول برای تیتر ورقه به کار گیری میگردد و یک ورقه مطمئنا تنها یک تیتر داراست.
البته درمورد لغت ها کلیدی چهگونه میباشد؟ آیا بایستی کلید کلمه و واژه متبوع خویش را در آن قرار دهید؟
با اعتنا به مطالعه ۲۰۱۶ راجعبه لغت ها کلیدی، به طور تقریبً ۸۵٪ از صفحه ها برتر، لغت ها کلیدی در تگ H1 آن نیست.
با این هم اکنون، دو برهان اصلی برای قرار دادن کلمه و واژه کلیدی شما درین تگ وجود داراست:
وجود واژه کلیدی در تگ H1 منجر میگردد تا بازدید کننده شم نماید که در مکان صدق قرار گرفته میباشد.
عموم اکثر وقت ها با استعمال از تیتر به برگه شما پیوند داده می گردند. به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی در H1، اقبال شمارا برای اخذ پیوند هایی با کلمه و واژه کلیدی در anchor text ارتقا میدهد.
در شرایطی که میخواهید بهسرعت محاسبه نمائید که کدام صفحه های در تارنما شما با تعدادی H1 وجود دارا هستند، میتوانید با Audre Site Ahrefs این عمل را انجام دهید.
۴.لینک و پیوند به منابع داخلی و فرنگی دارای ارتباط
صفحه های اینترنت که به منابع DR بالا لینک و پیوند میشوند، فراتر از آنهایی میباشند کهاین عمل را انجام نمی دهند.
اصلی: درصورتیکه گوگل متوجه خرید بک پیوند گردد وب سایت شمارا جریمه می نماید.
براین اساس نگران لینک و پیوند دادن به وب سایت های دیگر نباشید. تنها اعتنا داشته باشید که کیفیت وبسایت متبوع بسیار دارای اهمیت میباشد و مطلقا پیش از پیوند دادن آن را چک نمایید.
لینک و پیوند های داخلی نیز اصلی میباشند.
هر برهه زمانی که چیزی نو منتشر میکنید، عملکرد نمائید لینک و پیوند های داخلی از صفحه ها و پست های قبل به آن اضافه فرمایید.
چطور چنین صفحاتی را پیدا فرمائید؟ با این فرمول: وارد گوگل گردید این عبارت را تایپ فرمائید نشانی وب سایت خویش + “زمینه”
مثلا، درحالتی که ما می خواستیم بک لینک و پیوند هایی که مرتبط با ahrefs.com را پیداکنیم و از روش آن بدین نوشتهی علمی لینک پیدا میکرد، بایستی این فعالیت را انجام دهیم “site:ahrefs.com/blog + “سئو checklist
۵.تصاویر خویش را با صفت ” alt ” seo فرمایید
اعتنا: در آنالیز لیست seo وبسایت ahrefs بدین خصوصیت تاکید شدهاست.
۷۰٪ از صفحه های برتر، لغت ها کلیدی متبوع خویش را در هیچ یک از برچسب های تصویر خویش ندارند!
۵۰٪ حتی برچسب های alt خویش را لبریز نمیکنند!!
بدین ترتیب برچسب های ALT اصلا مهم نیست، صحت دارد؟
خیر به خیال داشته باشید که غرض از صفت ALT این میباشد که در صورتی کاغذ کاملا بار گذاری نشد اطلاعاتی در زمینهی عکس به بازدید کننده داده خواهد شد.
به همین برهان، شما می بایست اطمینان نتیجه ها فرمایید که برچسب های alt شما توصیفی میباشند، این اکثر اوقات منجر میشود که عبارات کلیدی متبوع شما به صورت طبیعی وارد شوند.
متن مهم نیز برای مرتبه بندی در Google Images موثر میباشد.
Google Images چقدر برای ما اصلی میباشد؟
با اعتنا به آمار کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console)، طی سه ماه قبل بیشتراز ۲ میلیون اکران و ۱.۵۷K کلیک بر روی تارنما ما از Google Images بوده میباشد.
۶.افزودن نماد گذاری اسکیما برای ارتقا روءیت کرد SERP (در شکل وجود)
آرم گذاری اسکیما به موتورهای کاوش یاری می نماید تا مطالب شمارا بهتر فهم و شعور نمایند. ولی همینطور میتواند به صورت چشمگیری بر روی طریق اکران ورقه شما در SERPs تأثیر بگذارد.
در اینجا میتوانید یک شیت با آرم گذاری اسکیما که فعلا برای “امر پخت خمیر پیتزا” سکو بندی میشود را ملاحظه کنید.
این عکس درصورت نداشتن نماد گذاری اسکیما:
آیا تفاوت را میبینید؟
علامت گذاری اسکیما قادر است منجر ارتقاء معیار کلیک و ارتقا ترافیک وبسایت شما گردد.
فهرست محتوا
گزینش موضوعی با پتانسیل کاوش بالا و دستکم رعایت برخی ازنکات seo برای جستجوگرها اساسی میباشد، ولی اگر که مطالب شما جذابیت متنی نداشته باشند کل کوشش شما بیهوده خواهد بود.
به دنبال به نکاتی شالوده ای برای بالا بردن جذابیت محتوای شما اشاره میکنیم. براین اساس مایحتاج میباشد تا اصول ساخت و ساز محتوای باکیفیت را رعایت نمائید.
پیشگفتار ای کلی و خلاصه از متن، برای خویش فراهم فرمائید
باخت در متقاعد کردن خوانندهگان سبب ساز میگردد که شیت شمارا در پهنا یکسری ثانیه شکاف نمایند و دکمه برگشت را سریعتر از وقتی که شما می خواهید بزنند. این به معنای “pogo-sticking” میباشد.
شایسته ترین راهکار شما در قبال این پدیده، داشتن یک پیشگفتار قانع کننده میباشد. معرفی های خوب می بایست سه چیز داشته باشند:
با خواننده عکس العمل نشان دهید؛
ساختوساز اعتماد؛
وعده یک راهحل برای نقص مخاطب.
ولی آیا حقیقتا “pogo-sticking” در سکو بندی گوگل مفید میباشد؟
جان مولر دراین مورد میگوید:
ما تلاش میکنیم در هنگام کاوش برای استعمال از سیگنال هایی مانند “pogo-sticking” به کار گیری نکنیم!
جان مولر، تحلیلگر سایت گوگل
ولی حتی در صورتیکه این یک برهان درجه بندی بدون واسطه نباشد، یک برهان دیگر نیز وجود داراست که یک پیشگفتار قانع کننده برای جستجوگرها هنوز اساسی میباشد:
هیچ کس پیوند به محتوای شما نخواهد بخشید فارغ از آنکه در صدر آن را بخواند.
به این ترتیب، برای جذب لینک و پیوند ها – اکثری از مطالعات نشان میدهد که به شدت با درجه بندی و ترافیک دارای ارتباط میباشد – خواننده برای اولین توشه می بایست به اندازه کافی برای تلاوت مقاله جذب گردد.
به همین استدلال میباشد که معرفی شما حتما مهم ترین نصیب برگه شما میباشد.
تمرکز بر روی خوانایی متن
در دنیای مدرنیته امروز که امور به سوی ریلکس خیس شدن می رود و یوزرها تنبل خیس از قبلی گردیده اند، دیگر هیچ کس از متن طولانی خوشش نمی آید. به همین برهان میباشد که شما مدام می بایست محتوای خویش را با زیرعناوین، تصاویر، نقل عهد ها و غیره تجزیه نمائید(هر چیزی که ظاهرا متن شما یاری دهد).
ما درین پست با تیتر ارزیابی لیست seo از تصاویر خویش در نوشته ها استعمال میکنیم تا این تصور را ساخت و ساز کنیم که ما به صورت بدون واسطه دراین مورد با شما همراهیم و شعور شما از قضیه برای ما اصلی میباشد. درضمن وقت خوانندگانمان را با یک پیشگفتار طولانی تلف نمیکنیم.
از جملات و پاراگرافهای کوتاه به کارگیری فرمایید
دیدنی میباشد بدانید طبق پژوهش ها در آمریکا، ۵۰ درصد از جمعیت این مرزوبوم متن های تحت ۸ سطر را مطالعه می نمایند. ( به احتمال توانمند این تعداد برای ایرانیان کمتر خواهد بود)
بدین ترتیب، در حالتی که می خواهید نیمی از کاربرانتان را از دست ندهید سفارش میکنیم از تایپ کردن متن های طولانی و پیچیده خودداری کنید.
این بهاین مضمون میباشد که از جملهها و جمله های کوتاه به کارگیری فرمائید. همینطور:
از اصطلاحات غیر ضروری اجتناب فرمائید.
تلاش فرمائید از لغت ها بی آلایش و اصطلاحات به مکان لغت ها پیچیده استعمال فرمایید.
لغات خطا و غیر ضروری را حذف فرمایید.
افزونه های نهفته برای مثال Hemingway، yoast و… به خوانایی متن شما امتیاز میدهند، همینطور برای بهبود متن میتوانید از پیشنهادات این افزونه ها به کارگیری نمایید.
شایسته ترین قطعه محتوا را در عنوان پیاده سازی فرمایید
به چه شکل خواهیم توانست شایسته ترین مطالب را درخصوص موضوعی ساخت کنیم؟ با در لحاظ به دست آوردن نکات طلایی در تعیین تیتر مطلوب شایسته ترین تیتر را بنویسید.
جواب:E-A-T!
E-A-T به معنای تخصص(Expertise) / توان(Authoritativeness) / اعتمادبهنفس (Trustworthiness) میباشد. این چیزی میباشد که گوگل داعیه می نماید که در رهنمودهای محاسبه کیفیت جستجوی قانونی خویش به آن نگاه می نماید.
در اینجا یک نگاه عمیق خیس به سه ویژگی اساسی E-A-T که از به عبارتی راهبرد ها گرفته شدهاست، نگاه نمائید:
تخصص آفریننده MC .
توان تولید کننده MC، خویش MC و تارنما.
اعتماد آفریننده MC، خویش MC و وبسایت.
* MC مخفف محتوای مهم میباشد.
بررسی لیست seo ۲۰۱۹ را به روئت کرد فنی نگاه فرمائید
این زمینه غیر عادی وجود ندارد که به جهت مسائل فنی بهینه سازی، درجه یک وبسایت از آنچه لیاقتش را دارااست ذیل خیس باشد. البته بگذارید چیزی را به شما بگوییم:
نقص: اکثر عموم فکرمیکنند تکنیک های سئو بسیار طاقت فرسا و پیچیده میباشد.
خبر خوب: به هیچ عنوان صحیح وجود ندارد.
اگرچه این پست فقطً بر روی بهینه سازی فنی تمرکز ندارد البته کارایی کرده ایم توضیح نسبتاً جامعی برای شما مهیا کنیم.
۱.شناسایی و رفع Crawl errors
Crawl errors بهاین معنا میباشد که Google در مشاهده محتوای وبسایت شما اختلال دارااست.
در صورتیکه گوگل نتواند پست های شمارا ببیند نمی تواند آن را مرتبه بندی نماید. به همین برهان شما می بایست چنین مشکلی را در اسرع وقت برطرف نمایید.
شما میتوانید Crawl errors را در Google Search Console> Coverage پیدا فرمایید.
همینطور میتوانید با رفتن به تارنما Ahrefs’ Site Audit چنین خطاهایی را پیدا فرمایید.