مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

در تگ عنوان خود از کلمات کلیدی طولانی استفاده نمایید


مهندسی معکوس کاغذ ششم حاصل جستجوی گوگل
یک حقیقت دیدنی وجود داراست که نشان میدهد مهندسی معکوس صفحه های 2 تا 10 گوگل زمان لینک و پیوند‌گیری سئو سایت فوق العاده ای را در اختیارتان قرار میدهد. زمان‌هایی که با مهندسی معکوس صفحۀ ابتدا نتیجه ها کاوش، از دست میروند.

مسلما بخوانید: نکات اصلی seo برای به کارگیری از https در تارنما
ممکن میباشد از خویش بپرسید «آیا مهندسی معکوس صفحۀ ششم گوگل تاثیری در جایگاه اینترنت‌وب سایت اینجانب خواهد داشت؟». به صورت خلاصه قادر خواهیم بود بگوییم آری!

اینکه می گویند صفحه های 3 تا 10 گوگل فقط مشتمل بر لینک و پیوند‌های بی‌کیفیت است، لاف محض میباشد. در واقع، بخش اعظمی از حاصل جانور در صفحه های میانی گوگل به وسیله اشخاصی ایده پرداز بوجود آمده میباشد که اینترنت‌تارنما‌های جالبی فعال‌سازی کرده‌اند البته به انگیزه اینکه امور بر وفق مرادشان پیش نرفته، تمامی چیز را رها کرده‌اند.

نکته اینجاست: آن ها قبل از آنکه همگی چیز را رها نمایند و پروژه دیگری را فعال‌ساز‌ی نمایند، مطالب و منابع بسیار خیر را بوجود آورده‌اند.

از آنجاییکه این منابع اطلاعاتی با تمرکز نوشته نشده اند، شما میتوانید به راحتی آن‌ها‌را بهبود دهید و با به کار گیری از طریق The Skyscraper لینک و پیوند‌های آنها را بدزید. آری، بدزدید!

به عنوان مثال، کلمه و واژه کلیدی «weight loss tips» (نکاتی برای کاهش وزن) را در لحاظ بگیرید. در صفحۀ ششم برگه‌ای را پیدا کردیم که لینک و پیوند‌های بسیار خوب و معتبری در آن وجود داشت.



به عبارتی‌طور که در اسکرین شات می بینید، این اینترنت‌تارنما می تواند بسیار بهتر گردد. با این درحال حاضر، نگارنده مقاله به اینترنت‌تارنما خویش اهمیت می‌داده میباشد و پیوند اینترنت‌وبسایت‌های معتبری مانند Livestrong را داخل مقاله خویش گذارده میباشد.



مطمئناً شما نیز میتوانید چنین مطلبی را در مسئله تجارت خویش پیدا نمایید و آن را افزایش دهید.

11. در تگ تیتر خویش از لغت ها کلیدی طولانی به کارگیری فرمایید
در شرایطی که شما یکی‌از لغت ها کلیدی خویش را در تگ عنوانتان قرار دهید، سیل عظیمی از ترافیک راهی اینترنت‌تارنما شما گردد. بگذارید توضیح دهیم: سایت Backlinko به تازگیً مطلبی با تیتر «White Hat بهینه سازی Case Study: How To Get a #1 Ranking» (سئوی کلاه سپید: چه گونه جایگاه یک گوگل را به دست آوریم؟) منتشر نمود.



واژه کلیدی هدفمند در تگ تیتر این مقاله، «white hat سئو» میباشد. بدین ترتیب نگارنده مقاله این عبارت را در تیتر مقاله خویش قرار داده میباشد. ولی عمل به اینجا ختم نشد. مطمئناً تالیف کننده مقاله می‌می داند میباشد که عبارت «سئو case study» نیز کلمه و واژه کلیدی معتبری میباشد و ماهانه کلیک‌های اکثری اخذ می‌نماید.



براین اساس تالیف کننده با قرار دادن هر دو واژه کلیدی در تیتر، تگ تیتر طولانی بوجود آورده میباشد:



و بدین ترتیب در زمان دو هفته این نوشته‌ی‌علمی برای واژه و کلمه کلیدی «بهینه سازی case study» در درجه دوم گوگل قرار گرفت:



همان گونه که انتظار می رفت، رقابت معدود‌تری برای عبارت کلیدی «بهینه سازی case study» نسبت به عبارت کلیدی «white hat سئو» وجود داراست. به همین انگیزه عبارت کلیدی «سئو case study» ترافیک بیشتری را در بازه دوران کوتاه‌تری به سمت اینترنت‌وب سایت «بک لینکو» کشانده میباشد و از آنجاییکه این شیت پیوند‌های بخش اعظمی را در خویش داراست، سبب ساز شده‌است که برای عبارت کلیدی “white hat بهینه سازی” نیز در شیت نخستین نتیجه ها جستجوی گوگل قرار بگیرد.



نکته اینجاست که در حالتی که این کاغذ فقط برای عبارت کلیدی «white hat سئو» با صرفه‌سازی می شد تا زمانیکه به صفحۀ ابتدا گوگل شیوه پیدا نمیکرد، هیچ ترافیکی وارد این اینترنت‌وب سایت نمیشد. با به کارگیری از واژه کلیدی «بهینه سازی case study» در تگ تیتر، ترافیک بسیار بالایی وارد این اینترنت‌وب سایت شد.

سود: از لغات کلیدی در تگ تیتر خویش استعمال فرمایید. با این شیوه می توانید ترافیک متعددی را به اینترنت‌وبسایت خویش روانه فرمایید و در غایت برای بیشتراز یک واژه و کلمه کلیدی در شیت ابتدا گوگل قرار بگیرید.

12. ویکیپدیا را برای واژه کلیدی و ایدۀ موضوعی هک نمایید
آیا می خواهید از لغت ها کلیدی با خبر گردید که رقبایتان حتی از وجود آنان بی‌خبر می باشند؟ پس بهتر میباشد دیگر از Google Keyword Planner استعمال نکنید و سراغ نحوه‌های درست بهینه سازی بروید. صحت دارد که Keyword Planner گوگل برای جستجوی ماهانه کلمه ها کلیدی مطلوب میباشد البته در ساخت کلمه ها کلیدی نو حقیقتاً وحشیانه میباشد. ولی چرا؟

مطلقا بخوانید: فولدر Robots.txt چه چیزی است و چه کاربردی داراست؟
خب، Keyword Planner به شما لغت ها کلیدی مشابه به کلمه و واژه کلیدی مهم خودتان در اختیارتان قرار میدهد. به این ترتیب در حالتی که کلمه و واژه کلیدی اساسی شما عبارت «weight loss» باشد، لغات کلیدی این چنینی اخذ خواهید کرد:



در صورتیکه می خواهید کلمه ها کلیدی تازه و مربوط به زمینه خویش اخذ نمایید (کلمه ها کلیدی که تنها بازی با لغت ها نباشند)، به طبعً به ذهن یک آدم نیاز دارید. یا این که حتی بهتر، ذهن هزاران بشر که اذهان خویش را در قالب اینترنت‌تارنما ویکیپدیا در مشت شما قرار داده‌اند. درحال حاضر چه‌طور می بایست از ویکیپدیا برای یافتن لغت ها کلیدی تازه استعمال نمایید:

به تارنما ویکیپدیا بروید و کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش را کاوش فرمایید. درین نمونه از کلمه و واژه کلیدی \" insurance\" مصرف شده میباشد.



آن‌گاه، قسمتی که عبارات کلیدی و موضوعات در آن قرار دارا هستند را مشاهده نمائید. این بخش Contents اسم داراست.



همینطور نوارهایی در بخش راست یا این که چپ ویکیپدیا وجود دارا هستند که لغت ها کلیدی معتبری را می‌قدرت در آنها یافت.



و همینطور لینک و پیوند‌های داخلی:



همینطور، بخش «مشاهده بیشتر» یا این که «See Also» را نیز مطالععه نمائید.



با رمز زدن به یک برگه ویکیپدیا تعداد متعددی لغت ها کلیدی دارای ربط و نادر پیدا خواهید کرد که برای مرتبه‌بندی اینترنت‌سایتتان اثرگذار میباشند. در صورتیکه میخواهید ایده‌های بیشتری برای لغات کلیدی به دست آورید، بر روی لغات کلیدی کلیک فرمایید. و آن‌گاه به عبارتی فرایند نقل شده در ابتدا را برای آن به فعالیت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد