مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تگ عنوان را زیر 60 کاراکتر نگه دارید


نکات seo داخلی وبسایت
seo داخلی وبسایت ( On-page بهینه سازی ) به گروه اقداماتی گفته می گردد که بر روی صفحه های داخلی سایت شکل میگیرد سئو سایت  تا جایگاه بهتری را در موتورهای کاوشگر کسب نمایند.

 

تگ تیتر را ذیل 60 کاراکتر نگه دارید
گوگل برای اکران تیتر صفحه ها محدودیتی را در حیث گرفته میباشد.
در اکنون حاظر این محدودیت به طور پیکسل (512 pixels) می‌باشد.

از‌آن‌جا‌که شمارش پیکسل ها به طور تقریب برای هر تیتر برگه غیر ممکن میباشد، ما شمارش کاراکتری را مد لحاظ گرفته‌ایم که به مراتب بسیار معمولی‌خیس میباشد.

پیشنهاد می شود که تگ تیتر را نسبتاً تحت 60 کاراکتر نگه دارید تا گوگل تیتر وب سایت را کاملا نشان دهد و بخشی از آن حذف نشود.

 

چگالی عبارات کلیدی را بیخیال گردید، بر روی فرکانس لغات کلیدی تمرکز نمائید
خیلی ها بر این اعتقاد می باشند که گوگل چگالی عبارات کلیدی را تحت عنوان یک کدام از فاکتورهای جایگاه دهی به کارگیری می نماید، که به لحاظ ما این گزینه بعید میباشد.

اما درین مسئله که گوگل به تعداد تکرار عبارات کلیدی در صفحه ها اهمیت میدهد، شکی نیست. که تحت عنوان فرکانس لغات کلیدی شناخته میگردد.

در موردش تصور کنید:

تصویر نمائید که یک ورقه واژه کلیدی “ترفند اینستاگرام” را یک توشه در محتوای برگه به کارگیری کرده‌باشد.
در مقابل کاغذ‌ای دیگر آن واژه و کلمه کلیدی را 7 توشه به کار گیری کرده باشید. به حیث شما کدام ورقه واژه و کلمه کلیدی “ترفند اینستاگرام” سکو بهتری اخذ خواهد کرد؟

نکته: عبارات کلیدی را صرفا چندبار در محتوای صفحه های به کارگیری فرمایید. تکرار بیشتراز اندازه به خسارت بهینه سازی وبسایت خواهد بود.

 

ساخت‌و‌ساز صفحه های اطراف محرمانه و حالت به کارگیری
این آیتم به احتمال زیاد به صورت بدون واسطه بر روی سکو تارنما در گوگل تاثیر نمی گذارد، البته وجود آن میتواند برای تجربه کاربری مطلوب باشد.

وجود صفحه ها سیاست نگهداری اطراف محرمانه و حالت استعمال وبسایت شمارا از تارنما هایی که‌این صفحه های را ندارند متامیز می نماید.
اساسا، یوزرها رغبت دارا‌هستند که با سایت هایی که کردار فن‌ای دارا هستند در رابطه باشند. پس در حالتی‌که شما این سیرتکامل صفحه ها را نداشته باشید جمعی از یوزرها را از دست خواهید بخشید.

رعایت کردن این گزینه در سایت های تجارت الکترونیک که فرآورده یا این که خدماتی را عرضه میکنند، بسیار اصلی میباشد.

 

از تصاویر متعددی به کار گیری فرمایید
یکی شایسته ترین نحوه هایی که با امداد آن می اقتدار خوانایی محتوای صفحه های را ارتقا اعطا کرد و دقت بازدید کنندگان را جلب کرد، به کارگیری از تصاویر می‌باشد.

خوانایی سهل وآسان به این معناست که کابران متن را کاملا مطالعه کرده و در فیض مقطع مدت بیشتری را در وب سایت خواهند ماند.

در حیث داشته باشید که سیگنال های تجربه کاربری برای گوگل بسیار اصلی میباشد؛ هر کاری را که به بهبود مقطع دوران ماندگاری یوزرها در وب سایت ختم میشود را انجام دهید چراکه این عمل به seo وب سایت امداد می نماید.

 

از نشانی URL کوتاه استعمال نمایید
هرچه نشانی صفحه ها کوتاه‌خیس باشد به به عبارتی معیار برای یوزرها و موتورهای کاوشگر مطلوب خواهد بود.

بررسی‌ها نشان داده میباشد که گوگل به سایت هایی که نشانی URL صفحه های آنان کوتاه میباشد، درجه بهتری تخصیص می‌دهد.



ما در رسا لرن ساختار پیوندهای یکتا را طی چندین درجه تغییر تحول دادیم تا در غایت به شایسته ترین موقعیت ممکن برسیم.

 

از واژه و کلمه کلیدی در 100 کلید کلمه ابتدایی به کار گیری نمایید
این ترفند مثلا نکات سابق seo به حساب آورده می شود که دیگر تاثیر چندانی بر روی سکو تارنما نمی گذارد. ولی انجام این عمل هیچ ضرری ندارد. پس بهتر میباشد که از واژه کلیدی در 100 کلید واژه و کلمه ابتدایی متن به کارگیری فرمائید.



همینطور بازدید کنندگان با مشاهده واژه و کلمه کلیدی در بالا متن متوجه خواهند شد که به کاغذ صحت مراجعه کرده اند.

 

از لغت ها کلیدی LSI به کار گیری نمائید
لغت ها کلیدی یا این که Latent Semantic Indexing که به اختصار LSI نامیده می توان به کلماتی اشاره دارااست که معنای مربوط به کلید کلمه و واژه اساسی دارااست.
بیشتر اشخاص از این شیوه فارغ از اینکه خودشان با خبر باشند به کار گیری می نمایند. در واقع می اقتدار اذعان کرد که عبارات کلیدی LSI مفهوم و مفهموم محتوا را مشخص و معلوم می نمایند.

برای اینکه با مفهموم لغات LSI بهتر آشنا گردید، کلمه و واژه‌ای را در گوگل کاوش نمائید و آنگاه به بخش تحت شیت مراجعه نمایید. نتیجه ها جان دار در‌این بخش به عبارتی لغات LSI می‌باشند.



 

اضافه کردن متن برای پست های اینفوگرافیک
این ایام پست های اینفوگرافیک بسیار اشاعه پیدا کرده‌اند و در ارتقاء به اشتراک گذاری شبکه های عمومی و بک لینک و پیوند های وب سایت بسیار اثر گذار می باشند. البته یک اختلال مهم وجود دارااست:

گوگل نمی تواند آن‌ها‌را بخواند!

به این ترتیب در صورتیکه می‌خواهید که از اینفوگرافیک به کار گیری فرمایید، مطلقا برای آن متنی را بنویسید تا موتورهای کاوشگر بتوانند محتوای کاغذ را تشخیص داده و جایگاه‌ای مطلوب در حیث بگیرند.

 

برای هر کاغذ از تیتر مخصوص به کارگیری فرمایید
تیتر تکراری برای مثال اشتباهاتی میباشد که در وبسایت های متعددی مشاهده می شود (حتی وب سایت های فروشگاهی).
گوگل صراحتا اعلام نموده است که از تیتر های تکراری به کارگیری نکنید.

برای شناسایی تیتر های تکراری در کنسول جستجوی گوگل به مسیر Search Appearance » HTML Improvements رجوع کنید.



همانگونه که در تصویر فوق مشخص و معلوم میباشد، 797 کاغذ از وب سایت تگ تیتر تکراری دارا‌هستند. و ولی چند شیت سوای تگ تیتر و یا این که متای توضیحات تکراری که می بایست در بهینه سازی داخلی وبسایت تصحیح گردند.

 

در تیتر صفحه ها از عبارات کلیدی طولانی به کارگیری نمایید
فرض نمائید که شما یک تارنما فروشگاهی دارید که یکی لغت ها کلیدی “ساعت مچی” هست. در فیض شما به راحتی می‌توانید تیتر یکی صفحه ها “ساعت مچی” تعیین فرمائید تا برای آن کلید واژه و کلمه سئو گردیده باشد.

البته طرز هوشمندتر این میباشد که از لغت ها کلیدی طولانی به کار گیری نمایید.

مثلا: تیتر شیت را “ساعت مچی ارزان” و یا این که “ساعت مچی اسپرت” تعیین فرمایید.

در‌این طریق شما برای کلمه و واژه کلیدی طولانی “ساعت مچی ارزان” سریع‌خیس جایگاه خواهید گرفت. و ولی به گذر زمان مدت میتوانید برای واژه مهم که “ساعت مچی” میباشد نیز درجه بگیرید.

 

بر روی محتوا تمرکز فرمایید
استدلال ها نشان داده میباشد که یوزرها به کیفیت محتوا بسیار اهمیت میدهند. در شرایطی که که محتوا بها چندانی نداشته باشد علاوه بر اینکه بازدید کنندگان آن را با دوستان خویش به اشتراک نخواهند گذاشت؛ بلکه وبسایت را سوراخ کرده و دیگر از آن تارنما بازدید نخواهند کرد.

در شرایطی‌که به تاءمل بهبود مرتبه وبسایت و جذب دنبال کنندگان همیشگی می باشید، از کیفیت محتوا غافل نشوید. ایجاد محتوای گران بها و کاربردی می‌تواند ترافیک تارنما را به شدت زیر تاثیر قرار داده و آن را ارتقاء دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد